Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1229088 views
📖 Pagination options
- Lixandru Dragos-Liviu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 (partea a III a)
Lixandru Dragos-Liviu
Cam jumatate din radierul de la Romancierilor e gata! Au lucrat 60 de muncitori. La Valea Argeşului a sosit o Kelly, alta decât cea plecată de la curba galeriei.
Până la încetarea grevei, au fost prezente doar două firme firave, aduse repede de MaxB, la care lucrau 15 muncitori fără utilaje!
Astăzi, de la ora 10, la Tehnologica Radion a încetat greva! Se va betona în forţă restul de radier la depou, pe laterale la PS, chiar azi o bucata mare din el, pe partea blocului maro! Azi a sosit şi fierul pentru stâlpii de pe partea blocului albastru!
Cam jumatate din radierul de la Romancierilor e gata! Au lucrat 60 de muncitori. La Valea Argeşului a sosit o Kelly, alta decât cea plecată de la curba galeriei.
Până la încetarea grevei, au fost prezente doar două firme firave, aduse repede de MaxB, la care lucrau 15 muncitori fără utilaje!
Astăzi, de la ora 10, la Tehnologica Radion a încetat greva! Se va betona în forţă restul de radier la depou, pe laterale la PS, chiar azi o bucata mare din el, pe partea blocului maro! Azi a sosit şi fierul pentru stâlpii de pe partea blocului albastru!
- Lixandru Dragos-Liviu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 (partea a III a)
Lixandru Dragos-Liviu
Vă rugăm mult, domnule Andrei, aduceţi-ne imagini de la nivelul radierului la TV, Romancierilor şi VI (depou) şi de la galerie. Mulţumim mult!
Vă rugăm mult, domnule Andrei, aduceţi-ne imagini de la nivelul radierului la TV, Romancierilor şi VI (depou) şi de la galerie. Mulţumim mult!
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 (partea a III a)
sab
Pe bune, n-ati obosit cu astfel de mesaje ?
Daca putea, MA punea poze pana acum, nu sta "in expectativa" ca sa se lase rugat. Cand are omul timp si drum pe acolo si cand se vor intampla lucruri notabile, cu siguranta ca va posta si poze.
Pe bune, n-ati obosit cu astfel de mesaje ?
Daca putea, MA punea poze pana acum, nu sta "in expectativa" ca sa se lase rugat. Cand are omul timp si drum pe acolo si cand se vor intampla lucruri notabile, cu siguranta ca va posta si poze.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 (partea a III a)
Robert24
La primul astfel de mesaj, s-ar putea sa nu mai poti scrie... Esti foarte, foarte OBOSITOR!!!
Nu tine nimeni pentru el informatii!
Lixandru Dragos-Liviu wrote:
Vă rugăm mult, domnule Andrei, aduceţi-ne imagini de la nivelul radierului la TV, Romancierilor şi VI (depou) şi de la galerie. Mulţumim mult!
La primul astfel de mesaj, s-ar putea sa nu mai poti scrie... Esti foarte, foarte OBOSITOR!!!
Nu tine nimeni pentru el informatii!
- Lixandru Dragos-Liviu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 (partea a III a)
Lixandru Dragos-Liviu
Îmi cer scuze de mesajul care l-am pus anterior, domnilor! Aveţi perfectă dreptate în ceea ce priveşte timpul colegului nostru, MA, cât şi de ceea ce se realizează notabil!
Informaţii noi pe care le-am primit, astfel:
— La staţia Parc, se mută ambele sensuri pe devierea nouă, cea făcută exact cât ţine pm-ul turnat!
— La Romancierilor, betonare la 1/2 din statie, pt. radier! Săpătura la nivelul peronului este gata!
— În zona galeriei, betonare puternică spre Romancierilor.
— La Valea Argeşului, nimic; doar utilajul Kelly. VertaTel muncea la o deviere la intersecţia Valea Argeşului cu Drumul Taberei, înaintea PSS-RD.
— RD, nimic.
Îmi cer scuze de mesajul care l-am pus anterior, domnilor! Aveţi perfectă dreptate în ceea ce priveşte timpul colegului nostru, MA, cât şi de ceea ce se realizează notabil!
Informaţii noi pe care le-am primit, astfel:
— La staţia Parc, se mută ambele sensuri pe devierea nouă, cea făcută exact cât ţine pm-ul turnat!
— La Romancierilor, betonare la 1/2 din statie, pt. radier! Săpătura la nivelul peronului este gata!
