Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)

437 posts, 71964 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 26 27 28 29 30 31 32
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) ByOnu

cosminduru wrote here:
De pe Calea Moșilor este interzis virajul la stânga spre bd. Dacia. Poate dacă ar întoarce la rond la Obor sau altundeva, la Foișor.


Nu am urmarit discutia si nu am o parere. Vreau doar sa corectez oarecum aceasta afirmatie printr-un exemplu din istoria recenta. In martie 2017 a fost o perioada in care nu s-a circulat pe Vasile Lascar (faimoasa problema cu infrastructura Apa Nova care anual tot conduce la suspendarea tramvaiului), iar autobuzul 616 circula prin Calea Mosilor - Dacia, conform schitei urmatoare. Garantez traseul intrucat l-am folosit de mai multe ori.

Daca acest viraj a devenit ilegal intre timp sau daca RATB a abuzat atunci de regulile de circulatie, nu stiu.
viraj mosilor dacia.jpg (412.28 KB; downloaded 1139 times)

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) STB Spotting 21

In cazul acestui viraj se poate proceda ca in intersectia Stefan cel Mare x Barbu Vacarescu x Tunari (unde virajul este de asemenea interzis), autobuzele liniei 182 fac stanga de pe Stefan cel Mare pe Barbu Vacarescu spre Lacul Tei de pe linia de tramvai. Daca nu, varianta anterior mentionata ramane printre solutii.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) cris_m

168-ul propus de mine in sens trigonometric era ca sa se mentina legatura cu Piata Romana, e adevarat, mai pe ocolite. Si da, solutii exista pentru virajul interzis, se aplica cu succes in cazul liniei 182, dupa cum bine a spus colegul @STB Spotting 21.

In orice caz, esenta discutiei nu era despre propuneri de trasee (pentru care avem topic dedicat), ci era despre faptul ca liniei 311 care indeplinea cu succes mai multe roluri, singurul neindeplinit fiind legatura cu metroul la Universitate, i-au dat prea multe sa faca acum, in timp ce linia 168 a ramas cu rolul de dublura a lui M5, respectiv 368 si cam atat... Iar eu sunt ferm convins ca TPBI-ul in bunul stil din ultimii 4 ani pentru a rezolva aceasta problema, fie il va scurta pe 168 la Eroilor, fie il va suspenda pur si simplu, acestea fiind cele mai facile solutii...

 


Go to page:  1  ... 26 27 28 29 30 31 32
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2297 forum members have written 422381 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use