Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonate

 

Topic: Pasaj & Parcare Pta C. de Gaulle (2011-ABANDONAT IN 2013)

272 posts, 81362 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 20
 
 

📖 Pagination options
Re: Pasaj & Parcare Pta Charles de Gaulle mindmasster

DanCld wrote:
Pasajul se face pe directia noii autostrazi spre Ploiesti si e din aceeasi clasa de proiecte de pasaje si supralargiri din nord-estul capitalei cu pasajul pipera-vacarescu, largirea fabrica de glucoza, viitorul pasaj petricani etc. In mod clar sunt cateva puncte nevralgice; e posibil insa ca viitorul sa ne aduca si legatura intre capatul strazii Fabrica de Glucoza dinspre Floreasca pana spre Ambasada Chinei, pe langa lacuri sau printr-un tunel.  :idea:


Adica va fi pasaj pe relatia Piata Victoriei- Pescarus ?

 


Re: Pasaj & Parcare Pta Charles de Gaulle Grigore

Traficul principal actual este pe:
1. Aviatorilor => Prezan pe sensul spre periferie
2. Prezan => Dorbanti spre centru.

Prima ramura de trafic este majoritar constituita de fluxul spre iesirea din Bucuresti pe DN1, asta in ciuda faptului ca ruta prin Aviatorilor => Caramfil (asa-i denumirea oficiala  :( ) => Aerogarii este mai scurta. Insa traficul de iesire din Bucuresti este inca incurajat sa aleaga ruta de pe Prezan pentru ca este mai rapida, drumul fiind mai bun si cu mai putine semafoare si blocaje, mai ales de cand s-a deschis pasajul de la Baneasa.

Noul pasaj de la Charles de Gaulle, pe langa faptul ca elimina conflictul dintre cele doua fluxuri principale de mai sus, are ca scop tocmai incurajarea traficului de iesire din Bucuresti sa foloseasca ruta prin Caramfil - Aerogarii. Tine cont ca pana la Aerogarii inclusiv ruta este modernizata, iar Aerogarii tocmai ce se modernizeaza. Singura problema care ramane pe aceasta ruta este gatuirea de pe Caramfil, dintre Ambasada Chinei si Soseaua Pipera. Dar n-ar trebui sa fie un impediment major.

 


Re: Pasaj & Parcare Pta Charles de Gaulle chevic

@mindmasster Asa se intelege din animatia din prima pagina, atat daca iei in consideratie drumul prin tunel fara curba la stanga catre Prezeanu cat si spre sfarsitul filmului cand arata pasajul cu parcare in sectiune.

@danCld. Ideea ar fi foarte buna cu legatura la fabrica de glucoza(nu stiam ca se largeste) chiar daca ar fi pentru cei ce lucreaza pe platoforma pentru ca la Petricani iar s-ar inghesui totul.
Vad insa mult mai importanta sa se faca ceva la Caramfil unde sunt 3 benzi.

 


Re: Pasaj & Parcare Pta Charles de Gaulle andrei11

Tineti cont ca la Charles de Gaulle datorita dezvoltarilor imobiliare din zona trebuia obligatoriu o parcare. Avand in vedere si statia de metrou "Aviatorilor" singurele parcari care se pot construi acolo sunt de o parte si de alta a statiei de metrou. La parcari evident ca trebuia sa se ajunga cumva, posibilitatea cea mai fireasca fiind de pe B-dul Aviatorilor. Asadar ce avem in mod obligatoriu ? Doua parcari separate intre ele de statia de metrou si accesele "naturale" de pe Aviatorilor. Pasajul ce se va construi este "o victima colaterala" a ceea ce am prezentat eu mai sus. Desi nu este pe directia principala - recunosc, pasajul "va lasa loc" pentru timpi mai mari de verde ptr directia perpendiculara Dorobanti / Prezan.
Deabia astept demolarile din zona Ambasadei Chinei - desi s-ar putea sa nu aiba loc.
Pe de alta parte - desi este putin off topic nu sunt multumit deloc cu rezolvarea circulatiei la Pasajul Baneasa, continua sa fie coada pe Aerogarii colt cu Sos Bucuresti - Ploiesti.

 


Re: Pasaj & Parcare Pta Charles de Gaulle bogdan10

chevic wrote:
Proiectul este intradevar frumos dar nu stiu cat de util. Un pasaj faci pentru a usura circulatia. Dar ce se usureaza aici ? Traficul mare este de pe Avioatorilor pe Constantin Prezan, sau de pe Dorobani pe Prezan nu de pe Aviatorilor pe sub piata si din nou pe Aviatorilor. Nici pentru viitor nu prea merge pentru a face se folosi ca o iesire spre DN1 sau spre autostrada Bucuresti Brasov prin viitorul pasaj suprateran de la Barbu Vacarescu. Asta pentru ca pe Nicolae Caramfil se ingusteaza drumul la 3 benzi si la ce s-a construit acolo nu poate fi vorba de exproprieri.


Exista trafic destul de mare catre Bordei deoarece au aparut foarte multe cladiri ale firmelor mari in zona Aurel Vlaicu, Dimitrie Pompeiu, sos. Pipera!

 


Re: Pasaj & Parcare Pta Charles de Gaulle cornel001

andrei11 wrote:
Desi nu este pe directia principala - recunosc, pasajul "va lasa loc" pentru timpi mai mari de verde ptr directia perpendiculara Dorobanti / Prezan.

Dupa ce dau drumul la A3 s-ar putea ca directia principala sa se schimbe. Sau chiar daca nu de tot, macar schimbari de ponderi aka mai putin trafic procentual pe Dorobanti-Prezan.

