Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Strapungere 1 Mai - Drumul Sarii (2010 - 2011)

297 posts, 77163 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22
 
 

📖 Pagination options

  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sării Mircea G

Si pina la urma care sint sensurile unice ?

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sării subway guru

S-A DESCHIS CIRCULATIA PE O NOUA ARTERA IN BUCURESTI
by Sorin Oprescu on Sunday, June 12, 2011 at 3:58am

De astazi, bucurestenii au o noua artera, strapungerea 1 Mai (fosta Compozitorilor) care ofera soferilor o alternativa de traseu  din Drumul Taberei catre Centrul Capitalei si duce la eliminarea blocajelor din trafic.
http://www.facebook.com/notes/sorin-opr ... 2385283673
Primarul General, Sorin Oprescu , a participat astazi la deschiderea circulatiei pe strapungerea 1 Mai (fosta Compozitorilor).

“Acum, locuitorii din Drumul Taberei vor avea o strada noua, cu doua benzi pe sens. Speram ca aceasta strada sa usureze iesirea din acest cartier, pana la construirea metroului. Este vorba despre o alternativa de circulatie la ceea ce inseamna accesul inspre si dinspre cartierul Drumul Taberei - de la Compozitorilor pana la Razoare ”.

.De asemenea, Primarul General i-a multumit si Ministrului Apararii, domnului Gabriel Oprea, pentru sprijinul acordat in derularea proiectului:

Tranzitarea din str. 1 Mai (fosta Compozitorilor) catre Drumul Sarii se face pe aceasta noua artera, soferii nemaifiind nevoiti sa intre pe Razoare sau Ghencea. Defluirea catre Drumul Sarii se face printr-un sistem de sensuri unice pe str. Eroina de la Jiu si str. Lt.col Constantin Marinescu.

Noua artera, cu o lungime de 845 de metri, este prevazuta cu piste de biciclisti, precum si parcari la bordura.
254908_10150199758021876_302013596875_7495572_1610229_n.jpg (88.64 KB; downloaded 2650 times)

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sării catalinm

mersei azi pe noua artera
am numarat 4 probleme as spune eu importante:
1) pleci dinspre Dr Taberei pe 2 benzi care se reduc la 1 dupa ce se termina cimitirul
2) pe acelasi sens trebuie sa faci 2 viraje stranse  stanga dreapta ca sa ajungi pe str eroina de la jiu
3)...pe care strada este interzisa oprirea stanga dreapta in intervalul ~8-20; in afara acestuia, daca ar parca 2 masini stanga dreapta, ar ramane 1,5 m de circulat
4) iesi in dr sarii fara semafor, pe cedeaza trecerea (normal); nu-mi inchipui cum cineva si-a imaginat ca in orele de trafic intens poti face acolo stanga; mie duminica la ora 18 mi s-a parut dificil

si un lucru bun: primaria a montat niste minibannere pe stalpi cu un mesaj gen "bucuresti, un oras asa cum ti-l doresti"; presupun ca d'asta intarzie si basarabu, ca n-au iesit din productie bannerele  :(

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sării Dominatrix

Un articol ceva mai plastic...

Oprescu inaugurează un drum de 845 de metri cu o întârziere de 6 luni FOTOREPORTAJ

La aproximativ patru luni de la termenul de finalizare dat de constructor și după mai multe articole publicate de B365.ro care semnalau întârzierea, Străpungerea Bulevardului 1 Mai (fost Compozitorilor) a fost data în cele din urmă în folosință de primarul general Sorin Oprescu. La fața locului, edilul-șef a trebuit mai degrabă sa dea explicații locuitorilor din zonă cu privire la utilitatea drumului decât să culeagă laude.

