Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonateStrăpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

4140 posts, 958561 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 290 291 292 293 294 295 296
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri si articole din presa andrei11

Nicușor Dan anunță că Pasajul Ciurel nu va fi continuat către Autostrada București-Pitești: „Am transforma Dâmbovița în zonă de tranzit, nu într-o zonă urbană pe care vrem să o dezvoltăm”
Individul e total idiot,  n-a auzit de A 0 ca și (auto)stradă de tranzit ?

 


Re: Stiri si articole din presa shoppy

Absolut idiot, garda de mediu si-a dat acordul si a spus ca nu sunt probleme cu poluarea, de asemenea se vede ca nu pricepe solutiile contemporane de diminuare a traficului, drept dovada ca a anuntat pretul de 5ron/h la noul P+R Pantelimon, P+R Straulesti sta gol, noile semafoare pentru pietoni de pe Grivita stau oprite de un an iar in Bucuresti se parcheaza in continuare gratis pe trotuar, in intersectii, pe trecerile de pietoni, pe spatii verzi si oriunde.
Daca ar trebui sa construiasca ceva nu ar reusi decat sa-si demonstreze incompetenta si neputinta care se vede deja la celelalte promisiuni electorale ratate, Domna Ghica, Strapungere Ghencea, Strapungerea Timisoara si Strapungerea Giulesti.

 


Re: Stiri si articole din presa zapacitu

orex wrote here:
Nicușor Dan anunță că Pasajul Ciurel nu va fi continuat către Autostrada București-Pitești: „Am transforma Dâmbovița în zonă de tranzit, nu într-o zonă urbană pe care vrem să o dezvoltăm”

Nea Nicu... iti multumesc pentru sinceritate si te asigur de tot sprijinul sa nu mai ”rârâiesti” a doua oara! :headbash:

Nimicisor Dan a intrat in politica zicand ca e inutila intersectia de la Ciurel si acum vrea sa ne demonstreze ca asa e cum a zis el, nu cum sta treaba in oras. Realitatea e ca zona e de tranzit deja, in caz ca nu a observat.

PS - rrog nu fiti rrai cu rraitii! ei nu au nicio vina ca mai e prrintrre ei cate un pampalau care ajunge prrimarr ;)

 


Re: Stiri si articole din presa ByOnu

garda de mediu si-a dat acordul ...


Mda, ca de parca nu si-au dat acordul si pentru nenumarate proiecte nocive pana acum. Argumentul pica.

Este o decizie importanta pe care trebuie sa o luam. Daca vrem intr-adevar cresterea valorilor de trafic pe splai. Injurati-l cat vreti, dar nu puteti contesta evidentul: daca se face strapungerea asta, traficul va creste pe gârla. Vrem asta, sau vrem sa dezvoltam totusi ligheanul asta trist pe care il avem?

O stire mai veche, dar relevanta, din Paris, unde se pune serios problema regenerarii urbane a malurilor Senei pentru ...oameni.
https://theguardian.com/cities/2016/sep/ ... ine-road

Inteleg si reversul medaliei: daca nu facem strapungerea, atunci am facut porcaria asta de pod imens pentru ...nimic. Obsesia lui Oprescu cu hobanatele supradimensionate scopului.
Realitatea e ca zona e de tranzit deja


Si care este < zona > mai precis? Pentru mine < zona > (afectata de un viitor flux si mai crescut de trafic) este din DNCB/A1 pana la Piata Unirii. Vrem sa dirijam si mai mult trafic pe splai de sa nu mai putem regenera vreodata urbanistic si functional Dambovita, sau vrem sa facem o schimbare si sa CALMAM traficul pe splai, sa regeneram si sa refunctionalizam malurile?

Scopul care este practic? Ce vrem sa facem cu toata lucrarea asta in ansamblul ei? Ce beneficii vrea ea sa aduca?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Valentin

Eu am tot militat si explicat ca splaiul (defapt investitia Ciurel + Splai) ar trebui sa se limiteze strict pana in inel, practic acelasi lucru ar trebui sa fie valabil si in partea de est a orasului, tot ce e in interiorul inelului ar trebui sa fie zona pietonala/zona cu investitii in spatii verzi/localuri/centre culturale s.a.m.d/ zona de promenada cu piste de biciclete si la nevoie (functie de zona) permis transportul public electric. Sunt destul de multe zone cu potential investitional mare (ex: Eroilor cu tot ce inseamna parcurile deja existente pe ambele maluri + o posibila incerta investitie in cladirea abandonata sau cum ar fi unirea parcului Cismigiu cu Izvor? sau pietonalizat centru orasului, centru care ar trebui sa fie pentru oameni nu pentru masini).

