Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare sistem rutier și linii de tramvai pe traseul liniei 5 (Aerogării - Sf. Gheorghe)

 

Topic: DISCUTII: Lucrarile de pe Str. Tunari

155 posts, 31548 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11 12
 
 

📖 Pagination options
Re: Modernizare Strada Tunari (linia 5) Dominatrix

N-are ce problema sa apara. Cel mult la incrucisarea tw - tb, dar daca e construita cum trebuie, poate fi pozitionata cam la orice unghi. In unele cazuri, mai rare, e adevarat, se foloseste fir comun tramvai - troleibuz. Exemplu: San Francisco la americani, si in trecut orasul Iasi.

 


Re: Modernizare Strada Tunari (linia 5) bekxy

Tare sunt curios cum vor funcţiona semafoarele acolo. Şi dacă va fi permis virajul la stânga de pe Lascăr pe Dacia (când vii dinspre Maria Rosetti)€

 


Re: Modernizare Strada Tunari (linia 5) ANTENA

Utilizator anonim wrote:
Nu realizez ce mai asteapta, lucrarea e gata... :roll:


Venirea lui Mos Craciun

 


Re: Modernizare Strada Tunari (linia 5) Tavi

ANTENA wrote:
Utilizator anonim wrote:
Nu realizez ce mai asteapta, lucrarea e gata... :roll:


Venirea lui Mos Craciun

Lucrarea asta s-a facut cu un miserupism greu de descris. :(

 


Re: Modernizare Strada Tunari (linia 5) ANTENA

Pana la urma se mai deschide str.Tunari pt tramvaie, sau ramane muzeu?

 


Re: Modernizare Strada Tunari (linia 5) andrei11

Str Tunari nu se deschide deocamdata din lipsa de tramvaie. S-au mai scos niste ture de pe 21 profitand ca 5 il dubleaza din centru pana la Obor.

 


Re: Modernizare Strada Tunari (linia 5) 3mil

Nu cred ca din lipsa de tramvaie, pentru ca parcul actual al liniei 5 ar face fata cu brio cererii, ba chiar cred ca ar fi supradimensionat, acest traseu fiind mai direct spre Sf. Gheorghe. Linia ca linia, dar eu nu inteleg de ce nu se da drumul odata cel putin la troleibuze pe Bd. Dacia.

 


Re: Modernizare Strada Tunari (linia 5) andrei11

Nu asta am vrut sa spun, pe motiv de lipsa a tramvaiului 21  nu se da drumul la 5 pe traseul clasic. 5 "deviat" pe la Obor mai preia din calatorii lui 21 pe relatia Obor - Centru si viceversa.
Cat priveste lipsa troleibuzului 86 - aceeasi cauza, lipsa de trolee. Odata si odata trebuie sa se observe micsorarea parcului cu transportul electric in Bucuresti.

 


Re: Modernizare Strada Tunari (linia 5) Dominatrix

Legat de discutia de mai sus, cate ture s-au scos din 21?

Daca 5 ar reveni pe traseul de baza prin Tunari, ar fi necesare mai putine ture, fiindca traseul ar fi mai scurt. Si asa 5-ul vine bine de cand a primit siameze. Deci daca vor fi necesare mai putine vagoane pe noul 5, vagoanele in plus nu pot fi bagate in 21, in contul turelor scoase de Colentina?

 


Re: Modernizare Strada Tunari (linia 5) andrei11

Parca tu singura ai spus, ( daca nu, scuzele de rigoare, dar oricum cineva a exprimat ideea pe forum ) ca sefii depourilor nu se inteleg intre ei, poate "siamezele" nu apartin de Colentina, asta presupunand ca 21 "iese" din Colentina ( nu am nici o informatie, dar asa ar fi logic ). Uite o explicatie. Poate fi falsa, sunt destui pe forum care cunosc in detaliu situatia depourilor / tramvaielor, poate ne ajuta cineva. Desi este off pana si tramvaiul 11 nu inteleg de ce nu-l "parcheaza" in Giulesti.

 


Re: Modernizare Strada Tunari (linia 5) Dominatrix

Problema e mai nuantata. La tramvaie unii au fost nevoiti sa "colaboreze" din cauza parcului insuficient, si de aceea majoritatea liniilor in prezent sunt "alimentate" de 2 depouri, ceea ce - din prisma deservirii traseului - e un lucru foarte benefic, dar a aparut ca un avantaj, precum in vorba aia: "In orice rau, e un bine".

Chiar ma intrebam in sinea mea, cate linii de tramvai erau deservite de 2 depouri in anii '90. Desi numarul lor era mult mai mare decat in prezent, si au existat destule modificari/infiintari/desfiintari de trasee, in afara de liniile 12, 15 si 41 nu imi pot aminti de alte linii in aceasta situatie. Dar atunci isi permiteau sa le tina separate pe "caprarii" fiindca aveau parc berechet. Acum nu mai merge.

Dar e usor de observat ca la autobuze si trolee (cu exceptia liniei 86) s-a pastrat aceeasi practica: o linie la un singur garaj/depou. Oare e intamplator? Eu nu prea cred. Exceptii mai sunt liniile naveta, unde fiecare autobaza trimite ce poate.

 


Re: Modernizare Strada Tunari (linia 5) Lohengrin

Acu' ca se terminara sarbatorile si sindicatu' soferilor/vatmanilor etc. a stat in concediu, a taiat porcu' etc. - se da drumul macar troleibuzelor 79 si 86 pe traseul lor ?

 


Re: Modernizare Strada Tunari (linia 5) Dominatrix

Cel mai probabil se tot amana redeschiderea circulatiei fiindca problema e la primarie, care nu a receptionat lucrarea, nu la RATB.

 


Re: Modernizare Strada Tunari (linia 5) PinkyHog

Am inteles ca cica ar fi o problema cu Politia Rutiera, ca nu se inteleg la delimitarea sensurilor, cate benzi si cum... Oricum, sigur este ca de la intersectia cu Viitorului cum vii dinspre Mosilor, traficul se va directiona catre Eminescu sau spre stanga, inainte urmand sa circule numai RATB-ul. Si sa vezi ce distractie va fi pe Eminescu de-acum incolo, daca pana acum se circula prost de la Polona pana la Dorobanti, de-aici inainte va fi praf.

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11 12
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare sistem rutier și linii de tramvai pe traseul liniei 5 (Aerogării - Sf. Gheorghe)  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421223 posts in 5246 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use