Cu toate că noua arteră care face legătura între Drumul Taberei și Drumul Sării era gata de ceva timp și deja se circula pe ea, Sorin Oprescu a inaugurat-o la o distanță de peste 100 de zile de la termenul dat de constructor și la mai bine de șase luni de când el promitea darea în folosință. “Deși termenul inițial de finalizare era prevăzut pentru martie 2011, până la sfârșitul anului(n.r. – 2010), locuitorii din Drumul Taberei vor avea o stradă nouă, cu două benzi pe sens. Speram ca această stradă să ușureze ieșirea din acest cartier, până la construirea metroului”, spunea în noiembrie, anul trecut, primarul general Sorin Oprescu. La mai bine de jumatate de an distanță, și după mai multe articole publicate de B365.ro care semnalau faptul ca termenul de finalizare a fost depășit cu mult și că lucrarea nu așteaptă decât inaugurarea, edilul-șef a anunțat, la fața locului, că „locuitorii din Drumul Taberei au o strada nouă, cu doua benzi pe sens”.

“Marea” inaugurare

Cu 20 de minute înainte de ora anunțată pentru inaugarare, locul era pregătit ca pentru sărbătoare. Pe străzile lăturalnice încă se mai dădea cu mătura, o autoutilitară spala trotuarele, stâlpii erau gata umpluți cu banere cu sigla primăriei generale, iar locuitorii din zonă ieșiseră în fața porților. ”Ce faci, meștere?”, se salută din mers un cetățean cu vecinul său de vizavi.”Uite îl aștept pe Oprescu sa-i mulțumesc”, vine raspunsul, colorat pe final c-o înjuratură oltenească. În zona dinspre Drumul Taberei, acolo unde a fost anunțată prezența primarului, erau doar câțiva ziariști dar și câțiva directori din Primăria Generală. Sorin Oprescu a ajuns la timp, însă nu pe unde se aștepta toata lumea, ci prin Cimitirul Ghencea Civil, printre morminte.

Cum o panglică inaugurală nu a fost instalată, edilul-șef s-a mulțumit să dea doar câteva declarații presei, nu înainte însă de a fi luat la rost de un cetațean, riveran noului drum. „Domnule primar, spune-mi ce utilitate are drumul ăsta?”, a fost luat la rost Oprescu de un domn între două vârste, cu tricou negru, de casă și cu ochelari pe nas. „Ce utilitate are în condițiile în care el se gâtuie în partea dinspre Drumul Sării, de la patru la două benzi?”, a continuat acesta. Explicația primarului Oprescu s-a dus spre „calvarul din intersecţia Răzoare” și spre viitoarele stații ale metroului din Drumul Taberei.

Dupa discuția cu presa și mulțumirile adresate ministrului Apărării, Gabriel Oprea pentru fâșia de pământ care a permis lărgirea Străpungerii 1 Mai la două benzi pe sens, Sorin Oprescu a reluat vrând-nevrând dialogul cu cetățenii. Înainte de plecare, de la geamul SUV-ului Primăriei, edilul-șef a ascultat, mai mult de ochii presei, povestea unui locuitor din zonă legată de locuința sa aflată în paragină.

Dupa discuția cu presa și mulțumirile adresate ministrului Apărării, Gabriel Oprea pentru fâșia de pământ care a permis lărgirea Străpungerii 1 Mai la două benzi pe sens, Sorin Oprescu a reluat vrând-nevrând dialogul cu cetățenii. Înainte de plecare, de la geamul SUV-ului Primăriei, edilul-șef a ascultat, mai mult de ochii presei, povestea unui locuitor din zonă legată de locuința sa aflată în paragină.

Detalii tehnice

Drumul, lung de 845 de metri si lat de 25, inaugurat de primarul Sorin Oprescu a scos din visteria locală aproape 1,75 milioane de euro. Potrivit biroului de presă al primăriei, artera permite o redistribuire a traficului din zonă, în sensul utilizării uniforme a capacitații de circulație de pe cele trei culoare ( blv. Drumul Taberei, 1 Mai, Ghencea). Mai mult, între alte beneficii se numară reducerea cheltuielilor de exploatare a vehiculelor locuitorilor, o viteza de parcurs sporită dar și creșterea valorii terenurilor limitrofe. Mai exact, în acest caz, este vorba despre „valoarea” cimitirului Ghencea Civil și a Statului Major al Forțelor Terestre din zona Orizont, Drumul Taberei.

