MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului

8571 posts, 1242846 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 302 303 304 305 306 307 308  ... 613
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) subway guru

Adevar ce?...ca asemenea aberatie e chiar...super incredibilo-penibila!
chiar crezi ca merita sa pierdem vremea cu asemenea...imbecibilitati???
:ugeek:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) sab

Cum umpluta, cand, dimpotriva, zona aceea a fost decopertata ?

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) TibiV

Este din aceeasi categorie ca si "informatia" ca dupa razboi rusii luau graul Romaniei ca sa... stinga cu el sondele aprinse de nemti cand s-au retras!...  :lol:

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) thor5

Nu inteleg problema voastra cu tunelurile si statiile de mare adancime!?! Solutia e foarte simpla. Solutia Ceausescu! Daramam oricat trebuie de-a lungul viitoarei M5 si nu construim nimic peste. Lasam spatiu verde. Sau piste de biciclete, ca tot se plang "participantii la trafic" cu 1 om-putere ca nu au pe unde se da prin Bucuresti.
Nu incercati sa ma hiuduiti , pentru ca nu voi raspunde ipocritilor gen Nicusor Dan. Toata lumea e constienta ca bulevardele de deasupra M5 intre Opera si Iancului trebuiesc largite din cauza traficului rutier deja supradepasit. Oricum majoritatea cladirilor de pe aceste bulevarde sunt "expirate" de mult. Daca nu le daramam noi, le va darama urmatorul cutremur major (pentru ca DA, sunt construite cu mult inaine de 1977 si DA, nu sunt proiectate antiseismic).
Am vazut multi ipocriti care il injurau pe Ceausescu ca facea bulevarde prea largi, iar acum critica ambuteiajele si cozile de masini de pe acele bulevarde. Nu poti face evolutie urbana daca nu faci regenerare urbana! Pana si copacii stiu sa faca asta iarna, pentru a creste mai mari anul urmator. Numai romanii analfabeti functional sunt blocati in concepte specifice Evului Mediu (pe sloganul" Noi nu construim, noi carpim!")

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) t530

thor5 sunt perfect de acord cu tine. Intrebarea este: Cine sa faca ? Daca nu iese mita si spaga de x% pe y luni...
Le pot da in schimb o locuinta in ANL.

 



  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) sab

Eu inca astept explicatiile lui guru de ce galeria si excavatia deschisa nu reprezinta o solutie, asa cum a reprezentat la M2 pentru Magheru. Unde, apropo, Ceausescu nu a daramat nimic. Singurul loc unde cred ca s-a daramat masiv pentru metrou a fost pe Polizu-Buzesti. Dar este alta discutie acolo.

M5 nu trebuie facuta cu orice pret. Mai ales ca nici nu este necesara acum dincolo de Universitate. Si nu este vorba de Nicusor Dan, este vorba ca orasul asta a pierdut mult din patrimoniul imobiliar datorita unora care au gandit ca trebuie sa daram tot ce este vechi si sa cladim socialismul triumfator cu blocuri dormitor din prefabricate. Si da, avem bulevarde largi, dar fara nicio valoare. Blocuri banale, as spune chiar urate. De aceea nici nu prea atragem turism, asa cum atrag alte capitale. Polonezii ,de exeplu, fost mai destepti cand au reconstruit Varsovia dupa razboi. Nu au facut blocuri, au reconstruit cladirile asa cum erau inainte sa le distruga germanii. Si eu tot in comunism traiau, dar au avut alta mentalitate...Aceea ca ce este vechi face parte din istoria lor, nu trebuie ras de pe fata pamantului.
Si solutia NU este sa largesti bulevardele si aduci traficul prin centru. Solutia este sa diminuezi traficul pe cat posibil (adica sa directionezi oamenii catre transportul in comun), iar unde nu se poate, sa-l dirijezi pe inele ocolitoare. Stiu ca romanul vrea sa mearga cu masina pe drumul cel mai scurt (adica prin centru), dar asta nu prea se aplica in Europa civilizata. Orasele nu trebuie construite pentru masini, ci pentru oameni. Iar majoritatea merge cu transportul in comun, nu cu masina.

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) aztec

Sunt 2 probleme ce teoretic se bat cap in cap.

