Zona metropolitană BucureștiTotul despre BucureștiInfrastructura, utilitățile și serviciile publice din București

 

Topic: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere

807 posts, 164888 views
 
Go to page:  1  ... 52 53 54 55 56 57 58
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere Utilizator anonim 2

Actualul sistem banuiesc ca e handicapat de distrugerea buclelor inductive si de tot felul de prostii de gen lipsa licente soft, complicatii cu achizitia, piese de schimb rare, scumpe sau scoase din productie, poate chiar lipsa vreunui contract de mentenanta, ma rog, chestiile romanesti obisnuite.

 


Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere WT_fan06

A avut vreodata contract de mentenanță? (Întreb pe bune, nu la mișto.)

 


Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere cris_m

Mai mult ca sigur nu sau daca a avut a expirat si nu i-a pasat nimanui. De aceea nici nu functioneaza la nivel centralizat, ci doar local in cel mai bun caz.

 


Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere shoppy

Asta este o gogoasa sa-i fraiereasca cu smecheria matematicianului pe cei care nu si-au luat teapa prima data si care inca cred intr-o solutie miraculoasa, peste noapte si fara nici o restrictie.
Sa gestionezi ceva presupune ca din capul locului ai niste rezerve sau loc de manevra, la noi nu exista, nu poti gestiona ceva care este complet blocat, nu poti decat sa favorizezi pe unii in detrimentul altora, doar ca cei defavorizati nu vor sta sa se uite cum altii sunt favorizati si vor incerca sa se transforme si ei din defavorizati in favorizati(unii folosesc waze, altii isi folosesc cunostintele, daca favorizezi inelele atunci toti o sa mearga pe inele si o sa le blocheze, daca favorizezi radialele atunci toti o sa mearga pe radiale si o sa le blocheze), deci sistemul se saboteaza singur(oscilatii necontrolabile), ca un caine care-si alearga coada.

 


Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere andreiiul

WT_fan06 wrote here:
A avut vreodata contract de mentenanță? (Întreb pe bune, nu la mișto.)

A existat un contract de mentenanta cu UTI Traffic Managment (cei care l-au si implementat) pana prin 2017 ar pe care predecesoarea nu l-a mai prelungit (era un acord cadru)  si a preferat sa infiinteze compania municipala cu multi oameni de teren luati chiar de la UTI.
In acest moment sistemul nu pare sa fie chiar functional. Asta am testat-o personal pe Magheru si Balcescu. Inainte daca plecam de la Universitate si mergeam cu 70 (desi teoretic si spunea ca e sistemul e setat la 60) prindeam verde pana cel putin la Romana. Acum ma opres la George Enescu. Ori s-au schimbat timpii de verde, ori semafoarele nu mai sunt corelate.

 


Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere punmeister

Referitor la timpii de verde, am prins destule momente cand verdele la pietoni de exemplu la intersectia Dorobanti X Dacia a tinut cu indulgenta cam 5 secunde, dar cam rar. Ma gandesc ca poate sunt niste buguri in sistem.

 


Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere cris_m

Nu, e pur si simplu reglajul prost facut la nivel local. Nu poate fi vorba de utilizarea defectuoasa la nivel generalizat a unor programe de trafic definite anterior, atata vreme cat centrul de calcul este la pamant...

 


Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere cris_m

Semaforizarea "inteligenta" nu are surse UPS-uri functionale pentru a proteja automatele de trafic de eventuale fluctuatii de tensiune. Rezultatul: programul se blocheaza intr-o stare din care nu iese decat cu interventie locala...

In cazul de fata, la intersectia dintre bulevardul Nicolae Grigorescu si strada Constantin Brancusi, automatul s-a blocat pe rosu la masini in toate directiile, verde la pietoni pe o directie si ambele culori pe alta. Coloanele de masini nu spun cum erau, la un moment dat a venit echipajul de la politie sa dirijeze circulatia manual, iar intr-un final a venit cineva de la Administratia Strazilor sa reseteze automatul. Cu aceasta ocazie am aflat ca in weekend dispeceratul Administratiei Strazilor functioneaza doar in prima parte a zilei pentru ca doar schimbul 1 este platit....