Sursa: http://b365.ro/news/oprescu ... oreportaj/

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sării subway guru

Oprescu inaugurează un drum de 845 de metri cu o întârziere de 6 luni FOTOREPORTAJ
12 iun, 15:48 / Catalin Doscas
La aproximativ patru luni de la termenul de finalizare dat de constructor și după mai multe articole publicate de B365.ro care semnalau întârzierea, Străpungerea Bulevardului 1 Mai (fost Compozitorilor) a fost data în cele din urmă în folosință de primarul general Sorin Oprescu. La fața locului, edilul-șef a trebuit mai degrabă sa dea explicații locuitorilor din zonă cu privire la utilitatea drumului decât să culeagă laude.
http://b365.ro/news/oprescu ... oreportaj/
Cu toate că noua arteră care face legătura între Drumul Taberei și Drumul Sării era gata de ceva timp și deja se circula pe ea, Sorin Oprescu a inaugurat-o la o distanță de peste 100 de zile de la termenul dat de constructor și la mai bine de șase luni de când el promitea darea în folosință. “Deși termenul inițial de finalizare era prevăzut pentru martie 2011, până la sfârșitul anului(n.r. – 2010), locuitorii din Drumul Taberei vor avea o stradă nouă, cu două benzi pe sens. Speram ca această stradă să ușureze ieșirea din acest cartier, până la construirea metroului”, spunea în noiembrie, anul trecut, primarul general Sorin Oprescu. La mai bine de jumatate de an distanță, și după mai multe articole publicate de B365.ro care semnalau faptul ca termenul de finalizare a fost depășit cu mult și că lucrarea nu așteaptă decât inaugurarea, edilul-șef a anunțat, la fața locului, că „locuitorii din Drumul Taberei au o strada nouă, cu doua benzi pe sens”.
“Marea” inaugurare
Cu 20 de minute înainte de ora anunțată pentru inaugarare, locul era pregătit ca pentru sărbătoare. Pe străzile lăturalnice încă se mai dădea cu mătura, o autoutilitară spala trotuarele, stâlpii erau gata umpluți cu banere cu sigla primăriei generale, iar locuitorii din zonă ieșiseră în fața porților. ”Ce faci, meștere?”, se salută din mers un cetățean cu vecinul său de vizavi.”Uite îl aștept pe Oprescu sa-i mulțumesc”, vine raspunsul, colorat pe final c-o înjuratură oltenească. În zona dinspre Drumul Taberei, acolo unde a fost anunțată prezența primarului, erau doar câțiva ziariști dar și câțiva directori din Primăria Generală. Sorin Oprescu a ajuns la timp, însă nu pe unde se aștepta toata lumea, ci prin Cimitirul Ghencea Civil, printre morminte.
Cum o panglică inaugurală nu a fost instalată, edilul-șef s-a mulțumit să dea doar câteva declarații presei, nu înainte însă de a fi luat la rost de un cetațean, riveran noului drum. „Domnule primar, spune-mi ce utilitate are drumul ăsta?”, a fost luat la rost Oprescu de un domn între două vârste, cu tricou negru, de casă și cu ochelari pe nas. „Ce utilitate are în condițiile în care el se gâtuie în partea dinspre Drumul Sării, de la patru la două benzi?”, a continuat acesta. Explicația primarului Oprescu s-a dus spre „calvarul din intersecţia Răzoare” și spre viitoarele stații ale metroului din Drumul Taberei.
Dupa discuția cu presa și mulțumirile adresate ministrului Apărării, Gabriel Oprea pentru fâșia de pământ care a permis lărgirea Străpungerii 1 Mai la două benzi pe sens, Sorin Oprescu a reluat vrând-nevrând dialogul cu cetățenii. Înainte de plecare, de la geamul SUV-ului Primăriei, edilul-șef a ascultat, mai mult de ochii presei, povestea unui locuitor din zonă legată de locuința sa aflată în paragină.
Momentul a fost prețios pentru doi puști cu mutre de ștrengari, care au profitat de escala edilului-șef pentru a-l vedea de-aproape. „Bate guma, bă! L-am văzut. E Oprescu!”, a urlat unul dintre ei întinzând palma în semn de victorie către celălalt. După un sec “mai vorbim”, mașina primarului și-a reluat drumul. Nu înainte de a face slalom printre balizele semnalizatoare cu semnul „Accesul Interzis”, uitate probabil la intrarea dinspre Drumul Sării de angajații primăriei.
Detalii tehnice
Drumul, lung de 845 de metri si lat de 25, inaugurat de primarul Sorin Oprescu a scos din visteria locală aproape 1,75 milioane de euro. Potrivit biroului de presă al primăriei, artera permite o redistribuire a traficului din zonă, în sensul utilizării uniforme a capacitații de circulație de pe cele trei culoare ( blv. Drumul Taberei, 1 Mai, Ghencea). Mai mult, între alte beneficii se numară reducerea cheltuielilor de exploatare a vehiculelor locuitorilor, o viteza de parcurs sporită dar și creșterea valorii terenurilor limitrofe. Mai exact, în acest caz, este vorba despre „valoarea” cimitirului Ghencea Civil și a Statului Major al Forțelor Terestre din zona Orizont, Drumul Taberei.
DSC04278.jpg (127.35 KB; downloaded 2605 times)

