Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Subteran Piata Presei Libere (INAUGURAT 19.07.2015)

 

Topic: Stiri si articole din presa

68 posts, 33888 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri si articole din presa Bogdan Ciorascu

Lucrarile sunt alerte si se desfasoara cu precadere in subteran si noaptea.
De sus mai observ doar lucrari de asfaltare si reamenajare.

 


Re: Stiri si articole din presa Nightwolf

Se pregateste devierea pe Kiseleff pt introducerea prefabricatelor in vederea realizarii pasajului pietonal. Deja au fost marcate pe partea carosabila zonele unde vor fi calate macaralele. Nu am inca informatia cu privire la CAND se va bloca traficul si PT CAT TIMP!

Edit: In ritmul actual de lucru nu vom vedea zona data gata la rosu` mai devreme de 15 aprilie (estimarea mea). In conditiile in care Pastele e pe 12 aprilie, estimarea mea este ca acest pasaj va fii circulabil undeva in jurul datei de 01.06.2015. Cu tot cu reamenajarea zonei de suprafata.

 


Re: Stiri si articole din presa URANUS

Sursa: B365.RO

Pasajul de la Piața Presei, întârziat de un cablu electric

Lucrările la pasajul de la Piața Presei Libere se apropie de final. În acest weekend vor fi montate ultimele două tronsoane ale noului pasaj pietonal. De asemenea, pasajul rutier de pe direcția DN1 - Șos. Kiseleff a fost săpat, iar acum se lucrează la finisaje. Termenul de finalizare a fost însă modificat din cauza unor probleme apărute la rețeaua de utilități. Este vorba de un cablu electric aflat pe traseul pasajului de pe direcția DN1 - Bd. Mărăști, care ar fi trebuit mutat, însă s-a constatat că acest cablu nu se află acolo unde era prevăzut în planurile Enel. Astfel, reprezentanții Primăriei estimează acum că proiectul Pasajului de la Piața Presei va fi terminat la sfârșitul lunii aprilie.

Lucrările la pasajul subteran de la Piața Presei Libere se apropie de final. "În acest weekend se montează ultimele două tronsoane ale pasajului pietonal nou de sub Kiseleff, iar la pasajul pietonal vechi se lucrează la finisaje și se poate deja circula prin el", a precizat pentru B365.ro, Ion Dedu, director executiv al Direcției de Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei.

De asemenea, pasajul rutier de pe direcția DN1 - Kiseleff a fost săpat, iar acum se lucrează la finisaje. În perioada imediat următoare va începe și turnarea asfaltului.

Singua zonă care înregistrează întârzieri este cea a pasajul subteran de pe direcția DN1 - Bd. Mărăști.

"Au început să devieze cablurile electrice și când s-au apucat să taie un cablu și-au dat seama că era alt cablu. Ei dăduseră întreruperea greșit când au constatat că acolo se afla alt cablu decât cel care era în plan și au trebuit să se adapteze proiectului. Problema aceasta cu cablul electric împiedică finalizarea ultimilor metri de pereți mulați. Asta se întâmplă într-un oraș care a fost creat cu hei-rupul în anii '80, când se mutau cablurile pe timp de noapte, la comandă, dar nimeni nu mai știa pe unde au fost mutate. Asta este o realitate cu care ne confruntăm frecvent ", a explicat Ion Dedu.

În aceste condiții, termenul de finalizare a proiectului a fost modificat. "Sperăm ca la sfârșitul lunii aprilie să fie gata. Însă nu termenul de finalizare este cel mai important pentru acest proiect. Important nu este dacă întârziem sau nu 5 zile. Important este ca acest proiect să fie terminat în cele mai bune condiții. Aceasta este prioritatea noastră", a mai spus directorul de la Transporturi.

Lucrările la Pasajul subteran Piaţa Presei Libere au fost demarate în martie 2014. Potrivit proiectului, noul pasaj rutier va avea 700 de metri și va fi realizat pe sensul dinspre DN1 spre Soseaua Kiseleff și bd. Mărăști. Șoferii vor intra în pasaj de pe Sos. București-Ploiești, după Fântâna Miorita, din direcţia Ploieşti-Băneasa. Sub Piața Presei Libere, pasajul se va bifurca, șoferii având la dispoziție două ieșiri: pe Șoseaua Kiseleff, în zona strandului Tineretului, și pe bd. Mărăști, după City Gate Towers.

