Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Despre inelul median - "autostrada suspendata"

500 posts, 185007 views
 
Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 36
 
 

📖 Pagination options
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata fane1972

Am lucrat si eu ,,afara,,in special in Germania iar un model de acolo ar fii sa nu aduci autostrada catre oras(cat se poate)ci sa creezi posibilitatea autovehiculelor sa iasa sau sa intre usor din aceasta autostrada catre zonele aglomerate din oras prin crearea de bretele de acces(rampe)catre zone de pe traseu de unde poate prelua traficul de tranzit dintre cartiere gen Balta Alba,Pantelimon,Colentina catre Militari, Dr.Taberei,Giulesti in general zone aflate in directii opuse si acces usor intre cele 2+1 autostrazi.

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata andrei11

Am fi recunoscatori daca ai trasa ideea ta pe o harta, ar fi mult mai usor de urmarit.  Lasand la o parte faptul ca unii dintre noi s-ar putea sa nu stie zonele la care faci referire sau sa nu fie din Bucuresti.
Iar daca vrei sa-ti continui ideea - asta daca nimeni n-a postat intre timp sau daca nu s-a epuizat timpul. aplica functia "*edit", vezi ca o gasesti in coltul din dreapta sus a paginii.

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata fane1972

Bonus impactul constructiei autostrazi asupra traficului de pe traseul acesteia ar fi minim spre sud iar spre nord traversarea zonelor locuite va fii pe tronsoane mici.

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata shoppy

In acceptiunea europeana autostrada inseamna un drum cu sensurile separate pe care viteza de deplasare este limitata la 120km/h sau mai mult, de la limita de 120km/h rezulta niste limitari, cele mai importante sunt la raza minima a curbelor si la lungimea benzilor de franare/accelerare. Daca viteza este limitata la 110km/h atunci se numeste express.
Daca un drum nu are limita de viteza peste 100km/h si nu are benzi de franare/accelerare atunci nu e nici express nici autostrada, chiar daca sensurile sunt separate intre ele.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata Marius

Am avut ocazia sa conduc zilele astea pe una din autostrazile urbane din Viena. Avea intre 3 si 5-6 benzi pe sens pe alocuri si liimita de viteza este 80 de km/h deoarece sunt foarte dese intrarile si iesirile de pe aceasta autostrada. Constructiv probabil ca sunt posibile viteze mult mai mari, insa datorita traficului intens face ca limita de viteza sa fie totusi sub cea a unei autostrazi obisnuite. Cum putem sa incadram acest tip de drum?

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata Dominatrix

Iata un paragraf-cheie din articolul postat de Utilizator anonim mai sus:
Două dintre firmele câștigătoare, respectiv SC Western Outdoor SRL și SC Alpha Studio SRL sunt deținute de Sorin Gabrea și Vlad Cavarnali, amândoi membri în Comisia Tehnică de Urbanism și Amenajarea Teritoriului din cadrul Primăriei București.
Practic, firmele deținute de Sorin Gabrea și Vlad Cavarnali vor elabora un PUZ care mai apoi va fi supus avizării în Comisia în care tot ei sunt membri. O rețetă garantată pentru succes.
Si uite asa se ma papa niste bani publici. Nu cred ca mai e cineva pe acest forum care chiar sa creada ca acest proiect va deveni realitate, asa ca nu vad de ce orasul Bucuresti mai are nevoie de acesti ARHITECTI AI SPAGILOR (sa nu uitam ca membrii CTUAT au fost aprobati de Consiliul General, dar propusi de Dr. Oetker). Asa ca ar fi foarte bine fara ei, si mi-ar place sa-i vad pe ei si familiile lor, ca si pe altii in anii '50, facand proiecte de arhitectura prin Baragan, dupa ce au facut o excursie prin Siberia, pe jos si descaltati, asa cum au venit in oras pusi pe capatuiala.€

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata rails

Vad ca baietii sunt pe fata, nu se ascund. Ori facem puz-uri pe care tot noi le aprobam, ori nu mai facem.

