Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Subteran Piata Presei Libere (INAUGURAT 19.07.2015)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

1252 posts, 342282 views
 
Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 90
 
 

📖 Pagination options
Re: PUZ si proiect Pasaj Piata Presei Libere Nightwolf

Subscriu ... plus ca este un punct ff negru dpdv al accidentelor rutiere acolo...

 


Re: PUZ si proiect Pasaj Piata Presei Libere Goldmund

@Andrei11,@Nightwolf,
in tarile din Vest nu exista asa ceva(o astfel de explicatie) Situatia poate fi "calmata" prin indicatoare "Atentie, radare!", indicatoare electronice care atentzioneaza "viteza redusa"si bineinteles doua/trei radare statzionare(care-si scot banii rapid!), iar dupa Pasajul din fata vestitului mall Baneasa spre Bucuresti viteza limita ar trebui sa fie deja 50km/h, iar daca amenzile vor fi cu adevarat "usturatoare", salvezi circulatzia a sute de mii de soferi care nu vor mai sta in ambuteiajul "planificat" de la semaforul cu pricina.
Eu as copia tot ce "merge" de mult in alte parti :idea:   :idea: fluidizarea circulatiei se face printr-un efort uman si material enorm si NU poate fi stopata artificial, doar sa bage de seama nebunii ca au ajuns(se afla de mult)in oras...
Parerea mea

 


Re: PUZ si proiect Pasaj Piata Presei Libere andrei11

Semaforul cu pricina nu provoaca ambuteiaje. Nu stiu definitia ambuteiajului, dar dupa parerea mea este acea intamplare cand se blocheaza circulatia "si nimeni nu mai misca". Nu e cazul la intersectia in discutie.
Nu o stiu prea bine, dar "verdele" pentru pietoni nu tine prea mult. Atat cat trebuie pentru o calmare benefica pentru toti participantii la trafic, inclusiv pentru cei care ies spre Baneasa. Totusi pana la Podul Otopeni suntem in Bucuresti. Ideea cu radarele nu e rea, am mai sustinut-o si eu cu alte prilejuri.

 


Re: PUZ si proiect Pasaj Piata Presei Libere Dominatrix

Goldmund wrote:
@Andrei11,@Nightwolf,
in tarile din Vest nu exista asa ceva(o astfel de explicatie)
Ba exista! Legat de acel semafor, pune nu se desfiinteaza trecerea aceea de pietoni sau macar sa fie mutata, semaforul nu are cum sa fie desfiintat. In plus, in perspectiva realizarii pasajului subteran Sos. Nordului - str. Elena Vacarescu, care apare in proiectul de buget, dar deocamdata e in stand-by, acel semafor va deveni absolut necesar.
@all: Deja suntem off-topic, propun continuarea discutiei in topicul "Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului".

 


Re: PUZ si proiect Pasaj Piata Presei Libere Nightwolf

Goldmund wrote:
@Andrei11,@Nightwolf,
in tarile din Vest nu exista asa ceva(o astfel de explicatie) Situatia poate fi "calmata" prin indicatoare "Atentie, radare!", indicatoare electronice care atentzioneaza "viteza redusa"si bineinteles doua/trei radare statzionare(care-si scot banii rapid!), iar dupa Pasajul din fata vestitului mall Baneasa spre Bucuresti viteza limita ar trebui sa fie deja 50km/h, iar daca amenzile vor fi cu adevarat "usturatoare", salvezi circulatzia a sute de mii de soferi care nu vor mai sta in ambuteiajul "planificat" de la semaforul cu pricina.
Eu as copia tot ce "merge" de mult in alte parti :idea:   :idea: fluidizarea circulatiei se face printr-un efort uman si material enorm si NU poate fi stopata artificial, doar sa bage de seama nebunii ca au ajuns(se afla de mult)in oras...
Parerea mea


In tarile din Vest exista o legislatie mult mai a dracului decat la noi. Unu`la mana. Doi la mana, noi niciodata nu vom putea avea ceea ce au vesticii --> respect si educatie. Din simplul motiv ca... nu se poate. Nu ma intelege gresit, dar atata timp cat in momentul de fata problema se ridica "ce daca daca fac accident, iau cu suspendare si gata" sau "dao draq de amenda oricum nu o platesc" nu facem absolut nimic. Poti face amenzile de 10 ori sau de 100 de ori mai mari decat acum DAR fa suport legislativ competent sa si recuperezi creantele de la fofilanti ...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Pasajul de la Piața Presei va fi gata anul viitor: au început licitațiile
12 apr, 17:53 / Nicoleta Vieru
Primăria Capitalei caută consultant pentru lucrările de proiectare și execuție a Pasajului subteran de la Piața Presei Libere. Instituția condusă de Sorin Oprescu este dispusă să plătească 286.000 lei (aproximativ 70.000 de euro), pentru serviciile de consultanță, și până la 176 milioane lei (42,9 milioane euro) pentru serviciile de proiectare și execuție a pasajului.
http://b365.ro/news/70-000- ... ei-libere/
Durata contractului de consultanță este de 130 de luni, din care 10 luni pe perioada de proiectare și execuție a lucrărilor și 120 de luni pe perioada de garanție.

Pasajul subteran de la Piața Presei Libere va face legătura între Șos. București – Ploiești și bulevardele Kiseleff și Mărăști. Lungimea totală a lucrării va fi 740 de metri din care pasajul propriu zis va avea 190 m, iar rampele vor avea o lungime de 140 m și o lățime de 7,8 m. Se va intra în pasaj de pe Șoseaua București-Ploiești, din dreptul Fântânii Miorița și se va ieși fie spre Bd. Kiseleff, fie spre Bd. Mărăști. Astfel, aproximativ la jumătatea pasajului, se va realiza o ramură ce asigură ieșirea spre bulevardul Mărăști. Această ramură va fi alcătuită dintr-un tronson de tunel cu o lungime de 130 m și o rampă de ieșire cu o lungime de 140 m.

