Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare și lărgire Centura București (DNCB)

 

Topic: Tronson NORD: Pasajul hobanat Otopeni (FINALIZAT DEC.2011)

477 posts, 176547 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 35
 
 

📖 Pagination options
Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF Goldmund

raman la parerea mea:
daca renuntau la centura cfr,aceasta sosea ar fi mult mai ieftina,nemaiimplicand inca o autostrada ocolitoare(care va costa cateva miliarde bune!)ar fi fost pe cate trei benzi/sens ,s-ar fi realizat f. rapid(nemaifiind nevoie de exproprieri costisitoare si care rapesc mult timp!)dar ce e mai important,
s-ar fi rezolvat toate intersectiile in toate directiile ca pe o autostrada,fie ea construita si prin mlastinile cele mai mari de pe Terra!
priviti!
http://www.fotosearch.de/bigcomp.asp?pa ... 157619.jpg

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF bogd_an

Interesant pasaj. Imi poate spune cineva care este rolul acelor extensii incercuite? Am mai vazut asa ceva si la autostrada din Seul, o ramificatie care se termina "in pom", fara nicio directie evidenta in care s-ar putea continua si niciun santier in lucru.

Link cu ramificatia neterminata din Seul

Astazi ma duc pana in Stefanesti si o sa incerc sa fac niste poze.

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF 3mil

Or fi lasate pentru eventualele extinderi, cum se procedeaza la metrou.

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF subway guru

Am vazut in multe tari asiatice 'procedeul' asta la autostrazi, nu e ceva neobisnuit acolo...

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF Goldmund

Referitor la "cioturi"-le lasate in itersectia de mai sus :
proiectul este mult mai amplu decat prima constructie,iar cand sunt bani destui(ca in toate partile!)se continua constructia,nefiind nevoie sa mai blocheze autostrada existenta.Cineva a spus bine,"cum se procedeaza la metrou".
Deja ma bucur pentru poze,@bogd-an  :roll:

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF subway guru

Exact despre asta e vorba, poti continua constructia pe 'ramificatie' fara sa demolezi inutil, fara sa intrerupi circulatia 'pe directa', fara sa arunci banii 'pe fereastra'...doar ca trebuie ceva gandire si planificare 'pentru viitor'...

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF bogd_an

Goldmund, am fost in Stefanesti, dar din pacate, am ajuns pe intuneric si nu am mai putut face poze! Pot sa spun ca se lucreaza.
La Tunari se fac cofrajele pt rampa spre oras, fiind turnate deja sectiuni mari dinspre piloni, grinzile sunt asezate in totalitate. De rampa dinspre Tunari nu stiu nimic, nu am drum pe acolo.
La Stefanesti au terminat rampa dinspre comuna, au pus si stratul de umplutura in procent f mare (peste 50%), la fel si bordura laterala, a fost turnata (sau montata, nu stiu daca este ca la Basarab), sensul giratoriu este terminat de 2 saptamani (pregatit pt gazon) si se circula conform legii. La fel, despre rampa dinspre oras nu stiu nimic, doar ca se lucreaza, posibil acelasi stadiu ca la Tunari. Din cate am observat eu, pot spune ca pasajul de Stefanesti este intr-un stadiu mai avansat decat cel de la Tunari.

Bonus: supratraversarea A3 a primit si randul 2 (dus) de grinzi, in prezent nemaifiind grinzi de montat. Cred ca se lucreaza si la rampa de urcare pe A3, dar nu stiu sigur, se decoperta ceva. Totusi, avand in vedere ca A3 se va varsa in centura, nu era normal sa faca si pilonii de urcare (dinspre Stefanesti), cu tot cu rampe si alte lucrari auxiliare? Nu vad cum se va face coborarea de pe A3 pe centura, poate un sens giratoriu spre Tunari, sau cum? Dar lucrarea asta nu a fost incredintata nimanui, asa ca nu vad cum se va putea folosi autostrada pana nu se face accesul si descarcarea. Este o incurcatura totala, se va fragmenta traficul f mult in zona.

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF Dominatrix

Goldmund wrote:
raman la parerea mea:
daca renuntau la centura cfr,aceasta sosea ar fi mult mai ieftina,nemaiimplicand inca o autostrada ocolitoare(care va costa cateva miliarde bune!)ar fi fost pe cate trei benzi/sens ,s-ar fi realizat f. rapid(nemaifiind nevoie de exproprieri costisitoare si care rapesc mult timp!)dar ce e mai important,
s-ar fi rezolvat toate intersectiile in toate directiile ca pe o autostrada,fie ea construita si prin mlastinile cele mai mari de pe Terra!
Imposibil sa renunti la linia ferata de centura. Trenurile de marfa si cele care ocolesc orasul pe unde le deviezi? Plus ca unele sectii ale liniei de centura sunt vitale pentru legaturi cu alte orase. Exemplu: sectia Chiajna - Jilava pe unde circula toate trenurile spre Giurgiu, inclusiv cele internationale. Sau mai bine zis circulau pana acum 5 ani pana cand s-a prabusit podul peste Arges, dar asta e alta poveste.
Iar centura actuala, asa cum bine zicea si "subway guru" in alt topic, cel mai probabil va deveni treptat un "bulevard" periferic, odata cu dezvoltarea orasului. Nici nu ar fi putut fi facuta autostrada, din moment ce trebuie asigurat accesul riveranilor (care nu sunt putini) la ea si nici nu ar fi facut fata la traficul suplimentar adus de autostrazile care inca nu exista, dar se tot flutura poporului pe la nas.

