Transportul în lumeEuropaGermania / DeutschlandTrenuri în Germania

 

Topic: Prezentarea ramelor electrice ale grupului DB

22 posts, 8436 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Prezentarea ramelor electrice ale grupului DB Robert24

Clasa 401 (ICE 1)




- Fabricant: AEG, ABB, Henschel, Krauss-Maffei, Krupp, Siemens
- Perioada in care s-a fabricat: 1989 - 1993
- Nr. de unitati produse: 60 garnituri: Tz 101-120; 151-190  / 59 in uz
(informatii detaliate despre compunere: http://www.lokreport.de/ice/ICE-1.pdf)
- Compunere: 2 locomotive + 14 vagoane (initial) / 12 vagoane (dupa modernizare) <LBBBBBBBRSAAAL> ; L=locomotiva, A=clasa1, B=clasa2, R=vagon restaurant, S=vagon serviciu
- Lungime garnitura: 410,72m (14 vagoane)
- Sistem electric: 15kV 16.67Hz AC
- Viteza maxima: 280km/h
- Putere maxima: 2 x 4800 kW (2 x 6437 CP)
- Forta de tractiune: 400 kN
- Intre 2005 si 2008 toate garniturile au fost modernizate
- Garniturile 162 - 171 pot circula si in Austria; garniturile 172 - 190 pot circula si in Elvetia
- Garnitura 151 a fost implicata in 1998 in dezastrul de la Eschede
- Se are in vedere scoaterea din uz a acestor garnituri in jurul anului 2020

186
401 586 FRA nov13.jpg (186.86 KB; downloaded 5114 times)

 


Re: Prezentarea ramelor electrice ale grupului DB Robert24

Clasa 402 (ICE 2) - "Halb-ICE"




- Fabricant: Siemens, Adtranz
- Perioada in care s-a fabricat: 1995 - 1997
- Nr. de unitati produse: 44 garnituri: Tz 201-244
(informatii detaliate despre compuneri: http://www.lokreport.de/ice/ICE-2.pdf)
- Compunere: 1 locomotiva + 6 vagoane intermediare + 1 vagon cu post de conducere - <LAARBBBB>
- Lungime garnitura: 205,4m
- Sistem electric: 15kV 16.67Hz AC
- Viteza maxima: 280km/h
- Putere maxima: 4800 kW (6437 CP)
- Forta de tractiune: 200 kN
- Intre octombrie 2010 si august 2013 toate garniturile au fost modernizate
- Sunt folosite pe rute cu cerere mai mica sau pe rute unde un tren trebuie "spart in doua".
- Se are in vedere scoaterea din uz a acestor garnituri in jurul anului 2025

Imagine de pe wikipedia:


 


Re: Prezentarea ramelor electrice ale grupului DB Robert24

Clasa 403 (ICE 3)




- Fabricant: Siemens / Bombardier
- Perioada in care s-a fabricat: incepand cu 1997
- Nr. de unitati produse: 50 garnituri: Tz 301-337; 351-363
(informatii detaliate despre compuneri: http://www.lokreport.de/ice/ICE-3.pdf)
- Compunere: EMU 8 vagoane - <AABRBBBB>
- Formula axelor: Bo'Bo'+2'2'+Bo'Bo'+2'2'+2'2'+Bo'Bo'+2'2'+Bo'Bo'
- Lungime garnitura: 200,32m
- Sistem electric: 15kV 16.67Hz AC
- Viteza maxima: 330km/h - cele mai rapide trenuri din Germania
- Putere maxima: 8000 kW (10728 CP)
- Forta de tractiune: 300 kN
- Intre 2005 si 2008 toate garniturile au fost modernizate

Tz 353
403 053 FRA Nov13.jpg (307.54 KB; downloaded 5113 times)

 


