Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului (2010)

349 posts, 83347 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25
 
 

📖 Pagination options
Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului mindmasster

ala este din cauza capacului si oricum este un caz fericit.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului Utilizator anonim

In seara asta a venit Oprescu, s-a inaugurat, e gata... :P Urmeaza pozele...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului Utilizator anonim

Poze de noapte cu zona din Militari finalizata...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului Utilizator anonim

Si scurtul eveniment cu presa, nu a zis mai nimic nou.
La noapte mutam topicul in lista lucrarilor finalizate  :D

 


  • darknight
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului darknight

Superba veste ! Arata cu totul nou pasajul insa nu mi se pare ceva deosebit  :D

 


Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului Techno

Mai da' frumos mai e... Pasajul, nu Oprescu. Ce inseamna operatiile estetice in ziua de azi, silicoane, implant de par... La pasaj, nu la Oprescu.
Occident curat.
Faine poze noaptea. Ar fi bine sa fie numai noapte in Bucuresti (si in general in Romania). Ca deja ceata e... Totala.

 


Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului subway guru

Lucrările de reabilitare la Pasajului Lujerului finalizate cu o întârziere de patru luni, au fost recepţionate aseară. Un an de trafic, de zgomot infernal şi 12 milioane de euro. Atâta a costat  prima reabilitare în 23 de ani de la construcţie, a pasajului care face legătura între cartierele Drumul Tabarei şi Militari.

Deşi circulaţia prin pasaj a fost reluată de câteva săptămâni bune, ultimele retuşuri au fost finalizate aseară şi recepţionate de primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu. Cu doar câteva ore înainte de sosirea edilului-şef, o echipă de muncitori lustruia de zor marmura de pe pereţii pasajului şi strângea gunoaiele dintre liniile de tramvai. „Trebuie să fie totul gata până vine domnul primar. Mai avem de spălat parapeţii şi de strâns gunoaiele, în rest totul este gata“, a spus unul dintre muncitorii care se aflau la pasajul Lujerului.
taguri

   * bucuresti
   * pasajul lujerului
   * inaugurare
   * trafic
   * investitie
   * primaria capitalei

„Am scăpat şi de grija acestui pasaj. Urmează să ne apucăm de lucrările la Pasajul Muncii, iar la anul ne vom concentra pe refacerea trecerilor, cum ar fi cea de Mihai Bravu”, a declarat Sorin Oprescu aseară, la recepţia lucrărilor.

Atât la intrare şi la ieşire, cât şi de-a lungul celor 774 de metri cât măsoară pasajul, sunt montate camere de supraveghere. Deschiderea Pasajului Lujerului este o uşurare mai ales pentru şoferi, deoarece a descongestionat traficul din zona Lujerului. „De când s-au redat circulaţiei ambele benzi din pasaj, traficul este mult mai fluent, atât în zona străzii Braşov, cât şi pe Bulevardul Iuliu Maniu“, a declarat subinspector Laura Snae, purtătorul de cuvânt al Brigăzii Rutiere a Capitalei.

Reabilitat pentru prima dată

Reabilitarea Pasajului Lujerului a început în luna noiembrie a anului trecut, iar termenul iniţial de finalizare a fost luna iunie 2010. Reprezentanţii municipalităţii au justificat întârzierea de patru luni, dând vina pe traficul intens, pe restricţiile impuse de construcţia Pasajului Basarab şi pe vremea nefavorabilă de iarna trecută.   Administraţia Străzilor din Primăria Capitalei a investit în reparaţiile efectuate la Pasajul care leagă cartierele Drumul Taberei şi Militari, 12 milioane de euro.€

 


Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului subway guru

Si acesta e tot un proiect 'marca Videanu'...
Oare cand vom putea vedea si noi un proiect 100% 'marca Oprescu'???

 


Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului mindmasster

subway guru wrote:
Si acesta e tot un proiect 'marca Videanu'...
Oare cand vom putea vedea si noi un proiect 100% 'marca Oprescu'???


