Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonateStrăpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1

 

Topic: Stiri si articole din presa

159 posts, 113691 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri si articole din presa orex

Nicușor Dan anunță că Pasajul Ciurel nu va fi continuat către Autostrada București-Pitești: „Am transforma Dâmbovița în zonă de tranzit, nu într-o zonă urbană pe care vrem să o dezvoltăm”
Primarul Capitalei Nicușor Dan a anunțat vineri că Pasajul Ciurel, numit „cel mai scump viraj la stânga din România”, nu va fi continuat către Autostrada București-Pitești, așa cum era prevăzut inițial, prin traversarea Cartierului Militari. El a precizat că un motiv este legat de apropierea de Lacul Morii, o sursă de aprovizionare cu apă, iar al doilea îl reprezintă planurile pentru dezvoltarea urbană a Dâmboviței.

„Din două motive. Unul este un motiv de mediu. Așa cum este proiectul făcut, el trece la 20 de metri de un lac din care Bucureștiul se alimentează, pe de o parte. Pe de altă parte, Bucureștiul are o mare oportunitate în zona care începe de la Lacul Morii și se termină fie la Biblioteca Națională, fie la Parcul Văcărești. Noi vrem ca Dâmbovița să devină un element definitoriu al orașului în care să avem foarte spații pietonale, este o foarte mare densitate academică în zona de la Semănătoarea până la Biblioteca Națională. Și atunci nu vrem să facem o astfel de ieșire până în autostradă, ar transforma toată această zonă din stânga și din dreapta Dâmboviței într-o zonă de tranzit și nu într-o zonă urbană pe care noi vrem să o dezvoltăm”, a afirmat primarul Capitalei.

După zece ani de lucrări și o investiție de 55 de milioane de euro, Podul Ciurel a fost inaugurat anul trecut, înaintea alegerilor locale, însă imediat după deschidere au apărut problemele. Pe podul de 1 kilometru s-au format cozi de mașini, iar autobuzele au avut dificultăți în a urca pe pod, din cauză că banda de circulație era prea îngustă. Această problemă a fost rezolvată ulterior, prin lărgirea benzii.

Pasajul Ciurel era proiectat pentru a duce traficul dinspre centrul Capitalei către Autostrada București-Pitești, fără a mai traversa cartierul Militari. Acum, el doar trece peste șoseaua Virtuții și se oprește într-un mal de pământ, deoarece între timp pe traseul inițial au apărut numeroase construcții. Drept urmare, utilitatea sa este pusă la îndoială.

Nea Nicu... iti multumesc pentru sinceritate si te asigur de tot sprijinul sa nu mai ”rârâiesti” a doua oara! :headbash:

 


Re: Stiri si articole din presa orex

Viceprimarul Bujduveanu (PNL) i-a cerut lui Nicușor Dan să continue lucrările la Pasajul Ciurel ,,cel mai scump viraj la stânga din România”/ ,,Nu putem lăsa șantiere blocate în București”
Pasajul peste Dâmbovița de la Ciurel, inaugurat în septembrie 2020 de fostul primar Gabriela Firea și blocat ulterior de actualul primar Nicușor Dan, trebuie să continue spre Autostrada A 1 București-Pitești pentru că ,,nu pot fi lăsate șantiere deschise în București” a spus joi, la o conferință de presă, viceprimarul Capitalei, Stelian Bujduveanu (PNL). Pasajul peste Dâmbovița din sectorul 6 face parte dintr-un proiect de infrastructură rutieră numit ,,penetrația Ciurel-A1″ prin care Primăria Generală urma să asigure un drum expres pentru legătura cu Autostrada A 1 care să reducă ambuteiajele din Militari și Drumul Taberei de pe bulevardele Iuliu Maniu, Preciziei și Timișoara. În toamna anului trecut, Nicușor Dan anunța la Ministerul Transporturilor că nu susține proiectul pentru că PMB vrea să transforme zona într-una urbană nu de tranzit.
Bujduveanu spune că Pasajul nici nu este recepționat, iar pentru continuarea lucrărilor se poate modifica soluția tehnică, problemele fiind traseul care se blochează în clădiri nou- construite și un canal colector din zona Lacul Morii : ,,Am avut discuții cu Primarul General pentru deblocarea pasajului Ciurel, nu putem lăsa șantiere blocate în București. Ca să oprești o investiție deja aprobată în Consiliul General trebuie să vi cu un proiect de anulare a indicatorilor ( tehnico-economici) din Consiliu. Voința este una, realitatea din hârtii este alta. Trebuie să recepționăm prima etapă și să mergem mai departe. Eu sunt încrezător că Primarul General își va schimba optica, poate schimbăm soluția de la sol peste canalul colector care vine la Lacul Morii. Pasajul se oprește la baza unor blocuri, apoi merge pe un traseu de expropriere, iar în etapa a doua urcă peste canalul colector din zonă, dar repet, poate găsim o altă soluție cu care Primarul va fi confortabil. Eu cred că toate proiectele începute în București trebuie să continue”. a explicat Bujduveanu.

 


Re: Stiri si articole din presa vanelllou

Salut!

Se pare ca proiectul reinvie daca ne luam dupa PUG-ul lui Nicusor.
https://pug-bucuresti.uauim.ro/oferta-tehnica
Daca inteleg eu bine schitele, continuarea drumului pana in A1 apare in plansele din oferta tehnica.

 


Re: Stiri si articole din presa shoppy

Cred că apare pentru că apare în PUZ S6 și nu are cum să îl scoată.

 


Re: Stiri si articole din presa shoppy

Am mai studiat un pic, Ciurel - A1 apare in schemele geografice pentru ca este in PUZ insa nu apare in nici una dintre schemele de principiu, drumurile radiale propuse de un anumit partid si aprobate nu apar nici ele deloc, nici macar strpungerea Timisoara, proiectul de suflet al lui ND care o sa rezolve toate problemele din sectorul 6, nu apare, deci daca acest document chiar este al lui ND, eu nu inteleg ce gandire logica poate sa aiba, probabil nu o are deloc si asa se explica.

 


Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Străpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421223 posts in 5246 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use