Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)

546 posts, 177133 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 39
 
 

📖 Pagination options
Re: Modernizare D.N. 1 fuscobal

Intr-adevar, canalele in cauza sunt ceva deosebit. E si asta o alta discutie interesanta  :) Pe sensul spre Otopeni sunt multe canale si pe banda 2. Pe 1 nu merg pentru ca acolo sunt cei ce opresc la liceul francez (nu stiu daca aia nu au parcare interioara sau pur si simplu lenea e mult prea mare si prefer sa-si lase copiii direct din banda 1) iar mai incolo cei ce se aliniaza pentru iesirea spre centura !

shoppy, de ce zici ca se va circula mai tare cu noduri denivelate ? Eu cred ca viteza va ramane cam aceeasi, doar ca vor disparea conflictele de trafic. Cu giratorii pot avea loc in continuare accidente pentru ca 90% din masini merg pe directia Ploiesti - Bucuresti si vor tinde sa treaca "blana" prin giratorii, ca si cum ar avea prioritate !

 


Re: Modernizare D.N. 1 shoppy

Daca sti ca vine o intersectie, mai ales dupa o curba, instinctiv mergi mai incet chiar daca sti ca esti pe prioritate.

 


Re: Modernizare D.N. 1 andrei11

:?:
Si unde sunt intersectiile acesteanedenivelate pana la aeroport ? De la PPL ( care oricum  PPL e inca in Bucurestiul orăşenesc  :!: ) avem numai la Miorita o intersectie periculoasa. In rest sunt numai denivelate sau intersectii cu interzicerea virajului la stânga. Deci... :?: Unde vreti sa puneti voi sensgiratoriu  :?:
Eu as pune unul la Miorita, dar cu raza maaaaaaaaare. Foarte maaaaaaaare. Sa franeze baietii din constrângere.

 


Re: Modernizare D.N. 1 fuscobal

Eu ma refeream de la Prisma spre Ploiesti cu denivelatele. Pana acolo, sunt puncte de intoarcere pe la toate pasajele supraterane !

 


Re: Modernizare D.N. 1 merlin__wizard

Da, intr-adevar bordurile curente trebuiesc inlocuite cu o solutie care sa limiteze patrunderea masinilor pe sensul opus.

Problema acelei portiuni de drum trebuie rezolvata prin traffic calming: https://en.wikipedia.org/wiki/Traffic_calming care implica masuri la nivelul celor 3 E's

Dar cred ca masura trebuie suplimentata cu solutii de limitare a vitezei de deplasare a masinilor:
- radare fixe din 500 in 500 de metri care sa trimita amenzi
- echipaje de politie care sa amendeze comportamentul agresiv si vorbitul la telefon
- radare fake care sa afiseze viteza de deplasare
- modificari de topologie a soselei

Pana la urma este necesar sa asiguram un trafic sigur dintre aeroport pana in centrul orasului. Un accident al unui investitor venit in vizita in Bucuresti ar avea un impact semnificativ asupra economiei orasului si tarii.

 


Re: Modernizare D.N. 1 shoppy

Cica acum rutiera are pe masini radare automate adica politistul nu mai face nimic si radarul doar scuipa amenzi si se trimit prin posta, s-a schimbat cumva legislatia sau sunt lafel de ilegale?

 


Re: Modernizare D.N. 1 alex230ro

fuscobal wrote:
Intr-adevar, canalele in cauza sunt ceva deosebit. E si asta o alta discutie interesanta...


Mai sunt canalele inainte de pasajul Baneasa de pe banda 1 ,acolo erau de vreo 2-3 ori sa intre cativa in mine încercând sa le evite.De fapt multi merg pe banda 2 si se repliaza pe banda 1 inainte de intrarea in pasaj,mai ales când traficul e mai lejer.

 


Re: Modernizare D.N. 1 andrei11

Confirm.

 


  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare D.N. 1 ClaudiuL

Iar s-a intamplat ceva urat pe pasaj in fata la MegaImage Baneasa

 


Re: Modernizare D.N. 1 alex230ro

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-20...la-dn1.htm

cred ca e al 4-lea accident mai mult sau mai putin grav de saptamana asta in zona.

 


Re: Modernizare D.N. 1 Goldmund

Nu stiu, poate lipsa autostrazilor si soselelor rapide("expres" precum in Occident, autostrazi mai incete) ii indeamna pe romani sa mearga repede prin orase si localitati . Poate si de aceea numarul mare de victime in circulatia rutiera din tara noastra.
In Germania este propusa o lege care sa stipuleze ca circulatia prin localitati sa fie redusa peste tot la 30km/h, asta insemnand ca prin Bucuresti pana la aeroport(OTP) sa se circule cu 30kmh. Nu, nu este nici un banc, Vrem mai repede undeva, sau mai multi morti(din randul rudelor noastre')pe strazi?
Ok. acum 60% se circula cu 50kmh, 40% se circula cu 30kmh prin localitatile Germaniei.
Ce ar fi ca pe DN1 pana la OTP sa se circule cum este normal, cu 50kmh?
Nu sariti, mai bine ganditi-va mai mult.  Pe celebrele autostrazi(unice in lume)din Tokyo se circula cu 60kmh! Dar alea sunt autostrazi...

 


Re: Modernizare D.N. 1 shoppy

Diferenta fata de occident e ca acolo localitatile nu au voie sa se lungeasca de-a lungul drumurilor dintre localitati, noi avem si 20km de localitati latite si unite.

 


Re: Modernizare D.N. 1 Nightwolf

Accidentul de vineri n-are treabă cu parapetul. Are treabă cu întreprinderea ORICĂROR ALTOR activităţi la volan, mai puţin alea de atenţie la volan...

 


Re: Modernizare D.N. 1 zapacitu

Goldmund wrote:
Ce ar fi ca pe DN1 pana la OTP sa se circule cum este normal, cu 50kmh?
Nu sariti, mai bine ganditi-va mai mult.  Pe celebrele autostrazi(unice in lume)din Tokyo se circula cu 60kmh! Dar alea sunt autostrazi...

Ce-ar fi ca oricine depaseste limita legala pe soselele astea sa fie sanctionat? Adica in loc de 4 radare fixe pe tot BNuc-Pl, sa fie 8 numai intre Piata Presei si OTP? Asa clar nu iti mai vine sa o calci, ca mai mult se zgaltai decat sa ajungi undeva.

Legat de ce a zis @Nightwolf, daca scrii sms-uri cand esti la volanul unui gipan de 2 tone poti omori lejer pe cineva care circula regulamentar pe sens opus. Da, chiar daca toata lumea merge cu maxim 40 la ora. Si asta fara sa vrei sa fii jmecher. Gandeste-te: o Dacia veche (900kg) versus gipan mare si semi-nou (2t), viteza coliziunii 75km/h (40+40, plus putin frana).

In Japonia sau in Germania vorbim de cu totul alt fel de trafic. La nemti autostrazile sunt asa la indemana ca practic nu ai de ce sa mergi prin orase. Orice drum national rateaza orasele. Doar cele locale trec efectiv prin localitate si chiar si atunci, de regula o fac pe la margine. Iar la Japonezi nu ai loc sa mergi cu mai mult in mod normal - e prea aglomerat. Deci la ei sunt logice restrictiile.

La noi nu e asa logic sa limitezi traficul la viteza melcului turbat din cauza bizonilor. Mai bine arzi bizonii... prin amenzi sau alte sanctiuni.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 39
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2289 forum members have written 421192 posts in 5246 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use