Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Subteran Piata Presei Libere (INAUGURAT 19.07.2015)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

1252 posts, 339453 views
 
Go to page:  1  ... 76 77 78 79 80 81 82  ... 90
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Suna frumos, insa eu personal sunt foarte curios de ce au traversat tocmai pe acolo. Doar nu se duceau sa urce scaunul cu rotile in 41!

In plus, sunt curios si cum au ajuns in acel punct. Veneau dinspre Miorita? De ce nu au folosit trecerile? Veneau dinspre Muzeul Satului? De ce nu au traversat la trecerea de acolo?

Existau doua solutii: planificarea atenta a traseului sau mutarea obiectivului final.

Desigur, e placut sa faci scandal, dar...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Marian Sirbu

In principiu, intr-o tara civilizata, orice cale de acces trebuie sa poata fi utilizata de orice persoana cu sau fara handicap. Punct.

Intrebari de genul: da' ce cautau acolo, da' de unde veneau, da' de ce; sau observatii de genul: "da' nici alte pasaje nu au acces" mi se par cel putin obscene si arata nivelul nostru (ca societate) de educatie civica.
______________________________________
Edit andrei11 : Te rog eu frumos citeste punctul 9 din regulament cu atentie. Multumesc.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Sa ne intelegem: sunt de acord cu principiul, insa nu sunt de acord cu prezentarea si scandalul.

Da, intr-o tara civilizata ar trebui sa nu existe impedimente majore pentru cei cu impedimente locomotorii. Prin asta inteleg ca acolo unde exista un pasaj, exista si o cale sa il utilizezi cu un carucior. Nu e cazul de fapta, sunt de acord. Rusine constructorilor ca nu au montat intai acea platforma sau rusine proiectantilor ca nu au prevazut respectivul dispozitiv - nu stiu exact unde e vina.

Dar de la a remarca asta si pana la a face scandal ca la Ring sau Cancan ...

Oricum nu statea nimeni sa tina toata lucrarea dupa aceste componente - cred ca e clar ca nu se putea da in folosinta pasajul fara desfiintarea trecerii.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului chevic

In plus ce legatura are doamna in varsta cu baston cu filmul ? Platforma pentru persoane cu dizabilitati va fi facuta in cel mai scurt timp, o vor folosi cei cu baston?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Si cei cu baston urca scarile ? Este de neconceput un pasaj nou fara rampa / lift pentru persoanele cu probleme. Era asa de greu de construit o rampa ?
zapacitu wrote:
Doar nu se duceau sa urce scaunul cu rotile in 41!

:?:  :!:  De ce nu ? E interzis ? Mai ales ca exista tramvaie cu platforma...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Exista in acest moment in circulatie pe 41 tramvaie in care poti urca un carucior cu rotile? Mie mi-a scapat acest detaliu asta iarna cand ma plimbam cu 41.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Bogdan Ciorascu

Se rascheteaza asfaltul pe breteaua Expozitiei sens Ploiesti.
Cred ca la noapte se rezolva si rondul.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Serban

Intr-adevar, e chiar foarte interesant de vazut cum a reusit sa ajunga acolo. A avut de escaladat multe obstacole pana la obstacolul final, pasajul.

Intr-un oras in care viata de pieton e grea, in general, iar pentru cei in varsta sau cu deficiente locmotorii/de vedere este absolut un chin, orice scandal, chiar daca la prima vedere vi se pare exagerat, este mai mult decat binevenit. Traim intr-un oras in care unele categorii de persoane sunt condamnate sa stea in case din cauza trotuarelor absolut impracticabile si a trecerilor de pietoni aproape inexistente. Banuiesc ca nu are rost sa mai aduc in discutie fineturi, de genul semafoarelor acustice, a trotuarelor cu striatii, a mijloacelor de transport in comun cu rampe si multe altele, care ar trebui sa fie, pur si simplu, lucruri NORMALE.

Este extrem de trist, mi se rupe sufletul cand ma gandesc prin ce trec oamenii astia zi de zi. Tineti cont ca, pentru ei, 500 de metri pot fi muuult mai mult decat pot duce. Este necesar sa apara niste multe astfel de scandaluri si, poate, dupa atatia ani de cand ne consideram civilizati vor primi si oamenii astia un minim respect.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

# zapacitu m-ai bagat in ceata, nu stiu. Pe linia 1 vad tot timpul tramvaie din acestea. Sa nu uitam ca linia 41 e linia fanion a RATB - ului, e peste linia 1.
# Serban, perfect de acord cu tine.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului florin

Pe linia 41 sunt cel puțin jumătate din tramvaie cu rampă, problema e că pe cei din RATB îi doare undeva de călătorii care chiar au nevoie de aceste rampe, așa că tramvaiele sunt repartizate pe linie în funcție de depou și nu de facilități. Adică poți să ajungi în stație și timp de 30 de minute să-ți vină numai tramvaie de la Bucureștii Noi, adică fără rampă.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Da, pe linia 41 exista tramvaie cu Podea Partial Coborata, prescurtat PPC-uri, le gasiti in topicul cu tramvaiele. Apropo de 41, statia Pasaj Grand este accesibila doar pe scari prin pasajul pietonal, si e asa de ani buni de la inaugurare, si nu si-a legat nimeni gopro-ul de piept ca sa faca filme, probabil ca nu era la moda...
Si in Barcelona exista statii de metrou / pasaje pietonale fara lifturi si fara scari rulante, aia e... nu se poate vorbi de ingradirea dreptului la libera circulatie pentru ca exista rute alternative... de acord ca e o tampenie sa investesti intr-un pasaj nou nout fara facilitati de acces pentru persoanele cu mobilitate redusa, pe de alta parte vrem sa cheltuim 5 milioane de euro ca sa demolam o cladire ca nu le place la niste popi cate etaje are, republica bananiera  :popa: ...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Goldmund

shoppy,
ar fi fost criminal daca acea cladire  ar fi avut toate aprobarile de constructie inainte de a fi pornit constructia efectiva, iar clerul ar fi criticat ca acum, asadar, clerul e in Recht, are dreptate sa critice o constructie -fantoma!. Pe de alta parte, exista orase mai celebre decat Bucuresti si cu o catedrala mai celebra decat Sfantul Iosif, iar cladirile din jur sunt mai mari decat Cathedral Plaza...dupa cum putem sa ne convingem din acest film

https://player.vimeo.com/video/71035329?autoplay=1

Acum se planteaza panselute, dar
apropo, cand se va circula prin tunel?!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ANTENA

andrei11 wrote:
Si cei cu baston urca scarile ? Este de neconceput un pasaj nou fara rampa / lift pentru persoanele cu probleme. Era asa de greu de construit o rampa ?
Este panta mult mai mica pentru rampa. Nu știu dacă aveau spațiul necesar. Acum, este tardiv, trebuie demolata scara, dacă se vrea musai rampa. Platforma e singura soluție

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

A, nu, in ditamai padurea nu aveau spatiu pentru o rampa.  :twisted:  Ai dreptate.
Goldmund, cica fix peste 2 saptamani va fi marea inaugurare.

 


Go to page:  1  ... 76 77 78 79 80 81 82  ... 90
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Subteran Piata Presei Libere (INAUGURAT 19.07.2015)  • 
Choose destination

Since our 2298 forum members have written 422423 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use