Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea

1826 posts, 508399 views
 
Go to page:  1  ... 30 31 32 33 34 35 36  ... 131
 
 

📖 Pagination options
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc punmeister

La mentenanta precara a RATB, era o chestiune de timp, pacat de linia asta. :popa:

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc Sava_6115-6315

E greu cu liniile astea cu terasament din piatra sparta...  Utilajul de burat n-a mai trecut demult pe aici!

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc shoppy

Unii care stiu ce este acela un terasament fac mai mult decat sa-l bureze, trecand cu vederea ca buratul nu este suficient si acea este o troaca nu un utilaj, daca ti se colmateaza poti sa burezi pana poimarti ca tot degeaba este, piatra sparta se mai si ciuruieste / inlocuieste(mai ales ca inteligentii si-au colamatat-o singuri cu pietris / nisip sau ce au pus pe acolo ca sa fie frumos).

 



Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc ByOnu

Foarte frumoasa filmarea. Cat despre traseu, a decazut foarte mult. Jumatate de ora o cursa? Limitari de 30km/h? :(

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc punmeister

Mentenanta execrabila a RATB si magaria din Pasajul Lujerului in 2012 isi cam spun cuvantul...  :popa:
Sper ca 41 sa fie revitalizata odata cu achizitia de tramvaie noi, asta daca se mai achizitioneaza.

 



Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc Gabi23

Ieri la prânz, o echipă de muncitori RATB, au montat în toate stațiile de pe linia 41, plăcuțe care amintesc călătorilor că este interzisă escaldarea gardurilor sau sprijinirea de acestea. Probabil că nu vor rezista foarte multe mult și oricum nu prea le ia nimeni în seamă...

LInia 41 - 19.01.2017.JPG (493.54 KB; downloaded 3040 times)

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc andrei11

Da, da in caz de accident sunt acoperiti. Se mai gasesc unii sa sustina ca ei nu aveau de unde sa stie ca nu trebuie sa sara peste garduri.  :twisted:
Am luat acum ceva ani (în  ţară ) o amenda pentru 70 km in localitate, stiam ca aveam 70, am recunoscut, am platit, blablabla.
Aici in Bucuresti un avocat ( prieten ) mi-a reprosat ca trebuia sa contest amenda, gaseau ei o chichita in Procesul Verbal. I-am replicat ca problema e falsa, problema sunt cei 70 km in localitate ( pe care îi aveam ) si nu ca lipseste o virgula in Procesul Verbal.
De fapt toate amenzile luate de mine sunt de antologie, cu multi politisti am dat si mâna dupa ce mi-au dat amenda.
Am povestit istorioara aceasta ca sa subliniez inca odata ca gasesti un tâmpit care sa sustina ca el nu avea de unde sa stie ca nu are voie sa treaca pe acolo.

 



Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc Cristy

Aseara, in jurul orei 23, niste muncitori spalau gardul cu jet de apa sub presiune.
O alta idee, acele placute care interzic sprijinirea de gard au inceput sa se distruga singure in sensul ca s-au exfoliat deja, poate uneori si cu ajutorul vandalilor.


 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc Gabi23

De câteva nopți echipele tot lucrează la spălarea gardurilor, curățenie între șine și peroane. Se continuă cu vopsirea gardurilor, operațiune începută în vara anului trecut și au ajuns undeva aproape de Orșova (sens Ghencea)...

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc Gabi23

Și aseară, după 21:30, continuau mai multe echipaje susținuți si de cei de la URBAN care erau cu aspiratoarele la borduri:

B 96 HUX - Calea Crângași - 06.03.2017.JPG (398.07 KB; downloaded 4069 times)

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc Goldmund

Toti primarii generali de pana acum au avut o viata usoara cu "bucurestenii" care doresc f.f. putin, la fel de usor o are (in continuare!)si madam noul PG.
Am inteles ca Metrou Usor ar exista in Bucuresti, linia 41. Daca ne uitam la ce inseamna "Stadtbahn", "Light Rail" avem de-a face cu asta
https://www.google.de/search?q=light+ra...WL-uz62R0M:
Aproape fara exceptii, aceste trenuri de tram. au usile pe ambele parti(nu au capatul care ocupa un bulevard intreg si pe care il blocheaza  inutil cand "intorc" ), sunt lungi, f. lungi( https://www.youtube.com/watch?v=6iE0bl9vaKU ). Multe dintre statiile unui metrou usor sunt in subteran atunci cand ajung in centru/ultracentral, sau intr-o zona aglomerata(si in Bucuresti avem zeci de astfel de zone f. aglomerate....) pt.ca nici o capitala din lume nu poate avea metrou peste tot...
Cand ma uit la tramvaiele din Bucuresti "modernizate" de atelierele nustiucare si le comparam cu adevaratele tramvaie Light Rail, ma doare sufletul.
Daca primaria cumpara 100 /200 de tram in curand, macar sa fie moderne, sa fie adevarate tramvaie pentru Metrou Usor, sa fie f. lungi si cu aer conditionat precum toate tramvaiele moderne de azi(sa nu procedam precum cu primele 500 autobuze...Mercedes! si nici unul articulat!!!! rusine primarilor de atunci) Nici un tramvai la vest de Romania(!) nu circula cu usile deschise pe timp de vara - e inadmisibil in secolul 21.
:bere:

 


Go to page:  1  ... 30 31 32 33 34 35 36  ... 131
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2293 forum members have written 421743 posts in 5254 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use