Topic: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD)
277 posts, 95910 views
📖 Pagination options
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Dominatrix
Transporturile le propun chinezilor să facă autostradă în jurul Capitalei cu aproape 20 de milioane de euro pe kilometru
O autostradă care să împrejmuiască Capitala şi să asigure conexiunea cu Coridorul IV paneuropean ar putea costa de până la cinci ori mai mult decât standardele de cost impuse de Ministerul Transporturilor, adică circa 19 milioane de euro pe kilometru, potrivit calculelor ZF care iau în considerare declaraţiile ministrului Anca Boagiu, aflată într-o vizită de lucru în China.
"Vorbim de un proiect care vizează construirea a 101 kilometri de autostradă în jurul Bucureştiului, parte a Coridorului IV paneuropean care porneşte de la Constanţa şi ajunge în Europa Centrală şi de Vest. (...). Valoarea estimată este de 1,9 miliarde de euro", a declarat Anca Boagiu, potrivit Mediafax.
În acest moment, o astfel de autostradă, care ar urma să aibă 101 kilometri şi să coste 1,9 miliarde de euro, nu are surse de finanţare, însă Boagiu încearcă să găsească finanţare privată de la investitorii asiatici.
Nu este însă pentru prima oară când chinezii încearcă să se implice în construcţia unei autostrăzi care să înconjoare Capitala, având în vedere că proiectul datează din 2006, când în fruntea Ministerului Transporturilor se afla Radu Berceanu. Astfel, o firmă de construcţii din China a depus la acea vreme o ofertă pentru această şosea, însă nu a corespuns cerinţelor, iar ulterior autostrada a rămas în stadiul de proiect.
Potrivit standardelor de cost elaborate de Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, preţul minimal pentru un kilometru de autostradă variază între 3,86 şi 6,1 mil. euro, în funcţie de relieful pe care ar urma să fie construit (şes, deal, munte).
Reprezentanţii ministerului nu au putut fi contactaţi până la închiderea ediţiei pentru a comenta asupra modului în care au estimat costul inelului de autostrăzi ce ar putea împrejmui Capitala şi asupra stadiului în care se află acest proiect.
Deocamdată, Bucureştiul nu are nici măcar o centură care să o înconjoare integral -( aberatie jurnalistica) , în condiţiile în care doar partea de nord a acesteia, în lungime de 20 de kilometri (situată între DN 7 şi DN 2 Voluntari-Chitila) este finalizată, în timp ce lucrările de modernizare a părţii de sud a centurii, între Autostrada Soarelui şi Autostrada Bucureşti-Piteşti, nu sunt încă gata. În a doua parte a lunii iunie însă, CNADNR a scos la licitaţie şi ultimele două secţiuni ale acestei centuri, estimând că vor costa 424,67 mil. lei (100,4 milioane de euro).
"Centura Bucureştiului, în măsura în care există, începe uşor să aibă un efect bun asupra traficului ocolitor al Bucureştiului, totuşi o autostradă ar avea un impact şi mai mare. Ca să avem o astfel de autostradă, ar trebui să facem toate studiile de fezabilitate, să avem studii de soluţii, să avem proiectat un program de expropriere bine pus la punct, să înţelegem de unde putem accesa fondurile necesare unui asemenea proiect, iar doar după aceea putem discuta de şansele unei astfel de autostrăzi", spune Florin Popa, managing partner al companiei de consultanţă în construcţii Vitalis Consulting.
Capitalele din ţările din vestul Europei, dar şi din regiune, au deja centuri la standard de autostradă. În Ungaria, spre exemplu, autostrada M0 încercuieşte capitala (nota mea -poate in fanteziile infrastructuristice ale reporterului) , conectând capitala ungară Budapesta cu celelalte autostrăzi ale ţării, M1, M7, M6, M5, M4, M3 şi M2. Din totalul de 108 km ai autostrăzii M0, 75 sunt deja finalizaţi, potrivit Allami Autopalya Kezelo, echivalentul maghiar al Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR).