Proiectul prevede și construcţia unui pasaj pietonal care va face legătura între Piaţa Presei Libere şi Parcul Herăstrău, pentru a facilita accesul călătorilor la mijloacele de transport în comun, dar şi scurtarea şi modernizarea pasajului pietonal existent. Astfel, din primăvară, bucureștenii vor putea traversa bulevardul Kiseleff din Capitală pe sub pământ prin intermediul a două pasaje pietonale subterane. Primul, care există deja și subtraversează acum bd. Kiseleff și Bd. Mărăști, va fi scurtat și modernizat, urmând a fi dotat cu lifturi și scări rulante.

Construcţia celui de-al doilea pasaj pietonal subteran a fost demarată la finele anului trecut. Acest pasaj va lega nodul de transport de la Piața Presei Libere (capăt tramvai 41) cu aleea ce desparte Berăria H de Hard Rock Cafe.

Întregul proiect va avea o lungime totală de 1.134 m. De asemenea, partea carosabilă va avea o lăţime de 8,8 metri pe pe ramura Kiseleff, unde vor exista două benzi, şi o lăţime de 5,5 metri pe ramura Mărăşti.

http://www.b365.ro/un-nou-termen-pentru...27184.html

 


Re: Stiri si articole din presa BIGRED1984

Asta e vrajeala ieftina. Au ramas in urma si acum cauta scuze.

 


Re: Stiri si articole din presa URANUS

B365.RO

Trafic restricționat pe Șos. Kiseleff până pe 24 martie

Primaria Municipiului Bucuresti începe montarea ultimelor două tronsoane ale pasajului pietonal de la Piața Presei Libere. pentru efectuarea lucrărilor, în perioada 20- 24 martie, pe soseaua Kiseleff, pe tronsonul cuprins între Piata Presei Libere și Arcul de Triumf, circulația rutieră va fi restricționată.

Primaria Municipiului Bucuresti incepe montarea ultimelor doua tronsoane ale pasajului pietonal de la Piata Presei Libere. Pasajul pietonal va asigura legatura intre nodul de transport de la Piata Presei Libere (capat tramvai 41) si aleea de acces in Parcul Herastrau catre fostul Pavilion H.

Astfel, in perioada 20- 24 martie, pe soseaua Kiseleff, pe tronsonul cuprins intre Piata Presei Libere si Arcul de Triumf, se va restrictiona circulatia, dupa cum urmeaza:

- In perioada 20.03.2015, ora 23:00 - 22.03.2015, ora 10:30, se va inchide laterala de 3 benzi de pe sensul spre Piata Presei Libere, in scopul montarii primului tronson al pasajului pietonal. In aceasta perioada, pe zona centrala a soselei Kiseleff, se va circula in sens unic, dinspre Arcul de Triumf catre Piata presei Libere.

- In perioada 22.03.2015, ora 11:00 - 24.03.2015 ora 24:00, se va inchide zona centrala a arterei Soseaua Kiseleff, in scopul montarii celui de-al doilea tronson al pasajului pietonal.

Din aceasta cauza, in perioada 20.03.2015, ora 23:00 - 22.03.2015, ora 10:30, statia de autobuze ,,Muzeul Satului", aferenta liniilor 131, 205, 330, 331, 335, sens Piata Presei Libere, se suspenda, iar autobuzele liniilor 131, 205, 330, 331, 335, 783 vor circula pe zona centrala a arterei Soseaua Kiseleff.

Circulatia pe sensul spre Arcul de Triumf se va desfasura normal.

http://www.b365.ro/trafic-restric-ionat...27203.html

 


Re: Stiri si articole din presa URANUS

Sursa: B365.RO

Bicicliştii, nemulţumiţi de pistele prevăzute în proiectul "Pasajul subteran Piața Presei Libere"

Organizaţia pentru Promovarea Transportului Alernativ în Romania (OPTAR) a realizat o analiză cu privire la felul în care s-a dezvoltat infrastructura dedicată bicicletei în Bucureşti, de-a lungul timpului. In cadrul analizei, OPTAR subliniază şi greşelile făcute de Administraţie în trasarea pistelor pentru biciclete, prevăzute în proiectele recente.

Pasajul subteran Piața Presei Libere

În aria alocată proiectului se prevede o pistă pentru biciclete pe sensul de intrare în oraș. Capetele pistei nu sunt conectate la partea carosabilă, informează OPTAR în analiza efectuată.

