Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)

546 posts, 177862 views
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 39
 
 

📖 Pagination options
Re: Despre DN 1 Serban

Sambata erau la pasajul de la Aleea Privighetorilor, pe sensul de iesire si saptamana trecuta la Liceul Francez, tot pentru iesire. In ambele cazuri cu radarele acelea noi.

 


Re: Despre DN 1 ipandrei

Incep lucrarile de montare a separatoarelor de sens.

http://www.b365.ro/traficul-rutier-rest...50050.html

De asemenea, si in dimineata asta stateau in zona la radar.

 


Re: Despre DN 1 Nightwolf

Bun... a trecut o săptămână în care am mai adăugat trei cruci în Bucureşti. Din astea 3, 2 au fost în nişte locuri care deja devin obscen de repetitive -- DN1 - Ikea şi Pasajul Unirii.

Luni au început să se mişte. Dar cu ce preţ? Cu ce preţ? Rămâne de văzut şi când va fi lucrarea gata...

 


Re: Despre DN 1 zapacitu

In Pasajul Unirii, pe sensul N>S sunt niste hartoape pe care daca incerci sa te ocolesti, garantat trosnesti parapetii... Bine, ca pot fi pe langa complet fata de ce s-a intamplat - asta e alta poveste. CRED ca si starea caii de rulare are totusi o vina.

 


Re: Despre DN 1 andrei11

Eu cred ca cei 110 km / h  sunt de vina. Cel mai misto e cand prind cate unul pe prima banda cu 50, ma pun si eu pe banda 2 cu 50 si sa vezi tot pasajul numai claxoane. Cand iesim in paralel din pasaj numai carne si spune la gura lor.
Va spun eu sigur ca prin pasaj - cand e gol - se circula cu 110.
Folosesc pasajul de multe ori.

 


Re: Despre DN 1 zapacitu

Just. Radare la fiecare pasaj? :)

PS - Promit ca nu mai fac offtopic!

 


Re: Despre DN 1 shoppy

Pai prin pasaj spre PPL limitarea e la 70, sau cel putin eu asa inteleg din semne.
Si eu nu recomand sa faci demonstratii dinastea, unii si-au luat si bataie pentru asa ceva.  
Apropo de cruci si cum ar trebui sa fie cu radarele pe DN1, tocmai am avut dovada ca sistemul actual de pe alte drumuri nu functioneaza si este total gresit.

Am venit dinspre Sibiu pe Valea Oltului si in zona Dealul Negru, adica intre Valcea si Pitesti, am numarat numai putin de 6 echipaje, practic pe un drum de 60km era radar la fiecare 10km; si se foloseau toate trucurile posibile, pistolar civil in statia de autobuz, masina nemarcata, echipaj pus la 100m de semnul de intrare/iesire localitate dupa curba, dupa tufisuri, in curtile oamenilor, in curte la politia locala, intre echipajele de politie locala, orice numai sa te prinda. Si rezultatul?, se mergea tot tare, smucit, nervos, si ca dovada suprema s-au busit unii chiar la 5min in fata mea, culmea la 2 curbe mai incolo dupa ce au trecut de un echipaj.
Pai daca cu 5 echipaje care dau amenzi la foc continuu tu nu esti in stare sa controlezi situatia atunci ce mai vrei? 7 echipaje? 10? E clar ca nu faci bine, solutia e proasta, trebuie schimbata.
(Chiar solutia asta am vazut-o si pe DN1 la liceul francez, 3 benzi pe sens, limitare 50km/h, si echipajul nu langa semn ca sa-l vezi si sa te calmezi, ci hop dupa curba ca sa-ti dea amenda.)

Si mai e ceva, practic cei de prindeau sa mearga in coloana pai nu observau decat 1-2 si oricum nu ii lua ca cel mult il lua pe primul din coloana, asa ca majoritatea nici macar nu au inteles ce desfasurare de forte era si pentru ei mesajul a fost pierdut. Eu cred ca decat sa se ascunda si sa vaneze sa dea amenzi cu orice pret ei erau mult mai castigati, adica prin prizma cresterii sigurantei rutiere ca doar asta ne dorim, daca punea cate un echipaj in fiecare localitate in locul cel mai vizibil sau la trecerea de pietoni, asa era clar pentru toata lumea ca politia e iesita in forta si trebuie sa se calmeze, si s-ar fi calmat, ca daca vede 3 echipaje clar se calmeaza oricine.

(Lafel si modul de dare a amenzilor care rezulta din toata vanatoarea asta este gresit, bine, se respecta litera legii dar parca nu e normal, la mine toti colegii sunt amendati cu 50km/h in zona de 30km/h, sau cu 65km/h in zona de 50km/h, sau cu 70km/h in zona de 50km/h cu 2 benzi pe sens(aberatia totala pe Pitesti - Sibiu, semn de viteza minima 30km/h pe banda 2 si limitare 50km/h, deci sa depasesti tirul de pe banda 1 mergand fix intre 30 si 50 pe banda 2 pe serpentine si evident cu politia de fata, si te mai miri ca se buseste lumea); si toate amenzile astea la oameni cu Dacii si Renault-uri, si inmatriculate in judete la sute de km de locul amenzii. Pai astia sunt pericolele care trebuiesc starpite? Pai daca ala conduce de 300km si tu il prinzi cu 20km/h peste, pai e clar ca ala de 4-5 ore chiar s-a chinuit sa tina cont de lege, ca doar nu a depasit cu 50km/h peste timp de 300km si norocul lui ca dupaia l-ai prins tu cu doar 20km/k peste si ii dai 3 puncte si 200ron amenda; pai ce reactie crezi ca o sa aiba respectivul? Crezi cumva ca ai eliminat un pericol si ai sporit siguranta rutiera?, sau ca respectivul o sa devina un pachet de draci si o sa stea si mai atent la waze si la statie si la detector si la tufisuri, si la orice numai la drum nu, totul in detrimentul sigurantei rutiere? Mai bine te faci vizibil, si daca opresti si nu e problema la acte atunci dai si tu doar un avertisment, explici ca sunt treceri de pietoni, copii care ies de la scoala, oameni, animale, si vede si omul ca are cu cine sa se inteleaga, nu ca e care pe care.)

