Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului (2010)

349 posts, 82514 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 25
 
 

📖 Pagination options
Re: Modernizare Pasaj Lujerului shoppy

Pasajul nu sta intr-un stalp pe care poate sa-l tranteasca oricand unu' cu un tir, poti pierde si chiar 2-3 si sa nu se prabuseasca. Cand a fost sa inchida Basescu Podul Herastrau rutier l-a inchis, deci daca era sa cada il inchideau si pe asta.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare Pasaj Lujerului Utilizator anonim

Astazi am fost sa vad cum merge treaba si deasupra pasajului si cu ocazia asta am aflat de la cei care lucrau ca va fi decopertat tot plafonul pasajului, va fi turnat inca un strat de beton si se va reface hidroizolatia, lucrau in zona fostului parc si spre Iuliu Maniu cei de la primarie demolau gardurile si ornamentele, semn ca va fi atacata toata zona in scurt timp. Ce am mai aflat este ca la intersectia cu Bd. Iuliu Maniu se va face o reconfigurare si sens giratoriu.
Nu cred ca lucrarea asta e o carpeala, uitati-va intai ce au facut la Victoriei, Obor si Unirii unde inafara de cateva imbunatatiri (mutarea tramvaiului pe mijloc la Obor) si lucrul la partea de aspect nu au facut nimic altceva, tot curge apa cu calcar pe masini din tavan, lucru care la Lujerului nu se va mai intampla avand in vedere ca refac plafonul.

 


Re: Modernizare Pasaj Lujerului Radu Stanescu

Unde sa faca sens giratoriu?  :shock:

 


Re: Modernizare Pasaj Lujerului cornel001

unde ai citit :)

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare Pasaj Lujerului Dr2005

Sens giratoriu model Răzoare (cu 14 semafoare desincronizate între ele) sau model Braşov (fără semafoare, cu treceri de pietoni la 100m distanţă)?€

 


Sensuri giratorii vancouver

Am mai spus-o (legat de pasajul Basarab) si repet, poate aud si "desteptii" care trântesc sensuri giratorii fara logica:

Un sens giratoriu satisface necesitatile unei intersectii in care TOATE drumurile ce duc in sensul giratoriu au O SINGURA BANDA pe sens.

Exista proiecte si pentru cazul in care 2 intrari in sens au câte 2 benzi. Mai mult NU SE POATE. Devine ilogic, duce la blocaje si neintelegeri.

Alta solutie vad eu pentru intersectia de la Maniu/Lujerului. Pur si simplu desfiintarea semaforului, continuarea scuarului de vegetatie de pe Maniu prin intersectie. La circa 200 de metri dupa intersectie, pe Maniu, sa se creeze posibilitatea de intoarcere, adica spre piata Veteranilor chiar inainte de trecerea de pietoni din dreptul Str. Timonierului iar in directia Apaca acolo unde si acum exista aceasta posibilitate. Cu diferenta ca pe 100-150 m mai trebuie muscata o banda in stânga (din scuarul de vegetatie, care are o latime de 2 benzi) special pentru cei care vor sa intoarca, astfel incât acestia sa nu incomodeze traficul principal pe Bulevard.

Rezulta in felul urmator:
1. cine vine dinspre autostrada / Gorjului si vrea sa faca la stânga spre Crângasi trebuie sa mearga inainte prin intersectia, merge inca 200 de m pana la punctul de intoarcere, apoi asteapta un moment de respiro al traficului, intoarce, iar peste 200 m ajunge din nou in intersectie, unde poate face dreapta spre Virtutii / Crângasi.
2. cine vine de la Apaca si vrea stanga sa intre de ex. la Cora trece si el de intersectie, intoarce la 200m, inainte de trecerea de pietoni Timonierului apoi revine si face dreapta.
3. cine vine de pe Virtutii si vrea spre Apaca sau la Cora ajunge si el in intersectie, face dreapta pe Maniu spre Veteranilor, intoarce la 200, apoi "pe traseul de baza"
4. in oglinda cel care de la Cora vrea sa o ia spre Gorjului sau autostrada.