Totodată, conform organizaţiei, lățimea pistei, de 150 cm, nu oferă siguranță bicicliștilor în cazul manevrei de depășire.

La intrarea pe Șoseaua Pavel Dimitrievici Kiseleff, partea carosabilă continuă linia dreaptă, în timp ce trotuarul și pista pentru biciclete face un ocol al unui spațiu verde. Pasaj de traversare pietonală a Șoselei P.D. Kiseleff prevede jgheaburi pentru bicicletă pe treptele de acces. Nu există rampe pentru persoane în scaun rulant sau/și biciclete.

Pistele din Pantelimon şi Şoseaua Iancului

Planurile lucrărilor de modernizare de pe Pantelimon și Iancului prevăd amenajarea de piste pentru biciclete de la interescția cu Strada Zambilă Ioniță până la intersecția cu Șoseaua Iancului, pe sensul spre Centru, și de la intersecția cu Șoseaua Iancului până la intersecția cu Șoseaua Vergului, pe sensul spre ieșirea din oraș. Însă, pe șoseaua Iancului și la ieșirea din oraș nu sunt proiectate piste pentru biciclete.

Pistele sunt delimitate față de traficul motorizat prin spații verzi, borduri, parcări auto sau stații de autobuz. În câteva zone, pistele sunt marcate pe trotuare.

Nu există o legătură facilă între rețeaua stradală și piste. De exemplu, continuarea pistelor pe strada Pierre de Coubertin încalcă prevederile legale deoarece capătul de pistă spre Arena Națională se termină pe trotuar, pe unde legea interzice bicicliștilor să circule. Pe celălalt sens, pentru a accesa pista venind dinspre Arena Națională, ar trebui ca bicicliștii să intre pe contrasens pe aleea de ieșire din parcarea McDonalds.

Amenajarea pistelor pentru biciclete va fragmenta călătoriile, descurajând mersul cu bicicleta, consideră bicicliştii. În plus față de obișnuitele opriri din intersecțiile semaforizate și semnalizate, au fost create noi situații care vor forța bicicliștii să se oprească în zonele de conflict: stațiile de autobuz, intersecțiile cu străzile laterale, amenajarea de șicane și împletirea fluxurilor pietonale cu cele de biciclete în zona trecerilor de pietoni.

http://www.b365.ro/biciclistii-nemultum...27322.html

 


Re: Stiri si articole din presa Nightwolf

Mi se pare normal... cu bicicleta pe DN1 ...

 


Re: Stiri si articole din presa shoppy

Articolul asta e o noua performanta a agramarii, greseli de scrieri, propozitii fara predicat sau din care nu se intelege nimic...

DN1 are trotuar pe toata lungimea din Bucuresti, deci cine nu vrea sa mearga pe strada are trotuar, asta e asa, sa latram ca sa ne aflam in treaba.
Daca nu ai pista atunci poti merge cu bicicleta pe oriunde, deci dincolo de sfarsitul pistei e legal sa circuli ori pe strada ori pe trotuar, asta ca se termina pista si e ilegal sa mergi mai departe e alta tampenie.
Asta ca pista ocoleste un spatiu verde e alta tampenie, ce or vrea ei?, pista prin pasaj?, bine ca nu vrem si pista pe autostrada, hai sa fim totusi rezonabili ca altfel suntem latraul de serviciu pe care nu-l mai baga nimeni in seama.

 


Re: Stiri si articole din presa Nightwolf

Ma bucur ca ma aprobi :)

 


Re: Stiri si articole din presa URANUS

Sursa: B365.RO

Oprescu: Pasajul de la Piaţa Presei libere, gata la sfârşitul lunii aprilie- începutul lunii mai

Primarul General al Capitalei Sorin Oprescu a declarat luni că Pasajul de la Piaţa Presei Libere va fi finalizat la sfârşitul lunii aprilie- începutul lunii mai. El a anunţat, de asemenea, că aparatul administraţiei publice locale se va muta în sediul vechi de pe bulevardul Regina Elisabeta în toamna lui 2015.

"Aşa cum am spus, la sfârşitul lunii, începutul lunii mai, vom merge împreuna ca să vedem că se poate. Apoi luăm utilajele de acolo şi ne mutam la trecerea de sub Olteniţei", a declarat luni Sorin Oprescu.

