Topic: Metrou File de Poveste
766 posts, 266175 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
shoppy
Nu este corect, cele 2 fire dintre Grivita si Basarab sunt cam asa, din Grivita avem un scurt spatiu tehnic realizat in sapatura deschisa odata cu statia, si apoi se continua tunele alaturate sapate cu scutul pana in zona gardului cimitirului de langa Grant, apoi cele 2 fire se despart:
- firul Grivita - Basarab face o curba spre dreapta, trece pe sub Grant cel mai probabil pe aici https://www.google.ro/maps/@44.4556296,...312!8i6656 , apoi face o curba la stanga, intra in aliniament si apoi intre in CV, CV-ul este destul de lung, sapat evident in sapatura deschisa, aici se alatura celuilalt fir si merg o perioada impreuna despartite de perete cu gauri, apoi tunelul face o curba la dreapta si intra intr-o zona sapata tot in sapatura deschisa unde se realizeaza subtraversarea lui M1, dupa subtraversarese face o cubra la stanga si se intra in segmentul sapat cu scutul CFR, intrarea se face pe partea stanga sau spre centru dar segmentul sapat cu scutul CFR urmeaza sa aiba peronul pe stanga, asa ca urmeaza o sicana ca linia sa se pozitioneze pe dreapta, dupa care incepe peronul
- firul Basarab - Grivita merge destul de drept si ajunge pe undeva pe aici https://www.google.ro/maps/@44.454748,2...312!8i6656 , face o curba la stanga pentru a intra drept in CV unde merge paralel cu celalalt fir cum am spus, apoi dupa CV este mai departe tunel sapat cu scutul dar daca ar continua drept s-ar lovi de firul Basarab - Crangasi al lui M1, asa ca face o sicana pentru a se alinia cu peronul lui
Pot sa fac si o schema dar nu stiu cand o sa am timp.
andrei11 wrote:
...
Rezumat :
De la Grant spre Basarab e sapatura deschisa...
Nu este corect, cele 2 fire dintre Grivita si Basarab sunt cam asa, din Grivita avem un scurt spatiu tehnic realizat in sapatura deschisa odata cu statia, si apoi se continua tunele alaturate sapate cu scutul pana in zona gardului cimitirului de langa Grant, apoi cele 2 fire se despart:
- firul Grivita - Basarab face o curba spre dreapta, trece pe sub Grant cel mai probabil pe aici https://www.google.ro/maps/@44.4556296,...312!8i6656 , apoi face o curba la stanga, intra in aliniament si apoi intre in CV, CV-ul este destul de lung, sapat evident in sapatura deschisa, aici se alatura celuilalt fir si merg o perioada impreuna despartite de perete cu gauri, apoi tunelul face o curba la dreapta si intra intr-o zona sapata tot in sapatura deschisa unde se realizeaza subtraversarea lui M1, dupa subtraversarese face o cubra la stanga si se intra in segmentul sapat cu scutul CFR, intrarea se face pe partea stanga sau spre centru dar segmentul sapat cu scutul CFR urmeaza sa aiba peronul pe stanga, asa ca urmeaza o sicana ca linia sa se pozitioneze pe dreapta, dupa care incepe peronul
- firul Basarab - Grivita merge destul de drept si ajunge pe undeva pe aici https://www.google.ro/maps/@44.454748,2...312!8i6656 , face o curba la stanga pentru a intra drept in CV unde merge paralel cu celalalt fir cum am spus, apoi dupa CV este mai departe tunel sapat cu scutul dar daca ar continua drept s-ar lovi de firul Basarab - Crangasi al lui M1, asa ca face o sicana pentru a se alinia cu peronul lui
Pot sa fac si o schema dar nu stiu cand o sa am timp.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
punmeister
Uitati 2 videouri din arhiva mea de pe telefon daca va ajuta...
Uitati 2 videouri din arhiva mea de pe telefon daca va ajuta...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
andrei11
Nu mai fă schema ca ti-o dau eu mai jos cu toate datele tehnice.
Bine, eu am oarece indoieli fata de aceasta schema, dar in mare e adevarata. In alta ordine de idei pe sub Podul Grant s-a trecut cu scutul si nu in sapatura deschisa si s-a avut grija sa nu treaca tunelele pe sub fundatiile stalpilor.
Nu mai fă schema ca ti-o dau eu mai jos cu toate datele tehnice.
Bine, eu am oarece indoieli fata de aceasta schema, dar in mare e adevarata. In alta ordine de idei pe sub Podul Grant s-a trecut cu scutul si nu in sapatura deschisa si s-a avut grija sa nu treaca tunelele pe sub fundatiile stalpilor.
