Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonate

 

Topic: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni

86 posts, 45818 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni aztec

Cum spuneam ca principala vina pt haosul din trafic este politia rutiera....aici de vina sunt primăriile.
Ok, avem mostenire un dezastru imobiliar comunist, ce a cauzat o aglomeratie mare pe kmp de locuitori, cu putine locuri de parcare si infrastructura deficienta.
Dar toti cei ce au venit la putere dupa zici ca sunt agenti imobiliari.
Pe aceiasi infrastructura aproape de colaps au avut o intrecere in a aproba diverse proiecte hidoase, mamut, care sunt mai rau ca cele comuniste.
Ma uit in sect 6 unde se stie ca este o mare problema.
In ultimii ani  zici ca a fost o ploaie atomica si au rasarit ciupercile astea imobiliare otravitoare.
Deci in loc sa se faca ceva sa se tempereze aglomeratia, se dau aprobari in disperare..
A..se face ceva....green track...sa iasa bine scriptic la metru patrat de verdeata...

Deja pt Bucuresti e cam tarziu.
E mult prea gras si nu prea il mai duc nici picioarele, nici inima,...mai are o sansa poate doar cu un cutremur major.
Pacat ca noi nu o sa scapam...ca nu avem cum.

 


Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni Lutyk

Mai degrabă aş vedea reabilitată  acea linie de tren şi folosită ca atare după modelul trenurilor RER din zona Parisului. Dacă tot ai linia făcută de ce să nu bagi un tren de persoane care să meargă până la centură sau chiar mai departe?

 


Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni andrei11

După formula rentabilă, nerentabilă, hai să "punem" tren pe linie !  :lol:

 


Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni Adrian Rosca

Ce frumos, ne dam cu trenul prin oras, tu, tu!  :rofl:  :popa:

 


Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni Costin

Lasand bascalia la o parte, Bucurestiul are nevoie de un mijloc de transport rapid si de capacitate mare pe doua axe majore (nord - sud si est - vest, cu eventuale legaturi directr de genul vest - nord daca e cazul).

Metroul este incorect folosit ca mijloc de transport rapid - asta se intampla pentru ca a fost initial proiectat cu statii rare si pentru ca traficul la suprafata este congestionat complet, asa ca orice altceva poate fi mai rapid decat mobilitatea la suprafata. Insa metroul nu este menit sa ofere viteza mare. Acela e rolul trenului. Iar in anul 2020 avem mijloacele tehnice si financiare necesare sa construim un sistem de trenuri locale ce poate fi, la urma urmei, si subteran. Alea cu adancime mare, spatiu mic, Piata Unirii ocupata pe dedesubt sunt doar bluff-uri. Cu proiectare si executie competenta si cu finantare europeana (la nevoie), se poate face orice...

Revenind la acest subiect in particular, un bulevard aici nu stiu cat de necesar ar fi in contextul strapungerii Ciurel - A1 si a strapungerii Timisoara - DNCB. Insa un mijloc de transport ce iese catre Chiajna si merge catre centru, cu statii rare si viteza mare, ar fi foarte necesar, iar acest spatiu numai bun pentru a fi folosit in acest scop.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni Mircea G

Povesti ...
Tren urban pe actuala configuratie , este INUTILA pe zona Militari , atita timp cit zona este configurata , si toate punctele de interes au fost " trase " spre bulevard . Ar circula ...(!) cu el . sa nu spun ca nu se poate face mai nimic intermodal ...
Pe zona de sud , Rahova , Ferentari da , avind in vedere ca terenul este ca si " virgin " se poate face ceva interesant , facuti niste " poli " de interes ...
Dar indiferent de situatie , cum distantele sint relativ mici , un tren este inutil si costisitor . Un tramvai da , ar fi ceva util .

 


Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni 1689

Odata construit (inca) un bulevard pe acolo, sansa unei conversii ulterioare e iremediabil ratata.
Ideal ar fi ca acum sa se faca o promenada (cu alei din piatra cubica / pietris / etc - materiale naturale ce pot fi extrase ulterior fara impact major asupra mediului).

