Topic: Wartburg
13 posts, 3772 views- Gabi23
-
Posted:
-
Wartburg
Gabi23
Wartburg 311
Sunt automobile produse în Republica Democrată Germană de către VEB Autombolilwerk Eisenach între anii 1956-1965. A fost produsă în mai multe variante de caroserie pe acelaşi sasiu. Au fost o prezenţă care nu putea lipsi de pe străzile din România comunistă.
Ampatament: 2450 mm
Lungime: 4300 mm
Lăţime: 1570 mm
Înălţime: 1450 mm
Greutate: 960 kg
Viteză maximă de circulaţie: 115 km/h
Un exemplar, foarte bine întreţinut, parcat în cartierul Titan:
Wartburg 311
Sunt automobile produse în Republica Democrată Germană de către VEB Autombolilwerk Eisenach între anii 1956-1965. A fost produsă în mai multe variante de caroserie pe acelaşi sasiu. Au fost o prezenţă care nu putea lipsi de pe străzile din România comunistă.
Ampatament: 2450 mm
Lungime: 4300 mm
Lăţime: 1570 mm
Înălţime: 1450 mm
Greutate: 960 kg
Viteză maximă de circulaţie: 115 km/h
Un exemplar, foarte bine întreţinut, parcat în cartierul Titan:
Wartburg - Cartierul Titan - 03.10.2014.jpg (362.19 KB; downloaded 3806 times)
Wartburg - Cartierul Titan - 03.10.2014 (1).jpg (164.74 KB; downloaded 3726 times)
Wartburg - Cartierul Titan - 03.10.2014 (2).jpg (208.08 KB; downloaded 3724 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Wartburg
Gabi23
Wartburg 353
Sunt automobile produse în Republica Democrată Germană de către VEB Autombolilwerk Eisenach între anii 1966-1988, fiind succesorul modelelor Wartburg 311. A fost produsă în peste un milion de exemplare, ajungând să fie exportate în Regatul Unit, Malta, Africa de Sud, Cipru, toate statele comuniste din Europa de Est, inclusiv în România.
Ampatament: 2450 mm
Lungime: 4220 mm
Lăţime: 1640 mm
Înălţime: 1490 mm
Greutate: 920 kg
Viteză maximă de circulaţie: 155 km/h
În prezent extrem de puține mai sunt pe teritoriul României. Un exemplar semi-abandonat din cartierul Drumul Taberei:
Wartburg 353
Sunt automobile produse în Republica Democrată Germană de către VEB Autombolilwerk Eisenach între anii 1966-1988, fiind succesorul modelelor Wartburg 311. A fost produsă în peste un milion de exemplare, ajungând să fie exportate în Regatul Unit, Malta, Africa de Sud, Cipru, toate statele comuniste din Europa de Est, inclusiv în România.
Ampatament: 2450 mm
Lungime: 4220 mm
Lăţime: 1640 mm
Înălţime: 1490 mm
Greutate: 920 kg
Viteză maximă de circulaţie: 155 km/h
În prezent extrem de puține mai sunt pe teritoriul României. Un exemplar semi-abandonat din cartierul Drumul Taberei:
18.12.2014 (1).JPG (141.04 KB; downloaded 3463 times)
18.12.2014 (3).JPG (136.89 KB; downloaded 3460 times)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Wartburg
cris_m
Schimbăm puţin peisajul bucureştean pentru unul hunedorean, mai exact de la Deva. Wartburg 353:
20160704_150824 by Cristi M, on Flickr
Schimbăm puţin peisajul bucureştean pentru unul hunedorean, mai exact de la Deva. Wartburg 353:
20160704_150824 by Cristi M, on Flickr
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Wartburg
PaulIP
Un model sedan 1.3 cu motor de VW Polo, din '88-'91, si un foarte rar pick-up 353 Trans.
La final, un 1000 tristut, ce era inghesuit sub carcasa unei remorci. Din cauza aceasta a iesit poza cum a iesit...
Un model sedan 1.3 cu motor de VW Polo, din '88-'91, si un foarte rar pick-up 353 Trans.
La final, un 1000 tristut, ce era inghesuit sub carcasa unei remorci. Din cauza aceasta a iesit poza cum a iesit...
