Topic: Automotoare clasa 643 (Bombardier Talent 1 ex-Regiobahn)
58 posts, 24975 views
📖 Pagination options
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Automotoare clasa 643 (Bombardier Talent 1 ex-Regiobahn)
PTMZ
Păi normal, automotoarele acestea au fost făcute pentru servicii de S-Bahn, Regiobahn cu indulgență (dar servicii relativ scurte în esență). Simpla utilizare a lor pe servicii de lung parcurs arată o dată în plus că la noi profitul este mai presus de orice, în detrimentul confortului pasagerilor și normelor standard de călătorie.
Nu mai spunem de plimbat cu motorina pe sub sârmă, care iarăși, e o problemă mai degrabă de bun simț decât de norme. Deși, pentru corectitudine morală, se întâmplă și la case mai mari, precum Germania.
Păi normal, automotoarele acestea au fost făcute pentru servicii de S-Bahn, Regiobahn cu indulgență (dar servicii relativ scurte în esență). Simpla utilizare a lor pe servicii de lung parcurs arată o dată în plus că la noi profitul este mai presus de orice, în detrimentul confortului pasagerilor și normelor standard de călătorie.
Nu mai spunem de plimbat cu motorina pe sub sârmă, care iarăși, e o problemă mai degrabă de bun simț decât de norme. Deși, pentru corectitudine morală, se întâmplă și la case mai mari, precum Germania.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Automotoare clasa 643 (Bombardier Talent 1 ex-Regiobahn)
shoppy
Problema cu ramele de scurt parcurs la lung parcurs exista la absolut toate ramele care circula la noi, nu exista nici una de lung parcurs, nu se gandeste nimeni la noi ca este scaunul mic, neconfortabil, spatiu de bagaje insuficient, nu ai unde sa arunci gunoaiele, etc, pe cf la noi confort inseamna sa ai locul tau si sa nu fie mizerie, blatisti, persoane cu multe bagaje, cersetori, golani, vanzatori anbulanti, sa mearga AC vara si caldura iarna, sa functioneze toaleta, sa nu mearga cu geamurile deschise ca asa vrea un calator, sa nu se strice rama sa ramana in camp, dinastea.
Pana la urma calatorul vrea sa ajunga, nu il intereseaza ca se arde motorina sub catenara, asta este treaba guvernului sa introduca accize suplimentare la motorina, sa impoziteze motoarele dupa consum litrii/cp/ora si norma euro sau sa ofere scutiri de impozit la elctricitate, doar ca nu se face nimic ca se supara si nu ne mai voteaza.
Problema cu ramele de scurt parcurs la lung parcurs exista la absolut toate ramele care circula la noi, nu exista nici una de lung parcurs, nu se gandeste nimeni la noi ca este scaunul mic, neconfortabil, spatiu de bagaje insuficient, nu ai unde sa arunci gunoaiele, etc, pe cf la noi confort inseamna sa ai locul tau si sa nu fie mizerie, blatisti, persoane cu multe bagaje, cersetori, golani, vanzatori anbulanti, sa mearga AC vara si caldura iarna, sa functioneze toaleta, sa nu mearga cu geamurile deschise ca asa vrea un calator, sa nu se strice rama sa ramana in camp, dinastea.
Pana la urma calatorul vrea sa ajunga, nu il intereseaza ca se arde motorina sub catenara, asta este treaba guvernului sa introduca accize suplimentare la motorina, sa impoziteze motoarele dupa consum litrii/cp/ora si norma euro sau sa ofere scutiri de impozit la elctricitate, doar ca nu se face nimic ca se supara si nu ne mai voteaza.
📖 Pagination options