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sării subway guru

Oprescu a inaugurat o noua strada din Drumul Taberei
Primarul Capitalei, Sorin Oprescu, a inaugurat o noua strada in Bucuresti, care ar trebui sa relaxeze traficul la iesirea din Drumul Taberei, mai ales ca in curand in acest cartier incep lucrarile la noul tronson de metrou.
http://www.ziare.com/sorin-oprescu/stir ... ei-1100687
Oprescu a apreciat ca noua legatura intre Bulevardul 1 Mai (fosta strada Compozitorilor) si strada Drumul Sarii are "rol de decompresionare a ultimei portiuni de iesire din Drumul Taberei".
"Aici erau cateva depozite ale armatei care intrau mult si ingustau. Prima parte de 700 de metri e mult mai larga, iesirea in Drumul Sarii se face pe o strada paralela, cu rol de decompresionare a ultimei portiuni de iesire din Drumul Taberei, mai ales ca incepe constructia la metrou", a spus Oprescu.
"Exista locuri de parcare de-o parte si de alta, care simplifica inghesuiala de la blocurile de pe strazile Sibiu si Compozitorilor. Strada era teren viran, acum e canalizata, are lumina, am incercat sa sprijinim gardurile cimitirelor Ghencea militar si civil. Pe o strada ca asta ai loc sa si vii, sa rezolvi si ce ai de rezolvat cand te duci la ai tai...", a mai spus Oprescu.
Edilul sef al Capitalei a precizat ca spera ca lucrarile la metroul Drumul Taberei sa inceapa si sa se incheie, mai ales, cat mai repede. "Cred ca ei au si inceput sapaturile pentru statii, dupa aia urmeaza sapaturile cu cartite, pe dedesubt, si deasupra, unde mergem si noi. Va dura, interventia noastra, 4 luni si jumatate - 5 luni de zile, cat se trece de intersectie (Razoare, n.r.), dupa aceea lucrurile vor reveni la normal".