G1.png (733.08 KB; downloaded 3463 times)
G2.png (369.96 KB; downloaded 3461 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
subway guru
Nu trebuie sa ai niciun dubiu, alea sunt 'schemele tehnologice' oficiale si reale!
Si da, pe sub podul Grant s-a trecut cu tunele cate un tunel pe sub cate o deschidere, nu altfel!
Ti-am spus si in 'particoler' ca ce e corect iti confirm, ce nu...nu!
Nu trebuie sa ai niciun dubiu, alea sunt 'schemele tehnologice' oficiale si reale!
Si da, pe sub podul Grant s-a trecut cu tunele cate un tunel pe sub cate o deschidere, nu altfel!
Ti-am spus si in 'particoler' ca ce e corect iti confirm, ce nu...nu!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
andrei11
A, nici o problema sa recunosc, afirmatia de mai sus :
pe sub Podul Grant s-a trecut cu scutul si nu in sapatura deschisa si s-a avut grija sa nu treaca tunelele pe sub fundatiile stalpilor. o stiu de la guru de ceva ani cand mi-a spus-o pe MP, nu mai stiu in ce context.
A, nici o problema sa recunosc, afirmatia de mai sus :
pe sub Podul Grant s-a trecut cu scutul si nu in sapatura deschisa si s-a avut grija sa nu treaca tunelele pe sub fundatiile stalpilor. o stiu de la guru de ceva ani cand mi-a spus-o pe MP, nu mai stiu in ce context.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
subway guru
Ok, no problem, dar mergem si mai departe si facem 'publica' intelegerea noastra amicala...sa nu ma puneti sa rascolesc arhiva, mergem doar pe 'memorie' si marturii verbale, cred ca e suficient de credibil...
Aveti un 'martor de incredere si onest', e mai mult decat suficient, mai ales ca sunt acolo prin cotloanele memoriei 'incrustate' si lucruri ce nu au fost si nu vor fi niciodata 'oficial' consemnate si de multe ori e mai relevant ca orice...cat ma mai tine si pe mine memoria si nu o dau in Alzheimer...!!!
Deocamdata pot sa va asigur ca 'elefantul alb' are inca o memorie...beton!!!
Iarta orice...dar nu uita nimic!
Ca nu-ti poti uita viata ta, mai ales daca a fost traita 'la cea mai inalta tensiune in floarea tineretii'!!!
Si mai ales daca multe din hotararile alea, bune/proaste ti-au apartinut in cea mai mare masura...
Si mergem cu incredere mai departe, metroul stii doar cand incepe...ca de 'terminat' nu se va termina niciodata...
Vorba menestrelului, mereu vom face altul, pe rau in jos, mai mare si mai frumos...asta e soarta mesterilor Manole, calfe si zidari, chiar daca vor fi facut la nevoie dureroase sacrificii personale...si aici doar Ana lui Manole e de laudat ca nu a intrebat niciodata...dar mai barbate tu chiar nu ai venit pe seara tarziu acasa macar cu...o caramida in servieta?
Nu...niciodata!!!
Ok, no problem, dar mergem si mai departe si facem 'publica' intelegerea noastra amicala...sa nu ma puneti sa rascolesc arhiva, mergem doar pe 'memorie' si marturii verbale, cred ca e suficient de credibil...
Aveti un 'martor de incredere si onest', e mai mult decat suficient, mai ales ca sunt acolo prin cotloanele memoriei 'incrustate' si lucruri ce nu au fost si nu vor fi niciodata 'oficial' consemnate si de multe ori e mai relevant ca orice...cat ma mai tine si pe mine memoria si nu o dau in Alzheimer...!!!
Deocamdata pot sa va asigur ca 'elefantul alb' are inca o memorie...beton!!!
Iarta orice...dar nu uita nimic!
Ca nu-ti poti uita viata ta, mai ales daca a fost traita 'la cea mai inalta tensiune in floarea tineretii'!!!
Si mai ales daca multe din hotararile alea, bune/proaste ti-au apartinut in cea mai mare masura...
Si mergem cu incredere mai departe, metroul stii doar cand incepe...ca de 'terminat' nu se va termina niciodata...
Vorba menestrelului, mereu vom face altul, pe rau in jos, mai mare si mai frumos...asta e soarta mesterilor Manole, calfe si zidari, chiar daca vor fi facut la nevoie dureroase sacrificii personale...si aici doar Ana lui Manole e de laudat ca nu a intrebat niciodata...dar mai barbate tu chiar nu ai venit pe seara tarziu acasa macar cu...o caramida in servieta?