Teoretic metroul se construieste TOCMAI pt a muta mare parte din traficul de la suprafata in subteran.
Prin punerea la punct a unui transport in comun de incredere atat la suprafata cat si in subteran, rapid si predictibil face ca la suprafata sa scada ambuteiajul.
Degeaba faci bulevarde de 10 benzi pe sens daca acestia se blocheaza in intersectii, daca ajunsi la destinatie nu au loc sa iasa de pe bulevarde fara sa se blocheze, nu au loc de parcare.
Tocmai constructia metroului duce la stoparea demolarilor, nu la demolari.
Acum ca pot exista si cazuri de exceptie, particulare...nimeni nu poate spune ca nu.
Zona centrala trebuie sa ramana asa. Că  doar nu vrem sa avem alt Phenian(Pyongyang) ca centru, loc fara istorie si trecut, doar constructii socialiste sau postrevolutionare salbatic. Cu zgarienori cand infrastructura nu permite asta.
Daca vine cutremulul de 9 si rade centrul, atunci ne putem regandi abordarea, ca asta e. Dar daca ne uitam ca altii au refacut orasele dupa razboi la fel ca inainte, cel putin zona istorica... si arata al draku' de bine... poate ne mai gandim si atunci.
Ca pana la urma si Ceausescu a avut motivul cutremurului din '77, pt ca altfel era greu sa se apuce de Casa Poporului si demolari fara pretextul cutremurului.
Apoi B-dul. Elisabeta e cam greu sa il refaci, ai cladiri cu adevarat istorice si unele consolidate sau fara bulina de ambele parti ale bulevardului....costul ar fi IMENS.Dupa Universitate spre Iancului mai sunt zone care merg largite, dar merita? Cu adevarat sa demolam cateva case pt largirea unui bulevard ca apoi sa se construiasca un zgarie nori in zone de case?

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) t530

http://metropotam.ro/Locuri-de-vizitat/...473023252/

Legende urbane
...
Cel mai vechi tunel subteran se spune ca a apartinut pe vremuri lui Vlad Tepes. Domnitorul roman il construise special pentru a se refugia acolo, in taina, atunci cand era atacat de dusmani.

Tunelul pornea chiar de la castelul lui Vlad, aflat pe locul superbului Palat Kretzulescu de astazi si trecea pe sub Cismigiu. De asemenea, avea o ramificatie spre biserica Schitu Magureanu, dupa care trecea pe dedesubtul aleilor din parc, pe sub lac si ajungea tocmai la actuala Primarie Generala (1)

...

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) aztec

Cu putina istorie pe care o stiu,... zona Cismigiu era o mlastina. Zona inundabila....
Aici, din acea mlastina au facut parcul si lacul.
Daca pe vremea aia au fost in stare sa lege locurile pe sub o mlastina si o lunca a Dambovitei... foarte tare...
Ce foloseau ca hidroizolatie,....?
Sapau cu scut mecanizat.
Cum avea iesirea intr-o zona inundabila...cum scoteau apa apoi?
Ori datele istorice pe care le stiu eu sunt gresite...ori "inginerii" de atunci erau formidabili..
Daca merita discutat se poate muta la Dambovita sau alt topic, pt a nu polua discutia

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) shoppy

t530, nu functioneaza link-ul, zice ca sa platesti ca sa devi membru :| .

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) danutzu_2910

Da, trebuie sa dai bani ca sa aflii stiri aberante. (vezi ce zice @aztec!!)

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) survola

Între Rosetti și Moșilor am văzut multe buline, acolo zic eu ca e problema, sunt blocuri interbelice care ar trebui consolidate.
Între Operă și Universitate/ Rosetti sunt destule clădiri mai tinere, refăcute sau care par solide.
Deci, concret, câte clădiri știm pe porțiunea asta cu bulină? Ca să iesim din sfera generalităților.

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) survola

aztec wrote:
Zona Cismigiu era o mlastina. Zona inundabila....

Clădirea Primăriei Generale a avut probleme exact din cauza apelor subterane, din ce știu eu.

 


Go to page:  1  ... 302 303 304 305 306 307 308  ... 613
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2297 forum members have written 422408 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use