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata George

Cel mai pertinent articol pe aceasta tema de pana acum, aici:

http://www.romanialibera.ro/blog/adrian ... 12204.html

In orice caz, ideea cu a construi un metrou usor pe str. Liniei, ca si o sosea si un pasaj subteran pana la Eroilor, mi se pare excelenta. Degreveaza atat traficul din Dr. Taberei, cat si din Militari.
Dar, unde nu-i cap, vai de picioare. Si de buzunare.

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata mihai_tomaro

George wrote:
Cel mai pertinent articol pe aceasta tema de pana acum, aici:

http://www.romanialibera.ro/blog/adrian ... 12204.html

In orice caz, ideea cu a construi un metrou usor pe str. Liniei, ca si o sosea si un pasaj subteran pana la Eroilor, mi se pare excelenta. Degreveaza atat traficul din Dr. Taberei, cat si din Militari.
Dar, unde nu-i cap, vai de picioare. Si de buzunare.


Mai, nu cred ca e vorba de lipsa de cap. ce naiba, numa sa te uiti pe o harta ca bou si toti iti sare in ochi linia aia. Eu locuiesc pe o strada adiacenta cu liniei(cupolei), si intradevar ar fi extrem de utila o strada care sa impunga centura intr-un nod frumos. nu vad cum sa iesi din subsol in zona eroilor insa , o sa deranjam ditai palatul cotroceni:). deci, capul e facut ca sa faca bani , nu ca ca sa faca strazi, eu asa cred si-mi cer scuze pentru pesimism. cum sa nu fie expropieri?  pai nu trebe sa manance si nea avocatu o paine si sa dea o felie si la ala primu' care pare ca nu are cap?

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata Techno

Asa e, aparent ar fi minunat un bulevard pe strada Liniei. Nu stiu de ce nu se face. Alaturi de Iuliu Maniu si viitoarea (sigura) strapungere A1 Ciurel ar debloca intrarea dinspre Pitesti.

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata mihai_tomaro

mai are rost sa intreb si de ce nu se iese cu b-dul timisoara pana in centura? om fi oare asa de saraci incat un nou pod sa fie o decizie care sa manance un procent insemnat din buget? macar unesti Liniei cu Timisoare undeva langa CF, si treci cu un singur pod centura.
centura aia eu o vad ca pe salvarea bucurestenilor de traficul aglomerat. colaborata cu transport in comun de calitate - sa poata o femeie sa mearga in fusta fara problele(...)- si cu o taxare a parcarii in centru! daca ai job in centru compania plateste parcare, daca vrei in parc, sa fie parcare gratis 2ore, apoi f scump, se gasesc solutii ca sa poti tranzita in limita rezonabilului. daca ai job in pipera si vi din militari sau rahova sa ai de ales, vrei transport in comun-ok,dar sa ajungi fresh nu transpirat sau agresat psihic, vrei masina- o iei pe centura, consumi 1l mai mult, dar va merita.

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata Dominatrix

Degeaba visam noi la transport in comun modern si performant. Daca dupa 2000 pana in 2008 s-a facut ceva pentru imbunatatirea si modernizarea acestuia (achizitii de vehicule noi, fie ele si cu dedicatie, modernizari de linii de tramvai si depouri, partial cu aceleasi dedicatii, metrouri usuratice separate de trafic etc.. in 2 ani si jumatate la Primarie Dr. Oetker a realizat la acest capitol ZERO ABSOLUT. De la Primarie nu auzim decat balbaieli timide cu reabilitarea a 2-3 tronsoane de linii de tramvai. De vehicule noi (autobuze, trolee, tramvaie) sau de crearea de noi legaturi de transport in oras (ca in afara lui, adica in Ilfov nici nu incape discutie) nici o vorbulita. Iar in materie de metrou, mai avem de asteptat mult si bine pana o sa ne plimbam in Drumul Taberei sau spre Otopeni.

