Topic: Zona Metropolitană Brașov - transport public integrat
115 posts, 43008 views
📖 Pagination options
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
SC RATBV SA - Zona Metropolitană
Andrei Andraș
Tot de luni, 2 august, traseul liniei 510 va fi prelungit în interiorul satului Hărman.
510: BRAȘOV (Triaj) - HĂRMAN (Troiță Avram Iancu) - lungime traseu dus-întors: 15,5 km
Orar -> https://www.ratbv.ro/afisaje/510-dus.html
Preț bilet: 3,5 lei
Tot de luni, 2 august, traseul liniei 510 va fi prelungit în interiorul satului Hărman.
510: BRAȘOV (Triaj) - HĂRMAN (Troiță Avram Iancu) - lungime traseu dus-întors: 15,5 km
Orar -> https://www.ratbv.ro/afisaje/510-dus.html
Preț bilet: 3,5 lei
510.jpg (147.57 KB; downloaded 3742 times)
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
SC RATBV SA - Zona Metropolitană
Andrei Andraș
De luni, 13 septembrie:
131: BRAȘOV (Stadionul Municipal) - RÂȘNOV (Romacril) - lungime traseu dus-întors: 32,5 km
Orar -> https://www.ratbv.ro/afisaje/131-dus.html
Preț bilet: 5 lei
De luni, 13 septembrie:
131: BRAȘOV (Stadionul Municipal) - RÂȘNOV (Romacril) - lungime traseu dus-întors: 32,5 km
Orar -> https://www.ratbv.ro/afisaje/131-dus.html
Preț bilet: 5 lei
131.jpg (199.42 KB; downloaded 3510 times)
- ALEXCFRBV
-
Posted:
-
Re: SC RATBV SA - Zona Metropolitană
ALEXCFRBV
De pe 13 Septembrie 2021 intra in circulatie si linia 810 Roman--Predeal.
De pe 13 Septembrie 2021 intra in circulatie si linia 810 Roman--Predeal.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
SC RATBV SA - Zona Metropolitană
Andrei Andraș
Într-adevăr.
810: BRAȘOV (Roman) - PREDEAL - lungime traseu dus-întors: 51 km
Orar -> https://www.ratbv.ro/afisaje/810-dus.html
Preț bilet: 9 lei
Într-adevăr.
810: BRAȘOV (Roman) - PREDEAL - lungime traseu dus-întors: 51 km
Orar -> https://www.ratbv.ro/afisaje/810-dus.html
Preț bilet: 9 lei
810.jpg (278.51 KB; downloaded 3407 times)
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: SC RATBV SA - Zona Metropolitană
Andrei98
Foarte bun mod de a face ca autobuzele sa mearga goale in cele 2 curse.
Foarte bun mod de a face ca autobuzele sa mearga goale in cele 2 curse.
- Robert24
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
SC RATBV SA - Zona Metropolitană
Andrei Andraș
Nu știu ce legătură are RATBV când orarul, traseul, tarifele, facilitățile acordate etc. sunt stabilite de primării și adoptate de Asociația Metropolitană. RATBV vine doar cu autobuzele și șoferii și execută cele menționate anterior.
Revenind la linia de Predeal, cred că își dă toată lumea seama că trenul este mai rentabil. Asta este probabil singura linie care pierde în fața trenului. Putea să aibă frecvență de 60 de minute că tot la tren mergea lumea. Doar văd acum cât de "pline" sunt autobuzele lui Codreanu care au o frecvență mai bună decât RATBV.
Nu știu ce legătură are RATBV când orarul, traseul, tarifele, facilitățile acordate etc. sunt stabilite de primării și adoptate de Asociația Metropolitană. RATBV vine doar cu autobuzele și șoferii și execută cele menționate anterior.
Revenind la linia de Predeal, cred că își dă toată lumea seama că trenul este mai rentabil. Asta este probabil singura linie care pierde în fața trenului. Putea să aibă frecvență de 60 de minute că tot la tren mergea lumea. Doar văd acum cât de "pline" sunt autobuzele lui Codreanu care au o frecvență mai bună decât RATBV.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: SC RATBV SA - Zona Metropolitană
cris_m
Normal ca e mai rentabil cu trenul, daca prinzi in weekend coloana de la Timis, ai pus-o.
Normal ca e mai rentabil cu trenul, daca prinzi in weekend coloana de la Timis, ai pus-o.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: SC RATBV SA - Zona Metropolitană
WT_fan06
Nu e vorba doar de trafic sau de timp, ci și de preț. E aproximativ de 2 ori mai ieftin un tren regional, în funcție de operator. Desigur, vorbim de cei care ar merge de la / până la Predeal.
Așadar, îmi este greu să îmi dau seama cine anume ar folosi autobuzul pentru a ajunge în Predeal... sau de ce s-ar cheltui resurse pentru așa ceva...
Nu e vorba doar de trafic sau de timp, ci și de preț. E aproximativ de 2 ori mai ieftin un tren regional, în funcție de operator. Desigur, vorbim de cei care ar merge de la / până la Predeal.
Așadar, îmi este greu să îmi dau seama cine anume ar folosi autobuzul pentru a ajunge în Predeal... sau de ce s-ar cheltui resurse pentru așa ceva...
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
SC RATBV SA - Zona Metropolitană
Andrei Andraș
Cică autobuzul ar fi pentru elevii care studiază la liceul din Predeal și care probabil locuiesc în Timișuri. De asta și orarul ciudățel. Doar că pentru asta mi s-ar fi părut normal să-și cumpere Primăria Predeal un microbuz cu care să aducă copiii la liceu.
Cică autobuzul ar fi pentru elevii care studiază la liceul din Predeal și care probabil locuiesc în Timișuri. De asta și orarul ciudățel. Doar că pentru asta mi s-ar fi părut normal să-și cumpere Primăria Predeal un microbuz cu care să aducă copiii la liceu.
- SPA29
-
Posted:
-
Re: SC RATBV SA - Zona Metropolitană
SPA29
Mai ieftin "inchiriatul" sub forma de traseu metropolitan, pe termen scurt, probabil. Vedem la prima vacanta daca va circula si atunci.
Mai ieftin "inchiriatul" sub forma de traseu metropolitan, pe termen scurt, probabil. Vedem la prima vacanta daca va circula si atunci.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
SC RATBV SA - Zona Metropolitană
Andrei Andraș
Atâta timp cât Primăria Predeal plătește cursele, poate circula autobuzul oricând și oricum.
Atâta timp cât Primăria Predeal plătește cursele, poate circula autobuzul oricând și oricum.
- Costin
-
Posted:
-
Re: SC RATBV SA - Zona Metropolitană
Costin
Mesajul original a fost raportat ca biletul e acum 6 lei. Insa trebuie sa inteleg cum stam: A fost 9 lei si a fost modificat ulterior, sau a fost 6 lei dintotdeauna si e o greseala de redactare?
La mesaj s-a raspuns deja, deci mesajul original nu se modifica, conform regulamentului.
Mesajul original a fost raportat ca biletul e acum 6 lei. Insa trebuie sa inteleg cum stam: A fost 9 lei si a fost modificat ulterior, sau a fost 6 lei dintotdeauna si e o greseala de redactare?
La mesaj s-a raspuns deja, deci mesajul original nu se modifica, conform regulamentului.
📖 Pagination options