Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Subteran Piata Presei Libere (INAUGURAT 19.07.2015)

 

Topic: Stiri si articole din presa

68 posts, 33970 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Stiri si articole din presa telvanni

Daca moderatorii considera ca nu este nevoie de un topic special dedicat articolelor de presa, il pot muta la discutii generale.

Se pare ca nu e unul ci 'e' trei:
Trei pasaje subterane in zona Piata Presei Libere - propunere pentru fluidizarea traficului

articolul de pe hotnews:  http://economie.hotnews.ro/stiri-imobil ... icului.htm

 


Re: Articole de presa despre pasajul de la Piata Presei Libe ciupi 2

Pasajul rutier subteran dinspre DN 1 (Fantana Miorita) cu iesiri spre Bd. Kiseleff si Bd. Expozitiei a fost aprobat de Comisia tehnica de urbanism

http://economie.hotnews.ro/stiri-imobil ... banism.htm

 


Re: Articole de presa despre pasajul de la Piata Presei Libe telvanni

Pasajul de la Piața Presei va avea formă de Y și va funcționa doar pe sensul Ploiești-București
sursa: http://b365.ro/news/pasajul ... bucuresti/

 


Re: Articole de presa despre pasajul de la Piata Presei Libe Dominatrix

Informatii suplimentare in Romania Libera:

Noua variantă a pasajului de la Piaţa Presei

http://www.romanialibera.ro/actualitate ... 43332.html

 


Re: Articole de presa despre pasajul de la Piata Presei Libe Dominatrix

Simulare video cu pasajul, realizata de Search Corporation:


 




Re: Stiri si articole din presa florin

ISC: Consiliul General al Municipiului Bucuresti a aprobat ilegal pasajul rutier subteran de la Piata Presei

Consiliul General al Municipiului Bucuresti a aprobat ilegal, in luna august 2013, planul urbanistic zonal care stabileste traseul pasajului rutier subteran de la Piata Presei Libere, potrivit unui raport al Inspectoratului de Stat in Constructii. Pentru a indrepta greseala, Primaria Capitalei a refacut planul urbanistic si il va suspune din nou la vot in sedinta de joi a Consiliului General. Intre timp insa, asociatia ProDoMo a cerut in instanta suspendarea proiectului.

La sfarsitul lunii august 2013, consilierii generali ai Capitalei au dezbatut si aprobat planul urbanistic zonal care stabileste traseul pasajului rutier subteran de la Piata Presei Libere. Initial, planul urbanistic prevedea  construirea unui pasaj subteran in forma de Y sub Piata Presei(acesta intra in subteran de pe Soseaua Bucuresti-Ploiesti, dupa Fantana Miorita, trece pe sub Piata Presei Libere unde se bifurca si iese pe Soseaua Kiseleff, in zona strandului Tineretului, si pe bd. Marasti, imediat dupa cele doua turnuri gemene de la Piata Presei) si construirea unei cladiri de birouri, a unui pasaj subteran pietonal si a unor parcaje pe spatiul verde din zona unde intoarce tramvaiul 41.

Printr-un amendament aprobat in timpul sedintei, din planul urbanistic zonal a ramas doar pasajul, celelate prevederi fiind scoase (cladirea, parcajul si pasajul pietonal).
Mai mult, Madalin Dumitru, seful Directiei de Infrastructura din cadrul Primariei Capitalei, a declarat ca in urma amendamentelor facute de consilieri, pasajul va fi mai scurt - 200 metri - si  va avea doua rampe de 140 metri lungime.

Practic, consilierii generali au aprobat alt proiect fata de cel propus de Primaria Capitalei.


Articolul complet.

 


Re: Stiri si articole din presa URANUS

Au început lucrările la Pasajului Piaţa Presei Libere.

Lucrările la pasajul rutier Piața Presei au început marți. Pasajul ar urma să fie realizat în 10 luni şi să coste municipalitatea 62 de milioane de lei.

