MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)

591 posts, 170055 views
 
Go to page:  1  ... 37 38 39 40 41 42 43
 
 

📖 Pagination options
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4) andreiiul

Pana la urma cum au venit vagoanele? Pe sosea pana langa Berceni unde le-au mutat pe linia CF sau vin pe CF direct?  
Daca au venit pe sosea, de ce nu le-au descarcat direct pe linia de dupa Tudor Arghezi? Poate e un pic mai complicat cu macara dar totusi e mai rapid asa.

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4) BGP2597

Pentru că nu poți să descarci un tren* în mijlocul drumului, în linie curentă. Astfel de manevre se fac în depouri sau în stații pe linii special amenajate pentru astfel de operațiuni.

* Și pentru că trenul a venit în 6 bucăți care au necesitat asamblare pe care din nou, nu o faci în mijlocul drumului.

Cele 6 vagoane au ajuns în București pe cale rutieră unde au fost translatate pe CF și asamblate.

Conform presei, cele 6 vagoane s-au asamblat în "Depoul Deutsche Bahn", dar asta cred că a fost o informație eronată și se referea probabil la Depoul Militari.

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4) shoppy

Se mai putea asambla si in Bucuresti Sud grupa calatori, exista acces si platforma de beton in terminalul de containere de acolo.

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4) Dorugrz

Poate un pic off-topic, dar ce se va intampla cu trenurile actuale de pe M5? Unde se vor redistribui?

Ma gandesc ca vor inlocui IVA pe M3 sigur, dar poate prinde si M4 nistre BM2-uri

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4) Costin

Inaugurarea M5 a insemnat scaderea numarului de trenuri de pe toate magistralele, deci intrarea in circulatie a BM4 nu va insemna decat o revenire la intervalele normale pe restul retelei, de dinaintea deschiderii M5.  Cine mai tine minte intervalul de 2 minute pe M2? Vremuri...

 



Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4) BGP2597

Nu cred că inaugurarea M5 a avut impact asupra intervalelor de urmărire de pe M2. Da, intervalele sunt mai mari decât înainte de deschiderea M5, dar în același timp pe M2 circulă doar 16 trenuri la ora de vârf. Mi-e greu să cred că zilnic sunt 7 CAF-uri la revizii, ci pur și simplu după reducerile de prestație din pandemie nu s-a mai revenit la vechile grafice pe M2. Inaugurarea M5 s-a simțit însă destul de bine pe M1/3.

@Dorugrz  Pe M4 nu pot circula BM2 sau BM21 pentru că nu sunt compatibile cu sistemul de semnalizare de pe M4. Pe M4 vor fi trenuri noi abia după schimbarea sistemului de semnalizare, la pachet cu M6.

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4) thatspongy

Sursa: Story-ul de pe profilul lui https://www.tiktok.com/@liviu_0777
bm4 depou omg liviu.mp4 (3.17 MB; downloaded 1544 times)

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4) TheTigerBeast

Nu se putea fara manele...  :roll:

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4) punmeister

Costin wrote here:
Inaugurarea M5 a insemnat scaderea numarului de trenuri de pe toate magistralele, deci intrarea in circulatie a BM4 nu va insemna decat o revenire la intervalele normale pe restul retelei, de dinaintea deschiderii M5.  Cine mai tine minte intervalul de 2 minute pe M2? Vremuri...

Bine atunci nici nu era WFH. Tin minte foarte bine ca si la doua minute era jale.

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4) edi1717

1402-2402 Giurgiu este vizibil de pe peron la Berceni. Se stie cand va incepe probele?
IMG_8343.jpeg (1.63 MB; downloaded 1254 times)

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4) thatspongy

Am inteles de la acei paznici ca in 2 saptamani vor incepe probele, dar nu prea cred.

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4) Mihaidraghici

Traiasca zvonistica!!! :lol:
Lasand faptul ca in momentul respectiv, agentii de paza trebuiau sa isi vada de atributiile lor, nu sa stea la palavre, totusi... nu cred ca au mentionat faptul ca, spre dezamagirea unora, probele se vor desfasura dupa 23:30, si pe alte meleaguri ale retelei.

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4) Mihaidraghici

BGP2597 wrote here:
Nu cred că inaugurarea M5 a avut impact asupra intervalelor de urmărire de pe M2. Da, intervalele sunt mai mari decât înainte de deschiderea M5, dar în același timp pe M2 circulă doar 16 trenuri la ora de vârf. Mi-e greu să cred că zilnic sunt 7 CAF-uri la revizii, ci pur și simplu după reducerile de prestație din pandemie nu s-a mai revenit la vechile grafice pe M2. Inaugurarea M5 s-a simțit însă destul de bine pe M1/3.

@Dorugrz  Pe M4 nu pot circula BM2 sau BM21 pentru că nu sunt compatibile cu sistemul de semnalizare de pe M4. Pe M4 vor fi trenuri noi abia după schimbarea sistemului de semnalizare, la pachet cu M6.

Pe M4 poti circula cu trenuri Bombardier la fel de bine ca pe M5. Toata magia consta in izolarea sistemului de automatizare, ceea ce iti limiteaza si viteza maxima la 60 km/h...

 


Go to page:  1  ... 37 38 39 40 41 42 43
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2293 forum members have written 421761 posts in 5254 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use