Stii care este ideea? Lucrarea este inceputa si finalizata in timpul mandatului lui . Sa o lasam asa sub , chiar nu mai are rost .Bine ca sa terminat . Speram safie de calitate si pa .

 


Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului Gabi23

Cam asa arata acum un an Pasajul Lujerului, mai precis in noaptea 25 noiembrie 2009, cu putin inainte de inceperea lucrarilor. Trebuie sa recunoastem ca arata mult mai bine acum dupa consolidarea si modernizarea sa  :).

 


Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului cornel001

Da ca in occident arata sau inca nu ?

subway guru wrote:
Si acesta e tot un proiect 'marca Videanu'...
Oare cand vom putea vedea si noi un proiect 100% 'marca Oprescu'???

Da de ce trebuie musai sa construiasca un proiect de-al lui inainte sa dea gata proiectele deja existente cand a venit ?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului Utilizator anonim

Gabi23 wrote:
Cam asa arata acum un an Pasajul Lujerului, mai precis in noaptea 25 noiembrie 2009.


Adica era o pestera imputita si infecta cu ghetoul ala de linie de tren desfiintata si devenita casa pentru fauna strazilor, drogati si betivi.  :P  Si mai iti curgeau pe parbrizul tramvaiului niste picaturi din alea calcaroase de nu iti venea sa crezi.  :x

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului (2010) Utilizator anonim

Cateva detalii bune despre pasaj. O informatie de la mine este ca in pasaj sunt montate in total 34 de camere video ce sunt vazute permanent din dispeceratul de managament al traficului.

Primarul General Sorin Oprescu a participat in aceasta seara la receptia lucrarilor de la Pasajul Lujerului.

Pasajul Lujerului a fost construit in 1987 si asigura legatura fluenta intre sos. Virtutii si str Brasov, subtraversind bd Iuliu Maniu precum si pachetul de linii CF al statiei Cotroceni.
Inaltimea libera in pasaj este 5 m. Profilul longitudinal asigura circulatia pe doua benzi pe sens pe zonele laterale, iar pe centru de o parte si de alta a elevatiei pilei centrale se desfasoara circulatia tramvaielor.
Pasajul are o lungime totala de 775 m, din care 432 zona acoperita.

Structura Pasajului rutier a fost calculata la clasa E de incarcare.

Istoric recent
Cu exceptia unor lucrari de refacere a carosabilului, in ultima perioada nu au fost executate lucrari de reabilitare a structurii Pasajului Lujerului.
In 1998, RATB a executat, in baza unor documentatii vizate si cu autorizatie de construire emisa, lucrari de inlocuire a liniilor de tramvai existente cu linii de tramvai cu cale proprie. Proiectul a avut in vedere prevederea unor pompe pentru preluarea debitului de pe suprafata caii de rulare pentru tramvai.
Trotuarul adiacent frontonului Sos Virtutii a fost amenajat in sensul amplasarii unor elemente de mobilier stradal si al transformarii intregii zone monolite de traversare a utilitatilor publice in zona exclusiv pietonala.
Au fost montate indicatoare rutiere atit la suprafata cit si la intrarile in pasaj.

Expertiza tehnica a Pasajului Lujerului, intocmita in august 2009 pune in evidenta urmatoarele degradari (accentuate ca suprafete si ca intensitate fata de starea constanta la expertizate din 1999 si 2004)
- la suprastructura
- la pila centrala
- la zidurile de sprijin
- la hidroizolatii
- la tunelul CF
- la instalatia de ventilatie (nu functioneaza)
- la instalatia de canalizare (nu functioneaza corespunzator)
- la parapetul de protectie de pe frontoanele si rampele pasajului
- indicatoare si semnalizari rutiere inainte de intrarile in pasaj

Au fost recomandate si efectuate:
- Lucrari de remedieri la structura pasajului
- Lucrari de reabilitare a instalatiilor pasajului
- Lucrari la reteaua de canalizare a pasajului si la reteaua de alimentare cu apa

Lucrarile au demarat la 26.11.2009. Pentru reducerea timpului de executie s-a propus inca de la inceput inchiderea unui fir de circulatie in interiorul pasajului.

