MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Discuții diverse despre Metrorex

5458 posts, 1102372 views
 
Go to page:  1  ... 66 67 68 69 70 71 72  ... 390
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse despre Metrorex shoppy

Haha, cat de bine e sa fi de partea cealalta :mrgreen: , da sigur l-ati remorcat si nu l-ati impins?

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex puidemorosan

Ai dreptate, împins. Pentru toți tot remorcare rămâne...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex sab

Florinds wrote:
nu prea sunt la curent cu motivele, deci de
  • ce
  • nu poate circula metroul pe M1-M3 ca pe vremuri intre Republica si Dristor 2, si sisteme pendul intre Eroilor-Preciziei si N Grigorescu - Anghel Saligny..

  • Pentru ca sistemul nu a fost gandit sa functioneze asa, cel putin din punct de vedere al macazurilor existente si al configuratiei statiilor. Acel mod de circulatie a fost o improvizatie grosolana, de trista amintire.
    In primul rand "pendulul" Eroilor-Preciziei incurca circulatia M1 la linia 2, de foarte multe ori metroul M1 de la Izvor stationa in tunel. Iar "pendulul" NG-AS circula pe o singura linie dus-intors pe cca jumatate din traseu, primul macaz fiind in apropiere de Nicolae Teclu. Asta insemna ca metroul catre NG stationa in statia N.Teclu, asteptand eliberarea liniei, iar frecventa era jenanta.
    Ti se parea o solutie fericita aceea ? Era o bataie de joc la adresa locuitorilor din Militari.
    Ce mod de circulatie este acela in care, daca vrei sa strabati orasul de la est la vest trebuie sa mergi cu 3 metrouri ??????
    Sa nu ignoram faptul ca metroul din Militari ajunge plin la Eroilor, in timp ce cel de M1 este aproape gol. Asta inseamna ca M1 este la randul ei o improvizatie grosolana, avand nevoie de frecvente diferite pe anumite portiuni.Poate ca de vina este adaugarea  la M1 a tronsonului GdN-D2 (care are nevoie de o cu totul alta frecventa, fiind situat pe inelul central de circulatie al orasului)  si crearea unei noi posibilitati de schimbare intre M1 si M2 la PV, care nu trebuia sa fie.

     


    Re: Discutii diverse despre Metrorex Florinds

    pai si in cazul asta e bataie de joc la adresa celor care asteapta in Victoriei sau la Gara de Nord, statii noduri care mi se par mult mai de interes decat cele din Militari.
    din cauza ca se suprapun cele doua linii si vin destul de des acolo unde se suprapun, frecventa acolo unde nu se suprapun este de doua ori mai mica si e o mare problema in statiile respective.
    oricum trenul pentru Militari astepta in statie sa treaca trenul pentru Dristor si venea dupa el, deci alternanta oricum exista si frecventa per total era mai buna.
    intr-adevar, pentru partea NG-AS e o problema daca e asa cum zici.
    nu stiu ce relevanta are discutia cu pendulul pentru fiecare statie.

     


    • sab
    • Posted:
    •  

    Re: Discutii diverse despre Metrorex sab

    Sincer, mie mi se pare ca situatia s-a imbunatatit in ultima vreme. Nu cunosc situatia pe M1 dimineata, dar seara se circula pe tronsonul comun la o frecventa ridicata. Si, asa cum am spus,  metroul M1 ajunge  de la Grozavesti la Eroilor aproape gol. Deci  M1 nu are un traseu "natural" catre Eroilor, din moment ce sunt foarte putini in tren.
    Nu stiu ce mare nod este la GdN. La Victoriei este intr-adevar o problema pentru ca acea statie nu trebuia sa fie o statie de schimb intre M1 si M2, asa cum am spus. Unii din cei ce schimba acum la Victoriei nu prea aveau ce sa caute acolo, daca se respecta planul initial al metroului.  Si mai este o problema la Victoriei, statia M1 este extrem de ingusta pentru rolul actual.
    Solutia insa nu este sa transformi reteaua de metrou intr-o retea cu doar 2 magistrale si "n" racorduri, asa cum visa Ceausescu in ultimii ani. Ci magistrale bine conturate, cu fluxuri de calatori foarte atent studiate. Nu ce avem acum la M1, o struto-camila NV-SE, combinata cu un semicerc. Acest "nod gordian" va trebui sa-l rupem candva. Deci problema este la M1, nu in Militari. M3 este o magistrala corecta, E-V, M1 in schimb este o ciudatenie. Pe langa traseul aberant, nenatural este si extrem de lunga, strabate zone cu necesitati de transport diferite.
    Reamintesc ca si pe vremea lui Ceausescu aveam linie comuna pentru cele doua "magistrale" M1 de atunci si nu era nicio problema. Singura diferenta fata de ce avem azi era ca ambele magistrale aveau acelasi capat, la Republica, ceea ce, daca ma intrebi pe mine, era o situatie mai grea ca acum, cand avem capete diferite. Problemele au aparut, repet, dupa ce s-a adaugat tronsonul GdN-D2 la M1 ca o prelungire.

