Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Subteran Piata Presei Libere (INAUGURAT 19.07.2015)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

1252 posts, 342248 views
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 90
 
 

📖 Pagination options
Re: PUZ si proiect Pasaj Piata Presei Libere Serban

mircea45 wrote:
Se pare că se dorește cu predilecție construirea pe banii contribuabilului bucureștean sau român a unor deviații,străzi ,pasaje denivelate aeriene sau subterane , care să faciliteze accesul ,spre /dinspre, clienților unei rețele comerciale (vezi lucrările la nivel sau denivelate de la ieșirea din București pe A1 spre Pitești cu direcție catre hala magazin,vezi Pasajul de la gară -Basarab-care va avea direcții catre aceeași hală magazin, vezi amenajările cu pasaje suspendate de pe DN 1- cu pasajul Băneasa și acum Pasajul Piața Presei care facilitează accesul dinspre aceeași hală magazin).


S-a mai explicat o data pe forum ca din moment ce exista interes public pentru aceste locatii, este normal, ba chiar de datoria statului sa faciliteze accesul cat mai usor spre aceste locatii. Nu vreau sa mai insist pe acest subiect.

Skorpishor wrote:
Eu observ o coadă mai mare pe intrarea in Bucureşti şi pasajele o muta încet încet spre centru. OK, am stat la cozile la pasajul Băneasa ,acum la PPL (mai puţin ce-i drept) si apoi se va muta la Arcul de Triumf (nu muta de fapt ci întări).


Teoria asta am mai auzit-o si cand s-a facut Baneasa, toti carcotasii comentau ce coada imensa se va face la Piata Presei si uite ca nu s-a facut. Nu toate masinile care intra in Bucuresti urmeaza aceeasi directie. Ordinea de construire e logica. De exemplu, daca incepeam cum zici tu, de la Romana de exemplu, cu ce i-ai fi ajutat pe cei care vroiau sa intre in Bucuresti? Dupa, pasajul Piata Victoriei....si tot nu cred ca i-ai fi ajutat pe cei care ar fi intrat in Bucuresti (pentru ei stateau blocati la Baneasa, sau poate chiar mai din spate) si tot asa..

Skorpishor wrote:
Nu ştiu să argumentez în momentul ăsta de ce, dar aşa mi se pare mie.


Foarte tare asta :)

 


Re: PUZ si proiect Pasaj Piata Presei Libere danielstan

Nu cred ca ordinea de construire a pasajelor a fost data de principiul "sa-i ajute pe cei ce intra in Bucuresti",
pentru ca in acest criteriu nu-i ajuta pe cei ce ies din Bucuresti (Romana - Victoriei - PPL - Baneasa - Centura)

Pentru mine criteriul decisiv a fost pozitia Padurii Baneasa si a aeroportului Otopeni (sa ne uitam pe harta nordului Bucurestiului)
care face ca intre Otopeni si Baneasa sa avem 1 singura Sosea Bucuresti - Ploiesti, deci o situatie critica.

De la pasajul subteran Baneasa spre centru deja exista mai multe rute alternative si aici se pot face altfel planurile.

Cat despre datoria statului de a face infrastructura ce usureaza accesul cetatenilor la supermarketuri -
nu cred ca aceasta datorie i-a impins de la spate pe primari si pe alti factori de decizie. Sunt multe lucruri de facut in Bucuresti si putini bani, deci interesele private actioneaza asupra listei de prioritati.
Exemplu: Sa mai astepte cartierul Drumul Taberei vreo 10 ani o linie de metrou, caci statul nu isi va face prea repede datoria.

"Capitalism inseamna colectivizarea pierderii si privatizarea castigului"

 


Re: PUZ si proiect Pasaj Piata Presei Libere Serban

danielstan, se poate sa ai dreptate, dar ideea e ca ordinea de construire mi se pare corecta.

 


Re: PUZ si proiect Pasaj Piata Presei Libere Dominatrix

shoppy wrote:
Tocmai din cauza celor care se incadreaza prost merge prost giratoriul de la PPL, practic giratoriul are raza prea mica pentru numarul de benzi care intra il el, facandu-se pasajul numarul celor care o sa o ia pe deasupra o sa fie injumatatit de aceea on sa se circule imediat de 2 ori mai repede.
Daca se facea pasaj intai la Arc atunci toti care stau la stopul de pe Prezan ar fii ajuns instantaneu la PPL unde deficientele giratoriului chiar ar fi iesit dureros la vedere si atunci s-ar fii zis ca cine a facut la Arc inainte sa aiba la PPL e un dobitoc.
Bravo, shoppy, ai "nimerit-o" la fix. Problema giratoriului de la PPL este "un simptom" comun la multe giratorii ale patriei, care au fost gandite cu picioarele.  
Skorpishor wrote:
Eu aş fi mers invers, din centru spre exterior. Aşa mi s-ar părea mai suportabil. Nu ştiu să argumentez în momentul ăsta de ce, dar aşa mi se pare mie.
Ti se pare bine. Mersi ca ai adus in discutie acest aspect, care e unul foarte important. "Teoria" si studiile de trafic spun ca pasajele (mai ales cele supraterane) trebuie incepute dinspre exterior spre interior (cu exceptia centrului, unde traficul auto trebuie descurajat prin promovarea transportului in comun), si probabil de aceea si la noi "s-a inceput" in acest mod.

