Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Accidente / incidente

4883 posts, 1281259 views
 
Go to page:  1  ... 76 77 78 79 80 81 82  ... 349
 
 

📖 Pagination options
Re: Accidente,incidente Saint666

Poze de la fata locului.
accident_titan1.jpg (296.3 KB; downloaded 2055 times)
accident_titan2.jpg (300.97 KB; downloaded 2054 times)
accident_titan3.jpg (295.46 KB; downloaded 2064 times)
accident_titan4.jpg (305.05 KB; downloaded 2054 times)
accident_titan5.jpg (302.15 KB; downloaded 2055 times)
accident_titan6.jpg (325.47 KB; downloaded 2053 times)
accident_titan7.jpg (292.58 KB; downloaded 2056 times)
accident_titan8.jpg (317.44 KB; downloaded 2056 times)
accident_titan9.jpg (306.84 KB; downloaded 2054 times)
accident_titan10.jpg (279.56 KB; downloaded 2056 times)

 


Re: Accidente,incidente Saint666

Circulatia la fata locului era ingreunata, facandu-se masuratori ale locului accidentului si existant politisti in intersectie care dirijau traficul.
Camion RATB deplasat la fata locului
accident_titan11.jpg (288.2 KB; downloaded 2070 times)
accident_titan12.jpg (320.31 KB; downloaded 2070 times)
accident_titan13.jpg (338.18 KB; downloaded 2070 times)

 


Re: Accidente,incidente andrei11

Wassy wrote:
O martora s-a speriat si a facut preinfarct si este a treia victima.

Imposibil sa faci preinfarct la o sperietura. Chiar nu se poate.
In rest, fotografiile sunt OK.

 


Re: Accidente,incidente Der Hofmeister

andrei11 wrote:
Wassy wrote:
O martora s-a speriat si a facut preinfarct si este a treia victima.

Imposibil sa faci preinfarct la o sperietura. Chiar nu se poate.
In rest, fotografiile sunt OK.


Dacă ai o placă de aterom oscilantă sau ușor friabilă, se poate în principiu. Pentru că sperietura accelerează bătăile inimii și consecutiv creează hipertensiune. Iar denumirea de preinfarct e o tâmpenie. Nu există așa ceva - e ori infarct, ori angină pectorală (din sfera cardiopatiilor ischemice cronice dureroase - CICD). Mă rog, vorbim despre un teren propice - așadar, nu li se poate întâmpla decât celor predispuși acestor patologii, adică celor cardiaci.

Și până nu faci un diagnostic diferențial, nu ai de unde să știi ce naiba are respectivul. Așadar, de unde și până unde își dau unii pe-aici cu părerea? Ca să nu mai zic că, în general, se face o confuzie flagrantă, grosolană între infarctul miocardic și atacul de cord. Ceea ce e realmente un infarct ca stare fiziopatologică cred că n-ar putea să-mi spună nimeni. Și că nu este o stare exclusiv cardiacă probabil vi s-ar părea aproape extraordinar. Idem și pentru atac.

Așa că mai ușor cu pianul pe scări.

 


Re: Accidente,incidente ikarus13

Stie cineva exact la ce ora s-a petrecut accidentul?

 


Re: Accidente,incidente Nightwolf

ikarus13 wrote:
Stie cineva exact la ce ora s-a petrecut accidentul?

13.05-13.07

 


Re: Accidente,incidente Victor92

Inca un accident...

Autobuz RATB avariat, după o frână bruscă pe Bulevardul Brâncoveanu

Un șofer RATB a încercat să evite un șofer, la intersecția Bulevardului Brâncoveanu cu strada Nițu Vasile, frânând brusc și avariând autobuzul pe care-l conducea.

Șoferul a încercat să evite un șofer care conducea neregulamentar și a frânat brusc. Din această cauză, autobuzul s-a ales cu un geam spart, iar o femeie care se afla în autobuz a fost ușor rănită, fiind după la spitalul Bagdasar Arseni, informează România Tv.

