MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului

8571 posts, 1242836 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 298 299 300 301 302 303 304  ... 613
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) sab

Florinds wrote:
Apropo, de ce avem atatea accesuri pe M5?

Ca sa castige unii din proiectare si executie.

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) Florinds

S-a inchis mai demult, slasher1985, vezi aici . Am si zis unde vorbim... Scuze @Andrei ca nu am inceput acolo.
Editandrei 11 : # slasher1985, interventia ta o gasesti la club.  :D

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) George

Accesurile de la M5 sunt pe deplin justificate. Nu te scumpesti la tarate la un proiect de sute de milioane de euro. Logica statiilor multe este tocmai accesibilitatea facila pentru oricine din cartier, ori degeaba ai statie la Favorit pe diagonala, daca tu stai pe Sibiu si trebuie sa traversezi intersectia aia pe la vreo 3 semafoare ca sa ajungi la statie. Normal e sa intri in statie exact langa bloc, bingo. Iar daca vii printre blocuri cateva sute de metri, macar sa poti intra pe partea ta a strazii, nu sa-ti bati capul cu traversarile, sa te improaste masinile cu noroi etc.

In logica de tip Ceausescu, statiile ar fi trebuit sa fie mult mai rare, cu cate un acces maxim doua, ca nu-i asa, romanul e sportiv. Ba pardon, nu e, uitati-va la situatia din cartierul Militari.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) sab

Lasa ca au construit Gorjului cu 2 guri de acces exact la mijlocul statiei. Ca sa nu se supere nici cei din capatul dinspre Lujerului, nici cei din capatul dinspre Pacii.
Si ultimul tronson de M4 este cu foarte multe guri de acces. ;)

Care este situatia din Militari ? Ca nu ma prind...

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) George

Statii foarte rare si iata, accesuri prost construite. Ma gandesc mai ales la distanta enorma intre Lujerului si Politehnica.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) sab

Credeam ca vrei sa spui ca romanul din Militari nu este sportiv. :)
Pai si ce este intre Lujerului si Politehnica ?...Mai nimic. La 100m de Lujerului se termina blocurile si urmeaza parcul Politehnicii. Cam pustiu...Nu se justifica nici acum o statie acolo, daramite atunci. Singurul loc unde se justifica s-a si facut, la Gorjului.
Daca ma intrebi pe mine, as fi facut statia Politehnica mai aproape de campus (eventual cu traseul metroului prin campus), dar asta este, au vrut sa impuste 3 iepuri dintr-un foc, si studentii si femeile de la APACA si "activistii" de la Stefan Gheorghiu.
Si pana la urma nu pot sa-i condamn, la cat costa o statie, vom vedea daca se justifica atatea statii in Dr Taberei. Pana la urma metroul trebuie sa fie un mijloc de transportrapid.

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) George

Hmmm.....se vede ca nu stai in Militari  :)

Intre Lujerului si parcul Politehnicii este 1 km bun in care sunt zeci de blocuri de 10 etaje si de 4 etaje...acolo stau peste 10.000 oameni, dupa parerea mea  :lol:  Si eu am locuit pe Aleea Ariesul Mare la un moment dat...uita-te pe google maps si vei vedea ce aglomerare urbana e acolo, ideea ca ar mai fi trebuit o statie la Liceul Tudor Vladimirescu.

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) survola

sab wrote:
vom vedea daca se justifica atatea statii in Dr Taberei. Pana la urma metroul trebuie sa fie un mijloc de transportrapid.