Dar viata bate intotdeauna filmul, si nu e capitala cum e Bucurestiul, cum nici vaca nu e ca boul. La noi, intrucat orasul este supra-populat, majoritatea punctelor de interes sunt situate in zona centrala (obsesie "veche" ramasa de pe vremea comunismului si societatii "hiper-centralizate"), iar transportul in comun -inclusiv in zona centrala - este subdezvoltat, e normal ca tocmai in centru sunt cele mai mari blocaje si la prima vedere, ti se pare normal ca de acolo ar trebui sa inceapa constructia pasajelor. Aceeasi situatie se poate observa de exemplu, in orasele asiatice, sau americane (intr-o masura mai mica). Dar experienta europeana a rezolvat aceasta problema altfel, dupa cum am spus si la topicul Pasajului Basarab: transport in comun eficient in centru si dezvoltarea orasului "pe orizontala", adica noile puncte de interes sa fie construite (si eventual, re-locate) spre periferii.€

 


Re: PUZ si proiect Pasaj Piata Presei Libere cornel001

mircea45 wrote:
.Apropo nu observă nimeni că între Pasajul Băneasa și Piața Presei se trece peste/sub două poduri dintre care unul recent proiectat și refăcut,poduri a căror deschidere nu permite mai mult de 3 benzi pe sens dar se va ajunge după 500 m de la podul de cale ferată,la o lărgire de 6-7 benzi la Piața Presei (pe sensul spre Arcul de Triumf),după care iar se ajunge la o gâtuire pe 3+1 benzi pe Kissellef spre Arcul de Triumf ? Cam ciudată cheltuirea unor sume uriașe pentru opțiunea asta de dezvoltare  a zonei ,ce spune-ți ?

Spunem sa studiezi ce s-a postat (imagini) inainte sa scrii, altfel o dai in prostii.€

 


Re: PUZ si proiect Pasaj Piata Presei Libere mircea45

Catre cornel 001,
M-am mai uitat pe postări și am văzut de exemplu : Secțiunea C1 Condiții specifice pct.1,Cap.1, apoi Pct.2 Alin.2, apoi Pct.6 lit.B Conţinut obligatoriu oferta, cap.1 conţinut proiect , precum şi schiţa postata de aztec pentru că alta nu am gasit postată (de aici si suspiciunea aceasta de secretomanie).Întrucât licitația a fost adjudecată (suma maximă era de 22.438.440 euro inclusiv TVA din care C+M 19.270.350 euro) întreb și eu ca tot omul dacă s-au respectat de catre proiectant condițiile obligatorii ale conținutului proiectului , mai ales că din schița prezentată de aztec nu reiese acest lucru ,iar cererea obligatorie a primariei dupa analiza traficului este de realizare a unui pasaj pietonal la limita Piața Presei cu Șos.Buc.-Ploiești fapt care ar duce evident la îmbunătățirea traficului și atunci s-ar vedea clar rodul acestei investiții și atunci n-ar mai fi prețul lucrării așa de pipărat.€

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Utilizator anonim

Lucrarile incep in luna februarie in functie de vreme.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Ca sa inceapa in februarie trebuie ca mai intai PMB sa adjudece odata licitatia 'de proiectare si executie' dupa care sa apara si un proiect si o autorizatie de executie, restul e bla, bla, bla...parerea mea... :cry:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Utilizator anonim

Din ce am inteles aici problema majora este un apeduct.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Nu cred ca ai inteles ce trebuie, problema pare a fi cine ciuguleste un mic 'cascaval'... :evil:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ANTENA

Utilizator anonim wrote:
Din ce am inteles aici problema majora este un apeduct.


Cred ca altele-s problemele. Cursul unui apeduct poate fi deviat prin conducte. Daca te gandesti cum traverseaza Dambovita prin P-ta Unirii, ce mare apeduct poate fi aici? Sigur se gaseste o solutie tehnica.
Problema e cand incepe; daca n-au hotarat inca constructorul, io zic ca in toamna cel mai devreme o sa inceapa. Bine ar fi ca unul din cele 2 proiecte din zona de nord (P-ta Presei sau Charles de Gaulle) sa inceapa anul asta. Momentan lucrarile la pastila sunt intrerupte.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Utilizator anonim

ANTENA wrote:
Momentan lucrarile la pastila sunt intrerupte.


Ce ? Si aici au sarit ONGurile ca e ilegala mutarea ?  :evil:

 


Re: PUZ si proiect Pasaj Piata Presei Libere Goldmund

Piata Presei Liiibere este o intersectie complexa, din care pornesc patru bulevarde mari si f. circulate, intersectie semaforizata in trei "faze"- de "fluizarea"circulatie nici nu poate fi vorba in lipsa unui pasaj(de data asta sensul giratoriu este singura solutie ajutatoare  pentru aceasta intersectie imensa, sa mai indulceasca acreala dopurilor...)
   Ordinea pasajelor care vor fi executate pe axa Aercul de Triumf-Aeroport HC nu mi se pare atat de importanta pe cat de utile mi se par aceste pasaje construite sau care se gasesc in constructie(sau...in Planung)
Ce nu pot eu intelege de ce este lasat semaforul din intersectia Buc.-Ploiesti cu Elena Vacarescu/Dobrogeanu-Gherea

 


Re: PUZ si proiect Pasaj Piata Presei Libere andrei11

Goldmund wrote:
Ce nu pot eu intelege de ce este lasat semaforul din intersectia Buc.-Ploiesti cu Elena Vacarescu/Dobrogeanu-Gherea

S-a mai pus odata aceasta problema si s-a ajuns si la o concluzie, semaforul este primul din Bucuresti si este acolo ca sa reaminteasca soferilor ca sunt in localitate de kilometri buni. Este pe post de "temporizator" a traficului.

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 90
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Subteran Piata Presei Libere (INAUGURAT 19.07.2015)  • 
Choose destination

Since our 2312 forum members have written 423431 posts in 5274 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use