Topic: Întrebari și răspunsuri
1058 posts, 308838 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Intrebari si raspunsuri
andrei11
Desi pare incredibil pentru cei mai tineri si in 1970 zburau avioane spre exteriorul tarii. Inclusiv in Europa de West, ba chiar si la New York. Culmea, si companii straine, nu numai TAROM- ul .
Desi pare incredibil pentru cei mai tineri si in 1970 zburau avioane spre exteriorul tarii. Inclusiv in Europa de West, ba chiar si la New York. Culmea, si companii straine, nu numai TAROM- ul .
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Intrebari si raspunsuri
ByOnu
Multumesc frumos, rosetti61! 1992 zici? Pai si ce autobuze circulau pe aceasta? DAC, Ikarus, Saviem? Stiu ca mai spre noi asa au circulat DAF, nu stiu daca au prins si RDS.
Multumesc frumos, rosetti61! 1992 zici? Pai si ce autobuze circulau pe aceasta? DAC, Ikarus, Saviem? Stiu ca mai spre noi asa au circulat DAF, nu stiu daca au prins si RDS.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Intrebari si raspunsuri
Gabi23
783, înaintea DAF-urilor a fost deservită cu autobuzele elvețiene Saurer (transformate ulterior de RATB în troleibuze). Rocar de Simon nu au circulat niciodată pe 783.
783, înaintea DAF-urilor a fost deservită cu autobuzele elvețiene Saurer (transformate ulterior de RATB în troleibuze). Rocar de Simon nu au circulat niciodată pe 783.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Intrebari si raspunsuri
Costin
Prima data nu au fost autobuze Saviem? Apoi Saurer, DAF etc etc...
Prima data nu au fost autobuze Saviem? Apoi Saurer, DAF etc etc...
- PinkyHog
-
Posted:
-
Re: Intrebari si raspunsuri
PinkyHog
Pe la mijlocul anilor 90, la Barajul Dunarii, unde e acum parculetul, exista o bucla de intoarcere a tramvaielor. Isi aduce cineva aminte de ea si de istoria ei?
https://www.google.ro/maps/@44.42495,26.1715902,18.54z
Pe la mijlocul anilor 90, la Barajul Dunarii, unde e acum parculetul, exista o bucla de intoarcere a tramvaielor. Isi aduce cineva aminte de ea si de istoria ei?
https://www.google.ro/maps/@44.42495,26.1715902,18.54z
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Intrebari si raspunsuri
andrei11
Simplu. Acolo intorcea tramvaiul, nu ajungea la Faur ( 23 August ).
Simplu. Acolo intorcea tramvaiul, nu ajungea la Faur ( 23 August ).
- PinkyHog
-
Posted:
-
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Intrebari si raspunsuri
rosetti61
Fosta bucla de la Barajul Dunarii a aparut in 1971, cand s-a pus linia pe Liviu Rebreanu si s-a infiintat tramvaiul 30 Barajul Dunarii - Ppdul Izvor (prelungit dupa aia, cand au inceput cu metroul, la Ciurel). La Faur s-a prelungit in 1985 - liniile 30 si 40.
Fosta bucla de la Barajul Dunarii a aparut in 1971, cand s-a pus linia pe Liviu Rebreanu si s-a infiintat tramvaiul 30 Barajul Dunarii - Ppdul Izvor (prelungit dupa aia, cand au inceput cu metroul, la Ciurel). La Faur s-a prelungit in 1985 - liniile 30 si 40.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Intrebari si raspunsuri
GPS
Repet întrebarea, mulțumesc.
GPS wrote:
Mulțumesc, îmi puteți spune si cu ce ocazie a fost înființată ?
Daca se poate si pentru 91 si 330, mulțumesc.
Repet întrebarea, mulțumesc.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Intrebari si raspunsuri
rosetti61
Expresul de aeroport nu a aparut cu vreo ocazie anume; 783 a mai existat inainte pe niste trasee care care nu prea au avut cerere - Drumul Taberei-Piata Unirii si Drumul Taberei-Piata Presei Libere. S-a decis ca linia sa functioneze pe traseul Piata Unirii - Otopeni, un traseul mai util pentru o linie expres.
91, 312 si 330 au fost infiintate cu caracter experimental la inceput, dar au ramas dovedindu-si eficienta in a descongestiona alte linii comune - 69, 313 si 335.
Expresul de aeroport nu a aparut cu vreo ocazie anume; 783 a mai existat inainte pe niste trasee care care nu prea au avut cerere - Drumul Taberei-Piata Unirii si Drumul Taberei-Piata Presei Libere. S-a decis ca linia sa functioneze pe traseul Piata Unirii - Otopeni, un traseul mai util pentru o linie expres.