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sării George

Are Oprescu aceasta expresie simpatica: "ei vin cu cartitele..."  :lol:
A fost bine ca a pus un pic punctul pe i, ca spera sa se desfasoare repede lucrarile. Adaug ca speram si noi ca PMB sa nu puna bete in roate si sa coopereze...ca mareata strapungere au taraganat-o cam un an.

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sarii (2010-2011) LIST

ma bag si eu putin in discutie...

Locuiesc pe Constantin Marinescu si deja asa cum banuiam viata devine un calvar in zona datorita acestor lucrari. Cineva care sta in preajma podului de la Basarab spunea ca un utilizator al acestuia foloseste podul pentru maxim 2 minute pe zi, adica la dus si la intors, pe cand el este obligat sa suporte in permanenta calvarul.
In cazul de fata, constat entuziasmul unora ( pe buna dreptate) pentru usurarea si scurtarea drumului spre Dr. Sarii.

Probleme pentru riveranii strazilor Marinescu, Otescu, Eroina:
- eliminarea dreptului de a parca autoturismele ( celelalte strazi adiacente sunt si asa prea aglomerate) pe timpul zilei - tin sa spun ca in majoritatea vilelor functioneaza si firme, gradinite dar si proprietari care detin cate 2 masini si nu sunt obligati sa plece la serviciu cu ambele.
- poluarea fonica si noxele produse de masinile care vor astepta in coloana iesirea in Dr. Sarii ( au montat si denivelari astfel incat in momentul in care se vor slabii din fixare sa auzim din casa fiecare trecere a masinilor)

Probleme pentru soferi:
- falsa idee de scurtare, cu exceptia raliului pe cele 2 benzi la intrare pe Marinescu in orele de varf va fi mai rau decat la razoare ( nu va asteptati sa primiti prioritate de la cei care ruleaza pe Dr. Sarii)
- la intersecta cu Otescu se face obligatoriu dreapta ( numai ieri 90 % din masini mergeau pe sens invers mai departe pe Marinescu spre Dr. Sarii pentru ca majoritatea doreau sa o traverseze nicidecum sa intre pe ea)
- tocmai pentru acest motiv nu vad utilitatea acelui periculos mic scuar aflat la intersecta amintita mai sus ( este si hidos si periculos pentru soferii care ruleaza noaptea si nu stiu drumul) - ar mai fi si problema autobuzelor de la MAPN care intra si ies de la autobaza pe acel drum si nu cred ca pot face dreapta in dreptul scuarului.

Sa va mai spun si cum au decurs lucrurile in perioada asta:
- trotuarele pe Marinescu, cel putin pana la "interzis" erau mai inguste initial cu 25 cm si nu inteleg de ce au fost largite din moment ce au fost nevoiti sa instituie stationarea interzisa;
- programul de reabilitare a fost facut pe genunchi, altfel nu stiu de ce au modificat in permanenta sistemul de trafic: initial au montat semafor pe Marinescu la iesire in Dr. Sarii, adica nu era prevazuta interdictia pe acel segment, dar a costat bugetul putin, au montat indicatoare de circulatie pe care ulterior le-au scos, au taiat asfaltul pentru implementarea scuarului ...
- dar asa cum e la noi, sunt convins ca vor pune bancute, internet de mare viteza si alte locuri de promenada intre cimitir si MAPN, adica acolo unde "ajung vulturii" pentru ca mai sunt bani de mancat, indicatoare de multumire catre Oprescu s.a.m.d
- si in tot acest timp sunt artere precum Prelungirea Ghencea - Domnesti ( proiect aprobat din 2008) calvarul miilor de soferi care locuiesc in zona si au achitat taxe la bugetul local, precum si al acelora care tranziteaza orasul, unde nu se da importanta, nu se aloca bani.

totusi 2mil euro pentru 850 m nu e prea mult?

am sa va tin la curent cu poze si amanunte despre stadiul accidentelor in zona.
o zi buna