Rapid, dar și accesibil pentru cât mai mulți călători.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) sab

@George
Ba stau...chiar in Militari . Am gresit distanta, nu sunt 100m, dar tot consider ca nu se mai justifica o statie acolo pentru cate blocuri sunt acolo. Pe cei care stau vis-a-vis de Cora ii preia Lujerului, acum daca mergi 100-200m  si traversezi o strada nu mori.  Este o singura statie RATB de le Lujerului pana la Liceu, apoi chiar ca nu mai sunt constructii care sa justifice metrou.
Asa cum consider ca nu se justifica absolut toate statiile de pe M5, dar nu are asa mare importanta asta.
Stiu toti vrem sa avem statie de metrou langa bloc, dar nu se poate. Altfel desfiintam RATB-ul de tot. . O statie costa cateva milioane de euro. Pe care nu ii recuperezi de la calatorii de la acele blocuri .In fine, nu are asa mare importanta, suntem off topic cu discutia asta din Militari.

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) aztec

Acolo(Politehnica) daca trageau statia mai spre Pumac, cu acces pe ambele parti ale bulevardului cred ca era cel mai bine,...dar asta a fost situatia zonala la momentul ala..

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) misterr

subway guru wrote:
parcarile sunt afacerea primariilor si...basta!
Nu neapărat, de ce? Afacerile sînt ale cui se pricepe și vrea să le facă.
Hai că vin eu cu soluția: se fac parcări la metrou (deasupra stațiilor), DAR nu pe banii primăriei, ci pe banii Metrorex. Iar taxa pe parcare apoi nu o încasează primăria, ci sindicatul de la metrou. Așa rezolvăm două lucruri dintr-un foc:
1. Au și bucureștenii parcări
2. Nu mai plînge nici sindicatul că nu mai încasează chiria pe spațiile comerciale și reclamele de la metrou, au și ei din nou o sursă de venit.

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) George

In fine, banii clar nu se recupereaza de la locatarii din zona, nu asa se pune problema. Si eu am tot oscilat intre a considera ca sunt prea multe statii pe M5 si a aprecia ca de fapt e numai bine tocmai pentru a acoperi tot cartierul si a mai lua presiunea de pe RATB. Momentan cred ca e bine asa cum s-a proiectat. Vom vedea si cat de dinamice vor fi trenurile, adica rapiditatea cu care vor accelera pe interstatii. Pe M 5 ar trebui mai putina inertie specifica unui tren cu statii lungi, ar trebui sa se miste mai repede, precum la metroul din Paris, de exemplu.
Sunt chiar curios daca sistemul acela, ATO/ATP (nu mai retin acum exact cum e corect, parca ATO e sistemul mai complet) permite o asemenea programare adaptata la specificul M 5.

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) andrei11

Se poate testa sistemul pe 2 interstatii care sunt deja in functiune, GdN 1 - Basarab  si Jiului - Parc Bazilescu.
La o adica nici de Petrache Poenaru - Crangasi sau Dimitrie Leonida - Berceni nu mi-e rusine.

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) sss

misterr wrote:
subway guru wrote:
parcarile sunt afacerea primariilor si...basta!
Nu neapărat, de ce? Afacerile sînt ale cui se pricepe și vrea să le facă.
Hai că vin eu cu soluția: se fac parcări la metrou (deasupra stațiilor), DAR nu pe banii primăriei, ci pe banii Metrorex. Iar taxa pe parcare apoi nu o încasează primăria, ci sindicatul de la metrou. Așa rezolvăm două lucruri dintr-un foc:
1. Au și bucureștenii parcări
2. Nu mai plînge nici sindicatul că nu mai încasează chiria pe spațiile comerciale și reclamele de la metrou, au și ei din nou o sursă de venit.


Nu, nu si nu! Facem o investitie de milioane de euroi din buzunarele noastre, ca sa oferim o paine calda sefilor unui sindicat? WTF, atunci fiecare sindicat sa ceara cate o bucata din intreprinderea unde lucreaza, ca sa-si faca o sursa de venit: bar, vulcanizare, parcare, cimitir, mall, frizerie, dupa posibilitati! Eu ma gandesc sa fac in curtea fabricii un cort cu masaj erotic, ar veni lumea cu drag la munca!  :lol:

 


Go to page:  1  ... 298 299 300 301 302 303 304  ... 613
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2297 forum members have written 422408 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use