Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai (2010-2015)

616 posts, 165522 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 44
 
 

📖 Pagination options
Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii rosetti61

Ghivecele si ornamentele se muta de acolo, mai rau e cu structurile intrarilor la metrou. Exista posibilitatea sa modifice pe rand cate un acces ca sa nu inchida statia ca la Obor, plus ca vor trebui sa lucreze in intersectie astfel incat sa nu blocheze prea mult circulatia tramvaielor pe relatia Basarabia-Sf Vineri - iar vor fi linii amputate, deviate sau suspendate (de singura "amputare" va beneficia tot 34, destul de ghinionist in cariera sa pe MIhai Bravu - numai daca nu va suporta o "mica" deviere pe Iancului-Chisinau-Basarabia-1 decembrie-Liviu Rebreanu-Camil Ressu, cu revenire pe Mihai Bravu  :D)

 


  • GAC
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii GAC

Interesant va fi cum o sa arate statia de metrou. Cred ca vor pune pe mijloc din 5 in 5 metrii cate un pilon gros de un metru, daca nu chiar mai des, sau chiar 2 randuri de piloni. Sunt curios ce se va face cu intrarile la metrou, fiindca tablierul podului pe care va rula tramvaiul se va suprapune peste iesirile de pe peron (care e central), si mai mult, statia Muncii e si mai sus ca Obor, iar tablierul podului de tramvai va avea cel putin un metru grosime. Tind sa cred ca salile cu validatoare ve fi reproiectata complet.
Totusi ar fi bine sa tina tramvaiul functional pana ce vor finaliza inclusiv linia pe acel viitor pod, intrerupand tramvaiul doar 2 saptamani sa realizeze conexiunea liniilor, nu ca la Obor, unde au intrerupt tramvaiul cand noul pod era abia la fundatie.
Si ar fi foarte bine ca in timp ce fac fundatiile si pilonii, in alta parte, sa se toarne grinzile de tablier, ca sa se poata termina mai repede.

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii Dominatrix

In legatura cu metroul, parca vad ca inchid statia un timp, cum au facut si cand s-a lucrat la Obor. Iar tramvaiul mai mult ca sigur va fi afectat mai mult timp, fiindca dupa ce se pun liniile "dureaza 4-5 saptamani sa se inchege betonul". Explicatie semi-oficiala. Totusi, cred ca ar putea pune doua macaze de tip "kalifornian" pe directia Basarabia - Calarasi (unul spre Republica si altul spre Sf. Gheorghe), si vor putea folosi bidirectionalele daca nu va mai fi nevoie de ele in Giulesti, ca sa nu mai fie nevoie de autobuze naveta.

 


  • GAC
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii GAC

Cum arata un macaz deasta "Kalifornian" chiar m-ai facut curios

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii Mircea G

........ wrote:
dureaza 4-5 saptamani sa se inchege betonul". Explicatie semi-oficiala. .

Minim 28 de zile pentru intarire , timp in care trebuie protejat  ;) .Explicatie oficiala ! Nimeni nu-ti garanteaza betonul daca nu se respecta acest timp ...

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii Dominatrix

GAC wrote:
Cum arata un macaz deasta "Kalifornian" chiar m-ai facut curios

PinkyHog wrote:
Eu ma gandesc ca ar putea fi ceva de genul asta, daca s-a zis ceva de bidirectionale....E pe baza de arc.

De fapt, este vorba de tipul de macaz prezentat aici (din pacate, numai in ceha, daca vrea cineva detalii tehnice putem continua discutia in alta parte, fiindca nu prea am chef sa traduc tot articolul). "Kalifornien" (nu Californien cum gresit scrie acolo) este denumirea ceheasca, nu stiu cum se numeste in romana. E un tip de macaz temporar pe care cred ca multi il recunoasteti, fiindca a mai fost folosit in Bucuresti. Traversele temporare sunt de otel. Avantajul e ca poate fi montat/demontat doar in cateva ore.
Multumesc, MirceaG, pentru confirmare ;)

 


  • GAC
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii GAC

Multumesc pentru lamurire Dominatrix.
Am vazut ceva similar daca nu identic cand au carpit linia lu 14 de la Iancului la Cimit. Armenesc. Pacat ca nu au pus green track, sau macar sina noua.
In legatura cu betonul care trebuie sa stea cu saptamanile ca sa se intareasca, poate ne spune si noua subway guru cu cat costa mai mult betonul care se intareste repede (precum cel folosit in Dubai la ridicarea zgarie-norilor: azi se toarna, maine se scoate cofrajul si se toarna etajul urmator). Totusi nu cred ca este cu mult mai scump.