Sursa: http://www.b365.ro/autobuz-ratb-avariat- ... 639.html

Ca o mica paranteza, nu inteleg de ce trebuie sa dramatizam pe acest forum de cele intamplate ieri pe Bulevardul Nicolae Grigorescu. Chiar nu cred ca isi are rostul pe acest forum (atentie: pe acest forum unde civilizatia din punctul meu de vedere este undeva la un nivel ridicat fata de alte parti. Nu imi place sa fac comparatii, dar aceasta este realitatea) sa incepem sa anuntam folosind caractere mari ca ne retragem de pe acest forum doar pentru ca fiecare priveste intr-un mod accidentul de ieri. Asta e. S-a intamplat, mergem mai departe. Le uram tuturor sanatate si asta e.
In alta ordine de idei, sunt curios cat va dura pana 4174 va fi reparat si care este dauna acestuia + a celor 3 masini implicata in accident. Glumind putin, oare il va depasi pe 4210 la capitolul "inactivitate" ?

 


Re: Accidente,incidente Gabi23

Victor92 wrote:
In alta ordine de idei, sunt curios cat va dura pana 4174 va fi reparat si care este dauna acestuia + a celor 3 masini implicata in accident. Glumind putin, oare il va depasi pe 4210 la capitolul "inactivitate" ?

Teoretic va fi reparat destul de repede 4174, pentru că din ce se vede în poze mare lucru nu are (parbriz nou + elemntele din partea frontală). Au fost multe autobuze avaritate aşa, dar nu s-a dramatizat atât. Totul depinde de anchetă şi de rezolvarea problemelor cu asigurările privind plata reparaţiilor. Au fost cazuri de autobuze care au stat mai mult timp imobilizate din cauza birocraţiei tipice româneşti...
4210 si 4634 vor fi şi ele reparate în urmatoarele luni, totul depinde de licitaţii şi iar licitaţii...În general la toate tipurile de vehicule din parcul RATB, s-a ajuns la aceste situaţii pentru că atunci când s-a defectat ceva, nu s-a luat masura de a remedia cât mai repede problema respectivă. Aşa s-a ajuns la vehicule "canibalizate" imobilizate cu anii prin garajele si depourile regiei  :roll:.  

Multă sănătate şoferului şi călătorilor implicaţi în acest nefericit incident, pentru că o tablă poate fi înlocuită, dar sănătatea unui om e irecuperabilă în cele mai multe cazuri. În rest, poate că e nevoie de mai mult calm şi mai multă raţiune când începem să debităm ceva!

 


Re: Accidente,incidente andrei11

:lol:  :lol:  :lol:

Grav accident  la Hala Traian
Un vagon STB sfărâmă complet un vagon cu cai. ¬ Panică în public. ¬ 13 răniţi. ¬ Publicul huiduieşte şi azvârle cu pietre în vagonul comunal. ¬ Vatmanul scapă cu viaţă graţie poliţiei.
Dacă mai era nevoie de o singură dovadă care să ilustreze permanentul pericol ce e pentru public, pentru viaţa cetăţenilor, tramvaiul comunal, acesta despre care vom scrie mai mult decât suficientă. Publicul indignat şi revoltat de aceste adevărate atentate la viaţă, a arătat că nu mai poate tolera impasibilitatea autorităţilor în a lua măsurile de îndreptare a răului, şi că îşi va lua o imediată şi deplină satisfacţie. Dar să dăm cuvântul faptelor.

Cum s-a petrecut accidentul
Vagonul electric cu numărul 39 de pe linia 18, al noii societăţi comunale, venea pe seară, la orele 8,40, dinspre Halele Centrale spre Obor, condus de manipulantul Copăceanu Gheorghe şi de conductorul Miron Judele. Pe strada Tarian, la întretăierea cu calea Călăraşi, unde liniile noi se întretăiază cu cele vechi, manipulatorul Copăceanu, care nu este decât de zece zile în serviciul societăţii, nu putu să strângă solid frâna  şi vagonul merse înainte fără ca să oprească în staţia cuvenită. Dinspre Sfântul Gheorghe venea pe Calea Călăraşi, spre barieră, vagonul cu cai cu No. 166 al vechii societăţi şi, la întretăierea cu strada Traian (...) fu surprins pe linii de vagonul electric (...). Platforma din faţă a vagonului electric intră cu toată forţa în mijlocul celuilalt vagon, sfărâmându-i pereţii, spărgându-i geamurile, scoţându-l de pe linii şi târându-l înainte o bucată de loc. (...)

