Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului (2010)

349 posts, 82522 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25
 
 

📖 Pagination options
Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului (2010) Dominatrix

ByOnu wrote:
Exista un subiect dedicat despre CF-urile parasite din oras? Precum faimoasele "tunele" de la Lujerului sau alte sine industriale? ;)
Da, aici.
telvanni wrote:
Pai si de aceea se dau perioade de garantie de numa' 12 sau 24 de luni, ca asta faciliteaza incheierea unui contract ulterior de intretinere si reparatii...ii duce mintea pe baietii astia.
Cred ca numai in Romania perioadele de garantie sunt atat de scurte, fiindca poporul trebuie sa aiba ce lucra si peste 2 ani. Dar pentru ca nu-i trage nimeni la raspundere, pe cei din administratie ii doare in Lujer. Probabil ca cele mai bune lucrari de infrastructura din Romania au fost facute prin anii '50, folosindu-se ca mana de lucru, printre altii, chiar si fosti primari.

 


Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului (2010) subway guru

Pentru bulevardele 'videne' (Iancu de Hunedoara, Stefan cel Mare, Mosilor, Colentina, 1 Decembrie si Oltenitei) perioada de garantie=5ani, pentru Basarab=10 ani...
Daca vrei, poti!... :twisted:
Important e sa nu te doara in 'lujer'... :cry:

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului (2010) Dr2005

subway guru wrote:
pentru Basarab=10 ani...


10 ani pentru o lucrare de asemenea amploare, construită cu tehnologii (teoretic) mult mai moderne? Parcă podul feroviar de la Cârţa a avut 100 de ani garanţie (şi după ce constructorul l-a scos din garanţie, a mai ţinut câţiva ani şi l-a rupt apa), la fel ca majoritatea podurilor făcute pe la începutul secolului trecut.€

 


Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului (2010) subway guru

Nu vorbim de 'garantia tehnica', vorbim de garantia 'contractuala'...
Si comparam cu garantia de 1-2 ani de la 'fuserelile' curente...

 


Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului (2010) Nightwolf

Dr2005 wrote:
subway guru wrote:
pentru Basarab=10 ani...


10 ani pentru o lucrare de asemenea amploare, construită cu tehnologii (teoretic) mult mai moderne? Parcă podul feroviar de la Cârţa a avut 100 de ani garanţie (şi după ce contructorul l-a scos din garanţie, a mai ţinut câţiva ani şi l-a rupt apa), la fel ca majoritatea podurilor făcute pe la începutul secolului trecut.€


Pai daca in 100 de ani nu l-a inspectat nimeni ca "e in garantie" ...

 


Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului (2010) Dominatrix

Nu cred ca nu l-a inspectat nimeni, avand in vedere ca pe vremea "ailalta" CFR'ul era a 2'a armata a tarii. In ziua de azi, CFR = Cum Fura Romanii :sad: Daca era Ceausescu, probabil ca in cateva saptamani era gata, nu intr-un an si jumatate, dar asa e in tenis...

 


Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului (2010) Aron

Am si eu o nedumerire...
De ce  la capetele pasajului becurile sunt din 10 in 10 cm, iar la mijloc unde este cel mai intuneric unul din 10-20 m...

 


Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului (2010) bekxy

Ca să vezi mai bine luminiţa de la capătul tunelului...

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului (2010) Dr2005

Pentru că e imposibil să iluminezi un tunel ca şi cum ar fi la suprafaţă (mă rog, în alte ţări se poate). Trecerea bruscă de la lumină la întuneric şi retur crează dificultăţi de adaptare a vederii (o să realizezi asta peste câţiva ani, când o să conduci), astfel că se trece treptat de la lumina de afară la întunericul din pasaj şi invers.

 


Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului (2010) shoppy

Lasa ca la Obor fie merg toate becurile plasate practic continuu de te orbesc noaptea cand intrii fie nu merge absolut deloc asa ca te orbeste la iesire ziua iar la Muncii nu ai mai mult de 6 becuri pe toate lungimea, care uneori nu merg nici macar alea, practic la ambele pasaje ai sanse 50-50 sa functioneze iluminatul si nu de putine ori pe un sens merge iar pe celalalt nu.

 


Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului (2010) rosetti61

La cat de modernizat e , are infiltratii pe sub panouri pe braul de gresie - de la apa de ploaie, care numai ea stie cum intra pe sub placari. Primul panou de la intrare care acoperea golul spre tunelul feroviar a disparut.

 


Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului (2010) depresivu'

"Modernizare" marca "vanghelie" facuta in genul blocurilor vopsite inainte de alegeri in roz si verde si asta doar pe jumatatea dinspre blvd.  :lol: , cum o sa fie probabil si la pasajul  Muncii  :oops: .

 


Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului (2010) Nightwolf

rosetti61 wrote:
La cat de modernizat e , are infiltratii pe sub panouri pe braul de gresie - de la apa de ploaie, care numai ea stie cum intra pe sub placari. Primul panou de la intrare care acoperea golul spre tunelul feroviar a disparut.


Panourile dispar exclusiv in urma accidentelor ... ele fiind destule ... ;)

 


Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421900 posts in 5256 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use