Ce fac cu pietonii?
O singura trecere de pietoni perpendiculara pe Maniu semaforizata in mijlocul intersectiei (adica exact peste pasajul Lujerului). Explic de ce:
Actualmente pe Maniu fiecare sens de mers beneficiaza cam de 1/3 din timp (30%), adica dintr-o ora sa zicem, cam 20 de minute e verde. In noua varianta trecerea de pietoni are nevoie de circa 20 de secunde de verde pentru pietoni, dupa care masinile pot avea 80 de secunde, asadar 80% din timp verde pentru masini pe Maniu in loc de 30%. Capacitatea intersectiei pe directia Bulevardului Maniu aproape ca se tripleaza.
De ce o singura trecere de pietoni pe mijloc si nu 2 cum sunt acum? Foarte simplu de ce: in timpul celor 20 de secunde alocate pietonilor masinile care vin de pe Virtutii si respectiv dinspre Cora pot face nestingherite de pietoni la dreapta. In acest timp evident micile treceri de pietoni paralele cu Bulevardul Maniu aflate in calea masinilor trebuie sa fie pe rosu (adica cele 2 in diagonala ce uneste iesirea de metrou cu magazinul Cora). Celelalte 2 mici treceri de pietoni trebuie sa fie pe verde acum.

Asa  ;) se pot rezolva multe intersectii in Bucuresti, cu bucle de intoarcere la 100-200 de metri dupa intersectie - atunci cand una dintre directii este mai putin importanta. De exemplu la Apaca nu prea ar ajuta, poate doar in ideea de a interzice virajul la stânga in intersectie pe directia Maniu.

Dar la noi .... cred ca mai pomenim cateva Razoare pâna sa ne descongestionam creierii. :?

 


Re: Modernizare Pasaj Lujerului Dominatrix

Ideea ta nu este aplicabila decat pe arterele largi unde este loc sa se construiasca un loc special de intoarcere pentru cei care vor sa vireze la stanga - sunt putine astfel de artere in Bucuresti, si in plus majoritatea se afla in zone unde traficul este mai redus, cu alte cuvinte si eficacitatea lor ar fi mai redusa. In ceea ce priveste cazul Lujerului, intr-adevar ideea ar fi buna.
Legat de virajul la dreapta, e bine de stiut ca pana in 1965 era permis si pe rosu. Nu stiu cat de mult ar contribui asta la descongestionarea traficului, dar in mod sigur s-ar abuza enorm de acest drept.

 


Re: Sensuri giratorii Costin

vancouver wrote:
cine vine dinspre autostrada / Gorjului si vrea sa faca la stânga spre Crângasi trebuie sa mearga inainte prin intersectia, merge inca 200 de m pana la punctul de intoarcere, apoi asteapta un moment de respiro al traficului, intoarce, iar peste 200 m ajunge din nou in intersectie, unde poate face dreapta spre Virtutii / Crângasi.

Sunt prea multi cei care vin dinspre autostrada si vor spre Crangasi incat solutia propusa de tine nu poate fi realizata. Nici cu sensul giratoriu nu sunt de acord, cel mult cu un "model" ce exista la Sibiu si are succes, pe cea mai aglomerata sosea din oras: "pastila" din centru nu este rotunda ci ovala, partea ingusta a ovalului vine pe centrul strazii principale astfel cei care circula pe strada cu prioritate nu trebuie sa o ocoleasca aproape deloc, iar partea lata a ovalului vine pe centrul strazii fara prioritate, ceea ce ii obliga pe soferii ce vin pe aceastra strada sa faca un ocol mai mare si implicit sa reduca viteza destul de mult, chiar si la ore cand traficul pe strada cu prioritate este scazut. Eu unul cred ca merge implementat acest sistem la Lujerului daca ei tin neaparat sa faca un sens giratoriu.