Furia publicului
Imediat după primul moment de reculegere al pasagerilor şi al pietonilor, ce asistaseră la accident, după ce s-a văzut numărul răniţilor, toţi au izbucnit într-o formidabilă huiduială la adresa societăţii comunale; pietrele de pe stradă curgeau în geamurile vagonului STB şi publicul nu s-a mulţumit numai cu atât, el vrând să dea o exemplară lecţie vatmanului (...). Publicul a bruscat şi pe poliţişti şi puţin a lipsit ca şi d. subcomisar Popescu să nu fie bătut de pasagerii ce voiau numaidecât să le fie dat cel pe care-l credeau cauza nenorocirii petrecute. (...)
Sosirea autorităţilor. Ancheta
S-a început facerea unei severe anchete. S-au luat depoziţiunile martorilor şi a fost interogat manipulantul (...). Copăceanu e defel din comuna Câlnăieni şi până acum 10 zile a fost plugar în satul lui. De altfel, şi portul îl arată: e tot cu hainele de acasă, nici uniformă, nici şapcă măcar n-are. Pierdut şi zăpăcit, abia poate să îngăimeze răspunsurile la întrebările ce pun autorităţile. Starea lui îţi inspiră milă. El a declarat că a sunat la vreme, dar nu poate preciza dacă frâna funcţiona sau nu; nu şi-a dat seama cum s-a petrecut accidentul, dar când s-a pomenit în faţa celuilalt vagon era prea târziu să strângă frâna de siguranţă. S-a mai luat depoziţia vizitiului Arvoiu Ion, de la vagonul 166, care a declarat că vagonul electric venea cu viteză mare dinspre strada Traian şi nu a oprit la staţia cuvenită.
Din “Dimineaţa”, 22 aprilie 1913; texte selectate de Magda Cristina Ursache

Jurnalul National de astazi
4-22-2013 12-34-01 PM.jpg (12.5 KB; downloaded 2639 times)

 


Re: Accidente,incidente Axel

Interesant a revenit in traseu 105. 8-)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Accidente,incidente Utilizator anonim

La ei la Arges nu se stie ce e ala tramvai, nici macar permis, ca se obtine cu spaga... :evil:

 


Re: Accidente,incidente DocOctavius

după "împingere trebuiau desunflate si roțile ca să se asigure călătorii ca nu cumva alunecă înapoi pe linie.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Rathgeber2523

ACCIDENT pe Şos Ştefan cel Mare din Capitală : Circulaţia tramvaielor, BLOCATĂ

O tânără a fost rănită uşor joi după-amiază, în Bucureşti, după ce autoturismul pe care îl conducea a lovit un tramvai pe Şoseaua Ştefan cel Mare, circulaţia liniilor 1 şi 46 fiind întreruptă aproape o oră, din cauza acestui accident.

Reprezentanţii Brigăzii Rutiere a Capitalei au precizat, pentru MEDIAFAX, că accidentul s-a produs în jurul orei 13.30, pe Şoseaua Ştefan cel Mare, unde, la intersecţia cu Calea Dorobanţilor, tânăra a virat la stânga fără să se asigure şi a lovit burduful unui tramvai de serviciu al Regiei Autonome de Transport Bucureşti (RATB).

În urma impactului, tânăra s-a lovit uşor la cap, au mai spus sursele citate.

Potrivit RATB, tramvaiul implicat în accident, fiind unul de serviciu, nu transporta pasageri.

Circulaţia tramvaielor pe Şos. Ştefan cel Mare a fost reluată la 14.25.

SURSA - REALITATEA.NET

 


  • marian
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective marian

Tramvaiul era 6047 de la Alexandria, iar capabila tinara s-a lovit de tamponul din fata, nu de burduful care asa cum stim nu exista.

 


Go to page:  1  ... 76 77 78 79 80 81 82  ... 349
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2289 forum members have written 421530 posts in 5251 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use