Potentialul cultural/social/economic e insemnat daca am gandi mai bine ceea ce se intampla cu splaiul, cu siguranta nu vrem sa avem A0+DNCB gata si tot traficul s-o ia prin centru' ca e mai scurt, nu vrem sa abandonam ideea de penetratie Ciurel, asa cum am zis, pur si simplu lasat acces dinspre A1 pana maxim la Grozavesti / Pasaj Basarab, cu obligarea utilizarii inelelor orasului (care ar trebui sa fie gata), nu vrem sa ne sufocam si mai mult la Unirii din cauza traficului cand am prefera sa putem sa ne bucuram de mai mult spatiu verde si zone de promenada, de fantana in care s-au investit atatia bani, s.a.m.d.

Zic sa nu ne limitam doar la dorintele pe termen scurt si sa uitam de oameni.  :bere:

 


Re: Stiri si articole din presa shoppy

Daca o luam asa pai la orice drum construit in tara asta o sa apara specialisti in conspiratiile emiterii de avize de mediu false si gata, nu mai construim nimic nicaieri.

Da, acesta este scopul de capatai al administrarii Bucurestiului, sa nu creasca traficul pe Splai nici macar cu o masina, in rest potopul, poate sa moara orasul daca ramane Splaiul sa se faca nu stiu ce, un parc firiform printre blocuri si industrie abandonata, daca nu s-a reusit in Paris pietonalizarea Senei unde bubuie turismul si obiectivele turistice de-a lungul Senei, o sa se reuseasca in Bucuresti. Iubesc parcurile si spatiile verzi, imi pare foarte rau dar asta nu o sa reuseasca niciodata, se viseaza cu ochii deschisi, cum am spus ca Rezervatia Naturala Delta Vacaresti si Rezervatia de Cormorani Cernica nu o sa reuseasca si s-au suparat multi pe mine, si in final prima tot la o primarie de sector a ajuns iar a doua nu s-a mai facut deloc.

Ca Splaiul este deja blocat doar ca de la Podul Cotroceni incolo din cauza celor doua gauri netraversabile dintre bulevardele Virtutii / Milea si Milea / Cotroceni care canalizeaza tot traficul care oricum intra pe Militari nu ne intereseaza, ne prefacem ca nu exista.
Defapt asta explica si toate celelalte lucrari promise dar care nu se fac din cauza ca sufera de pacatul capital:
- Strapungerea Giulesti baga trafic in Splai pe la Grozavesti
- Strapungerea Timisoara baga trafic in Splai pe la Eroilor
- Strapungerea Ghencea baga trafic in Splai pe la Izvor

Dupa 4 ani bucurestenii il vor vota pe singurul primar pe care l-au vazut ca va fi reusit sa construiasca pasaje in Bucuresti, si acela va fi Negoita.

 


Re: Stiri si articole din presa ByOnu

Ai argumente valide, nu neg. Si tocmai pentru ca vad ca putem dialoga, vin cu intrebarea: DACA inainte sa bagam un ***** de bani in infrastructura rutiera care se va congestiona imediat dupa inaugurare (exemple concrete de NECOMBATUT sunt pasajele blocate la orele de varf: Basarab, PPL, Bravu, samd) am aplica un congestion tax?

Este o solutie infinit mai accesibila economic si mai sanatoasa pe termen mediu si lung decat anumite lucrari in infrastructura rutiera.

De ce alegem sa construim infrastructura raportandu-ne doar la situatia de ieri si de azi, dar nu si la ce ar putea fi daca am importa niste concepte noi atat de naturale: parcare cu taxa oriunde, taxe diferentiate pentru accesul in interiorul inelului principal, median, samd?