Declaraţiile au fost făcute la sediul Primăriei Capitalei, unde are loc o şedinţă extraordinară a Consiliului General al Municipiului Bucureşti, pentru aprobarea BUGETULUI PMB pe 2015. Întrebat de jurnalişti de ce bugetul pe 2015 este mai mic, Oprescu a declarat următoarele:

"Odată pentru că sunt de plată în momentul ăsta 500 de milioane de euro, contractaţi de domnul Videanu în anul 2006. E perioada de maturare a bond-urilor şi, atunci, decizia Executivului şi a mea a fost refinanţarea acestor bond-uri, ceea ce şi facem", a explicat primarul.

Proiectul pasajului prevede construcţia unui pasaj rutier şi construcţia unui pasaj pietonal care va face legătura între Piaţa Presei Libere şi Parcul Herăstrău, pentru a facilita accesul călătorilor la mijloacele de transport în comun, dar şi scurtarea şi modernizarea pasajului pietonal existent.

Astfel, bucureștenii vor putea traversa bulevardul Kiseleff din Capitală pe sub pământ prin intermediul a două pasaje pietonale subterane. Primul, care există deja și subtraversează acum bd. Kiseleff și Bd. Mărăști, va fi scurtat și modernizat, urmând a fi dotat cu lifturi și scări rulante.

Construcţia celui de-al doilea pasaj pietonal subteran a fost demarată la finele anului trecut. Acest pasaj va lega nodul de transport de la Piața Presei Libere (capăt tramvai 41) cu aleea ce desparte Berăria H de Hard Rock Cafe. Lucrările fac parte din proiectul pasajului de la Piața Presei Libere.

http://www.b365.ro/oprescu-pasajul-de-l...28192.html

 


Re: Stiri si articole din presa ANTENA

Usor usor, ne spune ca va fi gata la sfarsitul lunii iunie.

 


Re: Stiri si articole din presa zapacitu

Daca la el "sfarsitul lunii, inceputul lunii mai" inseamna iunie... deh stiu ca mintea cu "bun simt", dar...

 


Re: Stiri si articole din presa Cristy

Deschiderea pasajului de la Piaţa Presei, amânată cu o lună

Pasajul rutier de la Piaţa Presei va fi deschis cu o lună întârziere faţă de termenul anunţat în februarie de către Sorin Oprescu, edilul-şef al Capitalei, în condiţiile în care modificările realizate infrastructurii de curent electric din zona respectivă nu s-au făcut la timp.

„Termenul de finalizare a lucrărilor, conform contractului, este luna mai 2015. Lucrările propriu-zise la pasaj putea fi finalizate mai devreme, însă au apărut întârzieri legate de devierea cablurilor, în sensul în care Enel nu şi-a identificat corect instalaţiile. În prezent aceste probleme au fost remediate, reluându-se lucrările la pasaj în zona afectată“, au spus reprezentanţii Primăriei Capitalei.

În prezent lucrările la pasaj sunt finalizate în proporţie de 87%. Potrivit oficialilor Enel Distribuţie Muntenia, „Enel a respectat reglementările specific pentru această lucrare şi colaborează cu Primăria Capitalei pentru a găsi cele mai bune soluţii, astfel încât eliberarea amplasamentului de reţele electrice să se realizeze conform programului stabilit în contract“.

http://www.zf.ro/eveniment/deschiderea-...a-14121325

 


Re: Stiri si articole din presa URANUS

Sursa: B365.RO

Se toarnă deja asfalt la pasajul de la Piața Presei. Care este stadiul lucrărilor

Pasajul de la Piața Presei Libere ar trebui deschis luna viitoare. La fața locului, termenul oficial pare cam optimist. La intrarea în pasaj de pe DN1 a început turnarea stratului de asfalt, dar pe rampa de ieșire spre Kiseleff încă se lucrează la finisarea pereților pasajului. Lucrările la pasajele pietonale par și ele în urmă. La pasajul vechi finisajele sunt abia la început, iar la pasajul nou, se lucrează la pereții de lângă bulevard. Până luna viitoare  aici ar trebui instalate scări rulante și lifturi. În plus, astăzi, au fost descoperite noi cabluri electrice pe traseul pasajului, cabluri care nu se regăseau și în proiect. Urmează ca Enel să facă o evaluare, iar în funcție de timpul necesar pentru îndepărtarea acestora, finalizarea pasajului ar putea fi din nou amânată.