Re: Prezentarea ramelor electrice ale grupului DB Robert24

Clasa 406 (ICE 3M / ICE 3MF) - M: multisystem




- Fabricant: Siemens / Bombardier
- Perioada in care s-a fabricat: incepand cu 1997
- Nr. de unitati produse:
    - ICE 3M: 11 garnituri: in intervalul Tz 4601-4604; 4607; 4610; 4611; 4651-4654 - NS (pentru operare catre Belgia si Olanda, din care 4 garnituri operate de NS)
    - ICE 3MF: 6 garnituri: Tz 4680-4685 (pentru operare catre Franta)
(informatii detaliate despre compuneri: http://www.lokreport.de/ice/ICE-3.pdf)
- Compunere: EMU 8 vagoane - <AABRBBBB>
- Formula axelor: Bo'Bo'+2'2'+Bo'Bo'+2'2'+2'2'+Bo'Bo'+2'2'+Bo'Bo'
- Lungime garnitura: 200,32m
- Sistem electric: 15kV 16.67Hz AC / 25kV 50Hz AC (3MF) / 1.5kV DC / 3kV DC
- Viteza maxima: 330km/h (operare AC) / 220km/h (operare DC)
- Putere maxima: 8000 kW (10728 CP)
- Forta de tractiune: 300 kN

Tz 4601
406 001 FRA nov13.jpg (253.96 KB; downloaded 5112 times)

 


Re: Prezentarea ramelor electrice ale grupului DB Robert24

Clasa 407 (Noul ICE 3 - Velaro D)




- Fabricant: Siemens
- Perioada in care s-a fabricat: incepand cu 2009
- Nr. de unitati:  s-au comandat 16 garnituri - Tz 4701-4716 ?
- Compunere: EMU 8 vagoane - <AAXBBBBB> ; X = clasa 1 + bistro
- Formula axelor: Bo'Bo'+2'2'+Bo'Bo'+2'2'+2'2'+Bo'Bo'+2'2'+Bo'Bo'
- Lungime garnitura: 200,72m
- Sistem electric: 15kV 16.67Hz AC / 25kV 50Hz AC / 1.5kV DC / 3kV DC
- Viteza maxima: 320km/h (operare AC) / 220km/h (operare DC)
- Putere maxima: 8000 kW (10728 CP) / 4200 KW in sistem DC
- Forta de tractiune: 300 kN
- Estimare circulatie cu calatori: toamna 2013
- Date tehnice in limba germana: http://www.siemens.com/press/pool/de/ev...o-d_de.pdf

In Hanovra la teste:
velaro.jpg (290.96 KB; downloaded 5176 times)

 


Re: Prezentarea ramelor electrice ale grupului DB Robert24

Clasa 410 (ICE V - „V“=Versuch / ICExperimental)




- Fabricant: Siemens, Krauss-Maffei, Krupp, Thyssen-Henschel, AEG, BBC
- Perioada in care s-a fabricat: 1985 - 1988
- Nr. de unitati produse: 1 garnitura experimentala
- Compunere: 2 locomotive + 3 vagoane
- Lungime garnitura: aprox.114m
- Sistem electric: 15kV 16.67Hz AC
- Viteza maxima: 350km/h
- Putere maxima: 2 x 4200 kW (2 x 5632 CP)
- Forta de tractiune: 2 x 135 kN
- La 1 mai 1988 a realizat recordul de viteza: 406,9km/h

Imagine de pe wikipedia:


 


Re: Prezentarea ramelor electrice ale grupului DB Robert24

Clasa 411 (ICE T7 - "T"=Tilting)




- Fabricant: Siemens, Bombardier, Alstom
- Perioada in care s-a fabricat: incepand cu 1996
- Nr. de unitati produse: 60 garnituri: Tz 1101-1113; 1117-1119; 1125-1132; 1151-1178; 1180-1184 (ex. 1120-1124 - pentru operare catre Elvetia); 1190-1192 (ex. 1114-1116 - pentru operare catre Austria) / 59 in uz (1106 avariata partial  intr-un incendiu)
(informatii detaliate despre compuneri: http://www.lokreport.de/ice/ICE-T.pdf)
- Compunere: EMU 7 vagoane - <AMRBBBB> - M = mixt (cl.1+2)
- Formula axelor: 2'2'+(1A)'(A1)'+(1A)'(A1)'+2'2'+(1A)'(A1)'+(1A)'(A1)'+2'2'
- Lungime garnitura: 184,4m
- Sistem electric: 15kV 16.67Hz AC
- Viteza maxima: 230km/h - pentru utilizare pe linii upgradate (nu HSR)
- Putere maxima: 4000 kW (5364 CP)
- Forta de tractiune: 200 kN