    Metroul se gandeste dupa fluxurile de calatori pe care le transporta , nu dupa aglomeratiile din anumite statii. Iar calatorii merita acelasi respect, indiferent de unde sunt si unde schimba, toti sunt bucuresteni.

    Chestia cu "pendulul pentru fiecare statie" a fost o replica a luitedexy la propunerea ta de a ne intoarce in timp si sa circulam in mod aberant cu schimbare la Eroilor si NG. :o

    Deci solutia este :
    1. mai multe trenuri...probabil peste vreo 2 ani, cand vin cele 8 CAF-uri suplimentare. De ce nu le-am luat acum, numai Metrorex stie. Deocamdata circulam cu tot ce avem, mai putin IVA.
    2. regandirea M1
    Sub nicio forma nu trebuie sa revenim la racorduri.

     


    • 133 313
    • Posted:
    •  

    Re: Discutii diverse despre Metrorex 133 313

    Mai multe trenuri nu peste doi ani ci acum, cu iva. Ca raman trenurile de pe M2 fara usi.  :twisted:
    Cu salariile de la metrorex nu m-as mira ca attitudinea din feuda sa fie "daca nu le convine sa mearha cu autoturismu". Unii chiar n-au autoturism. Si bicileta pe timpul asta este hipsterism. Asa ca vor rupe usile la metrou si ratb.

     


    • sab
    • Posted:
    •  

    Re: Discutii diverse despre Metrorex sab

    IVA am avut mereu, dar se pare ca unora le "pute". Puteau sa puna niste IVA de ani buni pe M1, dar deh, nu s-a vrut. S-a schimbat sistemul de semnalizare-siguranta in trafic si s-a preferat aglomeratia. Inclusiv cand locuitorii din Militari erau "deversati" la Eroilor si incapeau cu greu, ca niste sardele, in metrourile de M1. Dar se pare ca unii au uitat. Sau n-au trecut prin acea experienta.

     


    Re: Discutii diverse despre Metrorex Florinds

    ai dreptate, dar sa stii ca probleme nu sunt numai la Victoriei, ci intre Crangasi si Stefan cel Mare. de la un timp, la Stefan cel Mare a inceput sa coboare destul de multa lume.
    merg aproape zilnic intre 7:30-8:30 si este foarte rau.
    intervalul de succedare este 6 min, probabil mentinut din cauza ca intre Eroilor si Grigorescu este de 3 minute, din cauza suprapunerii.
    6 minute intre Crangasi si Stefan cel Mare, chiar Obor, este mult prea prost, se sta ca sardinele.
    intr-adevar, M1 trece si pe la Grozavesti-Semanatoarea si acolo nu prea urca studentii, care au avut alte lucruri mai bune de facut noaptea. dar nu are nimic de-a face asta cu ce se intampla de la Crangasi incolo.
    intre doua metrouri pot sa aterizeze 3 * tramvaie 41 pline ochi si ele (golite fiind la Crangasi).

     


    Re: Discutii diverse despre Metrorex mcosmin

    Problema se poate rezolva daca se introduc mai multe trenuri cu ATO. Sistemul de semnalizare ne perimite interval de succededere de 1 minut, chiar si 45 de secunde (asa cum se mai intampla si pe M2). Daca aveam trenuri destule, se folosea sistemul de semnalizare, care este foarte modern si performant. Acum, cu ATO sau fara, tot la cale libera se cam circula, poate decat in cazuri exceptionale sa fie 2 trenuri in aceiasi interstatie pe acelasi sens.

