MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului

8571 posts, 1229087 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 207 208 209 210 211 212 213  ... 613
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) Lixandru Dragos-Liviu

Când ne aduceţi poze cu ultimele noutăţi?
– staţia Favorit cu cele două TBM-uri;
– TV, cu radierul gata turnat;
– Romancierilor, cu 1/3 din radier realizată şi ce s-a mai excavat;
– VI, cu ce s-a mai turnat înspre Kaufland şi cu eşafodajul pentru realizarea restului de PS; galeria de legătură cu ultimele noutăţi.
Mulţumim !

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) 133 313

Din pacate cred ca la Valea Ialomitei treaba va merge mai naspa de acum inainte. Din cate inteleg Tehnologica este in "razboi financiar" cu angajatii prin mai multe locuri (a se intelege nu doar la M5).

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) subway guru

Ar fi cazul sa preia Max problema...

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) Nightwolf

Adik sa intelegem ca Max Boegl o sa se scuture putin si o sa schimbe subcontractorul sau cum?

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) ADY881

aztec wrote:
Eu nu comentez utilitatea sau nu a metroului. Durata santierului si poluarea creeata de taraganarea lucrarilor creaza o atmosfera in cartier total neprielnica pt un parinte cu 2 copii mici. Nu este o placere sa ii scoti afara si o mica adiere de vant sa ii umple de praf, "sa scoti pamant din nasurile lor dupa o plimbare pana la parculet si inapoi , in casa s ai retineri sa "aerisesti" pt ca intra mai  mult praf, in masina si pe masina se asterne praful de parca ai fi in sahara, sa impingi carutul si  sa mergi cu cei mici pe strada pt ca trotuarele sunt santier... etc.
Nu este o placere.



Ti-ai pus intrebarea de ce sunt atatea santiere => atatea surese de praf?
Din cauza ca domnii idili ne fac metrou cu statii dese (las la o parte costul, care ce sa ne dam dupa nuci, este exorbitant).
Daca domnii idili ar face un metrou normal, statii de facut ar fi la jumate => mai putine santiere in Drumul Taberei (deoarece tunelele se fac cu TBM-uri si nu se fac Cut & Cover). Deci aici trebuie sa ii blamezi exclusiv pe functionarii statului, chiar daca ar fi invitat un milion de chinezi oricum nu ar reusi sa faca metroul rapid(ca sa inchida repede gaurile in pamant, deci sursele de praf), metroul este un fel de transport ce se construieste greu, in timp indelungat, nu poti sa pui TBM-ul "Catinca" in viteza a 6-a si s-o calci. Cu cate mai multe statii are metroul, cu atat mai mult timp se va construi metroul, si mai mult va costa(dar va avea si o viteza medie mai mica, o viteza de LRT, de aia si ii spun tramvai subteran).

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) Robert24

Nu mai deschideti subiectul cu cat de dese sunt statiile!
S-a demonstrat CLAR de X ori ca statiile sunt amplasate foarte normal conform normelor moderne de urbanism!

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) ADY881

Sau comform normelor moderne de spaga in Roamania?

ps.Daca vrei poti sa ma banezi pe cat timp ai zis. Dupa ce citesti mesajul asta poti sa il stergi.
Insa praful, cum nu ai da, este anume din cauza numarului de statii.

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) Robert24

Asta-i culmea! E praf in Bucuresti pentru ca sunt prea multe statii de metrou...
Sincer... Daca nu va pricepeti macar un pic, nu mai scrieti mesaje doar de dragul de a fi scrise...

Apropos: o mica lectura - http://ro.wikipedia.org/wiki/Troll

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) aztec

Praful este cauzat de santiere, inerent.
Insa un santier functional are totusi o durata si un oarecare control al lui.
Insa santierele abandonate sau semiabandonate ce se intind pe o durata mult prea mare este o sursa inepuizabila.
Chiar daca reduceam numarul de statii, rezultatul era doar procentual, insa problema ramanea. Sa zicem ca in loc de 10 erau 8, deci 80% din ce este acum, deci nu mare branza.,
Daca ne luam dupa acele panouri de informare publica afisat pe santiere, lucrarile trebuiau finalizate  anul trecut.
Daca adaugam si diversele devieri de trafic la care se adauga si cele de utilitati, dezastrul e complet.
Si inca nu au terminat devierile...
Un santier cand este "atacat" trebuie finalizat cat mai repede, nu "romanescul" inceput si abandonat.
Exemple sunt destule, si nu legate neaparat de metrou. Discutia deci nu este de numar ci de stilul de munca.

 


  • GGD
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) GGD

M.A. cand ne mai ajuti cu poze de pe santiere?

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) shoppy

Problema e mai complicata, praful apare doar atunci cand se lucreaza in conditii uscate, daca nu se lucreaza atunci nu e nici praf, deci santierele abandonate nu produc praf. Problema cea mai mare sunt santierele in care se lucreaza asa, in dorul lelii cu 1-2 utilaje cativa ani, ca in loc sa ai o groaza de praf cateva luni atunci ai ceva praf cative ani, si daca se lcureaza tare cateva luni atunci se pot implementa si solutii de limitare a prafului, altfel cine sta 2 ani cu 2 utilaje pe santier sigur nu isi pune problema de limitare a parafului.

Deci primaria trebuie sa bata cu pumnul in masa sa nu mai fie praf si atunci santieristii o sa se adapteze sau o sa se reprofileze, da cum primarul nostru explica savant cu lumbaj de mahala pe unde se duce el cu strazile, sigur nu sta de fineturi dinastea.

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) andrei11

Statiile sunt fix acolo unde trebuie, mai bine nici ca se puteau proiecta localizarea statiilor.

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) URANUS

Situatia observata astazi pe la pranz:

E2 - nimic
AM - se evacua pamant de la Varvara
O - se betona (probabil PC), era multa armatura pe PS, si se cobora in subteran
F - nimic
TV - se betona (PC)
PDT - nimic, am observat ca prin noua deviere se va ocoli substatia electrica, nu inteleg de ce, ca asta veche tot aia facea.
R - s-au finalizat excavatile, nu mai era nici un excavator si nici banda transportoare. Se cobora armatura in subteran.
Galerie (DT) - se arma prima portiune de PS din aceasta zona (inainte de curba)
VA - era o instalatie Foretis
RD - lucrau Verta-Tel (devieri retele)
VI - nu se mai excava pamant desi mai e foarte mult de scos (inspre Kaufland). Totusi lucrarile la completarea PS-ului (zonele laterale) decurgeau bine (esafodaje, armari).

 


Re: Discutii generale: M5 (partea a III a) crocodil

Pe langa praful produs de procesul tehnologic din santiere se mai adauga si lipsa de interes a celor ce ar trebui de exemplu la iesirea camioanelor, macaralelol etc. sa le curate de moloz . Se iese in strada unde acest moloz este intins pe sute de metrii si este luat de alte masini si ridicat in aer rezultand un aer de nerespirat. Exemplul cel mai elocvent este la iesirea din santierul Valea Ialomitei unde acest moloz (pamant,pietris...)este intins pe sosea pana in Bd. Timisoara. O masina din santier cu perie il mai impinge  spre bordura unde cei de la salubrizare in loc sa-l bage in saci il arunca peste acel gardulet. In acesta zona toate canalele sunt infundate tot din aceasta pricina. Cei de la Kaufland am vazut ca respecta cu strictete regulile de curatare a tot ce iese din santier.

 


Go to page:  1  ... 207 208 209 210 211 212 213  ... 613
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421297 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use