Nu...niciodata!!!
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
shoppy
Daca am fi avut si noi niste filmari din cabina de conducere, ce bune ar fi fost.
Care a fost ideea cu CV din Grivita si 1 Mai de s-au facut in statii, a fost un experiment si apoi ideea abandonata?
Daca am fi avut si noi niste filmari din cabina de conducere, ce bune ar fi fost.
Care a fost ideea cu CV din Grivita si 1 Mai de s-au facut in statii, a fost un experiment si apoi ideea abandonata?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
subway guru
CV de statie e obligatoriu, nu exista nicio statie fara...s-au mai facut pe vremuri 'licente poetice' cu cele de interstatii, dar 'in timpurile noastre' nu...
CV de statie e obligatoriu, nu exista nicio statie fara...s-au mai facut pe vremuri 'licente poetice' cu cele de interstatii, dar 'in timpurile noastre' nu...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
shoppy
Adica la 1 Mai sunt 2 CV-uri la 20m unul de altul, unul pentru 1 Mai si unul pentru interstatia 1 Mai - Grivita?
Adica la 1 Mai sunt 2 CV-uri la 20m unul de altul, unul pentru 1 Mai si unul pentru interstatia 1 Mai - Grivita?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
subway guru
Alea sunt genul de 'licente poetice' despre care vorbeam, in care CV-ul de interstatie e tras in mod fortat spre un capat de statie...la 1Mai, avand in vedere ca exista rebrusmentul e cat de cat acceptabil...rebrusmentele sunt parte de interstatie nu de statie...si nu sunt 20m, hai sa nu exageram...
Alea sunt genul de 'licente poetice' despre care vorbeam, in care CV-ul de interstatie e tras in mod fortat spre un capat de statie...la 1Mai, avand in vedere ca exista rebrusmentul e cat de cat acceptabil...rebrusmentele sunt parte de interstatie nu de statie...si nu sunt 20m, hai sa nu exageram...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
andrei11
Fix 50 m. Cam tot pe acolo tinând seama de distanta intre cele 2 statii.
subway guru wrote:
...si nu sunt 20m, hai sa nu exageram...
Fix 50 m. Cam tot pe acolo tinând seama de distanta intre cele 2 statii.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
andrei11
Ia sa vedem ce se mai vehicula in presa vremii in ziarele centrale...
Si doua schite desenate in stilul vremurilor cand nu exista calculatorul :
Nota : Imi cer scuze, dar cineva a mai postat acelasi lucru pe undeva prin forum cu mult inainte, dar nu mai gasesc unde. Daca se recunoaste rog sa intervina, chit ca nu mai stim unde si când a fost prima postare. Multumesc.
Ia sa vedem ce se mai vehicula in presa vremii in ziarele centrale...
1.png (345.28 KB; downloaded 4120 times)
2.png (622.98 KB; downloaded 4114 times)
3.png (1.38 MB; downloaded 4115 times)
Si doua schite desenate in stilul vremurilor cand nu exista calculatorul :
4.png (1 MB; downloaded 4115 times)
5.png (1.05 MB; downloaded 4120 times)
Nota : Imi cer scuze, dar cineva a mai postat acelasi lucru pe undeva prin forum cu mult inainte, dar nu mai gasesc unde. Daca se recunoaste rog sa intervina, chit ca nu mai stim unde si când a fost prima postare. Multumesc.
- survola
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
survola
Au urmat "optimizările" în zona centrală: renunțarea la stațiile de la Operetă și Mărășești.
Au urmat "optimizările" în zona centrală: renunțarea la stațiile de la Operetă și Mărășești.
- sab
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
sab
Eu am postat acest articol pe 20 mai, exceptamd ultima schita : viewtopic.php?f=200&t=1629&start=420#p207434
Sincer, poate ca nu este cel mai bun traseu, daca se putea face o M1 simpla era mult mai bine. In final s-a facut o bicefala, iar acum avem o aberatie care se invarte prin tot orasul si se incurca cu M3.
Eu am postat acest articol pe 20 mai, exceptamd ultima schita : viewtopic.php?f=200&t=1629&start=420#p207434
Sincer, poate ca nu este cel mai bun traseu, daca se putea face o M1 simpla era mult mai bine. In final s-a facut o bicefala, iar acum avem o aberatie care se invarte prin tot orasul si se incurca cu M3.
📖 Pagination options