Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonateDiametrala Nord - Sud (Buzești - Berzei - Uranus)

 

Topic: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5

302 posts, 114241 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 22
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului - partea a Sava_6115-6315

Mai nou civilizam bizonii cu garduri de beton :lol:

Legat de timpii de parcurs: sunt execrabili. Nu inteleg de ce mai circula aceste linii dupa ora 21:00 mai ales in weekend!!
In afara de 24 si 45 care cu indulgenta au un orar acceptabil in timpul saptamanii, restul liniilor sunt vai de ele.
44 e praf in ochi. Chiar era binevenit in Giulesti, dar cu  asa intervale, e de plans. :(  Desi avem o linie in plus presimt ca o  sa avem trenulete de tramvaie si autobuze dupa care pauza 15-20 min.
Legat  de 42: no comment! :evil:

 


Re: Stiri si articole din presa Sava_6115-6315

ANTENA wrote:
http://www.b365.ro/banda-de-biciclete-d...00613.html

Parca romanu' s-a nascut in masina si nu se poate deplasa decat pe 4 roti ca altfel pierde ce are mai de pret (dupa caz). Fara borduri inalte sau stalpi metalici nu se va face ordine. Pana si pe linia 41 care e ingradita si tot mai sare cate un nebun. Sa se monteze camere de filmat si sa se dea amenzi la greu, concomitent cu ridicarile de masini! :x
Era sa uit: zona are nevoie urgenta de o parcare  adecvata !

 


Re: Stiri si articole din presa thor5

Tavi wrote:
Adrian Rosca wrote:
Nicusor Dan insista: „Cei care au semnat recepţia au comis o ilegalitate“

http://adevarul.ro/news/bucuresti/primu...index.html

Nu mor caii când vor câinii.

EXACT ASA E!!!!!
Doar nu se va termina o lucrare doar pentru ca asa vor unii bucuresteni!
Mie imi miroase a mare tzeapa tipic romaneasca. Parca Nicusor Dan asta ar avea o intelegere cu cineva (cu Oprescu, cu constructorii, cu altcineva... nu stiu), ceva de genul cam asa:
1. Daca lucrarea (bd. Uranus) nu este receptionata, atunci lucrarea nici nu poate fi declarata incheiata (in acte, adica).
2. Daca lucrarea nu este incheiata (in acte), atunci beneficiarul/finantatorul (P.M.B.-Oprescu) nu poate retine garantia de buna executie (care de obicei este de 10% din valoarea lucrarii)
3. Daca lucrarea unu este incheiata, nu se poate aplica garantia de buna executie, si nici contract de intretinere a lucrarii
4. Orice stricaciune sau defect constatat la lucrare nu poate fi efectuat in contul garantiei de buna executie, pentru ca aceasta nu exista (nu este aplicabila)
5.  Orice stricaciune sau defect constatat la lucrare poate fi remediat doar prin acte aditionale la contract, ceea ce inseamna sume aditionale separate (altele, peste sumele din contractul original).

Deci, cine are interesul sa nu se incheie aceasta lucrare? Oare cine are de castigat bani foarte usor facand scandal la televizor?
P.S. Si francezii au vrut sa darame Turnul Eiffel, si romanii au vrut sa darame palatul Parlamentului. Noroc ca nu sunem chiar toti dusi cu pluta!

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa 133 313

Bingo! Micile mafii de feuda lovesc din nou. Bine, sunt si fanatici calificati cu monumentele, dar Nicusor partid e cu mult peste prostia alora. Asta se opune si demolarii nemonumentelor de nici o culoare situate central.
Daca cetateanul de rand se vede pus in fata unei decizii a unei instante care ii interzice sa-si demoleze cocioaba... ce mai poate face? Pai... mai poate vinde unora care se au bine cu instantele. Practic Nicusor partid este un agent imobiliar supermascat.

 


Re: Stiri si articole din presa Serban

In primul rand, orice defectiune care apare pana la receptia de la terminarea lucrarilor se repara pe banii constructorului. Fara niciun fel de act aditional. Ca nu trebuie sa fac act aditional ca sa fac receptia strazii fara gropi, de exemplu. Pur si simplu lucrarea pe care constructorul o preda la receptie trebuie sa fie 100% conforma sau in cel mai rau caz se poate face receptie partiala, daca mai exista lucrari de efectuat (ceea ce nu cred ca e cazul).

Eu zic sa o lasati mai usor, vedeti peste tot numai conspiratii.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa 133 313

Si constructorul zice ca a incheiat lucrarea si cere procedura de receptie. Care nu se poa' pe motiv de decizie instanta. Ce urmeaza?
P.S. Astea nu-s conspiratii, sunt magarii de inalta clasa. Si nu s-au inventat ieri.