Si ne mai miram de ce e blocat orasul? Pai asta au zis si japonezii in anii '90 ca se va intampla. Cat s-a realizat din studiul japonezilor privind traficul din Bucuresti ? Ce s-a facut in anii in care aglomeratia nu atinsese cotele de acum ? Si nu numai ca nu s-a realizat mare lucru, dar fiecare primar a venit cu ideile lui crete, autostrada suspendata a lui Oprescu fiind poate cel mai bun exemplu in acest sens.

Dar pentru ca noi suntem cei mai destepti, ce rost are sa ascultam ce zic omuletii aia galbeni? Ce daca ei sunt specialisti in aglomerari urbane, dat fiind ca sunt cam 130 de milioane de oameni pe o suprafata cam o data si jumatate cat Romania, cu 5 metropole de peste 5 milioane de oameni, din care Tokio a sarit de 35 de milioane. Poate nu strica sa tinem cont ce zic ei, nu?!

De ce spun toate aceste off-topicuri? Pai asa e si cu bulevardul acesta pe care il propuneti voi pe strada Liniei. Iata un paragraf cheie din articolul postat mai sus
2. In al doilea rand este un proiect de o utilitate trecatoare, pentru ca s-a demonstrat deja in toate capitalele europene ca fluidizarea traficului tine mai putin de megaproiecte destinate transportului auto individual, cat de accentul pus pe transportul in comun modern si accesibil.
In acest context, e uluitor cum Primaria nu are bani de noi linii de metrou, nu are proiecte de sortare a traficului auto individual din centrul orasului si nu sustine transformarea liniei de cale ferata care inconjoara orasul in linie de metrou usor, fapt care ar reactiva o buna parte din infrastructura deja existenta si ar diminua semnificativ traficul auto de tranzit spre locul de munca, cu costuri mult mai mici.

Dupa parerea mea, nu e nimic uluitor. De unde nu e, nici Dumnezeu nu cere. In Epoca de Aur cu Tacamuri de Pui, circula un banc care spunea ca unitatea de masura a inteligentei se numeste Țian, iar cel mai mic submultiplu este miliȚianul, in zilele noastre, in Epoca Sorin Oprescu, unitatea de masura ar trebui adaptata si am putea spune pe drept cuvant ca 1 miliȚian = 1 kiloSorin. €

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata DanCld

Oprescu a fost votat in parte de catre cei care nu vad orasul decat din spatele volanului si pe de alta de "cetatenii disperati" de marile lucrari din epoca Basescu-Videanu (bine, cele 2 multimi nu sunt disjuncte). Trebuie sa privim situatia si dintr-o perspectiva globala, un pic sociologica: intre 2004 si 2008 cresterea economica a ajuns pe strada, creditul ieftin a umplut parcarile si a scumpit apartamentele pana la valori incredibile. "Romanul oarecare" de orice varsta si educatie nu avea experienta blocajelor zilnice in trafic, a cautarilor prelungite pentru un loc de parcare... de fapt nu avea experienta condusului zilnic si poate nu avea nici carnet. Statistica e rece: intre "anii 90" si 2008 masinile inmatriculate in Bucuresti s-au multiplicat de aproape 10 ori!

Matematica ne spune ca ne-am facut-o singuri. Presa a spus ca ne-a facut-o Videanu cu santierele nesfarsite si cu afacerile cu borduri. Oprescu a cules roadele si a ajuns la primarie unde criza economica si terminarea multor santiere a parut sa dea dreptate celor care il acuzau doar pe Videanu. Insa intr-adevar punctul comun pe care il vad peste tot este incapacitatea de a vedea situatia intr-o perspectiva care sa depaseasca lungimea unui singur mandat de primar.

 


Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 36
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421941 posts in 5257 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use