Topic: Sisteme de Semnalizare, Comanda si Bloc de linie la metrou
77 posts, 31569 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Sisteme de Semnalizare, Comanda si Bloc de linie la metrou
andrei11
1) Se poate şi nu e chiar un cap de ţară.
2) Şi la ora actuală "se plimbă" ramele din M 5 în M 1/3 şi viceversa. Cum se procedează ? Să înţeleg că sistemul de siguranţă de pe M 1/3 nu e compatibil cu cel din M 5 ?
3) Pe M 5 la ora actuală nu se cirulă în sistem de << cale liberă >> ?
1) Se poate şi nu e chiar un cap de ţară.
2) Şi la ora actuală "se plimbă" ramele din M 5 în M 1/3 şi viceversa. Cum se procedează ? Să înţeleg că sistemul de siguranţă de pe M 1/3 nu e compatibil cu cel din M 5 ?
3) Pe M 5 la ora actuală nu se cirulă în sistem de << cale liberă >> ?
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Sisteme de Semnalizare, Comanda si Bloc de linie la metrou
punmeister
Nu sunt, CITYFLO 350 de pe M1/3 nu se pupa cu Urbalis 400 CBTC de pe M5.
Si da, se circula la cale libera (ATO/ATP izolat), motiv pentru care sunt si limitate la Vmax 60 km/h.
Nu sunt, CITYFLO 350 de pe M1/3 nu se pupa cu Urbalis 400 CBTC de pe M5.
Si da, se circula la cale libera (ATO/ATP izolat), motiv pentru care sunt si limitate la Vmax 60 km/h.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Sisteme de Semnalizare, Comanda si Bloc de linie la metrou
Stefan28
Legat de punctul 2, când merg rame de pe M5 spre M1 se merge direct prin tunelul de legătură spre Pantelimon, iar când merg rame de pe M1/3 spre M5, dacă merg din Pantelimon intră în abatere de la Timpuri Noi, iar dacă merg de la Militari merg până la Izvor, apoi schimbă sensul de mers tot în abatere până la Favorit.
@punmeister Doar ATP izolat, ATO nu merge în niciun fel...
Legat de punctul 2, când merg rame de pe M5 spre M1 se merge direct prin tunelul de legătură spre Pantelimon, iar când merg rame de pe M1/3 spre M5, dacă merg din Pantelimon intră în abatere de la Timpuri Noi, iar dacă merg de la Militari merg până la Izvor, apoi schimbă sensul de mers tot în abatere până la Favorit.
@punmeister Doar ATP izolat, ATO nu merge în niciun fel...
punmeister wrote here:
Si da, se circula la cale libera (ATO/ATP izolat),
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Sisteme de Semnalizare, Comanda si Bloc de linie la metrou
subway guru
@andrei11
Vrei neaparat sa-ti repet eu lucruri pe care le stie tot poporul?
Raspunsul este da la toate intrebarile retorice.
Dar am eu o intrebare incuietoare pentru tine:
Mai exista vreun macaz in linie curenta pe reteaua de metrou ce trebuie actionat cu ranga???
Singurul lucru pozitiv ca sa zicem asa e ca bombardelele exilate pe M5 n-au probleme pe M1+2+3, acolo sunt la ele acasa. Treaba se va schimba cand vin noile trenuri Alstom.
@andrei11
Vrei neaparat sa-ti repet eu lucruri pe care le stie tot poporul?
Raspunsul este da la toate intrebarile retorice.
Dar am eu o intrebare incuietoare pentru tine:
Mai exista vreun macaz in linie curenta pe reteaua de metrou ce trebuie actionat cu ranga???
Singurul lucru pozitiv ca sa zicem asa e ca bombardelele exilate pe M5 n-au probleme pe M1+2+3, acolo sunt la ele acasa. Treaba se va schimba cand vin noile trenuri Alstom.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Sisteme de Semnalizare, Comanda si Bloc de linie la metrou
Stefan28
Chiar se acționează cu ranga, se pierde foarte mult timp pentru scoaterea și repunerea în tensiune a șinei a 3 a.
Chiar se acționează cu ranga, se pierde foarte mult timp pentru scoaterea și repunerea în tensiune a șinei a 3 a.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Sisteme de Semnalizare, Comanda si Bloc de linie la metrou
subway guru
Chiar asa e, stiu foarte bine cat de complicata e procedura de punere/scoatere de sub tensiune, mi-a scos si mie peri albi…dar trebuie respectata cu strictete ca sa nu omori la locul de munca oameni nevinovati.
Chiar asa e, stiu foarte bine cat de complicata e procedura de punere/scoatere de sub tensiune, mi-a scos si mie peri albi…dar trebuie respectata cu strictete ca sa nu omori la locul de munca oameni nevinovati.
- fl82
-
Posted:
-
Re: Sisteme de Semnalizare, Comanda si Bloc de linie la metrou
fl82
In 1990 sistemul de semnalizare si dirijare a circulatiei la metrou era identic cu sistemul CED si BLA de la CFR ?
Adica: la fiecare statie de metrou cu macazuri erau semnale de iesire, de intrare si prevestitoare, linia dintre doua statii consecutive era impartita in sectoare a blocului automat de linie, existau semnale de trecere BLA intre statii, ca si sistem de siguranta (pentru cazul in care trenul de metrou nu ar fi oprit la un semnal ce ordona oprirea) exista doar sistemul indusi, statiile erau echipate cu instalatii CED (cu relee electromagnetice), iar aparatul de comanda era luminoschema ?
Mai demult am vazut unele fotografii cu luminoschema din dispeceratul metroului, care am inteles ca este amplasat in statia Piata Unirii 1! De acolo se controlau toate macazurile centralizate electrodinamic si toate semnalele luminoase de pe toate magistralele de metrou ?
In 1990 sistemul de semnalizare si dirijare a circulatiei la metrou era identic cu sistemul CED si BLA de la CFR ?
Adica: la fiecare statie de metrou cu macazuri erau semnale de iesire, de intrare si prevestitoare, linia dintre doua statii consecutive era impartita in sectoare a blocului automat de linie, existau semnale de trecere BLA intre statii, ca si sistem de siguranta (pentru cazul in care trenul de metrou nu ar fi oprit la un semnal ce ordona oprirea) exista doar sistemul indusi, statiile erau echipate cu instalatii CED (cu relee electromagnetice), iar aparatul de comanda era luminoschema ?
Mai demult am vazut unele fotografii cu luminoschema din dispeceratul metroului, care am inteles ca este amplasat in statia Piata Unirii 1! De acolo se controlau toate macazurile centralizate electrodinamic si toate semnalele luminoase de pe toate magistralele de metrou ?
📖 Pagination options