Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3284 posts, 451384 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
orex
O sa fie un fiasco aceasta struțocămilă cu proiectare partiala pentru obiectivul de investitii, urmata de etapa lucrarilor structurilor de rezistenta, pentru cateva statii, si apoi reluat acest demers, pana la Progresu, de 2, 3, cine stie cate ori, dar la noi e posibil orice! Sa vedem daca, si cine se baga la ”inele”
O sa fie un fiasco aceasta struțocămilă cu proiectare partiala pentru obiectivul de investitii, urmata de etapa lucrarilor structurilor de rezistenta, pentru cateva statii, si apoi reluat acest demers, pana la Progresu, de 2, 3, cine stie cate ori, dar la noi e posibil orice! Sa vedem daca, si cine se baga la ”inele”
- satanistu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
satanistu
Am pus pe topicul de Stiri si articole din presa ce a anuntat PS4.
Asteptam licitatia in SICAP.
Una peste alta - M4 e lansat in SICAP, M5 nu, desi M5 are PT gata.
Am pus pe topicul de Stiri si articole din presa ce a anuntat PS4.
Asteptam licitatia in SICAP.
Una peste alta - M4 e lansat in SICAP, M5 nu, desi M5 are PT gata.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
La PT nu conteaza cate statii/luna ca pot sa lucreze mai multi proiectanti in paralel, important este cost/statie, deci trebuie sa vedem costurile.
Si apoi mai este si mult copy-paste, practic pentru 90% din volumul de lucru ai doar cateva proiecte pe care, odata puse la punct, le multiplici si le mai ajustezi pe la accesuri:
- statie cu substatie de tractiune
- statie fara substatie de tractiune
- statie fara substatie de tractiune si alimentare de la Enel
- centrala ventilatie interstatie
La PT nu conteaza cate statii/luna ca pot sa lucreze mai multi proiectanti in paralel, important este cost/statie, deci trebuie sa vedem costurile.
Si apoi mai este si mult copy-paste, practic pentru 90% din volumul de lucru ai doar cateva proiecte pe care, odata puse la punct, le multiplici si le mai ajustezi pe la accesuri:
- statie cu substatie de tractiune
- statie fara substatie de tractiune
- statie fara substatie de tractiune si alimentare de la Enel
- centrala ventilatie interstatie
- sab
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
sab
Statia Gara Progresu este una, depoul este alta. Intermodalul va fi la statie, nu la depou.
Vad ca statia este la adancime "normala" (NSS 67.50 inseamna cota sinei undeva la -11,75m), in timp ce depoul este la 72.50, deci cu 5m mai sus, adica -6.75m pentru cota sinei. Asta nu cred ca inseamna neaparat suprateran, dar probabil ca plafonul este abia acoperit cu o brazda de pamant.
Deci ceva este "putred" in exprimarea cu "depou suprateran"...
orex wrote here:
Ca urmare, pentru ”poarta intermodala Gara Progresul si DN 5” , o sa se toarne alt ”film”!
PS
”Veteranul” ing. Ghe. Udriste inseamna ca a fost mult prea futurist atunci cand a decis sa fie depou si P&R la Straulesti.
Statia Gara Progresu este una, depoul este alta. Intermodalul va fi la statie, nu la depou.
Vad ca statia este la adancime "normala" (NSS 67.50 inseamna cota sinei undeva la -11,75m), in timp ce depoul este la 72.50, deci cu 5m mai sus, adica -6.75m pentru cota sinei. Asta nu cred ca inseamna neaparat suprateran, dar probabil ca plafonul este abia acoperit cu o brazda de pamant.
Screenshot 2024-04-27 181925.png (487.65 KB; downloaded 744 times)
Deci ceva este "putred" in exprimarea cu "depou suprateran"...
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Mi se pare ciudat la Hasdeu ca fiecare statie (M4 si M5) va avea accesul ei, chiar daca sunt unul langa altul...
P.S. In Autocad este asa greu sa scrii cu spatiu ? Toata documentatia este asa...
Mi se pare ciudat la Hasdeu ca fiecare statie (M4 si M5) va avea accesul ei, chiar daca sunt unul langa altul...
Screenshot 2024-04-28 082614.png (290.86 KB; downloaded 662 times)
P.S. In Autocad este asa greu sa scrii cu spatiu ? Toata documentatia este asa...
Screenshot 2024-04-28 102841.png (37.37 KB; downloaded 625 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
La cat e de lungă M6+M4 va avea nevoie de un depou baban la Progresu
La cat e de lungă M6+M4 va avea nevoie de un depou baban la Progresu
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Gata, s-a lamurit misterul, este suprateran, cu inaltimea de 10m si 12 linii+ una de spalare
Insa liniile sunt foarte lungi, incap doua metrouri pe o linie.
Gata, s-a lamurit misterul, este suprateran, cu inaltimea de 10m si 12 linii+ una de spalare
Insa liniile sunt foarte lungi, incap doua metrouri pe o linie.
Screenshot 2024-04-28 191553.png (72.14 KB; downloaded 491 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Interesant.. Statia Gara Progresul va avea o subtraversare in genul Izvor, insa cu acces de pe ambele parti.
Acolo vor fi turnichetii. Cred ca ceva asemanator este si la Arghezi.
Interesant.. Statia Gara Progresul va avea o subtraversare in genul Izvor, insa cu acces de pe ambele parti.
Screenshot 2024-05-04 101729.png (479.57 KB; downloaded 320 times)
Screenshot 2024-05-04 101517.png (279.23 KB; downloaded 320 times)
Acolo vor fi turnichetii. Cred ca ceva asemanator este si la Arghezi.
Screenshot 2024-05-04 101948.png (170.39 KB; downloaded 317 times)
📖 Pagination options