Şantierul Pasajului rutier Piaţa Presei Libere a fost deschis ieri, începând împrejmuirea zonelor de lucru. Totodată şi-au făcut apariţia primele utilaje ale firmei de construcţii Apolodor, scrie economica.net.

Pasajul va permite, potrivit municipalităţii, subtraversarea acestei zone pe orice direcţie, urmând să asigure legătura dintre transportul public de suprafaţă, respectiv linia de tramvai şi liniile de autobuze, cu staţia viitoarei magistrale 6 de metrou.

Intrarea în pasaj se va face pe direcţia Şoselei Bucureşti-Ploieşti spre Bulevardul Kiseleff, iar ieşirea, pe Bulevardul Kiseleff, dar şi pe bulevardul Mărăşti.

Pasajul va avea o lungime de 550 de metri şi va începe pe porţiunea din zona Fântâna Mioriţa şi Piaţa Presei Libere pe Şos. Bucureşti - Ploeişti, acesta urmând să se despartă sub formă literei "Y" sub intersecţia de la Piaţa Presei.

Zona analizată şi reglementată prin PUZ este cea a intersecţiei dintre bulevardul Poligrafiei - Şoseaua Bucureşti-Ploieşti - Şoseaua Kiseleff - bulevardul Mărăşti.

Potrivit PUZ, contrucţia pasajului ar trebui să dureze 10 luni. Potrivit primarului Capitalei, Sorin Oprescu, circulaţia în zonă nu va fi întreruptă pe perioada lucrărilor.

La sfarsitul lunii august 2013, consilierii generali ai Capitalei au dezbatut si modificat planul urbanistic zonal care stabilea traseul pasajului rutier subteran de la Piata Presei Libere. Initial, planul urbanistic prevedea construirea unui pasaj subteran in forma de Y sub Piata Presei si construirea unei cladiri de birouri, a unui pasaj subteran pietonal si a unor parcaje pe spatiul verde din zona unde intoarce tramvaiul 41. Printr-un amendament aprobat in timpul sedintei, din planul urbanistic zonal a ramas doar pasajul, celelate prevederi fiind scoase (cladirea, parcajul si pasajul pietonal).

Noul plan urbanistic zonal nu avea însă și avizele necesare pentru a fi aprobat de CGMB, astfel că proiectul s-a reîntors la consilierii generali pe 30 ianuarie, când a fost aprobat din nou.

"După ce se va aproba bugetul pe anul acesta vom începe lucrările. Șantierul va fi organizat chiar în Piața Presei Libere. Vor exista restricții de trafic în zonă, însă circulația nu va fi blocată", a precizat pentru B365.ro, Ion Dedu, director executiv al Direcției Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei. În proiectul de buget pe anul 2014, proiectul beneficiază de o alocație de 15 milioane lei, cu toate că suma totală necesară pentru construcție este de 104,35 milioane lei.

Pasajul se va realiza pe sensul dinspre DN1 spre Soseaua Kiseleff și bd. Mărăști. Șoferii vor intra în pasaj de pe Sos. București-Ploiești, din zona de după Fantana Miorita. Sub Piața Presei Libere, pasajul se va bifurca, șoferii având la dispoziție două ieșiri: pe Șoseaua Kiseleff, în zona strandului Tineretului, și pe bd. Mărăști, după City Gate Towers.

http://www.b365.ro/au-inceput-lucrarile...05033.html

 


Re: Stiri si articole din presa URANUS

Sursa: B365.RO

Când vor fi finalizate lucrările la Pasajul Piaţa Presei Libere

Lucrarile la pasajul rutier subteran de la Piata Presei Libere vor incepe in aproximativ o luna si vor fi finalizate pana la sfarsitul anului, potrivit lui Madalin Dumitru, seful directiei de Infrastructura din Primaria Capitalei. In prezent, la Pasajul Piata Presei Libere se deruleaza lucrarile premergatoare.