Pentru faptul ca USR / PNL / Nicusor s-au opus taxei "oxigen", cu greu ii pot ierta. Si-au vazut doar interesul pe termen scurt si au distrus oportunitatea imensa pe care le-a pus-o Firea / PSD pe tava: o masura BUNA criminal de nepopulara pe care si-o asumasera. Firea, desigur, putea baga taxa asta in 2017, ci nu in 2020 in an electoral.
Screenshot_20211108-151744_Instagram.jpg (625.35 KB; downloaded 2757 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

ByOnu, conform gândirii capitaliste, pe pariu că în 2050 - 2060 la Dusseldorf va fi din nou (auto)stradă pentru autotutisme.
Sau când se va termina petrolul se va declanșa WW3 (și așa în Europa a fost de prea mult timp liniște și s-au acumulat tensiuni ) și ( aproape ) tot ce vedem astăzi nu va mai fi valabil.
Penetrația asta de care se tot vorbește ( A 1 -  Podul Ciurel ) facilitează legătura auto A 1  cu  inelele !!!. Unii dintre voi ați uitat complet de inele !
Cu A0 în funcțiune nimeni, dar absolut nimeni în timpul zilei nu va prefera A 1 - A 2 ( A 3 )   prin București ci  va folosi A0 !
Sau A 1 / A0 - intrare în București pentru marile cartiere Berceni / Balta Albă, etc.  Cine-i nebun să se înfigă pe Splai până la Potcoava ?
Apropo, Tokyo / Japonia de ce nu-și demolează autostrăzile urbane ? Sau asiaticii  sunt mai tâmpiți ca europenii ?
Vai, să facem orașul pentru oameni.  Dar  specia aia care conduce autoturismele ce este ?  Specie de gândaci intergalactici ? Nu sunt tot oameni ?
Mă mir că nu susținem introducerea cailor cu trăsuri ca mijloc de transport ecologic !
Da, chiar așa, ce facem când se termină petrolul și toate autoturismele existente vor supraaglomera cimitirele de mașini ?
A calculat cineva ce se va întâmpla când  toate mașinile actuale  "trec" pe curent electric ? Avem destui electroni dirijați ca să încarce acumulatorii ? Zic și eu, n-am dat cu parul.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ByOnu

Penetrația asta de care se tot vorbește ( A 1 -  Podul Ciurel ) facilitează legătura auto A 1 cu  inelele !!!. Unii dintre voi ați uitat complet de inele!


De ce as intra pe inel la Ciurel sau la Grozavesti cand pot s-o tai linistit, FARA CONSTRANGERI, pe la Unirii?

Vai, să facem orașul pentru oameni.  Dar  specia aia care conduce autoturismele ce este ?  Specie de gândaci intergalactici ? Nu sunt tot oameni ?


Desigur ca-s oameni. Sunt oameni care opteaza pentru o modalitate de transport foarte ineficienta din punctul de vedere al spatiului fizic (o resursa foarte limitata in aglomerarile omenesti) si pentru multe zeci de ani inca, poluatoare. Si daca electrificam maine toate autoturismele, tot vom avea masini pe trotuare, pe spatiile verzi, congestii, samd. Poluarea si congestia sunt la fel de importante. Masina electrica nu rezolva problemele. Si da, daca opteaza pentru autoturismul personal, desi exista optiuni alternative, oamenii trebuie sa plateasca taxa pentru asta.

In mod ironic, toti suntem de acord ca Bucurestiul n-are spatii verzi, ca Bucurestiul e poluat, ca Bucurestiul este foarte galagios, ca Bucurestiul este congestionat, ca Bucurestiul n-are trotuare accesibile si practicabile, samd. Si totusi solutia pe care o < gasim > este sa investim si mai mult in infrastructura rutiera. Nu vede nimeni fisura masiva de logica?

De asemenea, vreau raspuns: e ok ca pasajele noi sunt blocate la orele de varf? Basarab, PPL, Bravu, etc.? Asta este viitorul pe care < voi > incercati sa-l construiti? Un Bucuresti al pasajelor si strazilor blocate? Asa au fost proiectate by-design? In afara de Basarab care a inchis inelul principal si cele de pe inelul median care erau intr-adevar necesare, realitatea dovedeste ca PPL, Bravu samd sunt niste erori triste si foarte scumpe care nu rezolva nimic.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

1)  Omul o va lua pe unde îi este mai ușor,  respectiv  pe inele  sau direct pe la Unirii. Totul depinde de << cât face >>.
2) Evident că autoturismul personal reprezintă soluția cea mai proastă. Să nu uită că NU sticla de 2 litri de Coca - Cola e ieftină,  cea de jumătate de litru e scumpă ! Numai că  nimeni nu e dispus să << ia taurul de coarne >>.  Din două motive, separat sau împreună:
a) Motive politice ( "să nu te pui rău cu electoratul" )
b) Incopetență managerială.
Uite vezi ? De aceea în anumite perioade istorice sunt bune dictaturile. Rezolvă unele probleme care altfel nu ar fi putut fi  rezolvate.
ByOnu wrote:
De asemenea, vreau raspuns: e ok ca pasajele noi sunt blocate la orele de varf? Basarab, PPL, Bravu, etc.?