    Bubele mari pt M1 si M3 sunt statiile D2 si AS, care au macazele inainte de statie si nu dupa. Asta probabil ar limita intervalul de succedere la 2-3 pe M1 si 1-2 minute pe M1/M3. Dar nu avem trenuri pt asa ceva, asta e purul adevar. Comenzile de trenuri ar trebui sa fie mult mai agresive, nu "luam 16 si daca ne plac mai luam inca 8". Ori luam ca sa inlocuim flota complet pt o magistrala ori ramanem cu ce avem. Si nu inteleg de ce trebuie sa asteptam inca un an pt celelalte 8 CAF-uri. Linia de productie ar trebui sa fie inca activa, sa trimita trenurile unul cate unul. Chiar nu cred ca este nevoie de 1 an ca sa faca un amarat de tren. Maxim 1 luna pt fiecare tren, in 8 luni sa fim gata cu balamucul.

     


    Re: Discutii diverse despre Metrorex puidemorosan

    Ce vorbesti prietene. Sigur MELCO are motoare de tractiune pe stoc. Asa ca informatie neoficiala.
    Pentru MET si APS, termenele de livrare sunt de 9 luni. Tabla ondulata si aia cateva luni.
    Da, atunci cand ai toate componentele, un tren se face repede.

     


    • sab
    • Posted:
    •  

    Re: Discutii diverse despre Metrorex sab

    mcosmin wrote:
    Comenzile de trenuri ar trebui sa fie mult mai agresive, nu "luam 16 si daca ne plac mai luam inca 8". Ori luam ca sa inlocuim flota complet pt o magistrala ori ramanem cu ce avem. .

    Parerea mea este ca n-au vrut sa inlocuiasca BM-urile de pe M2, ci doar IVA de pe M3...Si 16 trenuri erau suficiente pentru asta. Apoi a venit un "istet" cu ideea sa se introduca pe M2 ;)

     


    Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

    mcosmin wrote:
    Bubele mari pt M1 si M3 sunt statiile D2 si AS, care au macazele inainte de statie si nu dupa.

    :?:
    Explica de ce, eventual fa si niste schite, sau te ajut eu cu schitele. Stii de fapt cum ar tebui sa arata "un cap" ca sa permita metrou la 90 secunde ? Oricum sub 90 secunde e imposibil, sau ar fi un interval fals. Intervalul minim e de 90 secunde pentru ca metrourile mai trebuie sa si opreasca prin statii...

     


    • sab
    • Posted:
    •  

    Re: Discutii diverse despre Metrorex sab

    Florinds wrote:
    intervalul de succedare este 6 min, probabil mentinut din cauza ca intre Eroilor si Grigorescu este de 3 minute, din cauza suprapunerii.

    Nu este un interval predefinit de 3 min pe tronsonul comun. Daca te uiti pe monitoare, se circula si la 2 min cateodata. Deci tehnic se poate, dar nu prea avem trenuri sa scadem sub 5-6 min pe tronsoanele separate...

     


    Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

    Problema e sigur la trenuri / malai pentru a cumpara trenuri.
    Puidemorosan, chiar asa, de ce nu se cumpara odata numarul necesar de trenuri ca sa rezolvam  treaba definitiv ?
    Nu intreb de aiurea, pentru o magistrala normala ca si lungime - M 5 s-au comandat vreo 52, nici nu stiu unde o sa incapa toate. M 2 cate trenuri are, 21, 22 ? Pe aici e numarul lor. Cum o incapea pe M 5 52, e taina mare. Bine, nu ma luati drept naivul de serviciu, prin M 5 inteleg Dr. Taberei - Pantelimon.

     


    Go to page:  1  ... 66 67 68 69 70 71 72  ... 390
     

    📖 Pagination options
    Home page  • 
    Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
    Choose destination

    Since our 2308 forum members have written 423249 posts in 5270 topics and 515 subforums.

     

    © 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

    Powered by PhpBB In DotNet

    The Terms Of Use