Topic: Locomotive cu abur din România
68 posts, 40337 views
📖 Pagination options
- macheta218
-
Posted:
-
Locomotive cu abur din România
macheta218
230 516
230 516
urcand spre Cacica cu trenul 19871
036.JPG (364.35 KB; downloaded 10158 times)
040.JPG (265.13 KB; downloaded 10147 times)
- macheta218
-
Posted:
-
Re: Locomotive cu abur
macheta218
230 516 la Cacica, asteptand plecarea spre Putna cu trenul 19872
230 516 la Cacica, asteptand plecarea spre Putna cu trenul 19872
178.JPG (403.78 KB; downloaded 10143 times)
181.JPG (380.61 KB; downloaded 10166 times)
183.JPG (352.7 KB; downloaded 10141 times)
218.JPG (440.21 KB; downloaded 10139 times)
220.JPG (417.1 KB; downloaded 10169 times)
184.JPG (388.71 KB; downloaded 10130 times)
185.JPG (386.75 KB; downloaded 10136 times)
223.JPG (313.52 KB; downloaded 10137 times)
212.JPG (263.91 KB; downloaded 10130 times)
- macheta218
-
Posted:
-
Re: Locomotive cu abur
macheta218
230 516 cu trenul 19872 la Todiresti Suceava
230 516 cu trenul 19872 la Todiresti Suceava
083.JPG (355.02 KB; downloaded 10127 times)
084.JPG (386.49 KB; downloaded 10124 times)
085.JPG (380.72 KB; downloaded 10123 times)
086.JPG (406.91 KB; downloaded 10124 times)
091.JPG (392.98 KB; downloaded 10122 times)
093.JPG (438.15 KB; downloaded 10133 times)
098.JPG (429.14 KB; downloaded 10125 times)
107.JPG (333.55 KB; downloaded 10125 times)
109.JPG (385.97 KB; downloaded 10123 times)
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Locomotive cu abur
iliutu
Superbe fotografii ! Felicitari !
LDH-ul este pus pentru orice eventualitate sau asa cer normele CFR ?
Superbe fotografii ! Felicitari !
LDH-ul este pus pentru orice eventualitate sau asa cer normele CFR ?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Locomotive cu abur
andrei11
Mai degraba se strica LDH - ul decat Aburila...
Cred ca este protectie contra fumului pentru primul vagon, sau pur si simplu din intamplare LDH - ul trebuie sa ajunga la cap de linie. Categoric Aburila nu are nevoie de LDH pentru tractiune / de rezerva.
Mai degraba se strica LDH - ul decat Aburila...
Cred ca este protectie contra fumului pentru primul vagon, sau pur si simplu din intamplare LDH - ul trebuie sa ajunga la cap de linie. Categoric Aburila nu are nevoie de LDH pentru tractiune / de rezerva.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Locomotive cu abur
Dr2005
Locomotiva cu abur are toate reviziile expirate de câţiva ani buni (inclusiv cea a cazanului, de fapt e ,,bombă pe roţi", ca să citez un inginer care se ocupă de aşa ceva). Dealtfel, în primele zile, a fost pusă doar de decor (abia reuşea să pufăie puţin prin fluier), dar, după ceva teste, au ajuns la concluzia că pot trage cu ea. Dar, repet, are toate reviziile expirate, inclusiv cele la cazan, care trebuie efectuate de unităţi autorizate ISCIR... treaba e că nu mai există nimeni în România care să poată face asemenea revizii la locomotivele de cale normală, Remarul 16 Februarie tocmai a renunţat la această îndeletnicire (pentru locomotivele de îngustă, care lucrează la presiuni mai mici, este autorizată CFI Crişcior). Acel LDH e pus acolo în caz că e nevoie de el (în primele zile doar el făcea treabă, după aia a lăsat munca în seama aburoasei, dar la pante mari ajută şi el). De exemplu, când au mers prima dată la Moldoviţa, nu au putut urca deloc, până la urmă au mers cu spatele înapoi până în vama şi a mers apoi la Moldoviţa doar LDH-ul (şi ăla cu greu).
Locomotiva cu abur are toate reviziile expirate de câţiva ani buni (inclusiv cea a cazanului, de fapt e ,,bombă pe roţi", ca să citez un inginer care se ocupă de aşa ceva). Dealtfel, în primele zile, a fost pusă doar de decor (abia reuşea să pufăie puţin prin fluier), dar, după ceva teste, au ajuns la concluzia că pot trage cu ea. Dar, repet, are toate reviziile expirate, inclusiv cele la cazan, care trebuie efectuate de unităţi autorizate ISCIR... treaba e că nu mai există nimeni în România care să poată face asemenea revizii la locomotivele de cale normală, Remarul 16 Februarie tocmai a renunţat la această îndeletnicire (pentru locomotivele de îngustă, care lucrează la presiuni mai mici, este autorizată CFI Crişcior). Acel LDH e pus acolo în caz că e nevoie de el (în primele zile doar el făcea treabă, după aia a lăsat munca în seama aburoasei, dar la pante mari ajută şi el). De exemplu, când au mers prima dată la Moldoviţa, nu au putut urca deloc, până la urmă au mers cu spatele înapoi până în vama şi a mers apoi la Moldoviţa doar LDH-ul (şi ăla cu greu).
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive cu abur
Utilizator anonim
50.497 din Predeal a avut parte de o cosmetizare recenta.
50.497 din Predeal a avut parte de o cosmetizare recenta.
DSC07511.JPG (277.1 KB; downloaded 10052 times)
- AlexCta
-
Posted:
-
Re: Locomotive cu abur
AlexCta
142.044 in gara Oradea
230.142 in depoul Oradea
131.001 expusa de curand in fata garii Arad
142.044 in gara Oradea
DSC_6222.jpg (231.89 KB; downloaded 10048 times)
230.142 in depoul Oradea
DSC_6251.jpg (245.26 KB; downloaded 10044 times)
131.001 expusa de curand in fata garii Arad
DSC_6744.jpg (217.93 KB; downloaded 10042 times)
- ANDU2100HP
-
Posted:
-
- Andi782
-
Posted:
-
Re: Locomotive cu abur
Andi782
Locomotiva cu aburi 230.516 stationata in Bucuresti Nord cu Trenul Regal - 12.04.2014
The Romanian Royal Train - Bucharest North railway station by Andi David, on Flickr
Locomotiva cu aburi 230.516 stationata in Bucuresti Nord cu Trenul Regal - 12.04.2014
The Romanian Royal Train - Bucharest North railway station by Andi David, on Flickr
- stefan_br
-
Posted:
-
- ANDU2100HP
-
Posted:
-
- ANDU2100HP
-
Posted:
-
- ANDU2100HP
-
Posted:
-
📖 Pagination options