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sarii (2010-2011) Mircea G

Stimate domn , ASTA ESTE !
Cartierul Dr Taberei a fost gindit cu o artera principala de circulatie , in bucla , Dr Sarii - Dr Sarii ! Sint mai bine de 50 de ani de cind se asteapta intregirea buclei si distribuirea mai bine a circulatiei . Sint 50 de ani de cind traficul " sta " doar in intersectia de la Razoare si asa nu se mai putea . Logica si normalitatea spunea ca toata portiunea de case de pe Marinescu sa fie demolata si continuarea bulevardului pina in Dr Sarii . Mai mult , planurile prevad continuarea Dr Sarii / Marinescu / Sebastian / Trafic Greu / Panduri . Zona dvs poate ar fi scapat daca se facea un bulevard str Sibiu - Ghencea .
Daca sinteti tinar , trebuie sa stiti ca acolo unde stati , stati sub amenintarea demolarii , daca sinteti in virsta , trebuia sa va orientati din timp .Din pacate asta este situatia .
............
In vremea de " aur " toti care se simteau amenintati de demolari cereau de urgenta case " de la fabrica " si se mutau la bloc . De ce ? Stiau ca nu scapa si preferau sa se mute de buna voie , in liniste si oarecum " pe alese " decit sa fie zburati intr-o noapte si aruncati pe te miri unde .
Asta este in viata . Previziunea , instinctul de conservare si norocul .
...........
Nu trebuie sa va bucurati ca vor fi probleme si accidente . Daca vor fi , se vor cauta solutii si principala solutie este tot largirea , adica demolarea .

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sarii (2010-2011) Dr2005

Demolaţi ar trebui să fie cei care au dat autorizaţiile de contruire pentru cei din zonă, nu locatarii finali, care habar nu aveau că se va face vreodată drum şii vroiau doar să pună în valoare cât mai bine bucăţica de pământ pe care tot statul le-a retrocedat-o acolo.
Problema s-ar putea mai simplu dacă s-ar ,,străpunge" Str. Montana până în noua străpungere, un sens mutându-se pe acolo, apoi prin Str. Eroina de la Jiu şi obligatoriu semafor la Eroina de la Jiu (eventual cu desfiinţarea celui de la Năbucului), că altfel nu te lasă nici dracu' să faci stânga pe Drumul Sării.

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sarii (2010-2011) Metamorph

Spun si eu doar atat:s-a dovedit ca am avut dreptate acum jumatate de an cand va spuneam ca strapungerea s-a facut strict ca un pansament de trafic in timpul santierelor metroului.S-a inaugurat acum pt ca s-au incheiat studiile geotehnice la M5 si vor incepe efectiv lucrarile.Daca acestea incepeau in 2018,atunci s-ar fi inaugurat si strapungerea.Dar cand spun lucruri clare,din interior,sunt totusi unii care se ofenseaza.Acum,strapungere inaugurata,sincronizare perfecta,lucrare finalizata,iar dupa mine topic inchis.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sarii (2010-2011) Mircea G

Dr2005 wrote:
Demolaţi ar trebui să fie cei care au dat autorizaţiile de contruire pentru cei din zonă, nu locatarii finali, care habar nu aveau că se va face vreodată drum şii vroiau doar să pună în valoare cât mai bine bucăţica de pământ pe care tot statul le-a retrocedat-o acolo.

Se stia de acel drum de peste 50 de ani ...

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sarii (2010-2011) ViitorulPrimar

Eu nu inteleg de ce sa faca dreapta pe Drumul Sarii cand majoritatea prefera sa o ia drept si sa ajunga pana pe Sebastian pentru a evita ambuteiajul de la intersectia dintre Dr.Sarii si 13.
Vin masini din Ghencea,Antiaeriana,13,Margeanului,Dr Sarii si se face un ambuteiaj de toata frumusetea.

 


Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2299 forum members have written 422443 posts in 5263 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use