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii subway guru

Problema acelor macaze 'superpozabile' pe o linie existenta e doar ca se uzeaza foarte repede si necesita multa intretinere (daca despre asta vorbiti)...
Referitor la betoane, toate betoanele se intaresc urmand o curba logaritmica asimptotica...
Termenul de 28 de zile e 'o conventie standard' privind durata la care se atinge 'marca prescrisa' si nu rezistenta finala. Nu este deloc 'un minim' ca sa poti trece la o faza urmatoare, mai ales ca de regula elementele turnate nu sunt imediat supuse 'solicitarilor maximale' pentru care sunt calculate.
Cu cat un beton e de clasa mai mare, cu atata viteza de intarire e mai rapida.
Un beton obisnuit din cel mai banal la 7-10 zile deja a trecut cu mult de jumatate din rezistenta finala...
Exista si betoane cu cimenturi cu intarire 'foarte rapida' dar astea au un dezavantaj major, anting o rezistenta mare in scurt timp dar 'a la longue' rezistenta lor finala scade in loc sa creasca...
In ceea ce priveste Dubaiele, nu decofreaza nimeni a doua zi, se pun schele provizorii unele peste altele si se scot atunci cand betoanele au atins rezistenta necesara...
In privinta costurilor, normal ca un beton mai bun e mai scump decat unul mai prost si nimeni nu-si permite sa arunce cu banii pe fereastra daca exista alte modalitati de a face treaba fara costuri inutile, trebuie doar sa vrei si sa te duca capul...
La Muncii (eu prefer sa-i spun totusi Bariera Vergului ca nu stiu ce munca deosebita o fi fost pe acolo) problemele sunt de cu totul alta natura si nu au nici o legatura cu legile fizicii si chimiei privind intarirea betoanelor...

 


  • GAC
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii GAC

Multumesc pt raspuns, dar adevaratele probleme sunt cumva in legatura cu statia de matrou, care are accesele foarte sus si un eventual tablier le-ar acoperi, problema complicata si de faptul ca statia are peron central (adica scara de acces la peron trebuie sa treaca obligatoriu pe sub potentialul tablier, doar ca nu exista suficient loc intre partea inferioara a tablierului si acea sala de taxare-acces, care la randul ei trebuie sa fie peste nivelul superior al celor 2 tunele, pentru ca oamenii sa iasa afara, supratraversand tunelele prin care trec trenurile, fiind statie cu sinele pe parti.

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii subway guru

Adevaratele probleme sunt de geometrie si de gabarite...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii Utilizator anonim

Cu siguranta nu, vor incepe intai in zona centrala unde vor face o lucrare asemanatoare cu ce e la Obor, statia de metrou se pare ca va fi inchisa o perioada, cica ar vrea sa faca pilonii de sustinere in interiorul statiei  :shock:

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii andrei11

Asteptati o clipa, trebuie sa ne gandim putin. Atentie la ce a spus subway guru :
subway guru wrote:
Adevaratele probleme sunt de geometrie si de gabarite...

Circulatia tramvaielor nu poate fi identica ca la Obor. Ori suprainalta intersectia, ori fac ei ceva ca sa rezolve gabaritul pentru a putea sa avem vestibulul statiei de metrou "functional" - adica sa nu ne târâm deabuşilea pana la peronul central.
Parerea mea strict personala si de la care mi se trag multe critici este sa duc tramvaiul 34 "la etaj" pe un pod gandit atent arhitectural sa nu "oboseasca ochiul". Si as face statia lui 34 exact deasupra intersectiei. Eventual si un restaurant deasupra statiei de tramvai la "etajul 2". Ca tot nu l-am putut avea la Podul hobanat de la Basarab.  Dar nu va luati dupa mine.€

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii Goldmund

Doamne,cum arata pasajul acesta,in centrul Bucurestiului :shock:
Pacat ca tramvaiul nu ramane in tunel.Unii construiesc tuneluri(costisitoare) pt. tramvaie,altii le scot din tunel :P
Oricum,e bine ca au inceput masiv modernizarea....Bucurestiului.Pentru mine a fost o bucurie sa vad de curand ce s-a facut in ultimii ani in Sibiu.Orasele Romaniei incep sa arte altfel,dupa zeci de ani de letargie comunista,postcomunista...
Sper sa-l termine in cateva luni(fara cele de iarna ;) )

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii rosetti61

O parte o sa-l mute la Granitul, nu stiu daca e posibil un 34 cu bidirectionale in zona Coravu, iar cealta parte va fi intre Dristor si Romprim. una la mana, a doua la mana, 40 si 56 care nu stiu cat o sa sufere, putand fi deviate pe Iancului, Pantelimon, Socului - tot asa, posibilitati de naveta Sf Vineri - Muncii, si Muncii - Republica; in afara de aparitia vreunui 634 sau 640, mai sunt la dispozitie si 104, 135, 311.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 44
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421898 posts in 5256 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use