Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Despre inelul median - "autostrada suspendata"

500 posts, 184040 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 36
 
 

📖 Pagination options
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata MetrouFan

De acord cu tine in totalitate: Nu conteaza cine e la conducere, atat timp cat face ceva :D
Doar ca:
Goldmund wrote:
sa continuie rapid constructia de noi linii de metrou

tin sa amintesc ca nu Primaria Capitalei este responsabila de constructia de noi linii de metrou, ci Ministerul Transporturilor.

 


  • darknight
  • Posted:
  •  

Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata darknight

MetrouFan wrote:
De acord cu tine in totalitate: Nu conteaza cine e la conducere, atat timp cat face ceva :D
Doar ca:
Goldmund wrote:
sa continuie rapid constructia de noi linii de metrou

tin sa amintesc ca nu Primaria Capitalei este responsabila de constructia de noi linii de metrou, ci Ministerul Transporturilor.

Nu imi vine sa cred  mai exista oameni din acestia :cry:  :cry:  va taie salarile si pensile oameni de la conducere ,fac ceva da........isi bate joc de noi toti ,,,,fac ceva, da fac............ fura fiecare lucrare care se face se iau bani grei de  catre  firmele conduceri  licitatiile sunt trucate ,lucrarile nu se mai termina sau se termina in multi ani si sunt prost facute .  CONTINUATI SA CREDETI IN CONDUCERE  IUBITIL PE BASESCU ,UDREA,BLAGA,VIDEANU,BERCEANU,OPRESCU,......VA VOR NUMAI BINELE!!!!!!!!!!!!!!(lor) :twisted:  :twisted:  :twisted:

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata mindmasster

Off: Imi cer scuze ca am gresit da nu ai nume tocami potivit pentru al reda in comentariile mele .
oN: eu tot cred ca va incepe autostrada in septembrie .

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata DeSimon

Probabil acest proiect nu se va incepe niciodata. In ultimile luni Oprescu a mai anuntat aiurea tot fel de lucrari mari. Din astea in cel mai bun caz vin cativa muncitori, fac gropi si situatia ramane asa cu ani (daca nu definitiv). Vezi strapungerea Buzesti - Berzei - Uranus (care in orice caz e o catastrofa), unde s-a scos linia de tramvai, s-a sapat putin... si atat, probabil va ramane asa cu lunile). Cam tot asa cred ca se va face si cu A1 - Ciurel. Cel putin pana cand nu se termina definitiv pasajul basarab nu se va incepe adevarat nimic.

In orice caz daca lucrarile la Basarab, pod de mai putin de 2 km dureaza vreo 4 ani, prefer sa nu ma gandesc la timpul care ar trebui pentru a face o autostrada zburatoare de... 50 km !  :lol:

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata shoppy

Lasati cearta pe blana ursului din padure si cititi al doilea link pe care l-am postat mai sus. Eu inteleg ca pe 10 august(deci o data fixa) va fi desemnata firma care face PUZ-ul.

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata mindmasster

DeSimon wrote:
In orice caz daca lucrarile la Basarab, pod de mai putin de 2 km dureaza vreo 4 ani, prefer sa nu ma gandesc la timpul care ar trebui pentru a face o autostrada zburatoare de... 50 km !  :lol:



Citeste aici : http://www.mediafax.ro/social/lucrarile ... 0-5471854/

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata Nightwolf

DeSimon wrote:
In orice caz daca lucrarile la Basarab, pod de mai putin de 2 km dureaza vreo 4 ani, prefer sa nu ma gandesc la timpul care ar trebui pentru a face o autostrada zburatoare de... 50 km !  :lol:


Practic dureaza 2 ani, ca 2 n-au miscat nimic. Sincer nu vad de ce se bate apa-n piua ca dureaza un pod de 2km 2 ani cand anvergura lucrarii este enorma din toate punctele de vedere ...am mai discutat asta, dar in RO suntem toti experti...

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata DeSimon

Este normal ca lucrarile la un pod de 2km sa dureze 2 ani, ok. Dar un proiect de autostrada suspendata NU este posibil pentru Bucuresti. Este absolut imposibil sa gasesti bani pentru asa ceva, ca ar trebui sa se lucreze foarte intes, altef autostrada o termini dupa 20 de ani. In articolul dat de mindmaster gasim si :
În acest sens, Oprescu a dat ca exemple proiectul de [...] realizarea Pasajului Doamna Ghica - Chişinău

Pasaj la care lucrarile au fost oprite chiar cand a venit Oprescu la primarie...  :lol:€

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata Goldmund

Draga Metrou Fan,stiu cine e responsabil de constructia metroului,Ministerul Transporturilor,dar unde se afla acesta?In Bucuresti."Oamenii destepti si descurcareti" ar trebui sa foloseasca mai des mijloacele de transport in comun din Capitala,sa vada si ei,cei din Minister,cum stau lucrurile,in practica....Oricum,simt si ei ambuteiajele.
Exista niste studii amanuntite despre nr. calatori/sens intre centrul orasului si Drumul Taberii?Exista si cred ca ar fi chiar rentabil.Spre Aeroprtul din Otopeni nici nu e nevoie de vreun studiu caci aduce la dezvoltarea civilizata a unei zone intregi la nord de Capitala,care oricum e f. aglomerata(e nevoie de parcari "P&R",mai ales pt. statiile din afara Bucurestiului,asa cum e oriunde in Occident)iar pasagerii care ajung in cel  mai mare aeroport din Romania-care va "creste" enorm in viitorul apropiat!- si mai ales strainii,turistii,vor acest metrou,si mai cred ca se poate cofinanta din fondurile UE....Unde mai pui ca ar lega doua aeroporturi de Expozitii Bucuresti,cu centrul!

