Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
4140 posts, 954385 views
📖 Pagination options
- ionutmar
-
Posted:
-
- mihai_atanasiu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
mihai_atanasiu
confirm ca au disparut schelele; macaraua s-a miscat fata de ieri dupa-amiaza; foretis sta nemiscata de mult timp;
confirm ca au disparut schelele; macaraua s-a miscat fata de ieri dupa-amiaza; foretis sta nemiscata de mult timp;
- alex1968
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
alex1968
S-or fi terminat banii si Herr Doktor are alte prioritati....
S-or fi terminat banii si Herr Doktor are alte prioritati....
- Sorin62
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Sorin62
Nu este ”herr doktor” ci Consiliul General al MB care în 30 iunie a respins (pentru a câta oară? - este adevărat că de data aceasta nici nu s-a mai ajuns la vot, că nu mai era cvorum) Proiectul de hotărâre privind declanşarea procedurilor de expropriere pentru imobilele proprietate privată situate pe amplasamentul lucrării de utilitate publică "Penetraţie Splaiul Independenţei - Ciurel - Autostrada Bucureşti - Piteşti", etapa I, între strada G-ral Petre Popovăţ şi strada Amilcar C. Săndulescu.
Oricum, CGMB este acuma ocupat cu alte probleme mai importante, cum ar fi noua majoritate PNL-PDL, alegerea de noi viceprimari, numirea a noi consilieri, etc
Nu este ”herr doktor” ci Consiliul General al MB care în 30 iunie a respins (pentru a câta oară? - este adevărat că de data aceasta nici nu s-a mai ajuns la vot, că nu mai era cvorum) Proiectul de hotărâre privind declanşarea procedurilor de expropriere pentru imobilele proprietate privată situate pe amplasamentul lucrării de utilitate publică "Penetraţie Splaiul Independenţei - Ciurel - Autostrada Bucureşti - Piteşti", etapa I, între strada G-ral Petre Popovăţ şi strada Amilcar C. Săndulescu.
Oricum, CGMB este acuma ocupat cu alte probleme mai importante, cum ar fi noua majoritate PNL-PDL, alegerea de noi viceprimari, numirea a noi consilieri, etc
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Pentru pilon nu era nevoie de exproprieri, cred ca s-a ajuns la nivelul unde e nevoie de piese metalice speciale pentru fixarea hobanelor in structura si nu s-au comandat ca nu mai sunt bani, sau e vacanta de vara.
Pentru pilon nu era nevoie de exproprieri, cred ca s-a ajuns la nivelul unde e nevoie de piese metalice speciale pentru fixarea hobanelor in structura si nu s-au comandat ca nu mai sunt bani, sau e vacanta de vara.
- Sorin62
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Sorin62
Și dacă se blochează exproprierile până după alegerile următoare (2016), pentru ce să dai bani pe niște piese metalice care sunt mult mai greu de conservat? Pilonul poate fi pus în conservare foarte ușor (dacă nu cumva a și fost pus).
Și așa PUZ-ul este suspendat, iar actuala majoritate din CGMB se opune proiectului.
Așa cum se opune și reevaluării exproprierilor de pe Fabrica de Glucoză.
Și dacă se blochează exproprierile până după alegerile următoare (2016), pentru ce să dai bani pe niște piese metalice care sunt mult mai greu de conservat? Pilonul poate fi pus în conservare foarte ușor (dacă nu cumva a și fost pus).
Și așa PUZ-ul este suspendat, iar actuala majoritate din CGMB se opune proiectului.
Așa cum se opune și reevaluării exproprierilor de pe Fabrica de Glucoză.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Nu-s probleme de conservare, fiarele alea nu ruginesc cum nu rugineste nici sina de tren.
Consiliul se opune ca sa-l faulteze pe Oprescu si oricum e vara deci traficul e lejer, stai sa vina toamna sa vezi cum incep promisiunile de fluidizare a traficului.
Nu-s probleme de conservare, fiarele alea nu ruginesc cum nu rugineste nici sina de tren.
Consiliul se opune ca sa-l faulteze pe Oprescu si oricum e vara deci traficul e lejer, stai sa vina toamna sa vezi cum incep promisiunile de fluidizare a traficului.
- mihai_atanasiu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
mihai_atanasiu
E clar, s-au terminat banii. Nu cred ca anul asta mai vedem ceva...
E clar, s-au terminat banii. Nu cred ca anul asta mai vedem ceva...
- mihai_atanasiu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
mihai_atanasiu
Pare incremenit proiectul. Parca macaraua aia se misca; in rest nimic
Pare incremenit proiectul. Parca macaraua aia se misca; in rest nimic
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Nightwolf
Nu e nimic acolo santierul e intrat in conservare...
Nu e nimic acolo santierul e intrat in conservare...
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Goldmund
Un proiect aproape precum autostrada suspendata:
daca nu ar fi sutele de milioane euro pentru exproprieri....