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF Goldmund

Da,@Dominatrix,
ma asteptam imediat la o reactie din partea unui amic al CFR-ului...Acum va cunosc mai mult si totusi am scris ceea ce am scris mai sus,nu ca sa provoc,ci pentru ca acum oricum "treaba e consumata",s-au facut podurile peste calea ferata,etc.Dar stii ce ma supara?
1-cei care lasa celebra cale ferata de centura,in detrimentul unei autostrazi moderne ,habar nu au ce e in lume,n-au mai facut asa ceva niciodata si nu au consultat marile primarii ale marilor orase europene!
2-o cale ferata(Centura CFR) care trece peste Dambovita(langa Glina)arata ca o cale ferata de mult parasita...,pentru care nu s-a putut dezvolta o ocolire normala pt.Capitala,pt. cele peste un milion autos din oras si inca 300mii din alte parti care intra zilnic in Bucuresti.Inadmisibil!Pentru traficul acesta imens,se vor da poate sute de miliarde de euro pt. pasaje suplimentare,tuneluri,autostrada suspendata ,etc,plus o noua autostrada de ocolire a Bucurestiului(care,Dominatrix,va fi construita candva,pt ca e necesara deja!!)in loc de mutare a doua linii de tren...
3-ar fi fost de o mie de ori mai ieftina varianta cu mutarea celor doua linii ferate-acolo unde era nevoie!-in alte parti si construita autostrada de ocolire (sase benzi plus benzile de avarii)acolo unde e nevoie de ea!Daca Romania are atatia bani,nu mai zic nimic la acest subiect.Dar o viitoare autostrada care va ocoli Bucurestiul,nu VA FI FOLOSITA de bucuresteni!-aglomeratia si ambuteiajele vor ramane in oras,cu dezavantajele enorme pt. populatie,costuri suplimentare imense-despre asta e vorba
4-aceasta varianta de ocolire a orasului,la care se lucreaza acum,are marele dezavantaj ca iesirile si intrarile de( pe) Centura nu vor fi la nivel de autostrada,nu au cum sa fie,iar zonele industriale sunt prea aproape pe ele,cu intrarile/iesirile din curtile firmelor respective aiurea,direct in "bulevard"-parizienii au un astfel de "bulevard",care ocoleste orasul mai aproape de centru decat centura asta si are profil de autostrada,pe patru benti/sens! si racordari sectaculoase la alte sosele, pe masura...
Acum e prea traziu,iar paguba uriasa va ramane la locuitorii Bucurestiului.
Sunt pentru constructia de cai ferate moderne,pentru trenuri de mare viteza,pentru gari moderne,pentru o logistica occidentala pt. CFR.Dar daca sunt si pentru constructia si marirea aeroporturilor actuale,nu inseamna ca sunt impotriva cailor ferate,din contra!Toate caile si mijloacele de transport trebuie modernizate radical...

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF shoppy

Bucata aia de centura are 18 km, daca admitem prin absud ca o desfiintam ar trebuii dublat si electrificat Mogosoaia - Otopeni pe 13km(ce-i drept relativ usor ca Pasajele DN1 si PO Aeoport sunt deja duble, mostenire de la nea nicu), electrificata gara Otopeni si apoi construit inca 17km de linie dubla electrificata de la 0, cu pasaj peste A3, DN2 si pod peste lacurile alea de la Afumati.

Nu crezi ca iese mai scump decat o mana de pasaje auto? Mai ales ca centura aia nu o sa fie niciodata nici macar expres dapai autostrada...

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF shoppy

Otopeni, 6/16 hobane.

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF mindmasster

Eu vad 12 . De ce doar 6/16? Si in total sunt 32

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF shoppy

Pentru ca aici hobanele sunt continue prin pilonul central si ancorate doar de punte.

 


Re: Pasajul Centura din zona Otopeni peste CF subway guru

Cred ca te inseli...
Fisa tehnica a podului spune foarte clar ca sunt 32 de hobane prinse individual de pilon (am primit-o la simpozionul FCC), doar ca spre deosebire de Basarab cele doua deschideri sunt simetrice.
Singurul pod din Romania cu hobane continue peste pilon e cel de la Agigea (cu belelele de rigoare)...
Deci rezultatul corect este......12/32! :ugeek:

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 35
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare și lărgire Centura București (DNCB)  • 
Choose destination

Since our 2304 forum members have written 423000 posts in 5268 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use