Si ca sa ne intoarcem la titlul de aici,da, e nevoie si de o autostrada,un nou "inel rutier",ca e "suspendata"sau nu ,insa trebuie facuta cat mai rapid.Cand e criza(si e!)marile proiecte de infrastructura au salvat mereu tarile respective(v. Germania inainte de razboi,dar si dupa(!)USA in timpul marii crize din 1929-33!)Daca statul nu investeste acum cat mai masiv in infrastructura(plus fondurile UE),va creste si somajul si criza va deveni si mai dura.
Sa vedem....

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata Dominatrix

Goldmund, sunt de acord cu tot ce ai zis, mai putin partea cu metroul la Aeroport. Am discutat asta mai pe larg aici. Ideea este ca aeroportul nu va fi niciodata generatorul principal de trafic pentru aceasta linie, pentru ca fluxul spre/dinspre aeroport nu corespunde in general cu orele de varf. Dar atunci cand alegi "tehnologia" pentru un coridor de transport (autobuz, tramvai, metrou usor, metrou "greu"), factorul principal pe care trebuie sa il iei in considerare este numarul maxim de calatori/ora si sens care vor folosi respectivul mijloc de transport (care corespunde in imensa majoritate a cazurilor cu ora de varf). Nu spun ca metroul la Otopeni nu e necesar, dar mai intai faci niste studii de trafic, vezi pe ce flux de calatori te bazezi, nu te apuci sa faci metrou doar pentru ca arata bine pe harta si asa ai vazut prin vest.
Revenind la autostrada suspendata, ideea e buna, atat timp cat va fi gandita ca un inel de ocolire a orasului, dar pana nu vad un plan coerent, raman la parerea mea: nu e altceva decat un vis umed al lui dr. Oetker, sau o basina electorala. Spuneti-i cum vreti.

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata telvanni

Dominatrix wrote:
nu e altceva decat un vis umed al lui dr. Oetker, sau o basina electorala.

Eu le zic GOGOSI

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata Goldmund

Dominatrix,mi-a placut raspunsul tau de la Metroul Bucuresti-Otopeni,dar acum esti putin sceptic....OK,pe Aeroportul Frankfurt am Main lucreaza peste 70 mii de oameni,insa si pe Otopeni vor lucra din ce in ce mai multi angajati pe masura ce se dezvolta aeroportul si adiacentele,iar in nordul Bucurestiului locuiesc deja peste o suta de mii de oameni(nu numai in Otopeni si imprejurimi,plus mall-ul urias,inca un Aeroport,cartierul Baneasa,Romexpo,etc).Cu "rentabilitatea"e o chestie:orice mare aeroport din Occident are o legatura rapida cu centrul orasului pe care-l deserveste.De ce crezi ca vor japonezii sa ajute exact la acest proiect?...
Un ex. de "rentabilitate"din Stuttgart:
in orele de varf,S-Bahn-ul(un fel de metrou-tren interurban)are cate trei garnituri a patru vagoane,in rest doar cate doua garnituri sau chiar o singura garnitura si circula la intervale mai mari.(apropo,am mers de cateva ori pana la Aeroport cu S-Bahn,pt. ca e practic si mai rapid decat cu masina-parcarea masinii costa cca.7,50 euro/2h.-aer conditionat,geamuri care la soare devin "fumurii"sa nu lase razele pana la calatori,scaune comode,lume civilizata,o calatorie comoda ca pe perna de aer!)

Pana e gata magistrala pana la Otopeni(oras,aeroport)poate ca Otopeni are deja 100 mii de loc.,iar Aeroportul peste 10 milioane calatori/an.
Cat despre autostrada suspendata,dr. Oetker e atat de bun cat i se permite si sunt de buni oamenii din jurul lui(el fiind medic,nu?)Pe mine nu ma intereseaza prea mult politica pentru Bucuresti(am vazut primarii pnl,pd si acum "independentul")Ii judec dupa ce lasa in urma lor si sa nu fie...marlani.In mod normal,un primar general este un exemplu pt. toata comunitatea.E Primarul General un domn fin,civilizat si cult dar si gosdpodar,asta impune si comunitatii in slujba careia lucreaza....
Pe curand

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata Dr2005

Metroul de Otopeni nu va aduce deloc dezvoltarea oraşului Otopeni... motivul e simplu: de la aeroportul Băneasa şi până la aeroportul Henri Coandă nu va fi nicio staţie!€

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata telvanni

Goldmund wrote:
Dominatrix,mi-a placut raspunsul tau de la Metroul Bucuresti-Otopeni,dar acum esti putin sceptic

Dominatrix e femeie, dominatrix e femininul de la dominator (in latina)
Dr2005 wrote:
de la aeroportul Băneasa şi până la aeroportul Henri Coandă nu va fi nicio staţie!

Eu cred ca va fi, n-or fi ei chiar asa de batuti in cap si noi aici suntem cei mai destepti...€

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 36
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2287 forum members have written 421209 posts in 5246 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use