Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Sistematizare trafic Bd. Dimitrie Cantemir / Pasaj Unirii (finalizat mai 2023)

34 posts, 4610 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
  • V2A
  • Posted:
  •  

Sistematizare trafic Bd. Dimitrie Cantemir / Pasaj Unirii (finalizat mai 2023) V2A

De astăzi au început lucrări de lărgire a Bd. Dimitrie Cantemir, pe sensul spre Unirii, înainte de rampa pasajului. Va fi reconfigurat accesul în pasaj, la pachet cu noi sisteme de semnalizare a înălțimii maxime admise.

 


Re: Lărgire Bd. Dimitrie Cantemir survola

De ce spuneți „lărgire”?
E suficient de larg acolo, poate se face altceva.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Lărgire Bd. Dimitrie Cantemir V2A

Comunicatul PS4:
Începe montarea noilor sisteme suplimentare de semnalizare a înălțimii maxime admise de 3,5 metri, pentru circulația vehiculelor prin Pasajul Unirii

Începând de mâine, 08 martie a.c., constructorii demarează lucrările de montare a noilor sisteme suplimentare de semnalizare și avertizare în privința regimului de înălțime maxim admis de 3,5 metri, pentru circulația vehiculelor prin Pasajul Unirii.

Primele astfel de lucrări se vor realiza pe axul drumului și vor consta în reconfigurarea zonei mediane a bulevardului Dimitrie Cantemir. Mai exact, pentru început, între sensurile de circulație va fi construit un scuar cu o lățime de aproximativ 1 metru, ce va avea dublu rol. Pe de-o parte, va separa fluxurile de trafic, iar pe de altă parte, va susține fundațiile noilor porți de semnalizare, precum și a celei de gabarit. 

În perioada lucrărilor, traficul autovehiculelor la intrarea și în interiorul pasajulului va fi restricționat parțial, pe una dintre cele două benzi de circulație, în ambele sensuri de mers.  

Proiectate de către specialiști ai Universității Tehnice de Construcții București și ai Brigăzii de Poliție Rutieră, cu zeci de ani de experiență în domeniul semnalizării și avertizării rutiere și avizate de către Comisia Tehnică de Circulație din cadrul Primăriei Municipiului București, sistemele suplimentare ce vor fi instalate vor fi următoarele: 

noi porți de presemnalizare a înălțimii maxime admise, corelate cu senzori electronici de măsurare a înălțimii, camere video și cu panouri informative de tip LED; noi porți de gabarit, corelate cu noua semnalistică de la sol (înființare de noi scuaruri, benzi de circulație cu sisteme rezonatoare și benzi de circulație speciale pentru scoaterea vehiculelor agabaritice din zona dedicată intrării în pasaj).

Concret, în ceea ce privește sistemele ce vor fi implementate la intrarea în Pasajul Unirii de pe bulevardul Dimitrie Cantemir, prima poartă de presemnalizare va fi montată chiar în apropierea intersecției cu bulevardul Mărășești, la aproximativ 160 de metri în fața porții de gabarit. Această construcție va fi reprezentată de un cadru metalic de forma literei L întoarsă, va purta semne de limitare a înălțimii maxime admise, precum și lanțuri atârnate până la 3,5 metri deasupra carosabilului, cu rol de avertizare sonoră de depășire a gabaritului. 

Ca noutate, aceasta va avea în componență camere video și senzori electronici de înregistrare a depășirii de gabarit, care vor transmite informația către cea de-a doua poartă de presemnalizare, ce va fi montată la aproximativ 130 de metri înaintea porții de gabarit. Poarta va avea, pe lângă semnele de limitare a înălțimii, panouri electronice de informare, pe care va fi afișat numărul de înmatriculare al vehiculului cu înălțimea mai mare de 3,5 metri, precum și traseul de urmat de către acesta pentru a ieși de pe benzile de intrare în pasaj. 

După primele două porți mai sus-menționate, va fi montată încă una, cu același rol de atenționare în privința limitării de înălțime, dotată cu lanțuri, camere video și senzori, care vor transmite informații referitoare la depășirea înălțimii maxime admise către noua poartă de gabarit, ce va fi montată înainte de intrarea în tunelul rutier. 

