Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93 modernizate pentru linia 41

1124 posts, 315566 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 81
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Costin

Cea mai mare greseala ar fi reducerea capacitatii de transport pe linia 41 prin intorducerea de Bucur LF. Daca suporta comanda multipla si pot fi cuplate cate doua, e perfect, altfel nici nu ar trebui sa se gandeasca. Daca or sa faca prostia asta, sa vedeti cum or sa se roage calatorii sa vina o tura de Buc. Noi si nu 'conserva frumoasa fara usa in fata'... serios.

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 shoppy

cos wrote:
... Daca or sa faca prostia asta, sa vedeti cum or sa se roage calatorii sa vina o tura de Buc. Noi si nu 'conserva frumoasa fara usa in fata'... serios.

Asta deja se intampla, gloata de la Gorjului de la 7 dimineata deja primeste foarte bne turele de BN, apar comentarii de genul "ce bine ca e dinasta, alealalte ma enerveaza". Daca la bagi Bucur LF cred ca dupa 2 ture e in depou cu usa smulsa / geam spart.

 


  • marian
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 marian

Eu sunt foarte multumit de noile vagoane de pe linia 41, astept sa apara si altele mi ar place sa apara si bucur LF ,intodeuna cand apare ceva nou exista destui oameni care spun ca cel vechi era mai bun,pot sa va dau un exemplu ,cand au aparut V3A aveau un sistem care la fel ca si acum nu le lasa sa plece cu usile deschise,toata lumea spunea ca sunt proaste, pt ca se facea coada mare in urma lor cand opreau in statie.Au rezolvat problema romaneste, au desfiintat sistemul ,lumea era suparata ca nu se mai inchideau usile.Am uitat sa mentionez ca usile dela V3A cand le fortai nu se mai inchideau pana cand manipulantul nu o repara.Eu zic ca LF este un pas inainte la fel ca si 205.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Utilizator anonim

154 reintors de putin timp dupa RK

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Gabi23

#049 a revenit si el de vreo saptamana pe linia 41, dupa ce a stat vreo 2-3 saptamani defect in depou. Imi pare rau de titularii lui ca se chinuie sa il intretina, dar nu au ce face cu acest vagon "petarda", care se defecteaza foarte mult. Este construit in 1997 si a avut RK-uri in anul 2002 si in noiembrie 2007, si este un vagon cu federe. Imi pare rau ca nu s-au scos toate aceste vagoane problema din 41 odata cu trecerea turelor la Alexandria. Aspectul lui este unul placut, fiind un vagon curat si interior dar si exterior. Dar esteticul nu conteaza totdeauna...

049 - 41 - 15.02.2010_001.jpg (632.69 KB; downloaded 4357 times)

049 - 41 - 15.02.2010_002.jpg (613.45 KB; downloaded 4336 times)

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Dr2005

Pentru RATB contează mai mult esteticul decât funcţionalitatea... vezi Bucurl LF fără uşă în faţă, 500 de Citaro cu geamuri mici şi fără aer condiţionat, V3A-93-CH-PPC şi Bucururi care stau cu lunile prin depou pentru o problemă minoră ş.a.m.d..

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Utilizator anonim

288 este ultimul V3A-93 produs de URAC, a aparut in traseu la inceputul anului 2006 pe linia 41, dupa acesta au mai fost produse doar vagoanele V3A-2S-93 in schema normala. Sa il vedem in Drumul Taberei cand era aproape nou, mai 2006.

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Gabi23

Doua din vagoanele devenite titulare pe linia 45, #054 si #075. Si aceste 2 vagoane de "metrou usor" isi au povestea lor:

#054 este un vagon modernizat la URAC in anul 1996. In anul 2002 a avut parte RK pentru linia 41. La finalul anului 2005 a luat foc cu calatori in el, am aflat povestea de la cel care il conducea la vremea respectiva. Din decembrie 2005 a stat mai bine de 2 ani in depou, fiind descompletat de ce a fost nevoie de pe el pentru celelalte vagoane. In luna februarie 2008 a ajuns la RK. La inceputul lui iunie 2008 a revenit in traseu, dar a ramas vagon pentru liniile 20/24/45. In 41 l-am vazut in acest timp decat vreo 2 ori in vara lui 2008. Dupa RK stiam si ca i-a fost atribuit unei foste titulare de V2A care a fost casat. II sta foarte bine pe linia 45  :D.  