In cazul in care mai sunt colegi care pun la indoiala investitiile propuse pentru semaforizare... Ele sunt absolut necesare, in acest moment totul functioneaza dintr-o pura inertie, mentenanta a fost si este varza, echipamentele sunt de enspe mii de feluri, multe dintre ele destul de vechi (15-20 de ani), iar cele mai noi nu sunt folosite la adevaratul lor potential.
20230121_134132.jpg (781.3 KB; downloaded 1849 times)
20230121_134144.jpg (923.37 KB; downloaded 1849 times)

 


Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere ByOnu

Conform ultimelor stiri, a inceput instalarea indicatoarelor specifice.

str coltei indicator nou restrictie tonaj.jpeg (255.23 KB; downloaded 1537 times)


Primăria Sectorului 4 a anunțat că de marți, 28 martie, autoturismele care depășesc 3,5 tone vor avea accesul interzis în Piața Unirii, în perimetrul delimitat de Bd. Mircea Vodă – Str. Sfânta Vineri – Calea Moșilor – Str. Colței – Str. Doamnei – Calea Victoriei – Bd. Națiunile Unite – Bd. Libertății – Bd.Regina Maria – Str. 11 Iunie – Bd. Mărășești.

https://buletin.de/bucuresti/masinile-de ... a-unirii
harta delimitare zona restrictie tonaj bucuresti.jpeg (117.17 KB; downloaded 1526 times)
cu exceptia stb.jpeg (146.16 KB; downloaded 1526 times)

 




Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere shoppy

Cred ca ii lasa sa parcheze in Constitutiei ca sa vada Casa Poporului, se poate corecta hata.

 


Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere cris_m

La intersectia bulevardului Camil Ressu cu strada Ilioara se monteaza in sfarsit semafor. De-a lungul timpului aici au fost numeroase accidentele in care au fost implicati pietoni...
20230418_183307.jpg (978.17 KB; downloaded 1191 times)

Tot in zona, un alt punct care ar avea urgent nevoie de semafor este intersectia dintre bulevardul Nicolae Grigorescu si strada Rotundă. In acest caz accidentele implica atat pietoni, cat si automobile, intersectia fiind imediat dupa o curba fara prea multa vizibilitate (asa e cand lasi toti incompetentii sa planteze copaci unul langa altul pe mijlocul bulevardului).

 


Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere ByOnu

Siguranță în trafic! Peste 150 (!!!) de treceri de pietoni suprailuminate, în Sectorul 6

343730952_755081183016532_3325627597149396096_n.jpg (84.74 KB; downloaded 1088 times)

343857269_1293122064617438_4675388192501870748_n.jpg (72.81 KB; downloaded 1088 times)

343730930_1903068056745054_510522405552084432_n.jpg (99.52 KB; downloaded 1088 times)

343731286_210935685007261_2808918748185359733_n.jpg (63.19 KB; downloaded 1088 times)

343758625_964321691230430_1393447596777143256_n.jpg (96.09 KB; downloaded 1088 times)

WhatsApp-Image-2022-12-07-at-14.11.08-980x735.jpeg (119.88 KB; downloaded 1088 times)


Trecerile de pietoni suprailuminate au salvat vieți. Fiind vizibile noaptea ca ziua, chiar accentuate vizual, ele au permis șoferilor să-i observe din timp pe pietonii care traversează. Anul trecut, am amenajat 78, iar polițiștii de la Brigada Rutieră ne-au anunțat că accidentele au scăzut foarte mult în Sectorul 6. Tocmai de aceea mergem mai departe cu proiectul. Alte 73 de astfel de „zebre” vor fi amenajate pe 36 de străzi.

Trecerile de pietoni aflate pe străzile și bulevardele administrate de Primăria Sectorului 6 au trecut anul trecut printr-un amplu proces de reamenajare. Unele au fost suprailuminate cu 2-4 proiectoare cu led. Altele au fost supraînălțate, pentru a-i obliga pe șoferi să încetinească. Foarte multe altele au fost retrasate, iar în preajma lor au fost montați stâlpișori, pentru ca vizibilitatea să nu mai fie blocată de mașinile oprite/staționate neregulamentar.

În Sectorul 6, sunt cele mai multe treceri de pietoni suprailuminate din tot Bucureștiul. Pe lângă cele 78 de treceri suprailuminate, amenajate anul trecut, anul acesta am propus Comisiei Tehnice de Circulație și Brigăzii Rutiere avizarea suprailuminării a altor 73 de treceri de pietoni, de pe 36 de străzi. Iată lista lor!