 


Re: Modernizare Pasaj Lujerului Radu Stanescu

Azi pe la 1pm se demola micul "parculet" de deasupra inrarii in pasaj. Spargeau pur si simplu betonul din jurul copacilor.  :? La cum arata lucrurile prevad ca o sa inchida si intersectia ca sa sape pana la pasaj. Genial!  8-)

 


Re: Modernizare Pasaj Lujerului Gabi23

Intradevar in urmatoarea perioada va fi atacat si Bd. Iuliu Maniu deasupra pasajului. Totusi cred ca se va inchide partial carosabilul. Nu vreau imi imaginez cum ar arata zona cu tot traficul inchis  :?. In rest deocamdata se lucreaza in pasaj la pereti si se continua sapaturile in zonele necarosabile la plafonul pasajului.

Lujerului - 29.04.2010 (1).JPG (445.13 KB; downloaded 2319 times)

Lujerului - 29.04.2010 (4).JPG (396.94 KB; downloaded 2327 times)

Lujerului - 29.04.2010 (7).JPG (488.49 KB; downloaded 2319 times)

Lujerului - 29.04.2010 (9).JPG (479.52 KB; downloaded 2319 times)

 


Re: Modernizare Pasaj Lujerului Radu Stanescu

Interesant cum au plombat peretii. Ma intreb daca chiar foloseste la ceva.  :shock:

Iata cum mai arata pasajul pe interior.

 


Re: Modernizare Pasaj Lujerului smokeone

Cel mai probabil se gandesc asa: "De  ce sa stam sa consolidam cum trebuie pasajul? Hai sa-l carpim cate putin sa vada lumea ca se consolideaza,ca doar noi suntem experti,pe ei nu-i intereseaza cum facem noi,ii tragem o imbracaminte frumoasa la pereti si aia e..mai rezista cativa ani"

 


Re: Modernizare Pasaj Lujerului Metamorph

Pai intr-adevar...asa s-a facut la Unirii,la Victoriei...aici in schimb cred ca oricine poate sa realizeze ca e altceva.De la construirea acestor pasaje,niciunul,niciodata,nu a fost decopertat pentru reabilitare.Cat despre pereti...si mie mi se pare de 3 lei ce se face.Dar pe de alta parte stau si ma gandesc...ce altceva sa se faca?imi amintesc ca s-a testat cm cu cm rezistenta acestora.acum...trebuiau demolati si refacuti?asta se numea deja reconstructia pasajului si nu reabilitarea lui.Sau ce altceva?imbracarea lor cu un strat de sus pana jos de beton?Habar n-am,poate nu ma pricep eu si ne da cineva o alta varianta.Mi se pare de bun simt decopertarea si reabilitarea plafonului sa zic asa pentru oprirea infiltratiilor s.a.m.d.,refacerea peretilor acolo unde e nevoie,refacerea canalizarii,iluminatului si a marcajelor si in ultimul rand "imbracarea" pasajului in haine,noi,"la standarde europene".Nu stiu,e doar o parere.

 


Re: Modernizare Pasaj Lujerului shoppy

Un perete (sau coloana) poti sa il:
- reconstruiesti, adica il demolezi si il faci la loc
- consolidezi, adica dai jos tencuiala pana la caramida/beton, pui o plasa de sarma si mai adaugi un strat de beton
- repari, adica dai jos toate bucatile umflate si le refaci, eventual cureti bine suprafata si mai adaugi un strat superficial de tencuiala / beton

Pasajul este in "modernizare", deci reparare, cosmetizare, aducere la zi a unor sisteme, deci nici nu se cinsolideaza nici nu se reconstruieste. Poate ca pe pereti vor pune plastic ca in celelalte pasaje deci nu conteaza ca sunt cam urate peticele.

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 25
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421851 posts in 5255 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use