 


Re: Stiri si articole din presa florin

Măgărie de înaltă clasă e să începi o lucrare fără să ai actele în regulă. Şi dup-aia tot tu te dai victimă.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa 133 313

Pai daca erau in regula nu mai avea turma de magari cum sa faca magariile, nu?
Singura victima aici este contribuabilul.
Cum spuneam, Nicosor partid este doar un mic agent imobiliar care mana in mana cu instantele se asigura ca numai rechinii pot demola ceva. Cetateanul de rand nu are de ales decat sa vanda la rechini.
Asta pe de o parte, pe de ailalta parte, dupa ce vine rechinul PMB si demoleaza (cu exproprieri pe sume astronomice & stuff pentru cine trebuie adica vanatorii de demolaciuni si exproprieciuni) vine acelasi agent imobiliar Nicosor partid si se asigura ca mai pica ceva si pe la restul turmei magarete din treaba asta cu nereceptia.
L-ati auzit pe nenea asta sa spuna de unde pune el mana pe datele si documentele cu care merge pe la instante si obtine el niste treburi? Sau de unde vin banii de procese?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului - partea a andrei11

Azi la pranz pe Grivitei colt cu Berzei / Buzesti se dadeau amenzi la greu pentru cei care veneau "pe invers".

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului - partea a survola

survola wrote:
Situaţia pe calea Griviţei (13 ianuarie): atenţie cu parcarea in zonă şi noile sensuri unice!

V-am spus şi eu de dimineaţă...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului - partea a andrei11

IK4 wrote:
21, 32 si 41 raman singurele linii de tramvai din Bucuresti care au o functionare utila calatorilor.

Sa nu exageram, mai sunt, de exemplu 1, 14.
Mai sunt si altele, dar eu nu le stiu. A, da, 35 bunăoară.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului - partea a georgica2704

La fel 11, 25 si 16 acesta din urma daca ar fi prelungit la SF. Vineri ce bine ar fii,dar deja e off-topic.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5 Costin

M'am dat azi cu tramvaiul 24 de la Vasile Parvan pana la Domenii... pe la ora 18.00. Cateva observatii:
- trotuarele si pista de biciclisti sunt ocupate partial sau total de masini parcate aiurea, asa cum semnaleaza articolul postat mai devreme. Asta, din cauza ca stalpisorii sunt detasabili (scoti 2-3, parchezi ca marlanu', ii pui la loc, nu s'a intamplat nimic).
- se pastreaza limitarea pentru tramvaie de 5km/h pe str. Ionel Perlea si pe Str. Cobalcescu, desi linia e intr'o stare buna, o parte fiind modernizata prin 2005.
- cel mai mare dop in trafic se face la mega-giratoriu (sens spre Piata Victoriei). Mai mare decat la P. V. Intre noua strapungere si Str. M. Vulcanescu, majoritatea soferilor o aleg pe cea din urma...
- nici un macaz nu are comanda automata functionala. Nici la piata Virgiliu (separare 24, 44), nici la Dr. Felix (separare 24, 46).
- tramvaiele au avut cam 1/2 din locurile pe scaune ocupate (atat Tatra solo pe 44, cat si V3A-ul de pe 24). Mi se pare extrem de mult pentru prima zi de circulatie. Remember: pana sa isi castige calatorii, tramvaiul 1 a circulat pe pasajul Basarab vreo luna de zile mai gol decat atat.
- au aparut primele tag-uri si afise pe statii. Executam puturi, Basarabia e Romania etc.
- in dreptul Bd. Alexandru Ioan Cuza, in sensul spre P. V. sunt niste denivelari de toata frumusetea in linie. Suna ca joantele de pe Str. Petricani :roll:

 


Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5 3mil

cos wrote:
- nici un macaz nu are comanda automata functionala. Nici la piata Virgiliu (separare 24, 44), nici la Dr. Felix (separare 24, 46).

Pe toata portiunea noua nici macar nu sunt montate patinele de comanda+semafoarele.
cos wrote:
- in dreptul Bd. Alexandru Ioan Cuza, in sensul spre P. V. sunt niste denivelari de toata frumusetea in linie. Suna ca joantele de pe Str. Petricani

Acolo din ce am vazut la probe, nu s-a finisat linia dupa lipirea segmentelor. Doar s-a polizat ciuperca sinei si atat. Probabil asta ti-a dat impresia cu denivelarile.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Diametrala Nord - Sud (Buzești - Berzei - Uranus)  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 422144 posts in 5258 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use