In lunile de iarna, lucrarile au fost ingreunate, din cauza temperaturilor scazute care nu permit efectuarea unora dintre acestea (15.12.2009- 01.03.2010).
De ex, in ianuarie, conform Planului de Management al Traficului avizat de Directia de Circulatie a Politiei Bucuresti, trebuia inchisa cite o banda de circulatie pe sens in timpul zilei. Totusi, din cauza conditiilor meteo care au ingreunat executia anumitor lucrari, s-a optat pentru restrictionarea circulatiei prin ingustarea unei benzi cu 1.5m de la peretii laterali ai pasajului.

Pe perioada lucrarilor, RATB a oprit alimentarea cu curent electric pe linia de contact la tramvai, intre orele 00.00- 04.00, ori de cite ori a fost nevoie.

In luna mai, in conformitate cu Planul de Management al Traficului avizat de Directia de Circulatie a Politiei Bucuresti a fost inchisa cite o banda de circulatie deasupra pasajului pe sensul Bdul Timisoara- Sos Virtutii, pentru executarea lucrarilor la structura placii de suprabetonare. Pentru acesta a fost necesara si devierea circulatiei cu o varianta provizorie. Lucrarile au inceput cu decaparea stratului vegetal, dupa incheierea cu PS 6 a unui protocol ce prevedea refacerea spatiului verde asa cum era initial si acordarea unei garantii pentru lucrarile executate.
In paralel cu spargerea betonului s-a procedat si la desfacerea canivoului din capatul Sos Virtutii ce adaposteste conductele de utilitati- apa, termoficare, gaze si electrice.

In luna august, in conformitate cu Planul de Management al Traficului avizat de Directia de Circulatie a Politiei Bucuresti a fost deviata circulatia pe linia caii ferate, inchizindu-se ambele fire de circulatie intre Bd Timisoara si si rondul de la magazinul Cora. In  paralel s-a lucrat si la zona centrala a bdului Iuliu Maniu- durata 2 saptamini
Etapa 2- tot doua saptamini: s-a lucrat in zona dintre centrul bdului I Maniu si frontonul Crangasi.

In luna sepembrie 2010 au fost definitivate majoritatea lucrarilor de renovare la Pasajul Lujerului.

Etapa 3- a durat doua saptamini: s-a lucrat in zona dintre centrul bdului I Maniu si frontonul Drumul Taberei.

Referitor la utilitati, dupa realizarea tuturor lucrarilor din interior, s-a acoperit cu dale din beton, s-a executat hidroizolatia (fiind sub nivelul pinzei freatice) si s-a turnat calea pe trotuar.

Referitor la evacuarea apei pluviale au fost montate pompele submersibile in canalele colectoare, au fost realizate tubulaturile de evacuare, s-a montat panoul electric de actionare.

A fost nevoie de prelungirea avizelor de proiectare si construire, in ciuda faptului ca initial constructorul estimase data de finalizare la 15 septembrie. Executia lucrarilor a fost prelungita din cauza perioadei de iarna grea de la inceputul anului, dar si ingreunata si din cauza fluxului mare de autovehicule si mijloace RATB care tranziteaza zilnic zona, si a restrictiilor de circulatie impuse de constructia Pasajului Basarab, care au supraaglomerat zonele adiacente.

Valoarea contractului este 40.801.824,45 lei fara TVA.

http://www.amosnews.ro/Receptia_lucrari ... i-29-55107

 


Re: Modernizare si consolidare Pasaj Lujerului (2010) Goldmund

Nici nu se compara cu ce a fost.Ce pot vedea este o modernizare "europeana"-arata bine.

 


Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2299 forum members have written 422456 posts in 5265 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use