Construită din metal, cu rolul fundamental de a opri orice vehicul cu o înălțime mai are de 3,5 metri, aceasta va avea, pe lângă indicatoarele clasice cu inscripția limitei de înălțime, panouri de afișaj electronic și semafoare inteligente, care, în baza informațiilor transmise de senzorii porților de presemnalizare, vor afișa culoarea roșie timp de 10 secunde, la detectarea unei depășiri de gabarit. În acest interval, șoferul vehiculului agabaritic va fi avertizat vizual prin intermediul panourilor de tip led să nu-și continue drumul și să utilizeze banda dedicată ieșirii din zona aferentă intrării în pasaj. Dacă șoferul nu se conformează, vehiculul se va opri propriu zis în poarta de gabarit! 

Cât privește sensul de intrare în Pasajul Unirii dinspre Piața Universității către bulevardul Dimitrie Cantemir, pe lângă poarta de gabarit, vor fi montate două porți de presemnalizare a înălțimii maxime admise, similare celor deja descrise.

Foarte important de precizat este faptul că sistemul electronic de panouri de avertizare și semafoare ce va fi montat la cele două intrări în pasaj, va putea fi folosit și în cazul unor eventuale situații de urgență apărute în interiorul tunelului rutier (incendii, inundații, accidente etc).

Totodată, asigurăm participanții la trafic că echipa de specialiști a Sectorului 4 al Municipiului București va depune în mod responsabil, în permanență, toate eforturile pentru a crește gradul de siguranță în exploatarea acestor lucrări de infrastructură. 

Pentru evitarea oricăror situații neplăcute, conducătorii auto sunt rugați să circule cu prudență și să respecte întocmai semnalizările rutiere și indicațiile agenților de poliție.


E posibil să mă înșel și reconfigurarea benzilor să fie doar la nivel de marcaje. Vedem zilele următoare. De dimineață erau niște panouri pe trotuar în acea zonă.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Lărgire Bd. Dimitrie Cantemir V2A

Nu este vorba de lărgire. Mea culpa. Am crezut că benzile speciale pentru redirecționarea vehiculelor agabaritice vor fi în plus față de cele actuale.
Acum se lucrează la noul scuar median.
Dacă este posibil, vă rog să mutați mesajele înapoi la topicul despre Pasajul Unirii. Mulțumesc.

 


Re: Lărgire Bd. Dimitrie Cantemir Costin

Totusi, reabilitarea pasajului este o lucrare de infrastructura finalizata. Mie personal mi se pare ca si asa topicul acela este abuzat in prezent cu toate stirile despre camioane infipte, la urma urmei topicul urmarea o lucrare de infrastructura si nimic mai mult. Parerea mea e ca amenajarile de acum merg la sectorul 4 si camioanele infipte la aspecte negative in circulatia bucuresteana, dar mai analizam in echipa. Pana atunci topicul acesta ramane ca atare, continuati sa postati aici despre subiectul in discutie pana venim cu o solutie.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Lărgire Bd. Dimitrie Cantemir V2A

Stadiul lucrărilor la scuar, astăzi:


 


Re: Lărgire Bd. Dimitrie Cantemir survola

Au apărut bordurile pe centrul bulevardului, delimitând pe zona aceea  un spațiu care desparte sensurile.

 



Re: Sistematizare trafic Bd. Dimitrie Cantemir / Pasaj Unirii ByOnu

Nu o sa zic ca o zona urbana a ajuns sa arate precum secția Pompe din IMGB... dar asta zic.

 



Re: Sistematizare trafic Bd. Dimitrie Cantemir / Pasaj Unirii Adrian Rosca

Au terminat de asfaltat si se circula iarasi pe doua benzi pe sens. Limitatoarele de inaltime la intrarea dinspre Cocor au fost si ele montate.

 



Re: Sistematizare trafic Bd. Dimitrie Cantemir / Pasaj Unirii ByOnu

ByOnu wrote here:
Nu o sa zic ca o zona urbana a ajuns sa arate precum secția Pompe din IMGB... dar asta zic.


Execrabil..
WhatsApp Image 2023-04-23 at 10.39.52 (1).jpeg (304.6 KB; downloaded 1048 times)
WhatsApp Image 2023-04-23 at 10.39.52.jpeg (243.59 KB; downloaded 1048 times)

 


Re: Sistematizare trafic Bd. Dimitrie Cantemir / Pasaj Unirii shoppy

Sa vedem daca implementeaza si solutia pe care le-am dat-o cu o tabla montata deasupra ca sa nu se infasoare lanturile lovite in jurul grinzii.

 


 
Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2299 forum members have written 422455 posts in 5265 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use