91, 312 si 330 au fost infiintate cu caracter experimental la inceput, dar au ramas dovedindu-si eficienta in a descongestiona alte linii comune - 69, 313 si 335.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Intrebari si raspunsuri
bercenicity
312 cu ocazia modificarii traseului lui 313 pe traseul de intoarcere (inainte dupa ce facea bd. Unirii - Mircea Voda - Coposu - Halelor - Aleea III - Aleea II intra pe Splai Unirii si la Timpuri Noi intra Vacaresti). Atunci a aparut 312 care imediat de pa Cantemir facea imediat dreapta pe Splai (nu dadea ocol piatei Unirii) si mergea pe Obregia, nu pe Emil Racovita si doar pana la capatul lui 73. Initial avea o frecventa apropiata de 313. Probabil pentru ca dupa ce au murit fabricile de pe Splai 313 avea mai putini clienti pe acolo + au existat solicitari pentru modificarea lui 313: spre sud erau doar expresurile 781 si 784 pe Cantemir si Tineretului.
91 pentru ca 90 era mult mai putin solicitata pe jumataatea de est. 91 a devenit linia principala (de troleibuz) de pe Drumul Taberei (nord).
330 - dupa ce 335 a fost prelungit la Aeroportul Baneasa, s-a creat si 330 care avea fostul traseul al lui 335, pana la Piata Presei, probabil pentru o ritmicitate mai buna.
GPS wrote:GPS wrote:
Mulțumesc, îmi puteți spune si cu ce ocazie a fost înființată ?
Daca se poate si pentru 91 si 330, mulțumesc.
Repet întrebarea, mulțumesc.
312 cu ocazia modificarii traseului lui 313 pe traseul de intoarcere (inainte dupa ce facea bd. Unirii - Mircea Voda - Coposu - Halelor - Aleea III - Aleea II intra pe Splai Unirii si la Timpuri Noi intra Vacaresti). Atunci a aparut 312 care imediat de pa Cantemir facea imediat dreapta pe Splai (nu dadea ocol piatei Unirii) si mergea pe Obregia, nu pe Emil Racovita si doar pana la capatul lui 73. Initial avea o frecventa apropiata de 313. Probabil pentru ca dupa ce au murit fabricile de pe Splai 313 avea mai putini clienti pe acolo + au existat solicitari pentru modificarea lui 313: spre sud erau doar expresurile 781 si 784 pe Cantemir si Tineretului.
91 pentru ca 90 era mult mai putin solicitata pe jumataatea de est. 91 a devenit linia principala (de troleibuz) de pe Drumul Taberei (nord).
330 - dupa ce 335 a fost prelungit la Aeroportul Baneasa, s-a creat si 330 care avea fostul traseul al lui 335, pana la Piata Presei, probabil pentru o ritmicitate mai buna.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Intrebari si raspunsuri
GPS
Mulțumesc foarte mult, sa înțeleg ca la început 312, nu mergea pe Emil Racoviță, după fiindu-i modificat traseul pe Emil Racovita (asa cum il știm astăzi)?
Mulțumesc foarte mult, sa înțeleg ca la început 312, nu mergea pe Emil Racoviță, după fiindu-i modificat traseul pe Emil Racovita (asa cum il știm astăzi)?
- bercenicity
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Intrebari si raspunsuri
cris_m
Legat de 330 si 335, povestea e mai lunga putin...
In anii '80 circulau 333 si 334 pe un traseu aproximativ cu cel al lui 330 si 335. Mama imi povestea ca unul din ele avea traseu comun cu cel al lui 311 pana la Campia Libertaii, apoi o lua inainte pe strada omonima, vira dreapta spre Piata Muncii de unde intra in Mihai Bravu, capatul fiind la Piata Presei. Ambele linii (333 si 334) nu circulau decat la anumite intervale orare... Daca gresesc cu ceva, corectati-ma, ca e mult de atunci...
Legat de 330 si 335, povestea e mai lunga putin...
In anii '80 circulau 333 si 334 pe un traseu aproximativ cu cel al lui 330 si 335. Mama imi povestea ca unul din ele avea traseu comun cu cel al lui 311 pana la Campia Libertaii, apoi o lua inainte pe strada omonima, vira dreapta spre Piata Muncii de unde intra in Mihai Bravu, capatul fiind la Piata Presei. Ambele linii (333 si 334) nu circulau decat la anumite intervale orare... Daca gresesc cu ceva, corectati-ma, ca e mult de atunci...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Istoria transportului în comun din București şi Ilfov
•
Choose destination