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni Mircea G

Dupa " tren " acum promenada ??? promenada unde ? sa CE ? Exista ceva in zona de " promenat " ???? :shock:
nota / cuvint inventat / promenat

 


Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni zapacitu

Nu va faceti iluzii, CF Cotroceni e fix INTRE M5 SI M3, cu o linie de tramvai in regim green track foarte apropiata, deci transportul in zona cam e asigurat deja. Aici DACA se renunta la CF (nu cumva e obiectiv strategic?) ideal ar fi sa se traseze strazi cu parculet, sa iasa ceva gen Aleea Circului. Nu bulevard, ca nu ai de ce. Sunt suficiente strazi. Mai bine parc, pentru ca e lipsa acuta in zona si e FULL de rezidentiale la doi pasi. Poti pastra linia ferata sa plimbi prin parculet lumea, eventual  :mrgreen:

 


Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni subway guru

@Costin
Un tren urban are o viteza comerciala cu mult mai mica decat metroul sau metroul usor, nu te mai amagi cu iluzii...

 


Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni aztec

Ideea era de a lega orașele și localitățile periurbane din zona de vest cu gara Răzoare, acolo fiind un nod intermodal..
Pacat că nu mai este de actualitate ideea

E mai scump terenul în bucur ști...ce contează navetiștii...

 


Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni zapacitu

Sincer, ce avantaj ar avea o gara la Razoare fata de o gara la Industriilor, langa metrou?

Mai e un aspect: transportul feroviar la noi e pe minus si investitiile se lasa asteptate. In conditiile astea, orice implica "Tren" este vis umed. Se poate doar cand e alta miza la mijloc, vezi legatura la OTP, care si asta a durat 15 ani.

Daca se va intampla ceva, vor disparea sinele, vor disparea garile urbane si vor ramane doar cele "perimetrale". GdN cu Basarab vor ramane, e greu sa le desfiintezi complet si nu avem bugetul la nivel de tara pentru proiecte de ingropat CF sau modernizat o infrastructura partial inutila, indiferent cat de nobil sau parvenit ar fi scopul.

Deci da, probabil ca pe CF Cotroceni, CF ce ducea la micuta gara regala unde dupa ce nu mai ajungea trenu era o cofetarie... probabil se va face o strada, un parc. Ca un maidan e deja. Dar nu cred ca vor mai trece trenuri.

 


Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni Costin

subway guru wrote:
@Costin
Un tren urban are o viteza comerciala cu mult mai mica decat metroul sau metroul usor, nu te mai amagi cu iluzii...


In ce oras? In termeni generici afirmatia ta nu are acoperire, pentru ca depinde de constructia si exploatarea celor doua sisteme. In Oslo trenul e mai rapid.

aztec wrote:
Ideea era de a lega orașele și localitățile periurbane din zona de vest cu gara Răzoare, acolo fiind un nod intermodal..
Pacat că nu mai este de actualitate ideea

E mai scump terenul în bucur ști...ce contează navetiștii...


Într-adevăr asta era o idee vehiculata acum vreo 10 ani insa eu nu la asta ma refeream. Scopul trenului nu e sa fie feeder la metrou si nici sa se opreasca la Razoare (sau la GdN sau oriunde in oras), ideea mea era o retea de sine stătătoare care tranziteaza orasul, fara a avea scopul exclusiv al transportului urban si regional, care ar urma ca o consecinta directa fiind necesar in oras, ci ca o retea de infrastructura feroviara ce poate fi folosita si de restul trenurilor.

 


Re: Realizarea unui bulevard pe fosta CF Cotroceni Sorin62

^^
Adică și pentru trenurile de marfă care sunt în tranzit? Să treacă prin centrul orașului? Cu bariere la fiecare intersecție cu rețeaua stradală?

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Proiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonate  • 
Choose destination

Since our 2287 forum members have written 421212 posts in 5246 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use