Bun, podul hobanat va fi facut, candva, iar trecerea peste Sos. Virtutii e necesara(un mic nod rutier), insa eu m-am intrebat inca de acum doi ani de unde optimismul unora fata de acest proiect, cand trebuie efectuate sute de expropieri intr-o zona nu chiar ieftina...De unde bani?
Si asta pentru incopententa crasa, uriasa a autoritatilor locale care timp de 40 de ani(...)nu au fost in stare
1-sa largeasca intrarea in Bucuresti la patru benzi sens(cel putin trei!)
2-un nod rutier(unul singur, mama masii!) spectaculos, normal, intre A1 si DNCB
Am fi avut o intrare de pe A1 normala, fireasca pentru o capitala a unui stat din UE si un flux de circulatie dirijat prin DNCB spre toate intrarile din Bucuresti.
Cele mai viabile solutii sunt de obicei mai simple decat aceasta "penetratie" stupida, scumpa, greu de realizat(proprietati multe, case noi care ar trebui demolate, o 'ruptura' din autostrada, caraghioasa chiar, care ar duce prin ....balarii si casele oamenilor). Iar Bulevardul Iuliu Maniu(cel putin capatul spre A1) ramane in continuare de rasul lumii!, mai mult, intersectia intre A1 si DNCB, intersectie vitala pentru intreg Bucuresti! ramane jalnica, asa cum ne-au obisnuit marii ctitori ai Bucurestiului in ultimii ....40 de ani
Un proiect aproape precum autostrada suspendata:
daca nu ar fi sutele de milioane euro pentru exproprieri....
Bun, podul hobanat va fi facut, candva, iar trecerea peste Sos. Virtutii e necesara(un mic nod rutier), insa eu m-am intrebat inca de acum doi ani de unde optimismul unora fata de acest proiect, cand trebuie efectuate sute de expropieri intr-o zona nu chiar ieftina...De unde bani?
Si asta pentru incopententa crasa, uriasa a autoritatilor locale care timp de 40 de ani(...)nu au fost in stare
1-sa largeasca intrarea in Bucuresti la patru benzi sens(cel putin trei!)
2-un nod rutier(unul singur, mama masii!) spectaculos, normal, intre A1 si DNCB
Am fi avut o intrare de pe A1 normala, fireasca pentru o capitala a unui stat din UE si un flux de circulatie dirijat prin DNCB spre toate intrarile din Bucuresti.
Cele mai viabile solutii sunt de obicei mai simple decat aceasta "penetratie" stupida, scumpa, greu de realizat(proprietati multe, case noi care ar trebui demolate, o 'ruptura' din autostrada, caraghioasa chiar, care ar duce prin ....balarii si casele oamenilor). Iar Bulevardul Iuliu Maniu(cel putin capatul spre A1) ramane in continuare de rasul lumii!, mai mult, intersectia intre A1 si DNCB, intersectie vitala pentru intreg Bucuresti! ramane jalnica, asa cum ne-au obisnuit marii ctitori ai Bucurestiului in ultimii ....40 de ani
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
ByOnu
Nu pricep, ce ai vrea sa faci la Iuliu Maniu? Este asa cum este. Singura rezolvare pe care o vad este reabilitarea completa a centurii si fortarea traficului sa intre pe aceasta, nu direct in inima orasului.
Nu pricep, ce ai vrea sa faci la Iuliu Maniu? Este asa cum este. Singura rezolvare pe care o vad este reabilitarea completa a centurii si fortarea traficului sa intre pe aceasta, nu direct in inima orasului.
- fbsoft
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
fbsoft
Centura va fi folosita de cei ce sunt nevoiti sa tranziteze orasul, daca ar fi la profil de 2x2. In momentul de fata putine iesiri se bucura de fluidizare, si risti ca pe centura sa faci x2 timpul pierdut prin oras... Fortarea se va face de la mama natura, cand va fi gata cel putin conectarea autostrazilor si a iesirii catre punctul vamal din Giurgiu/Ruse
Centura va fi folosita de cei ce sunt nevoiti sa tranziteze orasul, daca ar fi la profil de 2x2. In momentul de fata putine iesiri se bucura de fluidizare, si risti ca pe centura sa faci x2 timpul pierdut prin oras... Fortarea se va face de la mama natura, cand va fi gata cel putin conectarea autostrazilor si a iesirii catre punctul vamal din Giurgiu/Ruse
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Stii cum e aia, daca un prost arunca o piatra intr-un lac e nevoie de 10 destepti sa o scoata, prostul e aia care atatia zeci de ani nu au facut nimic si asta e solutia cea mai ieftina si cea mai putin fortata, deci necesita cel mai mic numar de destepti, de aia e lumea entuziasta.
Stii cum e aia, daca un prost arunca o piatra intr-un lac e nevoie de 10 destepti sa o scoata, prostul e aia care atatia zeci de ani nu au facut nimic si asta e solutia cea mai ieftina si cea mai putin fortata, deci necesita cel mai mic numar de destepti, de aia e lumea entuziasta.
📖 Pagination options