 


  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Despre DN 1 ClaudiuL

Inteleg ca am vrea ca Politia sa-si faca treaba dar sa nu ne amendeze. Parca nu e bine. Intr-adevar nu inteleg ce cauta la Scoala Franceza. Au fost accidente acolo ? Sa tempereze acolo unde au fost accidente grave sau unde sunt conditii pentru accidente. Reiau propunerea cu patrularea. Sau e economie de combustibil ?

Da RM Valcea - Pitesti sunt radare in punctele negre si unde sunt restrictii de 30km/ora. Multi se protejeaza cu statii si poate de aceia a evoluat si camuflarea. Nu am vazut niciodata sa  amendeze soferi de tiruri.

 


Re: Despre DN 1 andrei11

Vedeti ca aici e vorba despre DN 1. Asa, in general, la Siguranta rutiera

 


Re: Despre DN 1 shoppy

Da, practic Pitesti - Valcea este un punct negru de la cap la coada, tot asa o sa ajunga si DN1 Bucuresti - Ploiesti.

Despre DN1, este vorba de modul prost in care politia rutiera incearca(sau este obligata) sa trateze punctele negre, mod care vad ca se aplica si pe DN1, adica nu faci nimic proactiv si dupa ce apare punctul negru trebuie sa dai x amenzi si ai rezolvat problema, asa ca hai cum sa dam x amenzi cat mai repede posibil, deci simplu, se duc unde e cea mai aberanta restrictie si ascund radarul cat mai bine, drept dovada, accidentele au tot fost la Ikea/aeroport Baneasa unde e restrictie de 70 si ei au pus radarul la liceul francez unde e restrictie de 50 la drum de 3 benzi(o restrictie aberanta ca acelasi drum e restrictionat la 60 si 70 mult mai spre centrul orasului), ca apoi sa-l mai ascunda si dupa curba ca sa dea cat mai repede niste amenzi.
Deci, dupa cum s-a demonstrat prin alte parti, solutia asta nu functioneaza, trebuie abandonata si sa ne gandim la altceva.

 


Re: Despre DN 1 andrei11

Solutia buna sunt radarele fixe si schimbata legislatia pentru amenda electronica. Pentru proprietarul masinii. Sunt convins ca in 2 - 3 luni d ela implementare tot sistemul o sa-si scoata banii.
A, camerele / amenzile  electronice inclusiv pentru trecut pe rosu, depasiri pe linia de tramvai, blablabla.
Si pentru ca suntem la DN 1 si ajung si eu la aeroport destul de des :
a) Nu inteleg de ce la Liceul Francez sunt 50 km / h.
b) Nu prea vin din oras spre aeroport pe acolo.
Mai mult prin Colentina / DNCB / comuna Tunari / Otopeni / blablabla. E cu mai putina bataie de cap.

 


Re: Despre DN 1 TibiV

La Liceul Francez inteleg ca la inceputul si sfarsitul orelor este maxima agitatie, multe masini care aduc copii, ii lasa in strada si tasnesc repede inapoi in trafic sa ajunga si parintii la servici. Eu nu am trecut acolo la asemnea ore imposibile... Oricum, tot e cam aberanta limitarea, copii nu traverseaza DN1....

Camerele / amenzile electronice inclusiv pentru trecut pe rosu, depasiri pe linia de tramvai (eventual blablabla...:)  ) nu inteleg de ce mai asteapta?
Daca cascadorii aia care ocolesc fiecare refugiu de tramvai pe linia tramvaiului si cei care opresc la rosu 2 secunde si pe urma pleaca linistiti ca la verde vor primi in ficare zi cate o "felicitare", in doua-trei luni traficul ar deveni mai civilizat si mai predictibil.
Si probabil mai putin sangeros...

 


Re: Despre DN 1 Serba

TibiV wrote:
Camerele / amenzile electronice inclusiv pentru trecut pe rosu, depasiri pe linia de tramvai (eventual blablabla...:)  ) nu inteleg de ce mai asteapta?

Pentru ca nu poti incerca "o intelegere" cu o camera, nu o poti ameninta "ca dai un telefon" si nici nu o poti intimida cu vreo legitimatie...

 


Re: Despre DN 1 alex230ro

TibiV wrote:
La Liceul Francez inteleg ca la inceputul si sfarsitul orelor este maxima agitatie, multe masini care aduc copii, ii lasa in strada si tasnesc repede inapoi in trafic sa ajunga si parintii la servici...

Nu am vazut asa ceva. Acolo e aberanta limitarea de 50. Altfel singura treaba care s-a facut a fost suplimentarea nr de radare in zona. Lucru care nu va dura la nesfarsit. Parapetii probabil ca vor apare peste inca cativa ani, la fel si o solutie pentru iesirea catre centura directia Constanta/Pitesti cum vii dinspre Bucuresti, la care am descoperit ca e mai usor sa întorci pe sensul dinspre Ploiesti si sa intri din directia Ploiesti Bucuresti pe centura. (mai ales pentru directia Constanta)

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 39
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421845 posts in 5255 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use