Wartburg 1.3 (2).jpg (1.05 MB; downloaded 3153 times)
Wartburg 1.3 (1).jpg (1.08 MB; downloaded 3161 times)
Wartburg 353 Trans (1).jpg (1.57 MB; downloaded 3151 times)
Wartburg 353 Trans (2).jpg (1.07 MB; downloaded 3149 times)
Wartburg 311.jpg (461.65 KB; downloaded 3156 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: Wartburg
ADK
Aceste mașini încă de prin anii '90 au început să aibă un deficit mare de piese, treptat tot find retrase din ele (și din păcate, majoritatea au ajuns la remat) din această cauză. În București se mai găseau destule abandonate chiar și până prin 2010, dar și câteva funcționale (cu greu, un fost vecin avea chiar 2 și una a retras-o drept donatoare de piese, dar în final când n-a mai avut ce lua a fost obligat să dea mașina care arăta exemplar de bine, la un remat de pe la IMGB), mă refer doar la 353. Cred că ultimul exemplar chiar în circulație, l-am văzut prin toamna anului 2020 (sau 2019 mai sigur) mai exact la Țânțăreni (jud. Prahova), modelul cu stopuri mari.
În Buzău cred că singurul supraviețuitor (dar cred că-i mult să-i zic așa) este chiar un 311/312, dar la stadiul de... carcasă. Mașina se află într-o gospodărie abandonată de foarte mulți ani însă destul de vizibilă stradal, o să încerc s-o fotografiez cu prima ocazie în această perioadă că la vară nu se va mai înțelege nimic de buruieni.
Aceste mașini încă de prin anii '90 au început să aibă un deficit mare de piese, treptat tot find retrase din ele (și din păcate, majoritatea au ajuns la remat) din această cauză. În București se mai găseau destule abandonate chiar și până prin 2010, dar și câteva funcționale (cu greu, un fost vecin avea chiar 2 și una a retras-o drept donatoare de piese, dar în final când n-a mai avut ce lua a fost obligat să dea mașina care arăta exemplar de bine, la un remat de pe la IMGB), mă refer doar la 353. Cred că ultimul exemplar chiar în circulație, l-am văzut prin toamna anului 2020 (sau 2019 mai sigur) mai exact la Țânțăreni (jud. Prahova), modelul cu stopuri mari.
În Buzău cred că singurul supraviețuitor (dar cred că-i mult să-i zic așa) este chiar un 311/312, dar la stadiul de... carcasă. Mașina se află într-o gospodărie abandonată de foarte mulți ani însă destul de vizibilă stradal, o să încerc s-o fotografiez cu prima ocazie în această perioadă că la vară nu se va mai înțelege nimic de buruieni.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Wartburg
ADK
Din păcate atât poate telefonul meu, cei drept nici situația nu o permite prea mult însă îmi pare rău că am mințit că este mai vizibilă decât se vede. Mașina este efectiv o carcasă, deși cred că a fost mai completă acum mai mulți ani (așa se întâmplă când proprietarul e decedat demult, nu există moștenitori sau aceștia nu se interesează absolut deloc, ori a părăsit de foarte mulți ani țara, iar în aceste cazuri se răspândește rapid vorba cum că nu-i aparține practic nimănui respectiva gospodărie) însă curtea are deja juma de metru doar de gunoaie și resturi vegetale.
Din păcate, nu cred că se poate intra legal în posesia ei (chiar dacă este doar o caroserie, s-ar putea să fie căutată o astfel de caroserie chiar dacă nu mai este complet irecuperabilă, unele magazine sau cinematografice din mall-uri vor o astfel de mașină ca un fel de semi-exponat fix, la care ulterior se decupează partea bună și se completează lipsurile, un astfel de exemplu se găsește în Galleria Mall tot în Buzău). Și ca fapt-divers, starea proprietății este foarte dăunătoare gospodăriilor vecine și iar legal nu cred că se poate face nimic, înafară de a se umfla impozitul până o ajunge plata la prețul casei ca cel mai probabil să devină primăria proprietar...