Boagiu a mai declarat în cadrul vizitei din China că în 2016 Coridorul 4 paneuropean la standard de autostradă va fi finalizat. "Continuând ritmul pe care l-am impus în relaţia cu constructorii, dar şi în managementul din cadrul ministerului în ultimele şase luni, putem spune că în 2016 România va avea finalizat în totalitate Coridorul 4 pan-european pe rutier în regim de autostradă, asigurând legătura cu Europa Centrală şi de Vest, fapt care va impulsiona şi mai mult creşterea noastră economică în viitor", a declarat Boagiu, citată de Mediafax. Deşi CNADNR a scos la licitaţie până acum 183 de kilometri de autostrăzi din vestul ţării, între Sibiu şi Nădlac, pe care îi vrea finalizaţi cel târziu în 2015, tronsonul Sibiu-Piteşti rămâne încă sub semnul necunoscutului, având în vedere costurile extrem de ridicate, estimate la 3,2 mld. euro, pentru care încă nu s-au găsit surse de finanţare. Varianta cea mai plauzibilă pentru realizarea acestui tronson rămâne parteneriatul public-privat, însă până acum nimeni nu şi-a anunţat intenţia de a se implica într-un astfel de proiect, cu toate că, teoretic, legea în acest domeniu a fost schimbată recent.
Boagiu le-a propus şi chinezilor să investească în autostrada Sibiu-Piteşti, însă momentan nu au apărut informaţii care să arate că aceştia ar fi interesaţi de construcţia acestei şosele.
Autostrada Nădlac-Constanţa, care tranzitează ţara de la vest la est şi continuă Coridorul 4 paneuropean, are finalizaţi în prezent doar circa 280 de kilometri din cei peste 850 pe care îi va avea în cele din urmă. Astfel, doar tronsoanele Piteşti-Bucureşti (111 km) şi Bucureşti-Cernavodă (151 km), alături de centura Sibiului (20,8 km) se află în acest moment în exploatare.
În aceeaşi notă cu ministrul transporturilor, premierul Emil Boc le-a transmis oamenilor de afaceri chinezi să investească pe piaţa românească, în condiţiile în care aici pot găsi costuri reduse ale forţei de muncă şi îşi pot asigura conexiunea cu pieţele vest-europene. Mai mult, Boc le-a propus asiaticilor ajutoare de stat dacă aduc investiţii şi creează locuri de muncă.
Centura Bucureştiului se numără printre proiectele pe care premierul le-a prezentat inclusiv omologului său chinez Wen Jiabao, alături de reactoarele 3 şi 4 de la centrala nucleară Cernavodă, canalul Dunăre-Bucureşti, canalul Siret-Bărăgan şi hidrocentrala de la Tarniţa. Chinezii mai au contracte în Europa Centrală şi de Est, printre care şi construcţia a 49 de kilometri din autostrada care leagă Varşovia de Berlin, la un preţ de 6,5 mil. euro pe kilometru.
Ce a făcut delegaţia română în China
Directorul general al importatorului chinez de vinuri româneşti Shenzhen Shunmei Trading s-a declarat deranjat de faptul că premierul Emil Boc nu a discutat şi nici măcar nu a făcut fotografie cu el în cadrul vizitei din China, potrivit Mediafax.
Turiştii chinezi care merg spre alte ţări membre ale UE vor primi vize de tranzit de cinci zile pentru a vizita şi România. Guvernul de la Bucureşti şi cel de la Beijing vor să înfiinţeze o linie directă care să lege cele două capitale.
Compania China Coal Tehnology vrea să investească în modernizarea sistemului extractiv al cărbunelui din Valea Jiului. Reprezentanţi ai companiei chineze ar urma să vină în octombrie în România.
Emil Boc a promis oamenilor de afaceri chinezi că vor primi ajutoare de stat dacă investesc în România şi creează locuri de muncă, arătându-le că pe piaţa locală forţa de muncă are încă un cost redus.
Sursa: http://www.zf.ro/eveniment/transporturi ... ru-8624380
Transporturile le propun chinezilor să facă autostradă în jurul Capitalei cu aproape 20 de milioane de euro pe kilometru
O autostradă care să împrejmuiască Capitala şi să asigure conexiunea cu Coridorul IV paneuropean ar putea costa de până la cinci ori mai mult decât standardele de cost impuse de Ministerul Transporturilor, adică circa 19 milioane de euro pe kilometru, potrivit calculelor ZF care iau în considerare declaraţiile ministrului Anca Boagiu, aflată într-o vizită de lucru în China.
"Vorbim de un proiect care vizează construirea a 101 kilometri de autostradă în jurul Bucureştiului, parte a Coridorului IV paneuropean care porneşte de la Constanţa şi ajunge în Europa Centrală şi de Vest. (...). Valoarea estimată este de 1,9 miliarde de euro", a declarat Anca Boagiu, potrivit Mediafax.
