Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Subteran Piata Presei Libere (INAUGURAT 19.07.2015)

 

Topic: Discuții după inaugurarea pasajului

299 posts, 60611 views
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 22
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Am revenit.
De la Fantana Miorita si pana-n pasaj trebuie pus urmatorul panou de cel putin 3 ori.
Acolo sunt 4 benzi de circulatie, cele 4 panouri fix sub banda respectiva.
Cum e acum e cea mai cretina presemnalizare cu putinta. Nici prin cap nu-ti trece ca intrarea in pasaj se face de pe benzile 1 si 2.
Marasti.png (842.55 KB; downloaded 2610 times)

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului 133 313

M-am "dat" si eu azi prima data prin el, pe la ora 16:20. Panourile explicative au niste hibe, dar nu le dezvolt fara poze. Se merge frumos, e o noutate, oamenii nu sunt obisnuiti cu el si de acea merg incet si decent. O singura concluzie am. Cine zice ca se facea mai putin pe sus inainte (dar si dupa)... este nesimtit cu spume. A, ca am prins un semafor in plus la Arc e o chestie, dar la PPL prindeam doua. La Arc acolo e o mica varza cu selectarea benzilor pentru ca unii oameni se incadreaza prost si evident ca forteaza marcajele in giratoriu (ca ce pana lor) si de duce  :twisted:  tot. Cine mentine banda 1 pentru Kiselef n-ar trebui sa aiba probleme.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

La 16,20 ? Si n-ai vazut pe niciunul "atârnând"  pe marginea pasajului ? Eu eram.   :shock:  Si gândeam  8-) .
In alta ordine de idei, de unde m-am uitat eu se vede la fix "bifurcatia" si o eventuala "buşitură".  :cry:
Esti de acord cu varianta mea de presemnalizare ?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului iliutu

Azi, cand am trecut pe acolo pe banda a 4-a (cred ca era 16:10, dar nu te-am vazut Andrei), am vazut o faza adevarata: Unul cu o masina cu nr. de PH a facut din scurt din scurt de pe banda 2 pe banda 3 pentru a evita pasajul, in timp ce unul cu un ML de Bucuresti a facut din banda a 4-a sarind repede a 3-a, pana pe a doua, pentru a intra in pasaj.  A fost o incrucisare interesanta, fara claxoane si in viteza.
Astept cu interes sa vad cum se vor descurca altii.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Inseamna ca te indreptai  spre Bucurestii Noi ?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Andrei, ala e marcaj demn de autostrada ;)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Upss, asa e, e greseala mea  :oops: trebuia fondul alb si scrisul cu negru, dar ideea ramane.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului David

S-a pus un indicator la Miorita ( ce e drept, cam micut) si o consola cam ca asta, 100 m mai in fata).
Am vazut ca in ultima vreme nu se mai tine cont ca suntem intr un oras, totusi, si se monteaza consolele astea intr-o veselie.
Dupa parerea mea sunt agresive si nu se preteaza in medii urbane.
Am citit mai sus ca ar fi trebuit montati parapeti New Jersey la intrare si la iesire.
Asta ar mai fi lipsit pe Kiseleff.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului iliutu

andrei11 wrote:
Inseamna ca te indreptai  spre Bucurestii Noi ?


Mergeam spre centru si am decis sa o iau pe sus.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Serban

Mircea G wrote:
Atit de chior sa fi fost , sau asa sa fi batut soarele , incit eu n-am vazut marcajele de sus si de pe laterale ????


David wrote:
S-a pus un indicator la Miorita ( ce e drept, cam micut) si o consola cam ca asta, 100 m mai in fata).


Ce zice David stiam si eu...o sa ma duc diseara sa fac poze si revin.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului alex230ro

E un indicator destul de clar la Miorita si mai e unul mai in fata. Orice ar zice lumea pasajul e util, cel putin pentru  mine care trebuia sa ajung pe Expozitiei seara iesind pe la Miorita -> Tipografilor->Parcului  iar dimineata faceam traseul invers avand la Miorita  un risc major cand ieseam pe sensul Baneasa.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Shogom

E posibil sa mai fi zis cineva asta, dar cred ca rostul principal al unui pasaj, intr-o intersectie, e sa o elibereze de traficul de pe o directie.Castiga totate directiile, evident pentru aia cu pasajul, celelalte, de la suprafata, ca au spatiu mai mare de joaca.
Ce e acum la PPL e un fel de strutocamila, si pe la subsol si pe sus, fiecare cum doreste.
Macar de ar fi fost o zona intens tranzitata de mijloace de transport in comun, se devia prin subsol doar RATB-ul si impuscai 2 iepuri, defineai clar cine merge prin pasaj si incurajai si folosirea autobuzului.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Shogom wrote:
Ce e acum la PPL e un fel de strutocamila, si pe la subsol si pe sus, fiecare cum doreste.

:?:  Am impresia ca in afara de podurile peste CFR, adica Grantul si Basarbul ( partea cu CFR ) poti sa te joci cu pasajul cum vrei, sau  pe sus ( pe jos ) sau la nivel.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Macar de ar fi fost o zona intens tranzitata de mijloace de transport in comun, se devia prin subsol doar RATB-ul si impuscai 2 iepuri, defineai clar cine merge prin pasaj si incurajai si folosirea autobuzului.

Daca cineva vine pe bune cu un astfel de proiect si il implementeaza, eu cred ca ma impusc.

Cati bani ar costa un astfel de pasaj? In cat timp s-ar recupera investitia, daca avem in vedere profitul RATB obtinut pe liniile care trec prin pasaj? Intre timp, artera principala de intrare in Bucuresti ar arata tot ca o parcare. Ar fi mai inutil decat pasajul de la Mihai Bravu... In plus, de banii aia(inmultiti cu 5, ca se fac pe europene), cate statii de metrou s-ar face!? Deci nu, nu ar fi fezabil asa ceva niciodata. Pasajul asta parca a costat 60 milioane - ori cinci ar insemna 300 milioane (lei). Mai bine faci metrou decat o dubiosenie de pseudo-pasaj, utilizabila doar de o regie neprofitabila care nu recupereaza banii de la calatori.

In plus, solutia actuala, schioapa cum e ea, elimina o parte din masinile din intersectie. In plus, se are in vedere si o eventuala solutie pentru zona-problema ramasa (Arc-Dn1). Deci solutia nu e chiar asa schioapa precum pare.

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Subteran Piata Presei Libere (INAUGURAT 19.07.2015)  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 422146 posts in 5258 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use