MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3284 posts, 451384 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 229 230 231 232 233 234 235
 
 

📖 Pagination options
Re: Știri și articole din presă orex

O sa fie un fiasco aceasta struțocămilă cu proiectare partiala pentru obiectivul de investitii, urmata de etapa lucrarilor structurilor de rezistenta, pentru cateva statii, si apoi reluat acest demers, pana la Progresu, de 2, 3, cine stie cate ori, dar la noi e posibil orice! Sa vedem daca, si cine se baga la ”inele” :headbash:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului satanistu

Am pus pe topicul de Stiri si articole din presa ce a anuntat PS4.

Asteptam licitatia in SICAP.

Una peste alta - M4 e lansat in SICAP, M5 nu, desi M5 are PT gata.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

La PT nu conteaza cate statii/luna ca pot sa lucreze mai multi proiectanti in paralel, important este cost/statie, deci trebuie sa vedem costurile.

Si apoi mai este si mult copy-paste, practic pentru 90% din volumul de lucru ai doar cateva proiecte pe care, odata puse la punct, le multiplici si le mai ajustezi pe la accesuri:
- statie cu substatie de tractiune
- statie fara substatie de tractiune
- statie fara substatie de tractiune si alimentare de la Enel
- centrala ventilatie interstatie

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Știri și articole din presă sab

orex wrote here:
Ca urmare, pentru ”poarta intermodala Gara Progresul si DN 5” , o sa se toarne alt ”film”! :headbash:
PS
”Veteranul” ing. Ghe. Udriste inseamna ca a fost mult prea futurist atunci cand a decis sa fie depou si P&R la Straulesti. :yes:

Statia Gara Progresu este una, depoul este alta.  Intermodalul va fi la statie, nu la depou.
Vad ca statia este la adancime "normala" (NSS 67.50 inseamna cota sinei undeva la -11,75m), in timp ce depoul este la 72.50, deci cu 5m mai sus, adica  -6.75m pentru cota sinei. Asta nu cred ca inseamna neaparat suprateran, dar probabil ca plafonul este abia acoperit cu o brazda de pamant.
Screenshot 2024-04-27 181925.png (487.65 KB; downloaded 744 times)

Deci ceva este "putred" in exprimarea cu "depou suprateran"...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Mi se pare ciudat la Hasdeu ca fiecare statie (M4 si M5) va avea accesul ei, chiar daca sunt unul langa altul...
Screenshot 2024-04-28 082614.png (290.86 KB; downloaded 662 times)

P.S. In Autocad este asa greu sa scrii cu spatiu ? Toata documentatia este asa...
Screenshot 2024-04-28 102841.png (37.37 KB; downloaded 625 times)

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

La cat e de lungă M6+M4 va avea nevoie de un depou baban la Progresu

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Gata, s-a lamurit misterul, este suprateran, cu inaltimea de 10m si 12 linii+ una de spalare
Insa liniile sunt foarte lungi,  incap doua metrouri pe o linie.
Screenshot 2024-04-28 191553.png (72.14 KB; downloaded 491 times)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Interesant.. Statia Gara Progresul va avea o subtraversare in genul Izvor, insa cu acces de pe ambele parti.
Screenshot 2024-05-04 101729.png (479.57 KB; downloaded 320 times)
Screenshot 2024-05-04 101517.png (279.23 KB; downloaded 320 times)

Acolo vor fi turnichetii. Cred ca ceva asemanator este si la Arghezi.
Screenshot 2024-05-04 101948.png (170.39 KB; downloaded 317 times)

 


Go to page:  1  ... 229 230 231 232 233 234 235
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2297 forum members have written 422388 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use