În acest moment, o astfel de autostradă, care ar urma să aibă 101 kilometri şi să coste 1,9 miliarde de euro, nu are surse de finanţare, însă Boagiu încearcă să găsească finanţare privată de la investitorii asiatici.
Nu este însă pentru prima oară când chinezii încearcă să se implice în construcţia unei autostrăzi care să înconjoare Capitala, având în vedere că proiectul datează din 2006, când în fruntea Ministerului Transporturilor se afla Radu Berceanu. Astfel, o firmă de construcţii din China a depus la acea vreme o ofertă pentru această şosea, însă nu a corespuns cerinţelor, iar ulterior autostrada a rămas în stadiul de proiect.
Potrivit standardelor de cost elaborate de Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, preţul minimal pentru un kilometru de autostradă variază între 3,86 şi 6,1 mil. euro, în funcţie de relieful pe care ar urma să fie construit (şes, deal, munte).
Reprezentanţii ministerului nu au putut fi contactaţi până la închiderea ediţiei pentru a comenta asupra modului în care au estimat costul inelului de autostrăzi ce ar putea împrejmui Capitala şi asupra stadiului în care se află acest proiect.
Deocamdată, Bucureştiul nu are nici măcar o centură care să o înconjoare integral -( aberatie jurnalistica) , în condiţiile în care doar partea de nord a acesteia, în lungime de 20 de kilometri (situată între DN 7 şi DN 2 Voluntari-Chitila) este finalizată, în timp ce lucrările de modernizare a părţii de sud a centurii, între Autostrada Soarelui şi Autostrada Bucureşti-Piteşti, nu sunt încă gata. În a doua parte a lunii iunie însă, CNADNR a scos la licitaţie şi ultimele două secţiuni ale acestei centuri, estimând că vor costa 424,67 mil. lei (100,4 milioane de euro).
"Centura Bucureştiului, în măsura în care există, începe uşor să aibă un efect bun asupra traficului ocolitor al Bucureştiului, totuşi o autostradă ar avea un impact şi mai mare. Ca să avem o astfel de autostradă, ar trebui să facem toate studiile de fezabilitate, să avem studii de soluţii, să avem proiectat un program de expropriere bine pus la punct, să înţelegem de unde putem accesa fondurile necesare unui asemenea proiect, iar doar după aceea putem discuta de şansele unei astfel de autostrăzi", spune Florin Popa, managing partner al companiei de consultanţă în construcţii Vitalis Consulting.
Capitalele din ţările din vestul Europei, dar şi din regiune, au deja centuri la standard de autostradă. În Ungaria, spre exemplu, autostrada M0 încercuieşte capitala (nota mea -poate in fanteziile infrastructuristice ale reporterului) , conectând capitala ungară Budapesta cu celelalte autostrăzi ale ţării, M1, M7, M6, M5, M4, M3 şi M2. Din totalul de 108 km ai autostrăzii M0, 75 sunt deja finalizaţi, potrivit Allami Autopalya Kezelo, echivalentul maghiar al Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR).
Boagiu a mai declarat în cadrul vizitei din China că în 2016 Coridorul 4 paneuropean la standard de autostradă va fi finalizat. "Continuând ritmul pe care l-am impus în relaţia cu constructorii, dar şi în managementul din cadrul ministerului în ultimele şase luni, putem spune că în 2016 România va avea finalizat în totalitate Coridorul 4 pan-european pe rutier în regim de autostradă, asigurând legătura cu Europa Centrală şi de Vest, fapt care va impulsiona şi mai mult creşterea noastră economică în viitor", a declarat Boagiu, citată de Mediafax. Deşi CNADNR a scos la licitaţie până acum 183 de kilometri de autostrăzi din vestul ţării, între Sibiu şi Nădlac, pe care îi vrea finalizaţi cel târziu în 2015, tronsonul Sibiu-Piteşti rămâne încă sub semnul necunoscutului, având în vedere costurile extrem de ridicate, estimate la 3,2 mld. euro, pentru care încă nu s-au găsit surse de finanţare. Varianta cea mai plauzibilă pentru realizarea acestui tronson rămâne parteneriatul public-privat, însă până acum nimeni nu şi-a anunţat intenţia de a se implica într-un astfel de proiect, cu toate că, teoretic, legea în acest domeniu a fost schimbată recent.
