Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93M-EPC cu echipamente electronice Holec/INDA

225 posts, 2182650 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 17
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A cu echipamente electronice Holec SprinterXP

Utilizator anonim wrote:
A mai circulat pana in decembrie 2009, ultima data l-am vazut mergand pe 17 Decembrie 2009. Apoi in 2010 a mai prins ceva zile in ianuarie si februarie.
Mai deosebit a fost ca pe 30 ianuarie 2009 a circulat pe linia 11.


A mai circulat si in vara lui 2009 tot pe linia 11, tot asa cu foaie A4 in geam.

 


Re: V3A cu echipamente electronice Holec Chev Celios

Astazi am aflat cum acestea fac Km. Astazi cand eram in 21 si ma duceam sa imi cumpar un top de hartie,trecand prin fata Depoului Colentina  cele doua H-uri erau parcate pe una din liniile din fata halei.Cand ma intorc 192 era la locul sau iar 361 nu se vedea.De precizat ca 361 era conectat la retea cand am trecut spre Pasaj Colentina.

 


Re: V3A cu echipamente electronice Holec Gabi

Despre aceste vagoane se mai stie ceva?
Le vor moderniza si pe ele sau le vor lasa sa rugineasca in Depoul Colentina? :roll:  :lol:

 


Re: V3A cu echipamente electronice Holec ByOnu

O intrebare mai buna este: de ce au scos din traseu doua tramvaie fuctionale (076 si 204) pentru a le moderniza, si nu le-au ales pe acestea? Din punct de vedere logic, totul este foarte ilogic... :geek:

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: V3A cu echipamente electronice Holec Dr2005

Pentru că alea două erau scandente la RK, pe când #192 şi #361 tocmai ieşiseră din RK deci, teoretic, 8 ani de zile nu se pot atinge de ele.

 


Re: V3A cu echipamente electronice Holec Dominatrix

Bine spus teoretic, fiindca in practica, din cate stiu eu vagoanele se trimit la RK dupa principiul "luna asta depoul X are dreptul sa trimita y vagoane la RK", care evident sunt alese dintre cele defecte, chiar daca teoretic erau scadente numai la RR, de exemplu. Legat de V3A-H, probabil ca trebuie sa mai faca niste km pe hartie, ca sa se poata justifica modernizarea (daca va mai veni).

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: V3A cu echipamente electronice Holec Dr2005

Dominatrix wrote:
Bine spus teoretic, fiindca in practica, din cate stiu eu vagoanele se trimit la RK dupa principiul "luna asta depoul X are dreptul sa trimita y vagoane la RK",


Da, numai că bate prea mult la ochi să trimiţi la RK un vagon care nu are nici un an de la ultimul RK şi are mai puţini kilometri parcurşi decât o bicicletă de oraş.

 


Re: V3A cu echipamente electronice Holec alex230ro

Utilizator anonim wrote:
Dr2005 wrote:
De ce le-au mai fîcut RK dacă nu au fost în stare să le repare?


Practic nu este mare lucru de reparat, dar sunt o parte din piese care pur si simplu nu se mai gasesc sau sunt prea scumpe pentru a merita investitia.

hmmm nu inteleg logica asta deloc(desi sunt contabil)
avem 2 tramvaie facute cu echipamente mocca(deci ceva mai ieftine) s-a mers cu ele cat s-a mers si au picat,de ce nu s-ar mai repara?la o adica investitia ar fi mare in ce sens?50% din pretul unui tramvai nou?sau cum,de ex cat ar costa sa fie facute ca 205?piese nu se mai gasesc?! :mrgreen:

 


Re: V3A cu echipamente electronice Holec Dominatrix

Holec nu mai exista, deci chiar daca s-ar mai putea repara partea electronica, pretul ar fi prea mare, si nici nu se merita pentru 2 tramvaie, mai ales ca e vorba de electronica veche de 14-15 ani. 205 a fost modernizat cu electronica primita cadou de la ICPE-SAERP, asa ca modernizarea lui nu a fost cu mult mai scumpa decat un RK normal. Probabil ca la un moment dat, in functie de fonduri, si 192 si 361 vor fi "reparate", mai precis fie modernizate ca 205, fie trecute pe actionare clasica reostatica, asa cum s-a facut cu vagonul 246.

 


Re: V3A cu echipamente electronice Holec Gabi23

Vagoanele NU vor fi casate. In viitor mai apropiat sau mai indepartat exista doua variante:
- modernizate identic cu 205 si se reintorc la Depoul Alexandria
- modernizate clasic cu actionare reostatica si raman in continuare ale Depoului Colentina, de care apartin in acte in prezent.
Depinde si cand le va veni scadenta la RK. Ultimul RK: 192 (Iulie 2007) si 361 (Octombrie 2008).

 


  • TsE
  • Posted:
  •  

Re: V3A cu echipamente electronice Holec TsE

Dominatrix wrote:
Holec nu mai exista, deci chiar daca s-ar mai putea repara partea electronica, pretul ar fi prea mare, si nici nu se merita pentru 2 tramvaie, mai ales ca e vorba de electronica veche de 14-15 ani. 205 a fost modernizat cu electronica primita cadou de la ICPE-SAERP, asa ca modernizarea lui nu a fost cu mult mai scumpa decat un RK normal. Probabil ca la un moment dat, in functie de fonduri, si 192 si 361 vor fi "reparate", mai precis fie modernizate ca 205, fie trecute pe actionare clasica reostatica, asa cum s-a facut cu vagonul 246.


Diferenta este ca Holec-urile au cablaj de chopper, si e mult mai usor sa le treci pe invertoare decat pe rezistente, din punct de vedre al dispunerii echipamentelor (acoperis deja intarit), cablaje (inclusiv pe corpul B), Electronica de comanda si cablaje de comanda. Trebuie motoare noi, asincrone.

246 a fost clasic-reostat si a fost "chopperizat", iar piesele demontate la "chopperizare" au fost puse deoparte in magazie la Dudesti, cablurile nu au fost schimbate. Chopperul unic s-a montat in locul rezistorilor, pe corpul A. Asa ca refacerea pe schema originala a fost mult mai usoara.

Concluzia: Holecurile pot ajunge V3A-93CA mai usor decat V3A-93M.

 


Re: V3A cu echipamente electronice Holec stefan_98

Care mai este starea lui 192 si 361?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A cu echipamente electronice Holec Utilizator anonim

Reci in depoul Colentina.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A cu echipamente electronice Holec Utilizator anonim

Se doreste introducerea acestora in programul de modernizari de pe anul 2013 daca vor exista fondurile necesare. Vor iesi identice cu #205.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 17
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 422175 posts in 5259 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use