Valoarea totală estimată a contractului, care include și eventualele lucrări similare ulterioare este de 176 milioane lei cu TVA (42,9 milioane euro). Valoarea lucrării propriu-zise (fără a lua în considerare lucrările similare ce ar putea fi realizate ulterior) este de 89 milioane lei (21,7 milioane euro). Traseul întregii lucrări se află pe domeniul public, astfel că municipalitatea nu va mai cheltui și alți bani și pentru exproprieri.

Lucrările la pasajul subteran de la Piața Presei Libere vor începe în acest an și vor dura 10 luni.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Nightwolf

10 luni??? HAHAHAHAHAHA si noi suntem veniti cu pluta pe conducta in Bucuresti ...

Am toata stima pt doctor dar totusi.....

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Si se mai povesteste ca va fii doar din directia Otopeni spre Kiselef si Marasti, deci dinspre Kiselef spre Otopeni nu.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Sa ne intelegem : Kiseleff - Otopeni la ce-ti trebuie pasaj, ce subtraverseaza bulevardul respectiv ?
Otopeni - Kiseleff / Marasesti se face cica cu TBM - ul. Dupa ultimele sfaturi de pe forum, un TBM sapa 40 m / zi / granit. Asadar cred ca pentru cei circa 7 - 800 metri de tunel efevtiv ( ca sunt doua, unul spre Kiseleff unul spre Marasesti ) nu trebuie mai mult de o luna. Mai mult timp o sa-i coste montatul / introdusul in pamant decat sapatul... Asadar datele din calendar nu sunt chiar asa de fanteziste...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Subtraverseaza sensul giratoriu semaforizat, adica fix ce subtraverseaza si celalalt pasaj.
Ar fii o solutie sa se desfiinteze semaforizarea pe sus si sa lase drum cu prioritate pe directia Kiselef - Soseaua Bucuresti Pitesti, dar dupaia unde mai schimba f.UTI 10 semafoare cu tot cu stalp odata la 3 ani?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

:?:  :lol:  :?:  :lol:
Ori nu sti configuratia intersectiei ori vorbim de lucruri diferite.
Kiseleff - Otopeni nu subtraverseaza nimic. Pe bune ! Nici Poligrafiei, nici Marasesti, nimic, nu se incurca cu nici un bulevard acolo !Nici cu sensgiratoriul, cu nimic  :!:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Ca ar trece pe sub intersectie sau pe sub parc e mai putin important, mai important e ce rezolva, daca vii de pe Kiselef la PPL tot stai la semafor, dupa care tot trebuie sa faci de 2 ori dreapta, odata ca sa intrii in sensul giratoriu si dupaia ca sa iesi spre Otopeni(bine, unii o iau asa mai direct taind benzile adica teoretic ilegal), deci fara acest pasaj sensul giratoriu nu se elibereaza decat cu vreo 30%, deci fara pasaj pe directia asta solutia e tot o carpeala tipic romaneasca, cum e Baneasa care ingreuneaza accesul la Aeroportul Baneasa si terminalul RATB, sau Basarab schiop de 2 rampe pe Grivita, sau Centura partial denivelata partial cu sensuri giratorii, sau suprateranele alea Tunari si Stefanesti de pe Centura, sau nici nu vreau sa ma mai gandesc.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Explicatii pentru Shoppy :
4-13-2011 2-44-15 PM.jpg (188.41 KB; downloaded 2768 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

E adevarat ca acolo exista deja un pasaj pietonal subteran dar aproape sigur ca va fii demolat pentru a face loc celor doua rampe ale pasajului existent, deci daca vrei sa trimiti pietonii in subteran trebuie sa subtraversezi pasajul subteran auto, ceea ce mi se pare absolut sf, cel mai ieftin rezolvi cu doua pasarele metalice gen DN1(bine, ca o sa arate ca treaba unui caine facuta in mijlocul covorului e alta treaba).
2 benzi alea au treaba in primul rand cu statia de autobuz de acolo, deci trebuie supralargit cu 2 benzi pe toata distanta aia cu galben, iar toate autobuzele care vin in statia aia trebuie sa vina neaparat de pe Kiselef, ca daca au capat in terminalul PPL si vin de pe Marasti trebuie sa taie cele 2 benzi(pe care se circula teoretic in regim de bretea, adica nederanjat de nimic).

Chiar, ne zice careva daca sunt autobuze care vin de pe Marasti si au statie acolo la PPL, ca daca sunt atunci schema de mai sus le blocheaza accesul in statie.

Defapt cred ca o sa se intample varianta cea mai ieftina, se construieste pasajul subteran auto doar pe intrare, spre Otopeni ramane trecerea, pietonalul subteran se desfiinteaza si se inlocuieste cu o trecere la intrarile in giratoriu de pe Kiselef si Marasti, cimentand astfel stopul de pe Kiselef.

Parerea mea personala e ca un subteran auto simplu pe iesire de pe Kiselef este comparabil ca pret cu doua subterane pietonale ce subtraverseaza pasajul subteran auto de pe intrare, si folosind metoda asta ai un rond cu peste 50% mai gol pe care il inconjori frumos cu trecere de pietoni si ramai cu statia de autobuz nederanjata acolo la intrarea in parc.

 


Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 90
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Subteran Piata Presei Libere (INAUGURAT 19.07.2015)  • 
Choose destination

Since our 2313 forum members have written 423444 posts in 5274 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use