Din păcate atât poate telefonul meu, cei drept nici situația nu o permite prea mult însă îmi pare rău că am mințit că este mai vizibilă decât se vede. Mașina este efectiv o carcasă, deși cred că a fost mai completă acum mai mulți ani (așa se întâmplă când proprietarul e decedat demult, nu există moștenitori sau aceștia nu se interesează absolut deloc, ori a părăsit de foarte mulți ani țara, iar în aceste cazuri se răspândește rapid vorba cum că nu-i aparține practic nimănui respectiva gospodărie) însă curtea are deja juma de metru doar de gunoaie și resturi vegetale.
bf2f06da-77e2-4a73-8bf3-0dc510b68a07.jpg (231.9 KB; downloaded 1899 times)
Din păcate, nu cred că se poate intra legal în posesia ei (chiar dacă este doar o caroserie, s-ar putea să fie căutată o astfel de caroserie chiar dacă nu mai este complet irecuperabilă, unele magazine sau cinematografice din mall-uri vor o astfel de mașină ca un fel de semi-exponat fix, la care ulterior se decupează partea bună și se completează lipsurile, un astfel de exemplu se găsește în Galleria Mall tot în Buzău). Și ca fapt-divers, starea proprietății este foarte dăunătoare gospodăriilor vecine și iar legal nu cred că se poate face nimic, înafară de a se umfla impozitul până o ajunge plata la prețul casei ca cel mai probabil să devină primăria proprietar...
- ADK
-
Posted:
-
Re: Wartburg
ADK
Au început să se taie copacii, după ani întregi. Cred că nici fosta caroserie nu mai are multe zile ...
Au început să se taie copacii, după ani întregi. Cred că nici fosta caroserie nu mai are multe zile ...
7222022193737.jpg (616.24 KB; downloaded 1634 times)
7222022193758.jpg (238.42 KB; downloaded 1634 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: Wartburg
ADK
Respectivul Wartburg a fost deja ridicat. Mai înainte erau în curte un excavator și o autoutilitară Iveco ce încărcau din resturile de deșeuri, ca fapt-divers respectivul loc este acum de vânzare.
Respectivul Wartburg a fost deja ridicat. Mai înainte erau în curte un excavator și o autoutilitară Iveco ce încărcau din resturile de deșeuri, ca fapt-divers respectivul loc este acum de vânzare.
- Mark 66
-
Posted:
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Wartburg
ADK
Cel mai probabil da, nu arăta ca și cum mai puteai face ceva din el. Sunt rare într-adevăr 311/312-urile, dar nu știu ce poți face doar cu o caroserie (aparent și ruptă), când nici mici mărunțișuri nu știu dacă le mai găsești sau ți le mai fabrică cineva.
(Ca să nu mai fac altă postare).
Pe centura Buzăului, după fabrica de bere sens Ploiești, pe partea dreaptă sunt ceva mașini vintage aparent de vânzare. Primul este un ... GAZ(?) cu număr comunist de Vrancea, aparent întreg, dar în curte sunt aprox. 10 mașini vechi. Iată locația.
Cel mai probabil da, nu arăta ca și cum mai puteai face ceva din el. Sunt rare într-adevăr 311/312-urile, dar nu știu ce poți face doar cu o caroserie (aparent și ruptă), când nici mici mărunțișuri nu știu dacă le mai găsești sau ți le mai fabrică cineva.
(Ca să nu mai fac altă postare).
Pe centura Buzăului, după fabrica de bere sens Ploiești, pe partea dreaptă sunt ceva mașini vintage aparent de vânzare. Primul este un ... GAZ(?) cu număr comunist de Vrancea, aparent întreg, dar în curte sunt aprox. 10 mașini vechi. Iată locația.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Wartburg
andrei11
https://www.facebook.com/photo/?fbid=825 ... 54137190
https://www.facebook.com/photo/?fbid=825 ... 54137190
Wartburg.jpg (495.91 KB; downloaded 1260 times)
W1.jpg (8.31 KB; downloaded 1256 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Wartburg
andrei11
Sursa
Sursa
W1.jpg (441.04 KB; downloaded 1154 times)
W2.jpg (464.23 KB; downloaded 1154 times)
W3.jpg (335.03 KB; downloaded 1154 times)
W4.jpg (402.5 KB; downloaded 1154 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: Wartburg
ADK
Mai de aproape, când încă exista.
Sursa: (FB) Mașini abandonate (2015)
ADK wrote here:
Au început să se taie copacii, după ani întregi. Cred că nici fosta caroserie nu mai are multe zile ...
Mai de aproape, când încă exista.
Sursa: (FB) Mașini abandonate (2015)
FB_IMG_1676235521439.jpg (63.8 KB; downloaded 962 times)
FB_IMG_1676235782058.jpg (59.5 KB; downloaded 956 times)
FB_IMG_1676234933623.jpg (73.96 KB; downloaded 968 times)