— În zona galeriei, betonare puternică spre Romancierilor.
— La Valea Argeşului, nimic; doar utilajul Kelly. VertaTel muncea la o deviere la intersecţia Valea Argeşului cu Drumul Taberei, înaintea PSS-RD.
— RD, nimic.
- seraph1
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 (partea a III a)
seraph1
Update 28.03.2014 - doar jumătate din șantier. Plănuisem să-l fac tot, dar a intervenit ceva.
Râul Doamnei (stația) - abandonat
PSS Râul Doamnei - lucra Verta Tel la o deviere în capătul dinspre Valea Argeșului
Valea Argeșului - se fora cu un utilaj Foretis în capătul dinspre Râul Doamnei
Valea Ialomiței (depou și stație) - se excava pământ în partea dinspre Kaufland în ritmul a o cupă la 2-3 minute (efectiv aveai senzatia că operatorului excavatorului îi este scârbă să atinga manetele), în zona unde ar trebui să se lucreze la eșafodaje și armături muncitorii erau tolăniți care pe unde a apucat (sictir total).
Valea Ialomiței (tunel) - pustiu
Valea Ialomiței (racord) - se mișca ceva la pereții mulați
Valea Ialomiței (tunel spre Romancierilor) - activitate modesta
Șantier Kaufland - activitate intensă, se lucra susținut pe întreg șantierul, numărul muncitorilor este mai mare decat în toata zona depou, stație, tunel, racord. Progresul lucrărilor se vede de la o zi la alta
Romancierilor - se turna beton în subteran cu un singur "elefant"
Parc Drumul Taberei - 4 muncitori stăteau pe o bordură și se uitau la al 5-lea cum împinge o roabă, pe partea cu parcul s-a montat un gard și s-a betonat o alee semn că circulația pietonilor va fi deviată prin parc
Update 28.03.2014 - doar jumătate din șantier. Plănuisem să-l fac tot, dar a intervenit ceva.
Râul Doamnei (stația) - abandonat
PSS Râul Doamnei - lucra Verta Tel la o deviere în capătul dinspre Valea Argeșului
Valea Argeșului - se fora cu un utilaj Foretis în capătul dinspre Râul Doamnei
Valea Ialomiței (depou și stație) - se excava pământ în partea dinspre Kaufland în ritmul a o cupă la 2-3 minute (efectiv aveai senzatia că operatorului excavatorului îi este scârbă să atinga manetele), în zona unde ar trebui să se lucreze la eșafodaje și armături muncitorii erau tolăniți care pe unde a apucat (sictir total).
Valea Ialomiței (tunel) - pustiu
Valea Ialomiței (racord) - se mișca ceva la pereții mulați
Valea Ialomiței (tunel spre Romancierilor) - activitate modesta
Șantier Kaufland - activitate intensă, se lucra susținut pe întreg șantierul, numărul muncitorilor este mai mare decat în toata zona depou, stație, tunel, racord. Progresul lucrărilor se vede de la o zi la alta
Romancierilor - se turna beton în subteran cu un singur "elefant"
Parc Drumul Taberei - 4 muncitori stăteau pe o bordură și se uitau la al 5-lea cum împinge o roabă, pe partea cu parcul s-a montat un gard și s-a betonat o alee semn că circulația pietonilor va fi deviată prin parc
- Slasher1985
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 (partea a III a)
Slasher1985
Va rog eu frumos, incetati cu comparatia asta intre santierul Kaufland si santierul Valea Ialomitei pentru a face "anti-reclama" muncitorilor de pe santierul de la metrou. A fost utilizata deja de prea multe ori, am inteles mesajul de prima data: unde nu e cascaval, e indiferenta.
Multumesc.
Va rog eu frumos, incetati cu comparatia asta intre santierul Kaufland si santierul Valea Ialomitei pentru a face "anti-reclama" muncitorilor de pe santierul de la metrou. A fost utilizata deja de prea multe ori, am inteles mesajul de prima data: unde nu e cascaval, e indiferenta.
Multumesc.
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 (partea a III a)
URANUS
E inadmisibil ca nu e cascaval pt racordul M5. Rusine! Parca malaiul era asigurat din fonduri UE.
E inadmisibil ca nu e cascaval pt racordul M5. Rusine! Parca malaiul era asigurat din fonduri UE.