Pasajul subteran de la Piața Presei Libere ar trebui finalizat în luna mai. Este ultimul termen oferit de reprezentanții municipalității pentru acest proiect. Pe șantier însă, pare că proiectul are nevoie de mai mult timp pentru a fi încheiat.

Pe rampa de pe DN1, lucrările au evoluat, astfel că s-a trecut deja la turnarea unui strat de asfalt. Deocamdată pe o singură bandă. Pe rampa de pe Șoseaua Kiseleff, lucrările nu au evoluat însă până la acest nivel. De fapt, joi dimineață, încă se mai efectuau lucrări la pereții pasajului.

"Au început să toarne asfalt și în pasaj. Se lucrează la finisaje în pasaj pe direcția DN 1 - Arcul de Triumf. Lucrările, aici, sunt în grafic. Problema e la pasajul de pe direcția DN1 - Bd. Mărăști, unde, din cauza uui cablu electric am stat pe loc mai mult timp", a precizat pentru B365.ro, Ion Dedu, director executiv al Direcției de Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei.

Și la pasajele pietonale mai este încă mult de lucru. Astfel, la pasajul subteran nou, ce leagă nodul de transport de la Piața Presei Libere (capăt tramvai 41) cu aleea ce desparte Berăria H de Hard Rock Cafe, abia s-au turnat pereții în zona de lângă bulevard. Mai trebuie turnată placa deasupra, construite scările și realizate finisajele. În plus, aici ar trebui instalate scări rulante și lifturi.

La pasajul pietonal vechi, care a fost scurtat, abia s-au început lucrările de amenajare. Singurul progres vizibil este un strat de tencuială pe pereți. La intrarea de lângă parcul Herăstrău, înspre Casa Presei, nu s-a făcut încă nimic. Scările sunt foarte deteriorate, iar pereții sunt murdari și crăpați.

"Astăzi (n.r. vineri) pun granit pe scări și în pasaj. S-au tencuit pereții, se dă și cu var. Lucrările evoluează bine", a explicat Ion Dedu.

Pasajul de Piața Presei Libere ar fi trebuit finalizat la începutul acesti luni. Termenul de finalizare a fost însă modificat din cauza unor probleme apărute la rețeaua de utilități. Este vorba de un cablu electric aflat pe traseul pasajului de pe direcția DN1 - Bd. Mărăști, care ar fi trebuit mutat, însă s-a constatat că acest cablu nu se află acolo unde era prevăzut în planurile Enel.

Lucrările la Pasajul subteran Piaţa Presei Libere au fost demarate în martie 2014. Potrivit proiectului, noul pasaj rutier va avea 700 de metri și va fi realizat pe sensul dinspre DN1 spre Soseaua Kiseleff și bd. Mărăști. Șoferii vor intra în pasaj de pe Sos. București-Ploiești, după Fântâna Miorita, din direcţia Ploieşti-Băneasa. Sub Piața Presei Libere, pasajul se va bifurca, șoferii având la dispoziție două ieșiri: pe Șoseaua Kiseleff, în zona strandului Tineretului, și pe bd. Mărăști, după City Gate Towers.

Proiectul prevede și construcţia unui pasaj pietonal care va face legătura între Piaţa Presei Libere şi Parcul Herăstrău, pentru a facilita accesul călătorilor la mijloacele de transport în comun, dar şi scurtarea şi modernizarea pasajului pietonal existent. Astfel, din primăvară, bucureștenii vor putea traversa bulevardul Kiseleff din Capitală pe sub pământ prin intermediul a două pasaje pietonale subterane. Primul, care există deja și subtraversează acum bd. Kiseleff și Bd. Mărăști, va fi scurtat și modernizat, urmând a fi dotat cu lifturi și scări rulante.

Construcţia celui de-al doilea pasaj pietonal subteran a fost demarată la finele anului trecut. Acest pasaj va lega nodul de transport de la Piața Presei Libere (capăt tramvai 41) cu aleea ce desparte Berăria H de Hard Rock Cafe.

Întregul proiect va avea o lungime totală de 1.134 m. De asemenea, partea carosabilă va avea o lăţime de 8,8 metri pe pe ramura Kiseleff, unde vor exista două benzi, şi o lăţime de 5,5 metri pe ramura Mărăşti.

http://www.b365.ro/se-toarna-deja-asfal...28664.html

 


Go to page:  1 2 3 4 5
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Subteran Piata Presei Libere (INAUGURAT 19.07.2015)  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 422123 posts in 5256 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use