In prezent, la pasajul Piata Presei Libere se desfasoara lucrarile premergatoare, respectiv identificarea retelelor editilitare si organizarea de santier, potrivit lui Madalin Dumitru, care sustine ca lucrarile se vor finaliza pana la sfarsitul acestui an, iar circulatia rutiera nu va fi afectata. Investitia se ridica la 18 milioane de euro.

"In prezent, incercam sa identificam ce retele edilitare sunt in zona si facem sapaturi la 0,8 metri ca sa nu ne trezim cu surprize cand vom incepe lucarea. Avem autorizatie de construire daca lucram. Lucrarile la pasaj vor incepe in aproximativ o luna si au termen de finalizare peste noua luni. Pasajul va avea o lungime de 780 metri, este pe un singur sens de circulatie, respectiv sensul de intrare in Bucuresti. Acesta va intra in subteran dupa fantana Miorita si va avea doua iesiri, una pe bd. Kiselef si alta pe bd. Marasti. Daca nu avem piedici, terminam pana la sfarsitul anului", a declarat, pentru HotNews.ro, Madalin Dumitru.

Acesta spune ca lucrarile la pasaj nu vor afecta circulatia deoarece se foloseste tehnologia "top-down", astfel ca nu va fi inchisa decat cate o banda de circulatie. "Sapatura nu afecteaza circulatia. Se toarna coloanele forate, dupa care se opreste circulatia pe cate o banda, ca sa se toarne placa intre coloane, apoi se pune la loc asfaltul si se da drumul la circulatie. In 30 de zile maxim se termina aceste lucari dupa care se sapa dedesubt, pana se termina lucrarea. Pe perioada lucrarilor se va circula continu in rondul de la Casa Presei. Mai mult deranjeaza traficul soferii de taxi care parcheaza neregulamentar acolo decat vom deranja noi cu lucrarile", a mai explicat Madalin Dumitru. Acesta spune ca pasajul care se va construi restecta Planul Urbanistic Zonal aprobat de Consiliul General al Municipiului Bucuresti la sfarsitul lunii ianuarie a acestui an.

Consiliul General al Municipiului Bucuresti a aprobat din nou, la sfarsitul lunii ianuarie, planul urbanistic zonal care stabileste traseul pasajului rutier subteran de la Piata Presei Libere, dupa ce in luna august 2013 au aprobat ilegal proiectul, potrivit unui raport al Inspectoratului de Stat in Constructii.

In plus, Planul Urbanistic Zonal pentru acest pasaj, aprobat de consilierii generali in august 2013 a fost atacat in instanta de Asociatia ProDoMo pe motiv ca nu respecta legea.

Citeşte şi: Pasajul de la Piața Presei, modificat și aprobat "pe genunchi", spun arhitecţii şi ONG-urile

Primaria Capitalei a facut licitatie pentru construirea Pasajului rutier de la Casa Presei, contractul in valoare de circa 18 milioane de euro fiind atribuit consortiului SC Apolodor Demolari, Eurovia Construct International, TEHCON & Edilitare si Infrastructura si SC Consitrans SRL, pe 8 mai 2011.

http://www.b365.ro/cand-va-fi-finalizat...05423.html

 



Re: Stiri si articole din presa URANUS

Sursa: B365.RO

Când vor fi finalizate lucrările la Pasajul Piaţa Presei Libere

Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat, miercuri dimineața, că speră că Pasajul de la Piața Presei Libere va fi gata în martie.

Lucrările la pasajul rutier Piața Presei au început în luna martie a acestui an și ar fi trebuit terminate în 10 luni, conform Primăriei Capitalei.

Miercuri dimineața, Sorin Oprescu a dat un nou termen pentru finalizarea lucrărilor de la Pasajul Piața Presei Libere: luna martie 2015.

Pasajul va permite, potrivit municipalităţii, subtraversarea acestei zone pe orice direcţie, urmând să asigure legătura dintre transportul public de suprafaţă, respectiv linia de tramvai şi liniile de autobuze, cu staţia viitoarei magistrale 6 de metrou.