Clasa 415 (ICE T5 - "T"=Tilting) - versiunea scurta

- Fabricant: Siemens, Bombardier, Alstom
- Perioada in care s-a fabricat: incepand cu 1996
- Nr. de unitati produse: 11 garnituri: Tz 1501-1506; 1520-1524
(informatii detaliate despre compuneri: http://www.lokreport.de/ice/ICE-T.pdf)
- Compunere: EMU 5 vagoane - <ARBBB>
- Formula axelor: 2'2'+(1A)'(A1)'+(1A)'(A1)'+(1A)'(A1)'+2'2'
- Lungime garnitura: 132,6m
- Sistem electric: 15kV 16.67Hz AC
- Viteza maxima: 230km/h - pentru utilizare pe linii upgradate (nu HSR)
- Putere maxima: 3000 kW (4023 CP)
- Forta de tractiune: 150 kN

Tz 1153 si 1164
Tz 1153 FRA nov13.jpg (297.06 KB; downloaded 5115 times)

Tz1164 FRA nov13.jpg (201.28 KB; downloaded 5116 times)


Tz 1501 si 1506
415 001 FRA nov13.jpg (334.99 KB; downloaded 5116 times)

415 506 FRA nov11.jpg (306.67 KB; downloaded 5117 times)

 


Re: Prezentarea ramelor electrice ale grupului DB Robert24

Clasele 420/421 (S-Bahn)




- Fabricant: MAN, WMD, LHB, MBB, O&K, Uerdingen, WU Rathgeber
- Perioada in care s-a fabricat: 1969–1997
- Nr. de unitati produse: 480 garnituri / astazi mai sunt utilizate aprox. 165 (420 001-390; 420 400-489)
- Compunere: EMU 3 vagoane (ex: 420 001 + 421 001 + 420 501)  
- Formula axelor: Bo'Bo'+Bo'Bo'+Bo'Bo'
- Lungime garnitura: 67,4m
- Sistem electric: 15kV 16.67Hz AC
- Viteza maxima: 120km/h
- Putere maxima: 2400 kW (3218 CP)
- Utilizare: S-Bahn Stuttgart (4xx), S-Bahn Rhein-Main - Frankfurt (2xx/3xx/425/428/429/430) / in trecut si München si Rhein-Ruhr.

In Frankfurt:
420 928 FRA nov13.jpg (356.34 KB; downloaded 5116 times)

420 771 FRA nov13.jpg (308.47 KB; downloaded 5117 times)


In Stuttgart, imagine de pe wikipedia:


 


Re: Prezentarea ramelor electrice ale grupului DB Robert24

Clasele 422/432 (S-Bahn)




- Fabricant: Bombardier, Alstom
- Perioada in care s-a fabricat: 2007-2010
- Nr. de unitati produse: 84 garnituri (422 001-084)
- Compunere: EMU 4 vagoane (ex: 422 001 + 432 001 + 432 501 + 422 501)  
- Formula axelor: Bo'(Bo') (2') (Bo')Bo'
- Lungime garnitura: 69,4m
- Sistem electric: 15kV 16.67Hz AC
- Viteza maxima: 140km/h
- Putere maxima: 2350 kW (3151 CP)
- Utilizare: S-Bahn Rhein-Ruhr - (Düsseldorf / Essen)

Imagine de pe wikipedia:


 


Re: Prezentarea ramelor electrice ale grupului DB Robert24

Clasele 423/433 (S-Bahn)




- Fabricant: Adtranz, Alstom LHB, ABB, Bombardier
- Perioada in care s-a fabricat: 1998-2007
- Nr. de unitati produse: 462 garnituri (423 001-462)
- Compunere: EMU 4 vagoane (ex: 423 001 + 433 001 + 433 501 + 423 501)  
- Formula axelor: Bo'(Bo') (2') (Bo')Bo'
- Lungime garnitura: 67,4m
- Sistem electric: 15kV 16.67Hz AC
- Viteza maxima: 140km/h
- Putere maxima: 2350 kW (3151 CP)
- Utilizare: S-Bahn München, Rhein-Main (Frankfurt), Stuttgart, Köln

