Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Subteran Piata Presei Libere (INAUGURAT 19.07.2015)

 

Topic: Discuții după inaugurarea pasajului

299 posts, 60364 views
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 22
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului alex230ro

"blogarul" asta uita ca la semafor la PPL stateai vreo 15 min,altfel aboslut logic ca o parte din coada de la semafor PPL se duce la Arc.Singura schema e sa te duci pe mijloc dar si acolo ti-o iei daca ai de mers inainte.A facut testul fix cum i-a convenit lui  :lol:  .edit :de fapt si in comentariile de pe b365 îi atrage cineva atentia.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Serban

E la mintea cocosului ca asa zisul test e o porcarie. Ca daca nu era pasajul, nu mai trecea el pe deasupra in cateva secunde. Dar, ca deobicei, ajung sa fie promovati toti pareristii prin presa care cauta senzational.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Nightwolf

ClaudiuL wrote:
@David : E foarte buna ideea cu 2 benzi pe partea centrala pentru Arc, oricum se cam inghesuie lumea pe 2 benzi, dar problema este ca daca iesi din pasaj nu prea ai cum sa ajungi pe ele  :) .


De ce as vrea sa fac asa ceva in conditiile in care este interzis? Am vazut ca insisti pe ideea asta, tot timpul a fost interzis sa schimbi pe "centrala" de pe "locala" -- vezi indicatoarele de "obligatoriu inainte". Acele spatii intre spatiile verzi exista pt siguranta rutiera in caz de accidente -- devieri de trafic, evacuare victime etc. Nu ca sa schimbi tu directia de mers de pe locala pe centrala.

P.S.: Accidentele pe Kiseleff se intampla EXCLUSIV din cauza acestui lucru. Nu punem la socoteala pietonii aici ...

 


  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ClaudiuL

Sunt de acord ca este periculos si cred ca am si spus. Nu stiam ca exista si indicatoare desi trec zilnic (fara sa schimb de pe lateral pe central). Ma uit azi. Dar sigur stii ca este o practica curenta mai ales spre PPL cand benzile din lateral sunt ocupate. Este putin probabil ca in atmosfera de indisciplina rutiera din Bucuresti sa nu devina un obicei si spre Arc deoarece este frustrant sa iesi din pasaj sa stai la coada pe lateral si centrul sa fie gol. Posibil ca unii sa renunte sa mai treaca prin pasaj din acest motiv.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Nightwolf

Corect, ai perfecta dreptate. Doar ca aceasta practica este de ff mult timp, iar ea a fost dezvoltata doar datorita faptului ca romanul e invatat sa circule langa axul drumului (si aici e o intreaga discutie...)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului survola

Nu înțeleg cum pot unii să spună că la Arc ajung acum mai multe mașini. Nu, mașinile ajung la Arc mai repede, nu mai multe.
Că doar nu izvorăsc de undeva din pasajul ăsta :-)

 



  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Mircea G

survola wrote:
......... mașinile ajung la Arc mai repede......

Corect , si asta este motivul pt care spuneam ca va exista in viitor , un semafor care sa dirijeze circulatia prin pasaj sau deasupra , in functie de gradul de ocupare al strazii .
Intre partea centrala si laterala , in curind se va monta gard metalic .

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Puah, inca un mic pasaj la Arc si gata jucaria, ca la Victoriei << Alea jacta est >>*
____________________
Dupa altii  <<Alea iacta est>>

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Ar fi interesant de făcut defilarea de 1 Decembrie... prin pasaj !.... :D

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Mircea G

andrei11 wrote:
Puah, inca un mic pasaj la Arc si gata jucaria, ca la Victoriei << Alea jacta est >>*
____________________
Dupa altii  <<Alea iacta est>>

....si mutam problema la Victoriei , si tot asa ....
Ramin la parerea ,mea ! masini nu sint multe in Bucuresti , traficul nu este mare , mare este prostia si imens cretinismul autoritatilor . Atita timp cit traficul se va desfasura numai pe citeva artere " consacrate " , nu se va putea circula normal . Traficul trebuie distribuit si pe alte strazi si stradute care trebuie reconfigurate , mici strapungeri , artere noi ...asta este nevoie .

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului rocklee

Cum se circula acum  la Arcul deTriumf...dupa deschiderea de la PPL...???
_____________________________________
Edit andrei 11 : Putin respect pentru gramatica, ok ?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

M-am dat si eu prin pasajul in cauza. Am remarcat ca luminile au fost ajustate (nu mai sunt toate aprinse) si e destul de natural iluminatul as zice. Net superior fata de Unirii sau Lujerului unde am impresia ca circul printr-o pestera unde mana omului n-a pus niciodata picioru'. Sau, in traducere, iluminatul nou merge bine; discutam peste 2-3 ani.

Legat de izvorul automobilistic ce este acest pasaj (daca ma iau dupa colegii de mai sus  :lol: ), eu cred ca va avea un impact minor pentru cei care intrau in Bucuresti pe directia DN1-Victoriei sau DN1-Aviatorilor (estimez ca ei vor avea de asteptat cu 10-15% mai putin timp - nesemnificativ daca stam sa ne gandim ca vorbim de 1-2 minute la 10-15 asteptate), insa cred ca va avea un impact considerabil pentru toti ceilalti participanti la trafic. Adica toti cei care au treaba cu directia Montreal si Poligrafiei.

Pentru fluidizare consider ca se impune un pasaj la Arc, pe acelasi stil cu PPL, cu bretea inainte pe Kiseleff si la stanga spre Aviatorilor. Dar asta e alt vis "suspendat".

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

M-am dat si eu:
- duminica la ora 21 era foarte bine, se mergea(de obicei era coada la Miorita)
- intrarea in pasaj e facuta bine, ma asteptam sa fie o drapta din scurt dar e ok
- avem oameni care merg pe banda 2 si o iau pe Marasti in ultimul moment, pe continua, lafel ca pe Grozavesti la breteaua cu Milea, trebuie prelungita continua acea, pana nu testam atenuatorul
- la rampa Marasti asfaltul e barca pe valuri, iar plombele pentru canale sunt imense ca suprafata, sper sa se mai inamoaie asfaltul si sa se rezolve de la sine, pana atunci rusine!

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Subteran Piata Presei Libere (INAUGURAT 19.07.2015)  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 422134 posts in 5256 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use