Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Subteran Piata Presei Libere (INAUGURAT 19.07.2015)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

1252 posts, 342243 views
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 90
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Destul de recent - sa fie o saptamana de atunci, am "prins" la TV la o emisiune de seara un minut dintr-o interventie a lui Oprescu. Bla - bla - ul nu m-a interesat, mi-a atras atentia schita din spatele lui, schita la care nu a facut referire. Iata ce am vazut, pasajul numai pe directia Baneasa - Centru si evident si "ramura" de pe ( sub )"Expozitiei". Si m-am uitat bine. Poate a adus o schita care nu avea legatura cu proiectul, sa fie acolo "de decor". Oricum, in  minutul in care l-am urmarit nu s-a folosit deloc de schita. In alta ordine de idei in al doilea desen  fac o propunere de pasaj care evident nu are nici un sort de izbanda. Numai ca prin semaforul de la PPL, masinile care sosesc de la Baneasa ar mai "rupe ritmul" si nu s-ar mai inghesui toate "bara la bara" la Arc, asa cum au sesizat dealtfel mai multi useri de dinaintea mea.
Revenind la situatia din teren, intr-adevar, nu inteleg pentru ce ar trebui pasaj si pentru ramura Kiseleff - Baneasa, aceasta ramura nu se incurca de nimic in intersectia cu pricina.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Nightwolf

Varianta SF mi se pare mai puntin SF decat varianta municipalitatii insa mai mult inutila ... Poligrafiei stim cu totii ca este o artera slab circulata comparativ cu DN1. In general cine vrea sa iasa pe DN1A alege varianta I. Mihalache - Bucurestii Noi, nicidecum prin Poligrafiei, din motive necunoscute mie pana la aceasta ora ...

In alta ordine de idei, pasajul subteran de la PPL, asa cum am mai si spus de altfel, nu va face altceva decat sa arunce traficul in cele 2 semafoare -- Kiseleff nr. 36 si Pta. Montreal. Daca la Montreal ar fi cum ar fi, ca e intermitentul de dreapta pt "scurgerea" Expozitiei, la Kiseleff o sa fie un mare haos tinand cont de faptul ca artera in timpul zilei este "gatuita" de traficul pietonal aflat in traversare ... Este adevarat ca mai scapam de 2 semafoare dar tot degeaba.

Anyway, sa-l faca. Orice pasaj e un lucru excelent. Chiar daca fluidizeaza si un semafor ... pacat ca va dura cat? 4-5 ani?? :)

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Mircea G

DN 1 - Kiseleff are logica
DN 1- Expozitiei - Marasti -Turda , este redundant cu cel de mai sus , deci va fi evitat
DN 1- Expozitiei - Popisteanu , este un traseu fara trafic deoarece nu duce nicaieri , nu are o deschidere catre Mihalache si Grivita , circulatia se face prin stradute mizere .
Eu nu vad sensul pentru care s-ar face o bretea spre Expozitiei ...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului cornel001

Pe ce baza facem aceste aprecieri? Pe teorie sau pe practica ? Stiu ca anu asta cand am venit pe DN1, am luat-o spre expozitiei ca sa las niste pasageri in apropierea tarminalului RATB, si treceau destule masini pe langa noi.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Mircea G

cornel001 wrote:
Pe ce baza facem aceste aprecieri? ...

Banuiesc ca eu eram cel intrebat ...
Pe logica deoarece sint unul din cei ce m-am plictisit circulind prin zona ...
Directia DN 1 - Kiseleff poate prelua tot traficul de pe Marasti . pe Marasti este crima sa circuli . Linia de tramvai este necirculabila , sau da , daca treci peste gogoloaiele ! de beton , strada ingusta , masini parcate ... este mai rentabil sa mergi pe Kiseleff si sa faci dreapta , unde ai nevoie .
Directia DN 1 - Expozitiei , este pentru cunoscatorii zonei , nu toti stiu strazile " rapide " de iesit in Mihalache si Grivita ...
De fapt si viitoarea presupusa largire a Expozitiei nu intreleg ce rost are atita timp cit se infunda in niste case , nu are iesire nicaieri ....A ! daca se face o strapungere Expozitiei - Grivita , jos palaria , BETON ! dar pe unde ????

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Nu e chiar asa, daca vii pe Kiselef si intrii pe Averescu de la Arc stai o droaie la stop cu Marasti, daca mai pui si stopul de la Arc si trecerile de la H si Muzeul Satului, incepi sa te prinzi de ce uneori coada pe Marasti la stopul cu Averescu tine pana la Casin, chiar daca doar pe o banda(si evident nesimtitii care depasesc pe linia de tramvai). Apoi mai sunt cei care stau pe Mihalache intre Averescu si Popisteanu si cei care evita Averescu - Turda pe Caraiman - Grivita, toti astia merg pe Marasti - Constantinescu(fosta Campina).
Pentru Expozitiei ii avem pe toti care stau dincolo de Popisteanu, adica, Clabucet si chiar Bucurestii Noi si Chitila, toti astia o iau pe Expozitie si fie ies pe Popisteanu fie tin linia de tramvai si iei la Clabucet, stai linistit ca lumea din zona cunoaste stradutele, mai ales ca inainte mai circula si troleibuz / autobuz pe stradutele alea.