Boagiu le-a propus şi chinezilor să investească în autostrada Sibiu-Piteşti, însă momentan nu au apărut informaţii care să arate că aceştia ar fi interesaţi de construcţia acestei şosele.
Autostrada Nădlac-Constanţa, care tranzitează ţara de la vest la est şi continuă Coridorul 4 paneuropean, are finalizaţi în prezent doar circa 280 de kilometri din cei peste 850 pe care îi va avea în cele din urmă. Astfel, doar tronsoanele Piteşti-Bucureşti (111 km) şi Bucureşti-Cernavodă (151 km), alături de centura Sibiului (20,8 km) se află în acest moment în exploatare.
În aceeaşi notă cu ministrul transporturilor, premierul Emil Boc le-a transmis oamenilor de afaceri chinezi să investească pe piaţa românească, în condiţiile în care aici pot găsi costuri reduse ale forţei de muncă şi îşi pot asigura conexiunea cu pieţele vest-europene. Mai mult, Boc le-a propus asiaticilor ajutoare de stat dacă aduc investiţii şi creează locuri de muncă.
Centura Bucureştiului se numără printre proiectele pe care premierul le-a prezentat inclusiv omologului său chinez Wen Jiabao, alături de reactoarele 3 şi 4 de la centrala nucleară Cernavodă, canalul Dunăre-Bucureşti, canalul Siret-Bărăgan şi hidrocentrala de la Tarniţa. Chinezii mai au contracte în Europa Centrală şi de Est, printre care şi construcţia a 49 de kilometri din autostrada care leagă Varşovia de Berlin, la un preţ de 6,5 mil. euro pe kilometru.
Ce a făcut delegaţia română în China
Directorul general al importatorului chinez de vinuri româneşti Shenzhen Shunmei Trading s-a declarat deranjat de faptul că premierul Emil Boc nu a discutat şi nici măcar nu a făcut fotografie cu el în cadrul vizitei din China, potrivit Mediafax.
Turiştii chinezi care merg spre alte ţări membre ale UE vor primi vize de tranzit de cinci zile pentru a vizita şi România. Guvernul de la Bucureşti şi cel de la Beijing vor să înfiinţeze o linie directă care să lege cele două capitale.
Compania China Coal Tehnology vrea să investească în modernizarea sistemului extractiv al cărbunelui din Valea Jiului. Reprezentanţi ai companiei chineze ar urma să vină în octombrie în România.
Emil Boc a promis oamenilor de afaceri chinezi că vor primi ajutoare de stat dacă investesc în România şi creează locuri de muncă, arătându-le că pe piaţa locală forţa de muncă are încă un cost redus.
Sursa: http://www.zf.ro/eveniment/transporturi ... ru-8624380
- misterr
-
Posted:
-
S-au reluat lucrările la Centura de nord
misterr
Coșmarul reîncepe!
După cîteva luni de la abandonare, au fost reluate lucrările la Centura de nord (inaugurată la 1 decembrie 2010). Pe porțiunile în lucru se circulă alternativ pe un singur sens, formîndu-se din nou cozile binecunoscute. N-am mai fotografiat și cozile, că le visez și noaptea.
Coșmarul reîncepe!
După cîteva luni de la abandonare, au fost reluate lucrările la Centura de nord (inaugurată la 1 decembrie 2010). Pe porțiunile în lucru se circulă alternativ pe un singur sens, formîndu-se din nou cozile binecunoscute. N-am mai fotografiat și cozile, că le visez și noaptea.
Fotografie0178.jpg (130.01 KB; downloaded 3976 times)
Fotografie0179.jpg (117.07 KB; downloaded 3976 times)
Fotografie0180.jpg (92.18 KB; downloaded 3976 times)
Fotografie0181.jpg (120.5 KB; downloaded 3976 times)
Fotografie0182.jpg (119.31 KB; downloaded 3975 times)
Fotografie0183.jpg (119.53 KB; downloaded 3976 times)
Fotografie0184.jpg (135.25 KB; downloaded 3976 times)
Fotografie0185.jpg (125.68 KB; downloaded 3976 times)
Fotografie0186.jpg (113.41 KB; downloaded 3980 times)
Fotografie0187.jpg (112.72 KB; downloaded 3975 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
shoppy
9 Octombrie
S-a mai asternut un strat de balast pe breteaua Bucuresti, s-a trasat noul traseu al drumului ce va fii ocupat de rambleul rampei Chitila, de asemenea sunt lucrari la instalarea conductei de canalizare.