- Slasher1985
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 (partea a III a)
Slasher1985
Si mesajul asta l-am auzit de suficient de multe ori.
Si mesajul asta l-am auzit de suficient de multe ori.
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 (partea a III a)
survola
S-a deschis M4 in Budapesta. Pentru cei care se plang de statii prea dese pe M5 in Bucuresti:
M4 main information
Line length:
7.4 km
Number of stations:
10
Ca fapt divers, adancimile statiilor variaza intre -15 m si -31 m (mai adanci unde se subtraverseaza Dunarea).
Toate statiile sunt cu peron central.
Daca nu ma insel, lucrarile au inceput in 2004.
Mai multe detalii aici: http://www.metro4.hu/index.php
S-a deschis M4 in Budapesta. Pentru cei care se plang de statii prea dese pe M5 in Bucuresti:
M4 main information
Line length:
7.4 km
Number of stations:
10
Ca fapt divers, adancimile statiilor variaza intre -15 m si -31 m (mai adanci unde se subtraverseaza Dunarea).
Toate statiile sunt cu peron central.
Daca nu ma insel, lucrarile au inceput in 2004.
Mai multe detalii aici: http://www.metro4.hu/index.php
- andrei11
-
Posted:
-
Bârfe / Răutăţi
andrei11
Am mai spus-o de mai multe ori, probabil ma voi opri, unii se vaita ca trebuie sa subtraverseze apeducte, modifica proiecte deja aprobate si parafate (accesele la M 5 / Parc ), blablabla, altii subtraverseaza Dunarea.
O fi apeductu' mai tare ca Dunarea, mai stii ?
Am mai spus-o de mai multe ori, probabil ma voi opri, unii se vaita ca trebuie sa subtraverseze apeducte, modifica proiecte deja aprobate si parafate (accesele la M 5 / Parc ), blablabla, altii subtraverseaza Dunarea.
O fi apeductu' mai tare ca Dunarea, mai stii ?
- seraph1
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 (partea a III a)
seraph1
Se mai lucreaza doar săptamana aceasta după care probabil vor intra într-o vacanță prelungita de Paște și 1 Mai până la jumătatea lunii mai.
Se mai lucreaza doar săptamana aceasta după care probabil vor intra într-o vacanță prelungita de Paște și 1 Mai până la jumătatea lunii mai.
- bogdan10
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 (partea a III a)
bogdan10
UE deconteaza nu finanteaza! E o mica, MARE diferenta!
URANUS wrote:
E inadmisibil ca nu e cascaval pt racordul M5. Rusine! Parca malaiul era asigurat din fonduri UE.
UE deconteaza nu finanteaza! E o mica, MARE diferenta!
- Lixandru Dragos-Liviu
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Lixandru Dragos-Liviu
Informaţii primite, astfel:
– la Valea Argeşului, o Kelly sapă tunele false pentru cele 2 TBM-uri;
– la depou, s-a turnat o porţiune însemnată de PS, pe partea cu blocul maro; zona dinspre Kaufland este pustie;
– la galerie, nimic. Nu se mai sapă şi nu se mai armează spre Romancierilor;
– la Romancierilor, 25 muncitori armează sporadic un segment din radier, aflat dincolo de jumătatea suprafeţei totale a staţiei;
– la Parc, două Kelly sapă de zor doar pereţii pe unde vor trece TBM-urile... Oare ce variantă s-a adoptat aici? 1) Doar pereţii penetrabili de către cele 2 TBM-uri; 2) Tot perimetrul cu PM realizat până la sosirea TBM-urilor? 3) Se realizează atât PM cât şi planşeele?
Informaţii primite, astfel:
– la Valea Argeşului, o Kelly sapă tunele false pentru cele 2 TBM-uri;
– la depou, s-a turnat o porţiune însemnată de PS, pe partea cu blocul maro; zona dinspre Kaufland este pustie;
– la galerie, nimic. Nu se mai sapă şi nu se mai armează spre Romancierilor;
– la Romancierilor, 25 muncitori armează sporadic un segment din radier, aflat dincolo de jumătatea suprafeţei totale a staţiei;
– la Parc, două Kelly sapă de zor doar pereţii pe unde vor trece TBM-urile... Oare ce variantă s-a adoptat aici? 1) Doar pereţii penetrabili de către cele 2 TBM-uri; 2) Tot perimetrul cu PM realizat până la sosirea TBM-urilor? 3) Se realizează atât PM cât şi planşeele?
📖 Pagination options