Intrarea în pasaj se va face pe direcţia Şoselei Bucureşti-Ploieşti spre Bulevardul Kiseleff, iar ieşirea, pe Bulevardul Kiseleff, dar şi pe bulevardul Mărăşti.

Pasajul va avea o lungime de 550 de metri şi va începe pe porţiunea din zona Fântâna Mioriţa şi Piaţa Presei Libere pe Şos. Bucureşti - Ploeişti, acesta urmând să se despartă sub formă literei "Y" sub intersecţia de la Piaţa Presei.

Zona analizată şi reglementată prin PUZ este cea a intersecţiei dintre bulevardul Poligrafiei - Şoseaua Bucureşti-Ploieşti - Şoseaua Kiseleff - bulevardul Mărăşti.

Potrivit PUZ, contrucţia pasajului ar trebui să dureze 10 luni. Potrivit primarului Capitalei, Sorin Oprescu, circulaţia în zonă nu va fi întreruptă pe perioada lucrărilor.

La sfarsitul lunii august 2013, consilierii generali ai Capitalei au dezbatut si modificat planul urbanistic zonal care stabilea traseul pasajului rutier subteran de la Piata Presei Libere. Initial, planul urbanistic prevedea construirea unui pasaj subteran in forma de Y sub Piata Presei si construirea unei cladiri de birouri, a unui pasaj subteran pietonal si a unor parcaje pe spatiul verde din zona unde intoarce tramvaiul 41. Printr-un amendament aprobat in timpul sedintei, din planul urbanistic zonal a ramas doar pasajul, celelate prevederi fiind scoase (cladirea, parcajul si pasajul pietonal).

Noul plan urbanistic zonal nu avea însă și avizele necesare pentru a fi aprobat de CGMB, astfel că proiectul s-a reîntors la consilierii generali pe 30 ianuarie, când a fost aprobat din nou.

"După ce se va aproba bugetul pe anul acesta vom începe lucrările. Șantierul va fi organizat chiar în Piața Presei Libere. Vor exista restricții de trafic în zonă, însă circulația nu va fi blocată", a precizat pentru B365.ro, Ion Dedu, director executiv al Direcției Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei. În proiectul de buget pe anul 2014, proiectul beneficiază de o alocație de 15 milioane lei, cu toate că suma totală necesară pentru construcție este de 104,35 milioane lei.

Pasajul se va realiza pe sensul dinspre DN1 spre Soseaua Kiseleff și bd. Mărăști. Șoferii vor intra în pasaj de pe Sos. București-Ploiești, din zona de după Fantana Miorita. Sub Piața Presei Libere, pasajul se va bifurca, șoferii având la dispoziție două ieșiri: pe Șoseaua Kiseleff, în zona strandului Tineretului, și pe bd. Mărăști, după City Gate Towers.

Acest pasaj costă municipalitatea 62 de milioane de lei.

http://www.b365.ro/cand-vor-fi-finaliza...wa2G6.dpuf

 


Re: Stiri si articole din presa andrei11

Pasajul va permite, potrivit municipalităţii, subtraversarea acestei zone pe orice direcţie, urmând să asigure legătura dintre transportul public de suprafaţă, respectiv linia de tramvai şi liniile de autobuze, cu staţia viitoarei magistrale 6 de metrou.
:?:  :!:  :?:  :!:    
:lol:
Asta e fraza demna de noaptea mintii  :!:

 


Re: Stiri si articole din presa fuscobal

"Traversarea pe orice directie" adica in traducere :

- muta sensul giratoriu exact cum e acum in subteran  :popa:

sau  

- mai multe pasaje subterane suprapuse intre ele care cupleaza fiecare 2 directii pe ideea "combinari de 4 luate cate 2"  :roll:

sau

- traim cu robotii > pasaje subterane multiple cu macaz sau tonomat cu fise in ideea ca dai in buton si selectezi directia de mers iar pasajele motorizate se aliniaza cum ai nevoie  :D

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Subteran Piata Presei Libere (INAUGURAT 19.07.2015)  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 422146 posts in 5258 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use