9 Octombrie
S-a mai asternut un strat de balast pe breteaua Bucuresti, s-a trasat noul traseu al drumului ce va fii ocupat de rambleul rampei Chitila, de asemenea sunt lucrari la instalarea conductei de canalizare.
DSC08087.JPG (412.07 KB; downloaded 4045 times)
DSC08088.JPG (371.21 KB; downloaded 4052 times)
DSC08089.JPG (359.39 KB; downloaded 4042 times)
DSC08090.JPG (422.92 KB; downloaded 4043 times)
DSC08091.JPG (358.16 KB; downloaded 4042 times)
DSC08092.JPG (308.48 KB; downloaded 4043 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
shoppy
S-a mai asternut un strat de asfalt inainte de pasajul de la DN1.
S-a mai asternut un strat de asfalt inainte de pasajul de la DN1.
DSC08094.JPG (284.76 KB; downloaded 4043 times)
DSC08095.JPG (307.13 KB; downloaded 4042 times)
DSC08096.JPG (344.57 KB; downloaded 4041 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
shoppy
Nimic nou, doar cei de la apa au mai inaintat cu lucrarile.
De avansat s-a avansat la dramurile paralele cu centura si la benzile de intrare in centura inainte de strada Avionului.
Nimic nou, doar cei de la apa au mai inaintat cu lucrarile.
De avansat s-a avansat la dramurile paralele cu centura si la benzile de intrare in centura inainte de strada Avionului.
DSC08116.JPG (484.29 KB; downloaded 3501 times)
- gabriels
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
gabriels
Se misa din nou la Chitila.Inca un strat de balast pe rampa de urcare.
Se misa din nou la Chitila.Inca un strat de balast pe rampa de urcare.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
shoppy
22.10
22.10
DSC08161.JPG (340.32 KB; downloaded 3558 times)
DSC08162.JPG (313.01 KB; downloaded 3557 times)
DSC08163.JPG (268.38 KB; downloaded 3558 times)
- verdiuc
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
verdiuc
- shoppy
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
shoppy
Rampa de la Chitila cu borduri, lurarile la conducta de apa si la giratoriul DN1, de asemenea la Hobanatul Otopeni s-au apucat sa vopseasca pe dedesubt.
Rampa de la Chitila cu borduri, lurarile la conducta de apa si la giratoriul DN1, de asemenea la Hobanatul Otopeni s-au apucat sa vopseasca pe dedesubt.
DSC08311.JPG (364.63 KB; downloaded 3791 times)
DSC08312.JPG (369.89 KB; downloaded 3792 times)
DSC08313.JPG (305.94 KB; downloaded 3791 times)
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Dominatrix
Culmea traversării în România. Zebra care începe pe trotuar şi se termină în parapet
Staţie de autobuz pe calea ferată sau trecere de pietoni cu un parapet pus în loc de trotuar. Pare un scenariu numai bun de camera ascunsă, dar e o realitate românească. Pe şoseaua de centură a Bucureştiului, traversarea este sport extrem.
Continuarea si video aici: http://www.antena3.ro/romania/culmea-tr ... 42882.html
Culmea traversării în România. Zebra care începe pe trotuar şi se termină în parapet
Staţie de autobuz pe calea ferată sau trecere de pietoni cu un parapet pus în loc de trotuar. Pare un scenariu numai bun de camera ascunsă, dar e o realitate românească. Pe şoseaua de centură a Bucureştiului, traversarea este sport extrem.
Continuarea si video aici: http://www.antena3.ro/romania/culmea-tr ... 42882.html
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Dominatrix
Exproprieri suplimentare de 14,6 mil. lei pentru modernizarea centurii Bucureştiului. Daniel Dăianu este printre despăgubiţi
Ministerul Transporturilor va plăti despăgubiri suplimentare de 14,62 milioane lei pentru exproprieri la construcţia centurii Bucureşti, urmare a actualizării studiului de fezabilitate, printre proprietarii vizaţi numărându-se fostul ministru de finanţe Daniel Dăianu (desen) şi compania Rafo Oneşti.
Exproprierile sunt necesare pentru construcţia tronsonului aflat între DN 7 şi DN 1A, unde lucrează compania Aktor din Grecia în cadrul unui contract de 23,21 milioane euro.