Parțial fals, pasajele ca atare da, sunt blocate, dar celelalte direcții din intersecțiile respective rămân libere. Fără pasaj s-ar fi ambuteiat întreaga intersecție.
ByOnu wrote:
Asta este viitorul pe care < voi > incercati sa-l construiti? Un Bucuresti al pasajelor si strazilor blocate?

Iar ceilalți ce propun ? Nu propun nimic, mai e puțin și se fac 35 de ani de la Revoluție iar transportul în comun o duce din ce în ce mai greu,  fără trasee care să corespundă cerințelor, fără benzi dedicate, fără linii modernizate,  fără  blablabla.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului cris_m

Legat de taxele de centru/congestie/oxigen, ca tot vad periodic reamintita chestia asta, nu vor rezolva deloc problema la noi. Sa ne uitam doar ce a adus scumpirea carburantilor din acest an. Mai putine masini? Mie nu mi se pare. Doar mai multa nemultumiri - "vai ce s-a scumpit benzina/motorina, astia nu sunt sanatosi" bla bla. Si ce sa vezi, in loc sa se fi gandit la alte varianta de deplasare, fac ce fac si mai bine reduc din alte cheltuieli, doar-doar nu renunta la acest privilegiu al masinii personale. Asta inseamna sa ai un popor needucat si fudul.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Toate chestiile astea ca in alte parti s-au demolat autostrazi si pasaje le cunosc si nu este corect sa fie folosite ca argumente sa nu mai construim nimic. Aici nu este nici Londra, nici Paris, bucurestenii vor sa se construiasca, de aceea este copilareste sa militam sa nu se construiasca nimic, trebuie sa militam se construiasca cu cap; chiar si Nicusor a trambitat inca de pe vremea lui Oprescu ca trebuie sa se construiasca Timisoara in loc de Ciurel, deci nici macar Nicusor, printre aberatiile lui ca sa se demoleze Basarabul, Ciurelul, Buzesti si sa circulam in trasuri, nu a spus niciodata sa nu se mai construiasca nimic.
Teoria inelului presupune strapungeri, la noi strapungerile sunt prea departe unele de altele si supraaglomerate, soferii nu au alternative fiind obligati sa foloseasca o anumita strapungere iar daca pe aceea avem o perturbatie ca accident sau lucrari, atunci ies cozi foarte lungi.
Se poate face orice cu Splaiul, sa-l reduca la 2 benzi, sa-l reduca la 30km/h, sa puna limitatoare de viteza la fiecare 200m, chiar sa-l faca pietonal de la Grozavesti incolo, asta nu contrazice teoria strapungerii, chiar si cu Splaiul pietonal de la Grozavesti pana la Unirii, Strapungerea Ciurel - DNCB - A0 tot trebuie facuta pentru ca se degreveaza si se ofera o alternativa la cele doua strapungeri adiacente, Militari si Grivita, unind centura de inelele de la Virtutii si Grozavesti.

Sa acceptam ca Nicusor nu isi poate incalca cuvantul ca blocheaza Ciurel, foarte bine, orice strapungere este un castig si indeplineste teoria inel - strapungere, deci de ce nu face Timisoara asa cum a promis?
Apoi a spus ca face Giulesti dar apoi a spus ca o da sa o faca S6, deci de ce nu mai face Giulesti?
A spus ca o sa faca Ghencea, sa lasam tronsonul Brasov - Raul Doamnei unde a lucrat firma de casa pe care a promis ca o desfinteaza, daca ii plac licitatiile atunci de ce nu scoate la licitatie macar tronsonul  Raul Doamnei - Valea Oltului?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului mirceade

"Sau asiaticii  sunt mai tâmpiți ca europenii ?". Da, Asia e plină de exemple de orașe ratate, neprietenoase cu locuitorii ei.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului orex

shoppy wrote here:
Toate chestiile

Nu,”N&D”nu-i nici macar primar, daramite Primar General al unei capitale din UE!  Sa nu ne ascundem ”La Cufulici”!  🤣🤣 :bere:

 


Go to page:  1  ... 290 291 292 293 294 295 296
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Străpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 422181 posts in 5260 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use