Imagini din Frankfurt:
423 455 FRA nov13.jpg (425.05 KB; downloaded 5119 times)

423 455 FRA nov13b.jpg (354.08 KB; downloaded 5119 times)

fra_423930_S6.jpg (413.51 KB; downloaded 5157 times)

 


Re: Prezentarea ramelor electrice ale grupului DB Robert24

Clasele 424/434 (S-Bahn)




- Fabricant: Adtranz, Bombardier, Siemens
- Perioada in care s-a fabricat: 1999-2000
- Nr. de unitati produse: 40 garnituri (424 001-040)
- Compunere: EMU 4 vagoane (ex: 424 001 + 434 001 + 434 501 + 424 501)  
- Formula axelor: Bo'(Bo') (2') (Bo')Bo'
- Lungime garnitura: 67,5m
- Sistem electric: 15kV 16.67Hz AC
- Viteza maxima: 140km/h
- Putere maxima: 2350 kW (3151 CP)
- Utilizare: S-Bahn Hannover

Imagine de pe wikipedia:


 


Re: Prezentarea ramelor electrice ale grupului DB Robert24

Clasele 425/435 (S-Bahn si trenuri Regio)




- Fabricant: Siemens, Adtranz/Bombardier, DWA
- Perioada in care s-a fabricat: 1999-2008
- Nr. de unitati produse: 249 garnituri (425 001-156; 201-240; 250-269; 271-283; 301-320)
- Compunere: EMU 4 vagoane (ex: 425 001 + 435 001 + 435 501 + 425 501)  
- Formula axelor: Bo'(Bo') (2') (Bo')Bo'
- Lungime garnitura: 67,5m
- Sistem electric: 15kV 16.67Hz AC
- Viteza maxima: 160/140km/h
- Putere maxima: 2350 kW (3151 CP)
- Utilizare: DB Regio, S-Bahn Rhein-Neckar (82 buc), Hannover (19 buc)

In Plochingen (estul Stuttgart-ului):
str_425301.jpg (343.42 KB; downloaded 5139 times)

 


Re: Prezentarea ramelor electrice ale grupului DB Robert24

Clasa 426 (trenuri Regio)

- Fabricant: Siemens, Adtranz/Bombardier, DWA
- Perioada in care s-a fabricat: incepand cu 1999
- Nr. de unitati produse: 43 garnituri (426 001-043)
- Compunere: EMU 2 vagoane (ex: 426 001 + 426 501)  
- Formula axelor: Bo'(2')Bo'
- Lungime garnitura: 36,5m
- Sistem electric: 15kV 16.67Hz AC
- Viteza maxima: 160km/h
- Putere maxima: 1175 kW (1576 CP)
- Utilizare: DB Regio

Imagine de pe wikipedia:


 


Re: Prezentarea ramelor electrice ale grupului DB Robert24

Clasele 429/829 (Stadler FLIRT - trenuri Regio)

- Fabricant: Stadler Rail
- Perioada in care s-a fabricat: incepand cu 2004 / pentru DB incepand cu 2007 (429 026-030/526-530)
- Nr. de unitati produse: 788 garnituri in total (la data de 1 februarie 2013) / 5 garnituri pentru DB
- Compunere: EMU 5 vagoane  (ex: 429 030 + 829 030 + 829 330 + 829 630 + 429 530)
- Formula axelor: Bo'2'2'2'2'Bo'
- Lungime garnitura: 90,4m
- Sistem electric: 15kV 16.67Hz AC
- Viteza maxima: 160km/h
- Putere maxima: 2600 kW (3487 CP)
- Utilizare: DB Regio in regiunea Rostock - linia RE9: Hanse Express

Imagine de pe wikipedia:


 


 
Go to page:  1 2
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenuri în Germania  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 422018 posts in 5257 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use