Strada Moinești nr. 4 – o trecere;
Strada Moinești nr. 54 – o trecere;
Strada Valea Oltului nr. 197 – o trecere;
Strada Valea Oltului nr. 27 – o trecere;
Drumul Taberei nr. 90 – două treceri;
Drumul Taberei nr. 38A – două treceri;
Strada Apusului nr. 71 – două treceri;
Strada Apusului cu Strada Ghirlandei – trei treceri;
Bd. Constructorilor nr. 15 – trei treceri;
Calea Plevnei nr. 145 – două treceri;
Calea Plevnei nr. 178 – două treceri;
Șos. Cotroceni nr. 16 – două treceri;
Strada Valea Cascadelor cu Bd. Timișoara – două treceri;
Strada Valea Cascadelor nr. 21 – două treceri;
Strada Valea Cascadelor cu Strada Liniei – două treceri;
Strada Valea Cascadelor nr. 22 – două treceri;
Strada Valea Cascadelor nr. 9 – două treceri;
Strada Preciziei nr. 4 – o trecere;
Bd. Uverturii cu Strada Dealul Țugulea – patru treceri;
Bd. Uverturii cu Strada Dreptății – patru treceri;
Strada Dezrobirii nr. 41 – două treceri;
Bd. Iuliu Maniu nr. 6D – două treceri;
Bd. Iuliu Maniu nr. 191 – două treceri;
Bd. Timișoara nr. 27 – două treceri;
Strada Dâmboviței nr. 17 – o trecere;
Calea Giulești cu Strada Boișoara – cinci treceri;
Calea Giulești nr. 12 – două treceri;
Calea Giulești 48 -o trecere;
Strada Orșova cu Strada Dreptății – două treceri;
Strada Orșova cu Strada Cetatea de Baltă – trei treceri;
Drumul Sării nr. 22 – o trecere;
Splaiul Independenței nr. 206 – o trecere;
Splaiul Independenței nr. 207 – o trecere;
Drumul Valea Doftanei nr. 51 – două treceri;
Strada Cetatea de Baltă cu Strada Roșia Montană – patru treceri;
Strada Dealul Țugulea nr. 35 – o trecere.
Suprailuminarea constă în montarea a 2-4 proiectoare cu led deasupra trecerii, pe un stâlp în formă de L întors. În zonele, unde nu există astfel de stâlpi, se vor atașa niște console pe stâlpii de electricitate existenți, iar pe acestea se pun proiectoarele.

În total, până la sfârșitul lunii august, vom avea 151 de astfel de „zebre” moderne și sigure.

Lista celor 78 de treceri suprailuminate, implementate anul trecut, o găsiți aici mai jos.

Strada Sibiu x Bulevardul 1 Mai – 3 treceri;
Bulevardul 1 Mai x Strada Constantin Titel Petrescu – 3 treceri;
Bulevardul Constructorilor x Strada Mehadia x Strada George Vâlsan – 1 trecere;
Bulevardul Uverturii x Strada Ajustorului – 2 treceri;
Strada Ceahlăul x Strada Zboina Neagră – 4 treceri;
Drumul Taberei nr. 115 – 2 treceri;
Strada Ghirlandei nr. 50 – 1 trecere;
Strada Romancierilor nr. 5 – 1 trecere;
Strada Valea Oltului x Strada Valea Doftanei – 2 treceri;
Strada Fabricii x Calea Apeductului – 3 treceri;
Calea Giulești x Strada Răsadniței – 4 treceri;
Strada Valea Argeșului nr. 18 – 1 trecere;
Strada Moinești nr. 10 – 1 trecere;
Strada Lujerului x Strada Liniei – 2 treceri;
Bulevardul Iuliu Maniu nr. 13 (Școala de muzică) – 2 treceri;
Strada Dreptății x Strada Roșia Montană – 2 treceri;
Splaiul Independenței nr. 319 (stația de metrou Petrache Poenaru) – 2 treceri;
Drumul Săbăreni x Strada Chitila Triaj – 3 treceri;
Strada Mărgelelor x Strada Schiorilor – 3 treceri;
Bulevardul Timișoara nr. 89-91 (NeoFort Residence) – 2 treceri;
21. Bd. 1 Mai x Strada Vladeasa – 1 trecere pentru pietoni
22. Bd. Iuliu Maniu nr. 19 – 2 treceri
23. Dr. Taberei, nr. 28 (trecere Dream) – 2 treceri
24. Dr. Taberei, nr. 128 (trecere Chilia Veche) – 2 treceri
25. Dr. Taberei, nr.58 (trecere Poiana Muntelui) – 2 treceri
26. Dr. Taberei x Strada Pravat (piata Moghioros) – 2 treceri
27. Str. Valea Oltului, nr. 93-107 (Lidl) – 1 trecere
28. Bd. Contructorilor x Strada Rusetu – 3 treceri
29. Bd. Iuliu Maniu nr. 111 – 2 treceri
30. Calea Giulesti nr. 14 (Opera Comica) – 2 treceri
31. Calea Giulesti x Str. Copsa Mica – 4 treceri
32. Bd. Regiei, nr. 6 – 1 trecere
33. Bd. Uverturii x Str. Cetatea de Balta – 2 treceri
34. Str. Pascal Cristian x Str. Alizeului x Str. George Mihai Zamfirescu – 3 treceri
35. Str. Serg. Stefan Crisan – 1 trecere
36. Str. Dezrobirii, nr. 30 – 4 treceri


