Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare sistem rutier și linii de tramvai pe traseul liniei 5 (Aerogării - Sf. Gheorghe)

 

Topic: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu

100 posts, 28794 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu Albert

Exact, acela este un proiect separat.
IMG_5979.jpeg (1.63 MB; downloaded 2825 times)
IMG_6002.jpeg (735.41 KB; downloaded 2810 times)
IMG_6001.jpeg (852.44 KB; downloaded 2810 times)

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu ANTENA

Vremea e bună, ar putea să dea drumul șantierului, dacă sunt toate avizele luate. La linia de tramvai mă refeream, subiectul principal

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu ByOnu

Podul de peste lac este intr-o stare structurala satisfacatoare? Sau trebuie reabilitat si el?

Doar vom avea sina noua pe un pod subred?

La podul peste M800 de pe Aerogarii retin ca s-a lucrat si la structura podului.

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu punmeister

Stiu ca a fost ultima data consolidat in 2008. Tin minte ca o perioada s-a circulat la paleta.

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu alchimistul

Linia de pe pod este intr-o stare exceptionala fata de restul liniei, s-au gandit si ei ca zdruncinaturile slabesc structura de rezistenta a podului. Am asistat, si nu o data, la situatii hilare cand tramvaiul intra pe pod si unii calatori discutau...gata, de aici e mai buna linia...iar bucuria evident ca dura cateva clipe.

Este toata linia actuala dintre Stefan cel Mare si Pasajul Baneasa construita in aceeasi perioada? Ar putea un user precum rosetti61 ori 1689, pe care i-am remarcat in mod deosebit drept buni povestitori, sa faca un mic istoric al liniei 5? Mersi anticipat!

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu rosetti61

Intai a inceput constructia podului, la sfarsitul lui 1986 probabil si cu instalarea incipienta a liniei in vecinatatea lui, apoi din februarie-martie 1987 s-a inceput lucrul pe Aerogarii si Barbu Vacarescu; Tramvaiul 5 a circulat pe Calea Floreasca pana la 30 aprilie 1987, iar de la 1 mai intra pe noul traseu pana la aeroport. A mai fost de montat o singura portiune de linie in zona podului peste Lacul Tei, pana la definitivarea lucrarii cateva luni tramvaiele au mers temporar pe vechiul pod de cale ferata si urmau apoi linia 5 a Garii Herastrau.

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu 1689

Oarecum off-topic, legat de istoria liniei de pe Barbu Vacarescu, odata cu inaugurarea acesteia s-a suspendat circulatia tramvaielor pe Vasile Lascar de la Piata Galati (actuala Piata Domenii) pina la Stefan cel Mare, tramvaiele facind acum un viraj 90 de grade pe Eminescu pentru aproximativ 100 de metri apoi incadrindu-se pe Tunari.
Sinele de pe Vasile Lascar au mai rezistat citiva ani, fiind dezafectate - daca imi amintesc bine - prin ‘89.


PS: poate mesajul asta isi are locul mai bine la sectiunea de istorie a traseelor de transport …?

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu alchimistul

Deci s-a circulat si "pe sus", direct pe strada Gara Herastrau? Dinspre Glucoza, tramvaiele "urcau" pe Gara Herastrau si coborau dupa aceea in zona intersectiei Pipera X Aviator Serbanescu? Sau cum?

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu Chev Celios

1689 wrote here:
Oarecum off-topic, legat de istoria liniei de pe Barbu Vacarescu, odata cu inaugurarea acesteia s-a suspendat circulatia tramvaielor pe Vasile Lascar de la Piata Galati (actuala Piata Domenii) pina la Stefan cel Mare, tramvaiele facind acum un viraj 90 de grade pe Eminescu pentru aproximativ 100 de metri apoi incadrindu-se pe Tunari.
Sinele de pe Vasile Lascar au mai rezistat citiva ani, fiind dezafectate - daca imi amintesc bine - prin ‘89.




Din cate stiu eu s-a circulat prin fata pietei pana acum in 2009-2010 cand au modernizat Str. Tunari.  Virajul la 90 de grade de pe Lascar pe Dacia atunci a aparut. A si apropo, este Piata Gemenii(fosta Galati) nu Domenii. Piata Domenii este pe Mihalache.

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu rosetti61

Tramvaiele au intrat pe Tunari in 1988. Nu s=a circulat niciodata pe strada Gara Herastrau ci pe ceea ce a mai ramas din infrastructura feroviara a garii CFR Herastrau pana cand s-a terminat lucrarea la tronsonul din noua artera ce continea si podul Tei.

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu 1689

Scuze, Pta Gemeni voiam sa spun.

@rosetti61 , multumiri pentru clarificari in ceea ce priveste tranzitia de pe Vasile Lascar. Eram convins ca s-a suprapus cu inaugurarea liniei pe Barbu Vacarescu…

 



Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu ByOnu

punmeister wrote here:
De azi. Au inceput sa scoata corpurile de iluminat in vederea desfiintarii vechilor stalpi.


Prin zonele astea inteleg ca vom ramane in bezna totala pana la montarea noilor stalpi si a sistemului de iluminat.

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu punmeister

Exista si posibilitatea sa se monteze rapid stalpii noi, nu de alta dar nu stiu cat de legal ar fi sa lase doua strazi intens circulate in bezna.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare sistem rutier și linii de tramvai pe traseul liniei 5 (Aerogării - Sf. Gheorghe)  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421244 posts in 5247 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use