Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului (2010)

349 posts, 83353 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25
 
 

📖 Pagination options
Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului (2010) andrei11

O banda pe sens si linie de tramvai. Si pentru ca suntem off, precizez ca este vorba de "Podul Constanta" si nu de Pasajul Lujerului.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului (2010) Utilizator anonim

La Lujerului au aparut si sisteme de informare...

 


Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului (2010) florin

Până la urmă lucrarea e considerată gata? Că din ce-am văzut se pare că au uitat sa marcheze ieșirea din pasaj spre Timișoara. Exact unde era mai important marcajul - zona unde apar mai multe benzi - au lăsat nemarcat, fiecare încadrându-se după cum crede.€

 


Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului (2010) Nightwolf

E marcata zona aia ... HAOTIC!!

 


Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului (2010) PinkyHog

Poate daca s-ar zona de intrare in intersectie (daca se poate spune asa) a str. Lujerului, poate ar fi mai ok.
Si si asa ar fi destul de naspa pentru cei care vin de pe Lujerului si vor sa faca stanga pe Timisoara, ca ar fi foarte din scurt incadrarea, si la cum se circula prin oras...  :!:
Poate mai bine ar muta str. Lujerului  :lol:

 


Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului (2010) shoppy

Andrei n-ai dreptate, daca pe langa ala cu deSimonul mai pui 2m liberi pe dreapta si 1m liber pe stanga atunci iti ies cele 2 benzi, mai ales ca daca ar fi doar 1 banda + 1 sina de tramvai atunci cum s-ar depasii troleele atunci cand se mai blocheaza vreunu sub pod, sau cand e blocaj cum de au loc 3 siruri de masini?
E clar ca nu cunosti zona deci te rog sa nu mai sustii prostia asta. O sa revin si cu o poza concludenta.

 


Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului (2010) Goldmund

Vad ca suntem deja la Podul Constanta si profit putin de ocazie:
de ce ramane acest pod atat de mic?  Sub pod circula toti care vin din departari(DN1A si DN7!), plus toti din Bucurestii Noi si din Cartierul Chitila, toti inghesuiti sub un pod planificat pentru un trolei si o "Volga" pe ora. Sub pod ar trebui de mult sa se circule pe trei benzi/sens, plus tramvaiele :oops:
Acum Pasajul Lujerului:
in vara am vizitat pe cineva pe Bdul Timisoara.E adevarat, daca vii dinspre Militari, e o problema sa te inscrii pe o banda spre Timisoara :o

 


Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului (2010) Gabi23

Miercuri (08.12.2010) dupaamiaza, s-au terminat de montat si sezorii de fum. Atunci cand nivelul de noxe emise de autoturisme atinge un anumit nivel, se porneste instalatia de ventilatie a pasajului afalata intr-una din camerele din peretii pasajului (sens Bd Timisoara >>Uverturii).

 


Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului (2010) Radu Stanescu

A observat cineva zilele astea, turturii care stau sa cada din tavan? Sau pe cei de pe pereti?  :roll: halal modernizare

 


Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului (2010) 3mil

N-am ajuns la Lujerului, dar i-am observat in Pasajul Muncii. Doamne Fereste sa iti cada unul d-ala pe masina... :cry: Nu are legatura ce am scris eu cu subiectul topicului, dar este o problema destul de grava in majoritatea pasajelor bucurestene!

 


Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului (2010) PinkyHog

Udar wrote:
A observat cineva zilele astea, turturii care stau sa cada din tavan? Sau pe cei de pe pereti?  :roll: halal modernizare


E de la condens, n-are treaba cu modernizarea  :lol:  :lol:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului (2010) Utilizator anonim

Primim pe e-mail...

Primaria Municipiului Bucuresti, prin Administratia Strazilor, informeaza ca problemele de scurgere care au aparut in zona Pasajului Lujerului nu au nicio legatura cu lucrarile de reabilitare care tocmai s-au inchiat la finele anului trecut.

Zona caii ferate, in preajma strazii Liniei, nu a facut parte din proiectul Administratiei Strazilor de reabilitare a Pasajului, intrucit orice interventie in preajma intra in atributiile SNCFR.
Sistemul de evacuare a apei pluviale din zona RATB, respectiv partea din pasaj pe unde circula tramvaiele nr 41, este separat astfel incit viteza de scurgere a apei de pe carosabil nu este aceeasi cu cea din zona sinelor.

Administratia Strazilor asigura ca orice problema care poate surveni in zona Pasajului Lujerului in perioada de garantie a lucrarilor de reabilitare va fi remediata in cel mai scurt timp, pe cheltuiala constructorului. Dupa ce va expira garantia, Administratia Strazilor intentioneaza sa incheie un contract de intretinere, pe modelul celor existente deja pentru celelalte pasaje din Capitala.

DIRECTOR
Alina ROMAN

 


Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului (2010) telvanni

Pai si de aceea se dau perioade de garantie de numa' 12 sau 24 de luni, ca asta faciliteaza incheierea unui contract ulterior de intretinere si reparatii...ii duce mintea pe baietii astia.

 


Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului (2010) ByOnu

Exista un subiect dedicat despre CF-urile parasite din oras? Precum faimoasele "tunele" de la Lujerului sau alte sine industriale? ;)

 


Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2299 forum members have written 422456 posts in 5265 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use