Expozitiei nu are de ce sa se supralargeasca ca deja are 2 benzi, strapungere Expozitiei - Grivita ar trebuii facuta pe Carpati sau intre Luxten si cf, mai ales ca pe locul Podului Constanta o sa fie ditai intersectia cu zburatoarea.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Dominatrix

Mircea G wrote:
De fapt si viitoarea presupusa largire a Expozitiei nu intreleg ce rost are atita timp cit se infunda in niste case , nu are iesire nicaieri ....A ! daca se face o strapungere Expozitiei - Grivita , jos palaria , BETON ! dar pe unde ????
Are sau nu rost, proiectul supralargirii la 4 benzi e aprobat din 2007 si probabil se va face la un moment dat. Strapungerea Expozitiei - Grivita NU se va face, daca ne luam dupa PUZ'ul atasat acestui mesaj. PUZ'ul e din 2009.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Fritz

Avand in vedere ca eu ajung zilnic pe Expozitiei pot baga mana in foc ca bulevardul are deja 4 benzi. Aproape tot traficul face stanga pe Popisteanu si iese in Mihalache. Diferenta fata de PUZ e ca linia de tramvai nu e pe mijlocul strazii.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Da, Expozitiei are deja 4 benzi, da la cum arata PUZ ala cred ca e vorba de 4 benzi pe sens.

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului sss

Da, dupa profilul stradal din plan rezulta 4 + 4 benzi, iar tramvaiul va ajunge sa fie pe mijloc, pentru ca practic, benzile pe sensul spre Mihalache sunt cu totul noi, ele apar intre sinele de tramvai si Romexpo.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Utilizator anonim

Urmariti zona pentru ca de la o zi la alta incepe organizarea de santier...

 


Re: PUZ si proiect Pasaj Piata Presei Libere mircea45

Foarte bune observațiile domnilor Mircea G,fider și jailor .din noiembrie 2010. Se pare că se dorește cu predilecție construirea pe banii contribuabilului bucureștean sau român a unor deviații,străzi ,pasaje denivelate aeriene sau subterane , care să faciliteze accesul ,spre /dinspre, clienților unei rețele comerciale (vezi lucrările la nivel sau denivelate de la ieșirea din București pe A1 spre Pitești cu direcție catre hala magazin,vezi Pasajul de la gară -Basarab-care va avea direcții catre aceeași hală magazin, vezi amenajările cu pasaje suspendate de pe DN 1- cu pasajul Băneasa și acum Pasajul Piața Presei care facilitează accesul dinspre aceeași hală magazin).Apropo nu observă nimeni că între Pasajul Băneasa și Piața Presei se trece peste/sub două poduri dintre care unul recent proiectat și refăcut,poduri a căror deschidere nu permite mai mult de 3 benzi pe sens dar se va ajunge după 500 m de la podul de cale ferată,la o lărgire de 6-7 benzi la Piața Presei (pe sensul spre Arcul de Triumf),după care iar se ajunge la o gâtuire pe 3+1 benzi pe Kissellef spre Arcul de Triumf ? Cam ciudată cheltuirea unor sume uriașe pentru opțiunea asta de dezvoltare  a zonei ,ce spune-ți ?€

 


Re: PUZ si proiect Pasaj Piata Presei Libere Skorpishor

Mie mi se pare în primul rând aiurea "sensul" construirii pasajelor, de la exterior la interior. Eu observ o coadă mai mare pe intrarea in Bucureşti şi pasajele o muta încet încet spre centru. OK, am stat la cozile la pasajul Băneasa ,acum la PPL (mai puţin ce-i drept) si apoi se va muta la Arcul de Triumf (nu muta de fapt ci întări). OK, va veni şi acolo un pasaj şi vom ajunge la totala blocare a Pieţei Victoriei, care oricum e catastrofă cu tot cu pasajul existent. Pâna la urmă va trebui şi acolo un pasaj (suprateran), apoi vine şantierul la Romană şi tot aşa...
Eu aş fi mers invers, din centru spre exterior. Aşa mi s-ar părea mai suportabil. Nu ştiu să argumentez în momentul ăsta de ce, dar aşa mi se pare mie.€

 


Re: PUZ si proiect Pasaj Piata Presei Libere shoppy

Tocmai ca nu e asa, noul pod cf Miorita permite marirea lejera la 4 benzi pe sens a soselei, tocmai de aceea avem si ditai halca inestetica de fier acolo iar podul Baneasa(cel peste lac ca sa fie clar) se poate marii si el la 4 benzi pe sens.
Tocmai din cauza celor care se incadreaza prost merge prost giratoriul de la PPL, practic giratoriul are raza prea mica pentru numarul de benzi care intra il el, facandu-se pasajul numarul celor care o sa o ia pe deasupra o sa fie injumatatit de aceea on sa se circule imediat de 2 ori mai repede.
Daca se facea pasaj intai la Arc atunci toti care stau la stopul de pe Prezan ar fii ajuns instantaneu la PPL unde deficientele giratoriului chiar ar fi iesit dureros la vedere si atunci s-ar fii zis ca cine a facut la Arc inainte sa aiba la PPL e un dobitoc.
Si atentie, scopul acestui pasaj nu e de a duce traficul in centru ci in sectorul 1 si cel mult in sectoarele 2 si 6 prin bulevardele de legatura(inel), teoretic traficul spre centru o sa ramana acelasi iar cei care au treaba dincolo de centru o sa rezolve mai usor pe noua centura.

Si daca prostimea vrea paine si circ, adica Baneasa - Valea Prahovei, atunci asta ii dai, ca destinatie notabila mai e doar Marea Neagra da aia doare doar 2 luni pe an, s-a construit in camp, s-a facut binisor, campul de langa a ramas gol si gata, problema rezolvata.

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 90
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Subteran Piata Presei Libere (INAUGURAT 19.07.2015)  • 
Choose destination

Since our 2312 forum members have written 423423 posts in 5273 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use