 


Re: Pasaj & Parcare Pta Charles de Gaulle telvanni

Lucrarea va fi de o amploare covarsitoare pentru zona, mult timp zona pietei va fi aproape impracticabila atat pentru pietoni cat si pentru auto. Ideea pietei pietonale si "aranjamentului exterior" sunt foarte reusite si cu profund iz occidental. Bravos! De abia astept acest santier. (astept finalizarea lui)

 


Re: Pasaj & Parcare Pta Charles de Gaulle Goldmund

Am vazut si eu animatia si mi-a placut, dar nu e in zona si o statie de metrou? Va fi o legatura intre metrou si pasajul pietonal?-  din film nu reiese...
Cat despre continuarea bulevardului cu Nicolae Caramfil, care are o "gatuire" radicala dupa Ambasada Chineza, ar exista o varianta, singura pe care o vad:
-tunel inainte de gatuire, tunel cel putin pentru un sens(doua benzi de circulatie)pana in Soseaua Pipera (tunel care ar trebui deja proiectat si construit imediat- din care tunel porneste o banda de circulatie spre Bulevardul Aerogarii) iar la nivelul strazii ar ramane dinspre Soseaua Pipera, "intrarea" in Caramfil/Aviatorilor, tot pe cel putin doua benzi de circulatie/sens...(nu trebuie daramat nimic, nu trebuie expropiat nimic !)
Sa auzim mai mult de bine

 


Re: Pasaj & Parcare Pta Charles de Gaulle Dominatrix

Dar exista finantare pentru acest proiect? Niste animatii si hartiile sau panourile cu desene frumoase nu tin loc de baza legala si materiala pentru atacarea lucrarilor.

 


Re: Pasaj & Parcare Pta Charles de Gaulle mindmasster

Dominatrix wrote:
Dar exista finantare pentru acest proiect? Niste animatii si hartiile sau panourile cu desene frumoase nu tin loc de baza legala si materiala pentru atacarea lucrarilor.


 Lucrarile la acest pasaj cat si cel de la Piata Presei vor incepe anul 2011.  Pe asta nu-l vad realizabil. Pe cel de la Piata Presei poate .

 


Re: Pasaj & Parcare Pta Charles de Gaulle catalinm

mindmasster wrote:
Dominatrix wrote:
Dar exista finantare pentru acest proiect? Niste animatii si hartiile sau panourile cu desene frumoase nu tin loc de baza legala si materiala pentru atacarea lucrarilor.


 Lucrarile la acest pasaj cat si cel de la Piata Presei vor incepe anul 2011.  Pe asta nu-l vad realizabil. Pe cel de la Piata Presei poate .

este adevarat ca cel din pta presei este mai avansat in procedura de achizitie publica; pe de alta parte il vad mai necesar pe cel din charles de gaulle atat dpdv al traficului auto (iesire spre A3 + pasaj pipera vacarescu) si pietonal, dar cel al parcarii - avem aici si metrou si ceva autobuze, a.i. parcarea s-ar putea constitui intr-un "park&ride" pt cei ce vor sa acceseze zona centrala a orasului; la presei problema traficului auto este ca si rezolvata, iar in timp nu cred ca se estimeaza o cresterea semnificativa a acestuia avand in vedere deschiderea A3 si preluarea traficului catre DN1 de catre CB (iesirile pe DN1A si Pipera)

 


Re: Pasaj & Parcare Pta Charles de Gaulle Scorillo

Si totusi, dupa pasajele astea de la PPL si PCdG, ce ne facem cu Piata Victoriei? Ca se fluidizeaza peste tot inspre Piata Victoriei: Piata Charles de Gaule (A3), Piata Presei Libere (DN1), Pasajul Basarab (care va prelua ceva si din A1), Bulevardul Uranus. Si putem spune ca Piata Victoriei nu o duce prea bine nici acum.

Exista planuri pentru Piata Victoriei?

 


Re: Pasaj & Parcare Pta Charles de Gaulle catalinm

Scorillo wrote:
Si totusi, dupa pasajele astea de la PPL si PCdG, ce ne facem cu Piata Victoriei? Ca se fluidizeaza peste tot inspre Piata Victoriei: Piata Charles de Gaule (A3), Piata Presei Libere (DN1), Pasajul Basarab (care va prelua ceva si din A1), Bulevardul Uranus. Si putem spune ca Piata Victoriei nu o duce prea bine nici acum.

Exista planuri pentru Piata Victoriei?

buna intrebarea...
din cate stiu eu nu exista
de bun simt era ca, odata cu modernizare pasaj victoriei, sa se realizeze si nod intermodal adica statie de tramvai in pasaj cu legatura directa la metrou si iesire la suprafata; avand in vedere existenta liniei de metrou si a pasajului subteran nu vad ce alte dezvoltari s-ar mai putea face, poate in afara unor pasaje pietonale si a unei parcari subterane; un pod este exclus din start din motive urbanistico-arhitectonice

 


Re: Pasaj & Parcare Pta Charles de Gaulle andrei11

Eu nu stiu de ce va opuneti voi asa cu inversunare construirii unor poduri in zone asa zise "protejate" - gen Piata Victoriei, Universitatii, Unirii. Tavalugul construirii pasajelor supraterane a fost dat si acest "trend" va continua si in anii urmatori. Cei care "aparati " Bucurestiul de aceste "monstrozitati" urbane - podurile va prezint 4 imagini cu alte "monstrozitati" care nu-si au locul acolo unde sunt ele construite. De ce nu cereti insistent demolarea lor ? Pe motiv ca daca au fost deja construite trebuie sa le lasam acolo ? Astept raspuns.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 20
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Proiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonate  • 
Choose destination

Since our 2297 forum members have written 422388 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use