Surse combinate: https://facebook.com/ciprian.ciucu si https://primarie6.ro/viata-are-prioritat ... -marcate


Treceri de pietoni supraînălțate executate

WhatsApp-Image-2022-12-07-at-14.11.19.jpeg (149.99 KB; downloaded 1088 times)

WhatsApp-Image-2022-12-07-at-14.11.19-1-980x735.jpeg (111.46 KB; downloaded 1088 times)


Aleea Callatis x Al. Potaisa – 1 trecere;
Str. Azurului nr. 3 – 1 trecere;
Str. Centurii nr. 9 – 1 trecere;
Str. Hanul Ancuței nr. 4 – 1 trecere;
Aleea Lunca Cernei nr. 6A – 1 trecere;
Str. Mihaela Ruxandra Marcu nr. 3 – 1 trecere;
Str. Valea lui Mihai nr. 5 – 1 trecere;
Dr. Taberei nr. 54 (Al. Poiana Muntelui) – 1 trecere;
Str. Cernișoara nr. 34 – 1 trecere;
Str. Cernișoara nr. 43 – 1 trecere;
Str. Cernișoara nr. 49 – 1 trecere;
Str. Răsăritului nr. 3 – 1 trecere;
Str. Răsăritului nr. 4 – 1 trecere;
Str. Mehadia nr. 16 – 1 trecere;
Str. Leaota nr. 14 – 1 trecere;
Str. Ghirlandei nr. 5 – 1 trecere;
Str. Valea Lungă nr. 7 – 1 trecere;
Str. Serg. Constantin Apostol nr. 2-4 – 1 trecere;
Str. Pașcani nr. 4A – 1 trecere;
Str. Pașcani x Str. Cetatea Histria – 2 treceri;
Aleea Valea Prahovei nr. 1 – 1 trecere.
Bd. 1 Mai x Strada Vladeasa – 1 trecere pentru pietoni;
Bd. Iuliu Maniu nr. 19 – 2 treceri pentru pietoni;
Drumul Taberei, nr. 28 (trecere Dream) – 2 treceri pentru pietoni;
Drumul Taberei, nr. 128 (trecere Chilia Veche) – 2 treceri pentru pietoni;
Drumul Taberei, nr.58 (trecere Poiana Muntelui) – 2 treceri pentru pietoni;
Drumul Taberei x Strada Pravat (piata Moghioros) – 2 treceri pentru pietoni;
Str. Valea Oltului, nr. 93-107 (Lidl) – 1 trecere pentru pietoni;
Bd. Contructorilor x Strada Rusetu – 3 treceri pentru pietoni;
Bd. Iuliu Maniu nr. 111 – 2 treceri pentru pietoni;
Calea Giulesti nr. 14 (Opera Comica) – 2 treceri pentru pietoni;
Calea Giulesti x Str. Copsa Mica – 2 treceri pentru pietoni;
Bd. Regiei, nr. 6- 1 trecere pentru pietoni;
Bd. Uverturii x Str. Cetatea de Balta – 1 trecere pentru pietoni;
Str.Pascal Cristian x Str. Alizeului x Str. George Mihai Zamfirescu – 3 treceri pentru pietoni;
Str. Serg. Stefan Crisan – 1 trecere pentru pietoni;
Str. Dezrobirii, nr. 30 – 4 treceri pentru pietoni;
Str. Dreptății x Str. Roșia Montană – intersecție supraînălțată;
Str. Cetatea de Baltă x Str. Roșia Montană – intersecție supraînălțată;
Str. Cetatea de Baltă x Str. Elevului – intersecție supraînălțată;    
Str. Dealul Țugulea nr. 35 – 1 trecere;
Alee fără denumire – Parc Constantin Brâncuși – 2 treceri.

 


Go to page:  1  ... 52 53 54 55 56 57 58
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București  • 
Choose destination

Since our 2305 forum members have written 422817 posts in 5267 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use