Dăianu deţine în judeţul Ilfov, la Mogoşoaia, în zona în care vor fi efectuate lucrări, un teren de 2.833 de metri pătraţi, din care va fi expropriată o suprafaţă de 63 metri pătraţi pentru care va primi 11.591 lei.
Fostul ministru mai are un teren de 1.699 metri pătraţi din care va fi expropriat cu 13 metri pătraţi, valoarea despăgubirii fiind de 2.392 lei. Rafo va fi expropriată de un teren în suprafaţă de 2.802 metri pătraţi pentru care va primi despăgubiri de 515.519 lei şi de un altul de 38 de metri pătraţi, în schimbul a 6.991 lei. Daniel Dăianu şi Rafo au mai primit despăgubiri în urma unor exproprieri la aceeaşi lucrare în 2007 pentru terenuri de aproximativ 550 metri pătraţi fiecare.
http://www.zf.ro/companii/exproprieri-s ... ti-8994993
Exproprieri suplimentare de 14,6 mil. lei pentru modernizarea centurii Bucureştiului. Daniel Dăianu este printre despăgubiţi
Ministerul Transporturilor va plăti despăgubiri suplimentare de 14,62 milioane lei pentru exproprieri la construcţia centurii Bucureşti, urmare a actualizării studiului de fezabilitate, printre proprietarii vizaţi numărându-se fostul ministru de finanţe Daniel Dăianu (desen) şi compania Rafo Oneşti.
Exproprierile sunt necesare pentru construcţia tronsonului aflat între DN 7 şi DN 1A, unde lucrează compania Aktor din Grecia în cadrul unui contract de 23,21 milioane euro.
Dăianu deţine în judeţul Ilfov, la Mogoşoaia, în zona în care vor fi efectuate lucrări, un teren de 2.833 de metri pătraţi, din care va fi expropriată o suprafaţă de 63 metri pătraţi pentru care va primi 11.591 lei.
Fostul ministru mai are un teren de 1.699 metri pătraţi din care va fi expropriat cu 13 metri pătraţi, valoarea despăgubirii fiind de 2.392 lei. Rafo va fi expropriată de un teren în suprafaţă de 2.802 metri pătraţi pentru care va primi despăgubiri de 515.519 lei şi de un altul de 38 de metri pătraţi, în schimbul a 6.991 lei. Daniel Dăianu şi Rafo au mai primit despăgubiri în urma unor exproprieri la aceeaşi lucrare în 2007 pentru terenuri de aproximativ 550 metri pătraţi fiecare.
http://www.zf.ro/companii/exproprieri-s ... ti-8994993
- bngxs
-
Posted:
-
- eugend
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
eugend
Este vorba de expropierile pentru rampa de cobarare in chitila (cum se vine dinspre otopeni) de pe noul pod de la intersectia CB x DN7
Este vorba de expropierile pentru rampa de cobarare in chitila (cum se vine dinspre otopeni) de pe noul pod de la intersectia CB x DN7
- misterr
-
Posted:
-
1 decembrie - comemorare inaugurare
misterr
Se apropie ziua de 1 decembrie, cînd vom comemora 1 an de la așa-zisa „inaugurare” a Centurii de nord (mascarada de anul trecut). Cu această ocazie, au fost trimiși cîțiva lucrători, ca să se vadă că „se lucrează”. La asemenea bătaie de joc, nu cred că merita o calitate mai bună a pozelor. Huooo, neisprăviților!
Se apropie ziua de 1 decembrie, cînd vom comemora 1 an de la așa-zisa „inaugurare” a Centurii de nord (mascarada de anul trecut). Cu această ocazie, au fost trimiși cîțiva lucrători, ca să se vadă că „se lucrează”. La asemenea bătaie de joc, nu cred că merita o calitate mai bună a pozelor. Huooo, neisprăviților!
Fotografie0280.jpg (95.41 KB; downloaded 3427 times)
Fotografie0281.jpg (125.41 KB; downloaded 3428 times)
Fotografie0282.jpg (122.11 KB; downloaded 3427 times)
Fotografie0283.jpg (132.01 KB; downloaded 3426 times)
Fotografie0284.jpg (105.33 KB; downloaded 3425 times)
Fotografie0286.jpg (108.24 KB; downloaded 3426 times)
Fotografie0287.jpg (104.88 KB; downloaded 3425 times)
📖 Pagination options