054 - 45 - 18.02.2010.jpg (560.93 KB; downloaded 4346 times)


#075 este unul din vagoanele deasemenea modernizate la URAC, tot in anul 1996. In 2002 a trecut prin RK si a circulat titular in 41 pana cand  Bucurestii Noi au ramas cu ture din ce in ce mai putine pe liniei. Este aproape de nelipsit de pe 45. De circulat mai circula pe 41, cand este nevoie de el, cum a fost nevoie de exemplu marti cand lipsea unul din titulare oprit in depou pentru revizie. A avut parte de un al doilea RK, dupa cel din 2002, in august 2007, fiind parca geaman cu #049 la modul cum au fost colantate rosii si la numarul de parc :lol:.

075 - 45 - 18.02.2010_001.jpg (584.01 KB; downloaded 4355 times)

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Gabi23

Fiecare vagon al liniei cu povestea sa, acum venind randul lui #218. Este unul din vagoanele care au creat probleme pe linie deoarece este un vagon care se defecteaza cam des, dar nu din cauza vatmanilor care il conduc, acestia straduindu-se sa il intretina cat mai bine. Acest vagon are una din cele mai curate si ingrijite cabine de la Depoul Bucurestii Noi. Vagonul a fost produs in anul 1996, iar in anul 2002 a avut parte de un RK pentru a deveni vagon pentru linia 41. Era unul din vagoanele "speciale" datorita culorii vernil din partea inferioara, in loc de clasicul gri al vagoanelor V3A-93. Este primul vagon de metrou usor care a ajuns din nou la URAC, in iulie 2007, pentru a avea parte de reparatia caroseriei, revopsire exterior si a barelor din interior din alb in portocaliu. In aceea vreme nu eram atat de implicat in acest hobby si am inteles ca nu a avut RK complet, pana la cel din iunie 2009. De obicei inca circula destul de mult pe 41 (cand nu este defect, ca tot mai are probleme :evil:  ). Destul de rar isi face aparitia pe celalalte linii de la Bucurestii Noi.

218 = P1170279 = 41 = 16.02.09.JPG (641.85 KB; downloaded 4343 times)

218 - 41 - 02.03.2010.jpg (634.07 KB; downloaded 4354 times)

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Gabi23

Stie cineva are a fost treaba cu aceste 2 vagoane mai speciale ca schema de vopsire? De exemplu tin minte ca #047 avea si scaunele aurii si barele albe care la RK au fost vopsite (nu stiu daca sunt acelasi). Usile din poze ale lui #047 au ajuns ulterior la #154 (le are si in prezent dar au fost revopsite la RK).

154 = P1060429 = 41 = 17.06.08.JPG (728.63 KB; downloaded 4351 times)

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Gabi23

Eu cred ca da, sunt aceleasi :). Nu, nu erau ale lui #006, desi aveau o culoare asemanatoare. Din ce stiu #006 a avut la inceput geamuri lipite (drepte, nu cu cauciuc) ca toate vagoanele modernizate incepand cu anul 2002. De-a lungul anilor usile au fost amestecate la vagoane.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Dr2005

#047 avea scaunele maro.
Şi #006 a avut o schemă mai deosebită, fiind vopsit cu crem în loc de alb, dar uşile lui au rămas (mă rog, o parte din ele) la locul lor.

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 3mil

Daca imi amintesc bine, si #021 a avut partea inferioara vopsita in albastru.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Dr2005

Nu a avut-o, în schimb a avut multă vreme o reclamă albastră.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 81
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 422126 posts in 5256 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use